Elly ik heb gewoon harstikke geluk.
We hebben elke keer om de 2 of 3 dagen geklust totdat ik dacht dat ik misschien zwanger kon zijn, dus dat is mijn tip zeg maar.
Voor Mike zijn we ook een half jaar bezig geweest, dus had echt niet gedacht dat ik nu al zwanger zo zijn.
Begin ook een beetje misselijk te worden. Kan bijna niks eten.
Dus volgens mij beginnen nu echt de kwaaltjes te komen
Diana nee, dat was een geintje Ik ben echt blij voor je.
Ik heb gelezen, dat voor een misselijkheid koude drink heel goed is. Zeker cola. En altijd iets kleins eten. Zeker smorgen voordat je uit bed stap, eerst iets klein pakken (naast je bed leggen) en daarna opstaan. Maar dat weet je misschien al.
Dus, geniet van je zwangerschap!!!
Ja genieten wil ik ook echt gaan doen, want dit is in ieder geval mijn laaste zwangerschap.
We willen niet meer dan 2 kinderen dus vandaar.
Maar op dit moment ben ik nog steeds een beetje onzeker…
je hoort zoveel van die verhalen over miskramen e.d.
Maar ja, ik moet niet zeuren, ik weet het…
Leef nog steeds heel erg met jullie mee hoor. Vindt het voor jullie ook nog steeds spannend.
Ik zal wat hormoontjes naar jullie toe stralen :: :: :: ::
Bedankt voor de hormoontjes… :lol: We gaan hier allemaal een paar gebruiken.
Diane, denkt niet na dingen zoals miskraam…krijg je een nachtmerrie van.
Ik ben alleen nieuwsgerig, wie de volgende mama zou zijn??? Dames :thumbup:
goeiemorgen,
even een berichtje voordat ik zo weer naar mijn werk ga.
Volgende maand is mijn vriend weg vind ik zowiezo al niet leuk, maar nu vind ik het helemaal niks, moet ik een ronde wachten.
Elly heeft je ongi niet doorgezet? omdat op je banner staat nog 3dgn?? Als t nog niet echt heeft doorgezet is het wel spannend hoor!!!
Ik moet nu gaan haasten haha, doegggg fijne dag allemaal!!!
Morgen,
Océan, je heb gelijk. Ongi is helemaal zoals normaal. Dus heb ik pech. Ik heb mijn banner al verwijderd.
Het is jammer, dat je mag niet met ons deze ronde meedoen. I hope dat mijn ongi snel weg is en we kunnen opnieuw beginen.
Nou daar ben ik ook eindelijk weer.
Diane ik weet precies wat je bedoelt dat je nog niet zo durfd te genieten ik zal dat nu de tweede keer helemaal hebben.
We hebben nu met elkaar afgesproken dat ik pas na 6weken een test ga doen zo dat we die weken al vast gehad hebben en zo lang je dan niks zeker weet verspreek je je ook niet zo snel.
Ik wist ook niet eens dat de kans op een miskraam 1 op 4 is dat vind ik echt heel hoog.
Maar probeer er echt gewoon lekker van te genieten want wat je al zei het zal de laatste keer worden.
Voor mij waarschijnlijk ook Jef wil er maar twee maar ik zou drie ook nog wel leuk vinden maar dat zien we tegen die tijd nog wel eerst maar zwanger worden van de tweede.
Elly wat jammer dat je ongesteld bent geworden hoe lang was dit keer je cyclus?
Ocean wat balen zeg dat je vriend zo lang weg moet helemaal nu natuurlijk want dan weet je alweer dat je weer een maand langer moet wachten.
Kan hij niet ff rond je eisprong terug komen :mrgreen: :mrgreen:
Volgens de vk heb ik vrijdag mijn eisprong dat is natuurlijk wel erg prettig dat ik dat nu weet dus dat word weer klussen en dan verder weer afwachten dat vind ik dus echt de vervelendste tijd de dagen(weken) daarna dat je steeds zo moet wachten ja of nee.
En dan mag ik nog niet eens klagen omdat ik zo snel zwanger ben steeds.
Ik hoop echt dat het deze keer ook weer snel raak is en dat het dan wel goed blijft gaan
Mirjam, leuk dat je terug ben. Deze keer had ik alleen 23 dagen, dus 5 dagen te kort. Normaal duurt mijn ongi cca 6 dagen, nu heb ik dat 1 dag en andere bijna niet…echt gekkehuis. :doh: Maar ik ben gelezen, dat heeft iets te maken met hormonen of zo…je lichaam moet effe vennen. En je eierstokken moeten ook uitrusten…den ik :think:
Dus klussen klussen en nog klussen… :dance:
We gaan op 3 November naar mijn familie in Tsjechië. Het zou prettig zijn om daar te vertellen dat ik zwanger ben. Maar ja, het is al over paar weken…misschien voor de kerst een goede nieuws???
En jullie allemaal??? Iemand nog zwanger??? Océan, Treis, Ellen??? Wie ga met mij en Mirjam voor 2e ronde???
Elly 3nov kan je niet meer redden maar voor de kerst is natuurlijk een heel leuk cadeau.
Ik had het 2jaar terug met mijn vaders verjaardag verteld dat was natuurlijk een super cadeau hij zit nu dus steeds weer van krijg ik dit jaar weer zo’n mooi cadeau nou ik hoop het echt hoor.
Ik weet het Mirjam, dat 3 nov ga ik niet meer redden. Helaas.
Ik heb gisteren met mijn gynaecologe in Tsjechië gesproken en gelijk en afspraak gemaakt. Alleen weten dat alles met mijn goed gaat. In Tsjechië ging ik elke half jaar na preventieve controles en hier heb ik een problemen mee, dat het niet mogelijk is. Vegen hoge kosten of zo… :x Dus krijg ik inwendig onderzoek, Cytologie onderzoek, bloed onderzoek en echo en dit allemaal voor 40 euro! Goed, hé? Dan kan ik opnieuw rustig slapen
Ik snap het niet, dat hier krijg je een controle voor het eerst als je 30 wordt. ( bij huisarts! )Of je zwanger wordt.
Toen ik heb gehoord, dat 1 op 4 een miskraam is, dat vind ik het echt erg!
Ik ben zooooo benieuwd deze maand, kan niet wachten tot volgende week!! maar durf eigenlijk ook niks te hopen. Heb sinds vorige week last van mijn tepels, en vandaag beetje last van krampjes links onderin. Kan dit wat zijn???
Ach zal wel verbeelding zijn allemaal, ik durf niks te hopen, haha!!
Helppp wie kan mij helpen volgende week hopen we in NL te zijn, maar mijn ouders wil ik niet laten weten dat ik gestopt ben met de pil, hoe kan ik nou op deze site kijken zonder dat zij dit zien in de geschiedenis van internet??? dat zodra je ki op de adresbalk intypt er kindjeop…etc
staat.
Ellen weet je al wat meer??
Tries hoe gaat het??
en de rest van de meiden???
wie zal de volgende zijn???
Ocean dat word idd er lastig met je ouders in de buurt.
Kan je niet stiekem in je eentje naar een internet cafe gaan ofzo.
Ik zou het anders niet weten maar ben je nu al verslaafd dan :mrgreen:
Ik moet namelijk elke keer zo lachen als ik het aantal berichten van jullie zie en dan die van mij
hihi Mirjam,
Nou t is meer dat ik ws voor zo’n 4 weken naar NL ga, dus dat is dan best lang. Een week zou wel te overleven zijn haha :mrgreen:
@océan wrote:
Helppp wie kan mij helpen volgende week hopen we in NL te zijn, maar mijn ouders wil ik niet laten weten dat ik gestopt ben met de pil, hoe kan ik nou op deze site kijken zonder dat zij dit zien in de geschiedenis van internet??? dat zodra je ki op de adresbalk intypt er kindjeop…etc
staat.
Hier een tip vanuit de augustusstoppers.
Bovenin je scherm heb een rijte staan:
Bestand Bewerken Beeld Favorieten Extra Help
Onder Extra vind je Internet-opties, als hier op dubbelklikt kom je in een schermpje waar je de geschiedenis kunt wissen. Ook kun je hier cookies en bestanden verwijderen. Als dat allemaal doet (ook off-line bestanden), zien je ouders niet waar je op internet bent geweest.
Dit is de handleiding voor explorer. Als ik vanmiddag thuis ben zal ik voor je kijken hoe het in firefox precies zit, voor het geval dat ze dat als browser gebruiken.
Succes!
hallo allemaal,
vanochtend vroeg was het spannende moment…en ik heb positief getest.
ik vind het zo spannend. we gaan voor de eerste namelijk. ik had al een boek van de bieb liggen over zwanger zijn. daar heb ik incidenteel ingelezen. vandaag moet het boek ingeleverd worden. maar ik denk dat ik maar een nieuw boek ga scoren. en dat deze vakantie aandachtig ga lezen :dance: vanochtend ook al naar de huisarts gebeld voor een afspraak voor de 30ste.
verder wordt het vandaag een drukke dag. zometeen naar de kapper, boodschappen doen, mijn lijstje afwerken met alles wat ik moet inpakken en regelen en doen voor de vakantie.
mijn nieuwe banner is een ruwe schatting. ik had geen zin om naar beneden te lopen om mijn laatste ongi op te zoeken :wall:
maar ik zal er niet ver naast zitten.
Hey Ellen
Gefeliciteerd!!
Nou dat zijn al 2 zwangere. Leuk hoor.
Met mij gaat het wel goed. Heb een tijdje ff niet gereageerd omdat ik niet teveel ermee bezig wil zijn. Soms denk ik dan dat ik er teveel mee bezig ben en dat het dan helemaal niet lukt.
Maar ja we zien het allemaal wel. Ziet nu rond mijn eisprong en ben weer druk aan het klussen :mrgreen:
En dan zien we het wel weer. Het gekke is dat ik nu weer misselijk ben. Het heeft denk ik echt met mijn hormonen te maken.Nu weet je ook meer welk kwaaltje met wat te maken heeft.
Nou Ellen geniet ervan.
Fijne dag allemaal
Ellen Gefeliciteerd !!!
Gaat goed hier. Binnenkort zijn we allemaal zwanger.
Nog iemand met leuke mededeling??? :lol:
Bedankt Jental, heel aardig van je!!! Volgens mij gebruiken mijn ouders explorer.
GEFELICITEERD Ellen, wauw echt super!!
Voor mij is het weekend!! Net thuis van mijn werk en nu genieten
He Ellen, GEFELICITEERD.
Ik wist het wel, echt super jo. Ben helemaal blij voor je…
Wel spannend allemaal he.
Ik moet 26e naar de verloskundige voor een intake gesprek.
Sorry dat ik niet meer zo vaak kom, maar ben echt de hele dag door misselijk, moet echt boterhammen erin proppen.
Heeft iemand nog een goede tip, heb zelf al vanalles geprobeerd maar niks helpt.