Net terug. Ze hadden niets gevonden. Gelukkig!!! Dus, wij weten nog steeds niet van het was. Maar mijn man heeft geen klachten meer, dus noet goed zijn. :thumbup:
Ik wens jullie een fijn weekendje!
Elly, gelukkig hebben ze niks gevonden, dus toch wel goed nieuws toch…
Ik ben echt harstikke misselijk. Heb net een test gekocht dus morgenochtend maar samen met mijn mannetje de test doen.
Ben wel benieuwd.
Heb stiekum een goede hoop.
Elly zullen we afspreken samen naar de 9 maanden mama’s toe te gaan.
Wordt een juni baby denk
Elly, gelukkig dat ze niks ernstigs gevonden hebben, maar ja dan blijf je toch een beetje in onzekerheid, wat was het dan wel?
Diana, spannend zeg!!!
Océan, dat weet ze niet. :think: Dus wij zou nooit iets weten…alle testen waren goed.
Diana, morgenochtend ik duim voor je. :thumbup: Hope, morgen zeg je ons een goede nieuws. Spannnneeeennnnddd.
Ik zou het graag met jou willen afspreken, maar ik ben nog steeds geen mama. Over paar dagen misschien…nog steeds voel ik mezelf normaal zonder zwangerschapkwaaltjes.
En ik wil zoooo graag mama worden.
en en en en… Diana heb je een test gedaan??? ik ben niet nieuwsgierig hoor :liar: :mrgreen:
Elly, nou als alle testen goed zijn :thumbup: en hij voelt zich weer goed, super!
Ik heb last van mijn tepels, kan dit een teken van ovulatie zijn??
Hallo dames,
hoe gaat het?
Océan, je heb rond ovulatie altijd gevoelige tepels? Ik voel helemaal niets. Voel je ook je eisprong???
Diana, en en en …??? We willen weten.
Vandaag heb ik een beetje krampen in mijn buik. Maar ik voel me goed. We zijn hele weekendje met klussen bezig. :oops: Dus ik hope, dat vandaag of morgen gaat het eindelijk lukken. :lol:
Ik hoop t ook voor je Elly dat t snel zal lukken!
Hier ook gezellig bezig dit weekend :mrgreen:
Tja heb wel eens vaker last van mijn borsten, maar of dat echt rond de ovulatie tijd was???
volgens de ovulatiekalender zou t wel kloppen zeg maar dat dit zo’n beetje mijn ovulatie tijd is, we’ll see
Vandaag was ik waker en had een klein beetje bloeding. :? (licht bruin, rose) Ik vind het vreemd. Mijn ongi moet eigelijk pas over 5 dagen beginen. Dus, nu weet ik niet meer. :think: Misschien heb ik geen regelmatig ongi. Mijn 1e was netjes op 28 dagen…Dat betekend, geen mama worden jammer…
Meiden ik heb de test gedaan en…
IK BEN ZWANGER!!!
Kan het eingelijk nog niet geloven. 1e maand al raak!!!
Heb alleen nog steeds gevoelige tepels, maar verder nog geen andere verschijnselen.
O Mike is wakker, ga hem effe uit bed halen
Gefeliciteerd
Super zeg!!!
Elly, als het alleen een beetje bruinig bloed is, kan t dan geen innestelingsbloeding zijn of gewoon nog wat oud bloed (had mijn vriendin vorige maand ook, en zwanger!)
maar ja ik wil je ook geen valse hoop geven hoor, maar ik :thumbup: nog even door voor je!!!
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Diana!!!
Zie je meid, ik wist het wel, dat je zwanger was.
Oceán bedankt, maar ik ga gewoon van uit, dat ik niet zwanger ben. Helaas ga ik voor 2e ronde.
Hey Diana,
gefeliciteerd
Goed gewerkt!!
Echt super en zo snel al.
Bedankt voor jullie felicitaties.
Vindt het nog steeds een beetje onwerkelijk, kan het nog niet echt geloven.
Vanmiddag komt er iemand voor moeder voor moeders en die gaat nog een testje doen.
Misschien ben ik daarna een beetje meer overtuigd.
Maar jullie moeten mij nu wel snel gaan volgen hoor.
Diane van harte gefeliciteerd
En natuurlijk hopen we dat we je snel gaan volgen.
Ga vanaf morgen alles weer mee lezen ben er van de week niet aan toe gekomen had ff geen zin om achter de computer te zitten hoop dat jullie dat begrijpen.
Hoi Mirjam,
Leuk dat je er weer bent! Tuurlijk begrijp ik (en ik denk dat ik wel we kan zeggen) dat je hoofd daar even niet naar stond!!
En Diana, wij hopen uiteraard dat we je snelllllll gaan volgen
nog even vergeten…
Ellen; 7 dagen overtijd??? SPANNEND?? Wij zijn nieuwsgierig :mrgreen:
ja ik ben ook heel benieuwd. vrijdag ga ik een testje doen. na twee cyclussen van 35 dagen was ik de vorige keer 5 dagen overtijd. s’ochtends een testje gedaan en later in de dag was de ongi daar. dus nu een beetje huiverig. bang dat mijn denken mijn lichaam beinvloedt.
He ellen, Spannend hoor al 7 dagen overtijd.
Natuurlijk ben je gewoon zwanger, je bent gewoon de volgende.
Mirjam, gaat het een beetje met je??? Nog veel last gehad??
Hier zijn gisteren moeders voor moeders geweest en hebben weer een test gedaan, natuurlijk positief gelukkig.
vindt het nog steeds een beetje raar, beleef het veel anders als toen van de zwangerschap van Mike.
Diane, heb je misschien goede advies Hoe snel kunnen we ook zwanger worden?
Ik ben een klein beetje jaloers op je. :oops: Één oefening en je ben zwanger! Hoe is het mogelijk, hé? Echt superzaad en superei…