September 2006 stoppers, AL 2 ZWANGERE

Zijn er al dames die in september 2006 stoppen???

helemaal niemand??

Nee maar…Diane…zo zie ik jou ook weer langsschuiven!

Hoe is het met je? En hoe is het met Mike? Enne…jullie gaan voor een tweede in sptember? Leuk! Wij zijn ook weer gestopt (begin augustus)…maar ik ga niet schrijven in een topic als dit. We willen gewoon ontspannen doorleven en er niet bewust mee bezig zijn, als het komt komt het, en anders maar niet.

Komt je weer eens buurten bij het ouwe wijven cluppie?? :wink:

Groetjes!!

@mikeendiana wrote:

Zijn er al dames die in september 2006 stoppen???

Klets anders eerst even met ons mee: toekomststopper november/ december 2006: Ukkie/Pino

Dat is ook sneu voor je! Anders kom je gewoon bij ons kletsen (augustus 2006 stoppers) alleen is ook maar alleen toch?

Groetjes!

Hallo dames, ik ben een lange tijd niet geweest. Ik had echt druk. Ik ben eigelijk augustus stopper, maar wij gaan pas nu beginen. Waarom? Tja, ik moeste eerst stoppen met roken. Ufff, wat was het zwaar. :doh: En nog steeds eerlijk verteld. Maar wij hebben een droom, gezonde kindje.

Dus eind van deze maand gaan we klussen, klussen en klussen. :dance:

Nog steeds geen nieuwe meiden :?

Het blijft hier inderdaad erg stil.

Mirjam, ben je nog druk aan het klussen??

Maar er is er weer eentje bij.

Welkom Elly, leuk dat je met ons ga meekletsen.

Knap hoor dat je gestopt bent met roken, red je het een beetje??

Hier gaat alles z’n gangetje, ben wel erg benieuwd waarneer ik ongi wordt.

Gisteren nog leuk nieuws van mijn mannetje… we gaat dit weekend lekker een lang weekend weg naar zee. Heb er zo zin in. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, als het maar droog is.

Gaan we lekker met Mike zwemmen in het zwembad.

Ga dus maar snel een beetje opruimen want heb van de week nog maar weinig gedaan…

Groetjes,

Diana

Hahhaha ja hoor het klussen gaat goed :mrgreen: :mrgreen:

Vind dit nu wel een verschrikkelijke tijd het is dan echt afwachten.

Jayden was vanmorgen al om 6uur wakker dus :zzz: nog een beetje.

Elly gezellig dat je er ook bij komt het is hier namelijk nog zo stil.

Hou je het een beetje vol niet roken???

Mirjam, ik ben pas 4 dagen met de roken gestopt. Of ik het vol hou? Eerlijk gezegt, ik moet. Ik heb die Nocorrete tabletten gekocht en het is nu makkelijker voor mij. Af en toe heb ik echt zin, maar kinderwens gaat altijs voor.

P.S. Sorry voor mij Nederlands, ik moet nog veel leren.

Hoi Elly

Gaat toch prima zo je nederlands hoezo woon je nog niet zo lang in Nederland?

Kan mij voorstellen dat je voor een kinderwens alles over hebt.

Ik heb zelf nooit gerookt dus weet niet hoe het is.

Het word voor jou al spannend over 9dagen je NOD voel je je al iets anders?

@mirjamB wrote:

Hoi Elly

Gaat toch prima zo je nederlands hoezo woon je nog niet zo lang in Nederland?

Kan mij voorstellen dat je voor een kinderwens alles over hebt.

Ik heb zelf nooit gerookt dus weet niet hoe het is.

Het word voor jou al spannend over 9dagen je NOD voel je je al iets anders?

Dat klopt Mirjam. Ik woon hier alleen 2 jaar. Dus alles is voor mij een beetje anders.

Spannend is het helaas niet. Ik heb één maand mij lichaam in rust gelaten. Ook door het roken. Dat betekend, dat ik deze maand kan niet rekenen. Helaas. Wij hebben condoom gebruiken. Maar daarna…klussen, klussen en klussen. :dance:

Ik slik netjes zoliumzuur en volgende week wil ik een zwangerschaptest kopen. Weet je misschien welke is goede en betrouwbare?

En jij? Hoe gaat het?

Met mij gaat alles goed heb de laatste paar dagen beetje kramp onder in mijn buik denk dat het mijn eisprong is geweest dus nu is het afwachten.

Welke test je zou moeten kopen weet ik ook niet precies.

Heb de vorige keer maar een test gekocht en was toen meteen zwanger het was geloof ik een eigenhuismerk van de kruidvat maar tegenwoordig zijn ze allemaal wel goed hoor.

Ik hoop voor je dat je cyclus snel normaal is dat scheelt een hoop.

Diana waar ben jij gebleven???

@mirjamB wrote:

Met mij gaat alles goed heb de laatste paar dagen beetje kramp onder in mijn buik denk dat het mijn eisprong is geweest dus nu is het afwachten.

