Dames bedankt voor de complimenten. Ik ben ook trots op me. Ik had niet verwacht, dat het zo makelijk zou gaan.
Deze maand hebben wij condooms gebruiken. Éen reden was roken en de tweede…als je eerste maand na de gebruik van de pil zwanger ben, heb je meestal grote kans op tweelingen :doh: Mijn Persoonelijke mening? Ik denk, dat ik héél druk met 1 zou worden.
Wie van jullie tweelingen graag willen??? (deze zin klinkt niet zo Nederlands, hé :think: ) Hoe schrijf je dat correct?
Mirjam, het lijkt dat je zwanger ben. Krampen en zo…
Groetjes,
Elly
@Elly 1 wrote:
Wie van jullie tweelingen graag willen??? (deze zin klinkt niet zo Nederlands, hé :think: ) Hoe schrijf je dat correct
Wie van jullie zou er graag een tweeling willen :mrgreen: :mrgreen:
Nou als ik kon kiezen natuurlijk niet maar is het zo dan gaat dat van zelf wel goed komen.
Heb er trouwens echt nog nooit van gehoord dat dan je kans op een tweeling groter is.
Dus deze maand kan je nog niet mee tellen.
Ik hoop dat je cyclus dan wel weer snel normaal is want dat kan soms ook even duren na dat je de pil hebt geslikt.
Bedankt voor je hulp met vertaling Mirjam :oops:
Je hebt over de cyclus geschreven. Is dat zo? Het duurt langer dan normaal? Dat wist ik niet.
En de kans op een tweeling? Ja hoor, het is helemaal waar. Zelfs gynaecoloog heeft mij dit verteld. Kan 3-4 kinderen zelfs. Ongelofelijk, hé?
Hallo allemaal,
Is dit nu het ‘september-stoppers topic’? kan niet goed volgen, met die 2 verschillende topics
Ik ben 24 jaar en mijn vriend en ik hebben ook besloten om voor ons 1ste kindje te gaan… Allemaal erg spannend! Zou er met iedereen over willen praten, maar we hebben toch maar besloten het wat voor ons te houden… al heeft mijn vriend zijn mond wel al wat voorbijgepraat dit weekend. Hij ziet het ook volop zitten!
Ja hoor wij zijn de september stoppers dus je kan hier je ei kwijt en gezellig met ons mee kletsen :mrgreen:
Ik was zo dom geweest om een tweede topic aan te maken maar Diana was mij al voor.
Denk dat het het makkelijkste is om deze een beetje aan te houden.
Wat leukd dat je vriend het al zo ziet zitten.
Weet je al een beetje hoe je cyclus is of ben je pas net gestopt met de pil?
Elly je hebt kans dat je lichaam eerst moet wennen omdat je de pil altijd slikte die zorgde zeg maar voor een on natuurlijke eisprong en nu moet je lichaam dat zelf weer regelen.
Bij mij was dit gelukki weer heel snel normaal de laatste 2keer keurig 28dagen dus ik hoop bij jou ook.
Elly je hebt kans dat je lichaam eerst moet wennen omdat je de pil altijd slikte die zorgde zeg maar voor een on natuurlijke eisprong en nu moet je lichaam dat zelf weer regelen.
Bij mij was dit gelukki weer heel snel normaal de laatste 2keer keurig 28dagen dus ik hoop bij jou ook.[/quote]
En hoe voelt het eigelijk?Jullie met ervaring praten over krampen etc en ken deze dingen helemaal niet. :think: Wat kan ik eigelijk verwachten? Misschien is het een beetje stomme vraag, maar kunnen jullie mij het graag uitlegen?
Groetjes,
Elly
Er staat bij zwanger worden een topic met de eerste kwaaltjes daar moet je maar even gaan kijken.
En om nou te zeggen dat ik ervaring heb omdat ik al een kindje heb klopt ook niet hoor elke zwangerschap is weer totaal anders misschien dat je wel dingen sneller herkend maar ik merk nu ook al weer dat ik de dingen TE graag wil zien.
De buik krampen heb ik vanmorgen niet meer gehad ik weet dus niet of dit een goed of slecht teken is.
Het zou kunnen dat het met de innesteling te maken had maar ga er maar van uit dat ik volgende week gewoon ongesteld word dat valt het tenminste niet zo tegen.
zo het wordt eindelijk een beetje drukker hier, gezellig hoor.
Isa welkom bij ons clubje!!!
Ik had het trouwens ook nog nooit gehoord van die tweelingen…
Ik zou het liever niet willen, maar als het zo is…
Ik en mijn man hebben altijd gezegd dat we graag 2 kinderen willen, en we hebben natuurlijk onze grote Mike al.
Ik voel trouwens mijn eisprong nooit, zit elke dag te hopen op krampen of zoiets maar op dit moment heb ik nog niks gevoeld.
Merk wel dat ik er op dit moment erg mee bezig ben met het zwanger worden, hopelijk kan ik het een beetje uit mijn hoofd zetten, want het schijnt ook niet goed te zijn.
Ik had voor Mike ook een hele lange cyclus dus geen 28 dagen.
Toen ik zwanger was van Mike ging de verloskundinge er van uit dat ik in september uitgerekend zou zijn maar hij is toch echt eind oktober geboren. Bij de 12 weken echo kwamen ze daar toen achter.
Voor ik de pil slikte was myn cyclus erg onregelmatig. Nu ben ik al ongeveer een half jaar gestopt met de pil, en sindsdien regelmatiger dan ooit!
Toen we besloten om voor ons eerste kindje te gaan, zeiden we allebei dat we het de eerste maanden gewoon zijn gang gingen laten gaan, we zullen wel zien! Maar het is moeilijk om het uit mijn hoofd te zetten!
Heel erg herkenbaar hoor Isa ik ben er toch ook wel steeds mee bezig ook al hadden we afgesproken er weer rustig voor te gaan.
Bij elk pijntje en krampje denk ik nu dat er wat is.
Merk de laatste paar dagen verder geen veranderingen heb ook nog geen last van mijn borsten ofzo dus ga er maar een beetje van uit dat het niks is.
Wel lekker dat je zo’n regelmatige cyclus hebt dat scheelt alweer.
Nou Mirjam ik hoop toch echt dat je over 5 dagen een positieve test heb hoor. En wij volgen natuurlijk snel.
Wanneer ga je testen??? Wij zijn niet nieuwsgierig hoor.
En jij Elly al een test in huis??
Isa wanneer is jou NOD???
Lekker zeg dat je zo regelmatig ongi wordt.
Zit nu op dit moment echt kotsmisselijk achter de computer, heb denk iets verkeerds gegeten.
Ga zo effe wat boodschappen doen, en maar iets voor mijn maag halen.
Mijn NOD is 1 oktober… ben benieuwd! spannend!!
Hallo dames,
gisterenavond hadden wij voor het eerst sex zonder condoom!!! Dat was echt spannend. Wij hebben gewoon een beslissing genomen. Maar ik denk niet dat het iets wordt. Als goed, morgen is mijn NOD. Ik ga gewoon van uit, dat ik ongesteld word. Dus dat heeft geen zin test gaan kopen.
Ik heb een beetje pijn in mijn onderbuik, dus NOD zul binnekort komen.
O Isa dat duurt inderdaad ook niet lang meer, spannend hoor.
Gelukkig was gisteren avond na een rennie die misselijkheid over.
Had denk toch echt iets verkeerds gegeten.
Wij hebben gelukkig van het weekend een paar rustige dagen. Hopelijk wordt het lekker weer om samen met Mike buiten te spelen.
Hij zit trouwens denk echt in de NEE fase, hij is op dit moment lekker eigenwijs. Vooral niet doen wat papa en mama zeggen.
Ben benieuwd wanneer ik ongi wordt denk zeg over een maand ofzo.
Is nog effe afwachten.
Gaan jullie dit weekend nog leuke dingen doen??
Ja Diana, geniet maar van het weekend!
Wij zitten nog volop in de verbouwingen dus denk niet dat er gauw een rustig weekend op komst is… Is nochtans eens nodig want voelde mij vandaag helemaal niet lekker! Hoofdpijn, misselijk en snel geïrriteerd! Hopelijk is het van tweekend toch nog mooi weer, kan ik toch nog wat genieten van een terrasje…
Hallo meiden,
vanaf gisteren ben ongesteld. Precies op tijd zoals verwacht. Nu hoop ik dat het snel over is en wij kunnen met klussen beginen. Nieuwe maand, nieuwe kans.
En hoe ga het met jullie allemaal?
Elly
Wat een lekker nieuws dat je mooi optijd ongesteld ben geworden.
Dus vanaf is het echt serieus spannend hoor.
Isa hoofdpijn,misselijk en snel geirriteerd :think: zijn kwaaltjes :mrgreen:
Diana ik hoop dat jij nu ook snel ongi word of niet natuurlijk.
Lekker zo’n NEE fase succes er mee volgens mij moet je dan echt heeeeel veel geduld hebben.
Heb zelf de laatste paar dagen geen krampjes meer en merk eigenlijk heel weinig dus ga er gewoon echt van uit dat ik ongesteld ga worden hopelijk dan weer netjes dinsdag dat heb ik weer keurig 28dagen.
Aaan de ander kant heb ik dus ook helemaal geen ongi krampen dus ik heb natuurlijk altijd nog een klein beetje hoop
Ja inderdaad begint alles spanned te worden. Ik voel mij een beetje nerveus. Voor mij man is het ook spannend. Hij kan niet wachten mij gelukkig maken.
P.S. Ik rook niet al 14 dagen! :thumbup:
Mirjam, heb je een testje huis?
Isa spannend hoor. Ik ben ook benieuwd!
Diana hoe gaat het met je?
Dames, welke kleur willen jullie voor een kinderkamer? Willen jullie weten of het meisje of jongen wordt? Ik wil het graag weten. Dan kan ik veel voorbereidingen doen.
Heb nog geen test in huis ben woensdag en donderdag vrij dus als ik dinsdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik er dan wel eentje halen.
Wij hebben Jayden zijn kamertje lime groen.
Bij Jayden wilden we het absoluut niet weten wat het zou worden en deze keer zou ik het juist wel heel graag willen weten.
Gewoon wel makkelijk dat ik weet dat er of weer een jongen of nu een zusje aan komt.
Ik hoop heel stiekem toch echt op een meid dat lijkt mij zo geweldig ik ben ook wel echt zo’n meiden moedertje.
Begrijp mij niet verkeerd hoor ben zo verschrikkelijk blij met Jayden had niet verwacht dat een jongen zo leuk zou zijn maar zou nu wel een keertje op de meiden afdeling willen kijken :mrgreen:
Ik zou graag als de eerste een meisje willen hebben. Wij willen het ook heel graag weten. Alleen voor mij wordt het alles een beetje lastig. Ik heb hier niemand om mij te later helpen. Zoals moeder, tantes etc. Dat vind ik echt jammer. Ook voor mij moeder. Wij kan misschien 3-4 keer per jaar naar haar toe. Tja, dat is het probleem als je in buitenland will wonen.
Wil je thuis bevallen of in het ZH? Ik wil 100% in het ZH. Ik weet…een beetje te vroeg met dat zo dingen te bezig zijn… :lol: