September 2006 stoppers, AL 2 ZWANGERE

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op t forum. Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend en onze hond.

Wij zijn ook in september met de pil gestopt, nah ja ik dan maar samen hier voor gekozen :wink:

Nog 2 dagen wachten, best spannend, heb allerlei kwaaltjes maar ja is het psychisch of door het stoppen van de pil??? Ik hoop natuurlijk dat t wat anders is hihi!!

groetjes

Hallo Océan,

welkom hier. Leuk dat je kwam meekletsen. Dus je ongi is over 2 dagen? Best spannend hoor.

Dank je Elly

Ja als het goed is over 2 dagen.

Even mij klachten op een rijtje hihi

moe, al 2 weken ongi gevoel in mijn buik, stemmingswisselingen, ineens heel warm vooral 's nachts.

maar ja misschien komt t door het stoppen van de pil??

Ik heb ook al een tijdje een hogere temperatuur, normaal (voor de eisprong) zit ik zo rond de 36,6 en erna rond de 36,9 en nu is het s ochtends 37,1 :think:

maar ja volgens mij zit ik mezelf vanalles wijs te maken haha

Hallo Ocean

Gezellig dat je ook mee komt kletsen het word hier nu eindelijk een beetje druk en je maakt het meteen spannend ook al over 2dagen je NOD.

IK wil je natuurlijk niet telleurstellen hoor maar als je net met de pil gestopt bent kan het ook zijn dat je cyclus niet meteen netjes 28dagen is.

Toch heb je wel de symptonen dus het is mogelijk.

Elly mag ik vragen waar je moeder woont dan en woon je zelf nog niet zo lang in Duitsland.

En als je in Duitsland woont waarom spreek je dan weer Nederlands snap het niet zo goed meer :lol:

Ik ga de tweede keer ook zeker weer voor het ziekenhuis want Jayden had zijn navelstreng om zijn nek zitten en daar kwamen ze tijdens de bevalling pas achter wil niet weten wat er was gebeurd als ik thuis had gezeten.

Hij is dan ook met de pomp gehaald omdat zijn hartslag aan het dalen was en was echt al blauw dat hij er uit kwam.

Gelukkig alleen een uurtje in de cuveuse en daarna lekker weer bij mama alles was goed verder.

Hoi Mirjam,

Ben al eens eerder met de pil gestopt voor een tijdje en toen was ik t meteen regelmatig om de 28 dagen, maar ja idd kan best zijn dat dat nu niet zo is, heb nu vanavond weer echt ongi gevoel dus zal wel gewoon ongesteld worden denk ik.

En ik snap heel goed dat je na zo’n ervaring graag weer in het ziekenhuis wil bevallen!

Hier (Frankrijk) is de mogelijkheid thuisbevallen er niet dus das simpel geen keuze, haha!

Mirjam, ik denk er zit ergens misverstand? Ik kom niet uit Duistland maar ik woon hier in Nederland. En land van mijn herkomst is Tsjechië. Dus je moet 10 uur in de auto zitten. (Of vliegen kan ook) Maar dat kost je elkekeer vermogen…

Océan, ik heb ook niet zo lang geleden met pil gestopt. Misscien hoor het daarbij. Ik had ook krampen, maar niet misselijk of zo.

Ja ik denk ook eigenlijk dat t door t stoppen van de pil komt. In 1 keer zwanger dat zou toch wel heel :smiley: zijn, hoewel bij mijn moeder was dit dus wel 3 keer het geval, zelfs 1 keer terwijl ze de pil slikte, weet niet of dit soort dingen kan erven, haha

maar ja ik ga er maar gewoon vanuit nu dat ik ongesteld word, dan weet ik iig hoe mijn cyclus zo’n beetje verloopt.

Hoi Meiden,

Het begint hier inderdaad steeds drukker te worden, gezellig hoor.

Ocean welkom bij ons clubje.

Het wordt inderdaad een spannende week hierzo voor Mirjam en Ocean.

We duimen voor jullie hoor.

Ik ben zelf ook nog steeds niet ongesteld geworden. Denk dat het weer 2 maanden gaat duren, dus moet nog 1 maandje geduld hebben. Maar of ik dat geduld heb… nou eigenlijk niet.

Gisteren lekker de stad ingeweest en alvast een cadeautje voor Mike zijn verjaardag volgende maand gekocht.

We hebben een hele stoere broek van Bad Boys en een fleece trui van Mexx gekocht. Was echt harstikke duur. Meer dan EUR 100,00. Maarja je wordt maar 1 keer 2 jaar toch.

Verder kopen we denk nog een garage en dan zal het wel goed zijn.

Hij zal wel genoeg speelgoed krijgen want vorige jaar leekt het al intertoys bij ons thuis.

Ik wil trouwens ook in het ziekenhuis opnieuw bevallen.

Bij Mike moeten we ook naar het ziekenhuis omdat hij in het vruchtwater had gepoept. En achteraf was het maar goed ook want Mike bleeft steken en kreeg dus ook bijna geen lucht meer. Ben toen ook gehopen met de pomp en een hele grote knip (als ik weer aan die hechtingen denk, auw auw)

Wij gaan trouwens ook voor een meisje hoor. Lijk me helemaal geweldig. Net als Mirjam zegt, lekker op de meisjesafdeling neuzen.

Een jongen zou ook wel makkelijk zijn hoor. Heb harstikke duren kleren liggen bijna als nieuw.

Diana alvast Gefeliciteerd met je zoontje Mike! Je heb gelijk, 2 jaar is hij alleen 1keer.

Océan, dat weet je nooit! Misschien krijg je geluk! Dus :thumbup:

Elly mike wordt eind oktober pas 2 jaar, maar alvast bedankt hoor.

Heb net Mike op bed gelegd maar het is alleen maar huilen, hij wil echt niet meer slapen overdag.

Van 2 uur slaap normaal naar helemaal niet meer kan volgens mij echt niet. Hij is harstikke moe, maar slapen ho maar.

Gisteren heeft hij precies een half uurtje geslapen ondanks hij harstikke moe was.

Wordt er echt niet goed van. Als ik hem uit bed haal hangt hij de hele middag om mijn been dus dat is ook geen goed idee.

Probeer het nog een kwartiertje anders haal ik hem toch maar uit bed.

En als je een beetje lauwe melk met honig probeert? Misschien lukt het en valt hij in slaap. Recept vam mijn oma.

Hoi Diana,

Wat wij in de crèche wel doen met de kleintjes die toch eigenlijk nog wel slaap nodig hebben, maar zelf vinden dat ze t niet meer nodig hebben, is ze uitleggen dat ze niet hoeven slapen, alleen even rusten met een boekje in bed. Even later slapen ze dan, hihi en vaak zeggen ze later dat ze niet geslapen hebben, haha.

Maar goed dit zal je zelf wel weten, maar ik dacht wie weet heb je er wat aan :slight_smile:

Elly ik snapte er iddd niks meer van maar heb hem nu door :mrgreen:

Ocean nou dan is het best spannend hoor ik had ook meteen een regelmatige cyclus en ik was bij Jayden ook de eerste maand al zwanger dus het is mogelijk hoor.

Hoop er nu dus ook een beetje op maar zal wel niet hoor.

Heb vandaag echt een enorme vreet dag echt alles gaat er wel in maar verder nog geen ongikrampen zullen vanavond wel komen.

Diana zo te horen word Mike lekker verwend op zijn verjaardag.

Hier was het 2maanden terug ook een grote speelgoed winkel wat krijgen ze veel dan he.

Sorry Mirjam…af en toe is voor mij nog steeds moeilijk iets op papier te zetten. Iets te vertelen of duidelijk te maken… :oops:

Ik heb vandaag een verhaltje gelezen. Dat heb mij echt deep geraakt. Er is een meisje in augustus stoppers. Zij had een miskraam en vandaag na echo heeft haar gynaecoloog verteld, dat er nog één kindje in beukje zit. Dus ze had een tweelingen!

Misschien is et van mij dom om dit te vertelen, maar het is echt onvoorstelbaar en verbazing hoeveel meiden hadden een miskram. Dat vind ik zo jammer. :cry:

Océan en Mirjam ik duim voor jullie :thumbup:

Bedankt Elly!!

Vandaag moest ik steeds plassen en dacht steeds ja nu ben in ongi, ik had me zo voorgenomen er niet zo mee bezig te zijn haha maar dat lukt niet echt, hihi ik word t vaak 's nachts dus t zal dan misschien vannacht wel komen, we’ll see!

groetjes

Elly het gebeurd inderdaad heel vaak en het lijkt mij echt zo verschrikkelijk om na zo’n korte tijd alweer afscheid te moeten nemen van je kindje.

Ik vind ook echt dat een zwangerschap een wonder is.

Ja Mirjam het is jou dag vandaag.

Als iets gemerkt van een zwangerschap??

Ik was zo benieuwd dus dacht vanmorgen gelijk aan je??

Hier nog steeds nergens last van, maar ga nergens vanuit.

Eerst maar een ongi worden, ik hoop wel dat het geen maand meer ga duren. Anders heb ik maar 6x kans op 1 jaar tijd.

Ga nu effe lekker Kabouter Plop kijken met mijn kleine man.

Oja hij heeft gisterenmiddag een half uurtje geslapen dus niet echt veel.

Hoop dat het vanmiddag anders is

Hallo meiden,

Ik ben ook begin september gestopt.

Het is idd heel erg spannend. Ik was vandaag bij de ha omdat ik rare bultjes rond mijn tepel had. De ha vroeg aan mij of ik niet al zwanger ben. :lol: Het lijkt me wel ontzettend leuk als het al zo snel raak is. Maar ja nog maar ff wachten. Volgend weekend moet ik ongi worden. Dus

dan kunnen we gaan testen. Hebben jullie die klachten ook al eens gehad? Mijn borsten doen echt zeer vooral mijn tepels. Heb dus ook buljes (waarschijnlijk kliertjes) ben ook misselijk en voel soms steekjes in mijn linker onderbuik. Nou Ik vind het leuk dat is hier mijn ei kwijt kan en ervaringen kan delen.

Tries

Hoi Tries

Gezellig dat je ook met ons mee komt beppen.

Die bulten kunnen idd duiden op een zwangerschap dus wie weet spannend hoor.

Het word hier zo toch nog druk :mrgreen:

Hier nog steeds geen ongi maar ben bang dat het er aan komt had vandaag wat last van ongikrampen.

Ach 2keer in een maand zwanger worden is wel heel veel van het goede.

Ocean hoe is het bij jou??

Kom net terug van mijn werk, wel wat krampjes vandaag, en vanochtend zoooo misselijk. Maar ja ik verwacht toch wel de ongesteldheid, maar hoop natuurlijk nog steeds van niet hihi

Mirjam spannend hoor als er ook nog niks is!

Hoi Tries,

spannend zeg, en gezellig dat je mee komt kletsen!