Welke test je zou moeten kopen weet ik ook niet precies.

Heb de vorige keer maar een test gekocht en was toen meteen zwanger het was geloof ik een eigenhuismerk van de kruidvat maar tegenwoordig zijn ze allemaal wel goed hoor.

Ik hoop voor je dat je cyclus snel normaal is dat scheelt een hoop.

Diana waar ben jij gebleven???

Ja, ik hoop ook.

Gisteren heb ik interesaante artikel over ovulatiedag gelezen. Ze zeden, dat het 14 dagen voor je volgende periode de juiste dag is. Maar dat is alleen, als je periode regelmatig is. Dus gaan we proberen. Er stond ook, dat de meeste kans heb je tussen 8-18 dagen vanaf je eerste dag van je ongestelde dag.

Hoe ging het met je eerste zwangerschap? Geen complicaties of zo? Voor de complicaties ben ik een beetje bang. Tja, eerste kindje…

Heb je al over namen bedacht?

Nou we hebben zo wie zo al een meisjes naam die vond ik bij mijn eerste zwangerschap al mooi en een jongens naam vind ik nog best wel moeilijk het moet toch bij Jayden staan.

Bij Jayden is alles wel goed gegaan heb echt 9maanden genoten vond het echt fantastich om zwanger te zijn dus als het aan mij ligt komt er een groot gezin :mrgreen:

Was wel enorm aan gekomen van 62kilo naar 100 :mrgreen: weeg nu gelukkig weer 65kilo die laatste kilo’s gaan er heel erg moelijk af maar ben wel tevreden.

Was het na 9maanden ook weer kwijt maar hoop bij een 2e toch echt niet zo veel aan te komen moet dus echt minder vreten :oops:

Ik heb ergens gelezen, dat je kindje met alles daarbij al 13 kilo is. Klopt dat? Ik hoop als ik zelf zwanger raak, dat het niet zo veel is. :pray:

Dan had je echt geluk met je zwangerschap periode.

Ik heb gisteren op webpagina kindernamen al namen gezocht. Het is echt moeilijk mooie naam te vinden. Toch heb ik al iets.

Groetjes,

Elly

Elly 13kilo is ongeveer het gemiddelde ik hoop ook dit keer echt niet meer zo veel aan te komen.

Leuk dat jullie ook al voor namen aan het kijken zijn.

Ik heb nog steeds last van vervelende buikkramp het is net als of ik ongesteld moet worden maar daar is het nog veelste vroeg voor en heb er nu al vanaf woensdag last van net na mijn eisprong is het begonnen.

Nu maar hopen dat het wat betekend misschien de innestelling :pray:

Kan het van Jayden in iedergeval niet meer herinderen maar elke zwangerschap is natuurlijk anders.

Ik hoop voor je Mirjam, dat je niet ongesteld zou worden. :thumbup:

Dames het is al 9 dagen en ik rook nog steeds niet. Ik moet toegeven dat af en toe mis ik het, maar het is makkelijker dan ik dacht. Die nicotine zuigtabletten zijn echt super.

Groetjes,

Elly

Ja, daar ben ik weer.

We zijn lekker een lang weekend wezen uitwaaien op het strand. Dat doet een mens goed zeg.

Alleen nu een hoop wasgoed, dus weet in ieder geval wat ik vandaag kan gaan doen.

Elly goed dat je nog steeds gestopt bent met roken, toppie hoor.

Bij jullie wordt het trouwens al spannend hoor, ik zag dat Elly nog 4 dagen en Mirjam nog 7 dagen moeten wachten voor de NOD.

Denk dat het voor Mirjam wel een goed teken is die buikpijn.

Had ik toen ik van Mike zwanger was ook gehad, echte krampen.

Hopelijk weten we over een week iets meer.

Ik had trouwens ook de zwangerschaptest van het kruidvat, dus mocht ik tegen de tijd zo zijn, zou ik die ook weer kopen. Die waren volgens mij iets van 10 euro goedkoper.

Ik loop ook de hele dag namen te verzinnen, maar weet nog steeds geen leuke namen voor een jongen en meisje.

Moet er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn anders maak ik mezelf helemaal gek.

Ga mijn kleine man effe uit bed halen.

Doeg

Hoi Diana

Lekker uitgewaaid :mrgreen:

Ik hoop ook echt dat het wat betekend er zaten vandaag ook echt behoorlijke pijnlijke krampen tussen dus het houd maar aan.

Werd vanmorgen ook misselijk tijdens het tanden poetsen :sick: maar verder nog nergens last van kreeg met Jayden ook pas nadat we getest hadden last van mijn borsten dus misschien komt dat nog.

Dat zou voor mij dan wel meer een bevestiging zijn daar kan je dan meestal niet omheen.

Maar goed dit zal wel een hele lange week worden.

Elly ik vind het nog steeds knap hoor dat je zo in eens gestopt ben voor jou word het al spannend heb je al ergens last van.