September 2006 stoppers, AL 2 ZWANGERE

Ocean zo zit ik dus ook verwacht de ongesteldheid (liever niet natuurlijk )maar ga er toch maar van uit.

Maar heb ook nog niet echt hele erge ongi krampen zou nu gewoon wat duidelijkheid willen hebben ga morgen nog even afwachten.

He Mirjam je laat ons wel in spanning zitten hoor. Hopelijk heb je morgen een positieve test!!!

Ties welkom bij ons clubje.

En inderdaad wat jij beschrijft of je borsten dan zou ik ook zeggen dat je zwanger bent. Had ik ook toen ik zwanger was van Mike.

Dus een positief verhaaltje dus.

Ocean wanneer ga jij testen??

Vindt het allemaal wel spannend worden bij jullie, leef er bij jullie mee.

Ga nu opschieten, moet zodadelijk met Mike naar de kinderkapper.

Ik heb van t weekend testen gekocht via internet dus ik wacht tot die in huis zijn, hoop vandaag of morgen :smiley:

maar ja vanochtend was mijn temp wat lager (nog steeds wel hoger als normaal maar toch) dus ik verwacht vandaag dat ik ongi ga worden.

En jij Mirjam??? spannend!!!

Diana, een kinderkapper?dat klinkt leuk! echt een speciale kapper alleen voor kids?

Nog steeds geen ongi hier maar wel de krampen dus we wachten maar af denk toch echt dat ik vandaag ongesteld ga worden hoor want ik merk verder niks aan mij zelf.

Nou jullie houden het wel spannend hoor!!!

Ocean hier is inderdaad een speciale kinderkapper.

Hij mag dan in een auto zitten, en ze zetten een DVD op. Mike wilde natuurlijk Bob de Bouwer.

Verder hebben ze veel speelgoed, lego, auto, poppenhuizen e.d.

Maar toch is het altijd effe huilen bij de kapper, later zag hij een brandweerauto dus ging lekker spelen terwijl hij geknipt werd.

Ze trekken per kind een half uur uit, dus terwijl ze aan het knippen is en hij begint te huilen dan gaat ze gewoon effe met hem spelen.

Gewoon perfect dus, daarna mocht hij nog effe grabbelen in de ton en kreeg een lollie. Dus hij was weer helemaal blij.

Heb net ook een testje gekocht, je kan het maar alvast in huis hebben toch??

@mikeendiana wrote:

Heb net ook een testje gekocht, je kan het maar alvast in huis hebben toch??

Zo zat ik nou ook net ik wacht vandaag nog even af en dan ga ik hem morgen wel halen.

De krampjes zijn weer helemaal weg en nog geen ongi :?

heb nu even pauze, zometeen weer terug, en heb net de tests binnen, t liefst ren ik nu dus naar de wc maar ja dat lijkt me niet handig zo in mijn pauze, dus toch nog maar even geduld.

Als t aan mijn vriend ligt wacht ik nog een paar dagen, maar pffff volgens mij gaat dat niet lukken haha!

Zou ik t vanavond kunnen doen,of moet je echt de ochtendurine afwachten? Staat namelijk niet op de test, maar dat dacht ik altijd??

Altijd handig een test in huis inderdaad, hihi!!

Spannend Mirjam als de krampjes nu weer weg zijn!!

Ik moet weer gaan…

Hoi allemaal.

Nou jullie houden het wel spannend allemaal met de testen. Ocean ik vind het knap dat je kan wachten. Ik had echt niet kunnen wachten hoor. Ik moet helaas tot volgende week wachten. :cry: Ik was vandaag echt ontzettend misselijk op mijn werk. Moest echt (sorry voor het onsmakelijke woord) kokhalzen. Ben wel benieuwd hoor het lichaam kan zoveel rare dingen met je doen. Soms denk ik zal ik niet schijn zwanger zijn. Omdat je het ook zo hoopt. Maar ja de tijd zal het leren. Ben wel heel erg benieuwd naar jullie uitslagen. Weten jullie trouwens hoe dat zit met testen. Zou je nu ook al kunnen testen of zal er dan nog niks uit komen. Waarom moet je dan wachten totdat je NOD dag er is? Komt dan pas die stof vrij?? nou laten jullie wel de uitslag weten ben echt benieuwd. en ik zal voor jullie :naughty: :thumbup: :thumbup:

tot later…

:naughty: die was er niet bij bedoeld.

Tries het heeft nu nog geen zin om te testen want dat hormoon zit idd nog niet voldoende in je urine dus dan al de test waarschijnlijk negatief zijn.

Ocean ik heb ook altijd begrepen dat je het met ochtend urine moest doen dus ik zou voor de zekerheid nog even tot morgen ochtend wachten als je dat vol houd tenminste :mrgreen:

Vind het steeds spannender om naar de wc te gaan durf bijna niet meer te kijken omdat ik het gewoon zo verwacht.

Natuurlijk krijg ik nu steeds meer hoop maar dan word het straks zo’n telleurstelling.

Jeffrey begon alweer zie je nou wel ik heb gewoon superzaad nou ik hoop dat hij gelijk krijgt :pray:

Ga zo lekker zwemmen met mijn zwangere vriendin hebben we allebei lekker wat lichaams beweging want de weegschaal gaf vanmorgen weer 65kilo aan :oops:

@mirjamB wrote:

Vind het steeds spannender om naar de wc te gaan durf bijna niet meer te kijken omdat ik het gewoon zo verwacht.

Natuurlijk krijg ik nu steeds meer hoop maar dan word het straks zo’n telleurstelling.

Jeffrey begon alweer zie je nou wel ik heb gewoon superzaad nou ik hoop dat hij gelijk krijgt :pray:

:oops:

haha heel herkenbaar, denk ook steeds als ik naar de wc ga nou t zal nu wel begonnen zijn, en idd hoe langer het duurt hoe groter dan straks de teleurstelling is.

Mijn kerel zegt ook als je in 1 keer zwanger bent dan komt dat door mijn superzaad, haha mocht het zo zijn (waar ik bij mezelf niet vanuit ga) dan hebben wij misschien wel gewoon supereiren :mrgreen: :mrgreen:

Nog 1 vraagje, zijn testen nou wel zo betrouwbaar? Er staat vaak op 99procent betrouwbaar maar ik lees best veel hier op het forum van vrouwen die negatief testen en dan toch zwanger blijken te zijn of pas na een paar weken positief testen??

Zo, wat is het hier druk geworden! Had heel wat te lezen!

Ik duim voor jullie allemaal!

Zo’n kinderkapper vind ik een erg tof idee, dat heb ik hier in België nog niet gezien! Leuke voor die kleine mannen, en waarschijnlijk een stuk aangenamer voor de mama’s en papa’s ook! :stuck_out_tongue:

Wij moeten nog even geduld hebben… Denk soms ‘ja da is een teken, tzal prijs zijn’ maar durf er niet te hard op hopen, de teleurstelling zou te groot zijn! Nog even afwachten dus… :?

@océan wrote:

mocht het zo zijn (waar ik bij mezelf niet vanuit ga) dan hebben wij misschien wel gewoon supereiren :mrgreen: :mrgreen:

Helemaal mee eens :mrgreen:

Hoe ist bij jou Mirjam? En de anderen die in spanning zitten te wachten?

Hier helaas, op naar de volgende ronde!!

moet nu rennen naar mijn werk… tot snel!!!

Heb je al getest Mirjam? Wat is de resultaat daar van? In heb nieuwsgierig. Hope wordt het positief testje. :thumbup:

Vandaag is mijn laatste ongi dag. Dus het wordt gezellig weekendje. :dance:

Wat gaan jullie op weekend doen?

Groetjes,

Elly

Ocean wat jammer hopelijk de volgende keer wel positief.

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden dus vind het nu wel heel spannend worden.

Ga dus vanmiddag maar een test kopen en dan kijken we vandaag nog even aan want ik ben bang dat ik te vroeg ga testen.

Elly moet vrijdag en zaterdag altijd werken en zondag ga ik in Amsterdam op de yhallen staan dat is een hele grote rommelmarkt met allemaal kramen ben benieuwd want het word de eerste keer.

Ik hou zelf helemaal niet van rommelmarkten maar we hadden door de verhuizing zo veel spullen die ik zonde vind om weg te gooien en ik ga dan met mijn zusjes staan die hadden ook nog veel spullen dus dan is het wel gezellig.

Moet alleen wel heel vroeg op 5uur gaat de wekker das ff minder.

Gelukkig heb ik maandags ook nog vrij en jeffrey ook dus hebben we toch nog een dagje met zijn drieen

Hi allemaal,

Ocean,

Nou mooi is dat weer. Jammer zeg :frowning: . Toch heb je zo’n hoop. Ik ben ook erg benieuwd naar volgende week na ja en anders gaan we maar weer voor de volgende maand. Hebben jullie wel weer wat te klussen :mrgreen: Nou Mirjam ben ook benieuwd naar jou uitslag is zal voor je :thumbup:

Elly,

Ik ga het weekend rustig aan doen. Zaterdag ff sporten en shoppen. en zondag lekker relaxen. Heb jij nog leuke plannen voor het weekend?

Nou ben nu op mijn werk dus ik ga maar aan de slag :cry:

fijne dag en tot later !

ps Ocean, Zal je niet te vroeg hebben getest? :wink:

Ja ocean ben je echt ongesteld geworden of was de test negatief??

Ik heb er net een gehaald en we gaan morgen ochtend testen spannend!!!

Spannend zeg Mirjam, als je 2 keer zwanger wordt in 1 maand dat zou toch wel super zijn zeg!!

Tries, das toch best lastig dat gewacht hè!

Ik ben echt ongesteld geworden, na ja weet ik in ieder geval een beetje mijn cyclus voor de volgende maand!

Tries, ik ben nu ook op het werk. Vrijdag ook. Zaterdag ben ik vrij, ben jaarig. Eigelijk had ik al op dinsdag, maar beter on het weekendje te vieren. En zondag niets. Misschien een beetje slapen en klussen :lol:

Dus ik ga nu met jullie mee in de tweede ronde! Nu wordt het voor mij echt spannend.

Océan, volgende ronde wordt je zeker zwanger. Kan niet anders! Wij allemaal. :mrgreen: