September 2006 stoppers, AL 2 ZWANGERE

Diana, probeert een cola drinken. Echt koude cola of iets anders wat je lekker vind. Of ik heb gehoord, dat voor iemand geld anders om. Iets warms zoals soep of zo. Probeer maar, weet je noiit… :wink:

Vandaag is mijn laatste ongi dag. Gelukkig :dance: Hoerrraaaa na 2e ronde.

Ik wens iedereen een prettig weekend.

Geen dank Océan, graag gedaan.

En voor het geval dat ze toch mozilla firefox hebben:

Staat op dezelfde plek.

Weer bovenin, tweede van rechts (bij mij heet het tools, maar ik heb een engelstalige versie) en dan opties.

Je kunt clear all doen, maar dan zijn ze ook opgeslagen wachtwoorden kwijt. Waarschijnlijk is alleen de geschiedenis wissen al voldoende.

Goed weekend

iedereen bedankt voor de felicitaties. voor degenen die door gaan naar de volgende klusronde VEEL SUCCES

diana, jammer dat je je zo misselijk voelt. ik heb er gelukkig met vlagen last van. waar ik de afgelopen week wel tegen aanliep is dat ik s’avonds na het werk thuis kom en honger heb. maar eenmaal begonnen aan mijn warm eten krijg ik het met moeite naar binnen.

vandaag de hele dag buikpijn gehad, ook steken. aangezien het de eerste zwangerschap is maak ik me meteen zorgen. is het gewoon een buikpijn die je ook buiten je zwangerschap hebt of heeft het iets met de rijstkorrel in me te maken. en zoja is het dan iets om me zorgen over te maken. diana hopelijk kan ik bij jou (als ervaringsdeskundige) terecht voor mijn vragen. ik moet er ook nog achter zien te komen wat ik wanneer moet doen, zoals ziektekostenverzekering, verloskundige en al die andere dingen waar ik nog niet eens aan gedacht heb. maar ik ga nu eerst eens van mijn vakantie genieten. volgende week hier gewoon een heleboel info gaan zoeken en mijn afspraak met de huisarts.

iedereen een heel fijn weekend gewenst. en tot volgende week.

en tries, wij zijn er dit keer (eigenlijk meer ik aangezien partner zich niet laat opjutten en zoiets heeft wat komt dat komt) veel ontspannener mee omgegaan. misschien dat het inderdaad heeft geholpen :mrgreen:

en ik moet zeggen het is dan ook een stuk plezieriger

Hallo,

ben nu bij mijn ouders, sstttt zit dus beetje in t geheim op dit forum, hihi :lol:

nog niemand verder nieuws??

Ik heb nu sinds een paar dagen steeds steken linksonderin, zo’n ongi gevoel maar toch beetje anders.

doeggggg

Ellen gefeliciteerd!!!

Halloooo, waar is iedereen gebleven? Klussen??? :stuck_out_tongue:

Océan, ik heb ook een beetje steken. Maar ik denk, dat volgens mij dat hormonen zijn. :think: Mijn man zei tegen me, dat mijn borsten zijn ook ietjes groter geworden, dus doe een tesje. Het is geen zin. Ik had mijn ongi en heb geen heftige kwaaltjes of zo, dus moet hormonen zijn. Jammer. Ik moet niet zo veel over nadenken, dat ik zwanger wil raken…

Groetjes,

Elly

hoi

helaas hier ongesteld geworden, echt een stortvloed :frowning: 4 dagen te vroeg!

nou ja helaas pindakaas.

deze maand vriend weg dus…

ik snap wat je bedoelt Elly, ik ben er ook teveel mee bezig, ga als hij weer terug is echt proberen om er wat minder mee bezig te zijn, en kijken waar het schip strandt, maar best moeilijk hoor!!

fijne dag allemaal!!

Ocean, balen dat je ongi geworden ben zeg…

Maar de volgende keer is het gewoon raak!!

hier nog steeds een misselijke mama… Echt heel de dag door.

Gisteren van mijn kleine mannetje jarig, hij is 2 jaar geworden.

Het was echt gezellig maar harstikke druk, het lijkt binnen net intertoys en bart smit bij elkaar. Hij is dus lekker verwend.

Zodadelijk eerst maar eens flink soppen en dweilen, want je kan chips van de grond eten hier.

Morgen ga ik naar de verloskundige voor een intake gesprek en het maken van de echo. Best spannend, maar ga wel vragen of ze iets hebben voor de misselijkheid. Werd zelf vannacht wakker van de misselijkheid. Heb 2 uur naar de klok zitten kijken.

Ik heb nog geen last van knellende kleren, leeft op dit moment van boterhammen met kaas en water.

Als ik alleen maar vlees ziet of ruik ga ik al kokhalsen.

Tis echt een verschil met mijn vorige zwangerschap, toen had ik 9 maanden nergens last van.

Ga nu effe eten en mijn kleine mannetje.

Hoi hoi,

Hier dan nog een septemberstopper!!!

Ik moest 2 dagen na ons trouwen stoppen met de pil voor de stopweek, maar die kwam maar niet, en daarna hebben we besloten om dan maar helemaal te stoppen… Wel 5 testen gedaan, maar allen nega :frowning:

Het kwam toen wel heel dichtbij! Dus ik heb 9 september mijn laatste pil geslikt…

Uiteindelijk bleek het helaas stress te zijn, maar sinds anderhalve week heb ik toch ineens last van mijn tepels en heb blaasontsteking!! :dance:

Groetjes Diaantje

He jongens we worden al ingehaald door de oktober stoppers dus we moeten echt ff wat meer gaan kletsen :mrgreen: :mrgreen:

Diaantje welkom ben je na de laatste pil al een keer ongesteld geweest?

Mike nog van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag

Ocean wat balen weer ongesteld hoeveel dagen was je cyclus dit keer??

Elly dat is dus precies de rede waarom ik een paar dagen niet ben geweest wilde na de miskraam ff afstand nemen want ik ben er anders weer te veel mee bezig.

Maar ja in mijn koppie gaat het ook gewoon door hoor dus maakt eigenlijk niet uit.

Heb als het goed is vorige week mijn eisprong gehad(volgens de echo)

En had dinsdag en woensdag buikkramp dus dat zou dan innestellings krampen kunnen zijn :pray: :pray:

Heb rond de eisprong ook echt doorzichtig draderig afschading gehad dus echo had echt gelijk en dat is nu dus echt heel veel melkachtig dik slijm(lekker praatje he)

Dus het is nu dus gewoon echt weer afwachten,vind deze weken dus echt het ergst het wachten of je ongesteld word te ja of te nee.

Gaan er trouwens nog meiden naar de jonge gezinnenbeurs?

Ik ga zondag met een vriendin van mij die nu 7maanden zwanger is.

Kijken of er nog leuke koopjes zijn meestal is het wel gezellig vind de 9maanden beurs ook altijd wel leuk maar die is pas in maart.

Nou dan moeten we allemaal toch wel zwanger zijn.

Haai

Nee ben na de laatste pil niet meer ongesteld geweest, laatste keer is inmiddels alweer rond de 13e augustus geweest…

Iedereen vervloekt die menstruatie, ik wil m nog wel ff een keertje zien, want dit heeft ook niets zo…

Of ik ben apart en heb geen hcg in mijn urine maar dat lijkt me sterk, en aan de stress van het huwelijk lijkt het me nu ook niet meer te liggen want we hebben 1, geen uitgebreide bruiloft gehad 2, de stress viel van me af zodra ik mijn mannetje zag en 3, het is al ruim een maand geleden!!!

Mirjam Mike bedankt je voor je felicitatie.

Diaantje hoelang heb je aan de pil gezeten??

Voor de zwangerschap van Mike had ik ook een hele onregelmatige cyclus.

Was soms wel 60 dagen overtijd.

Ben net terug van de verloskundige, de intake gesprek.

Mijn bloeddruk van 110/65 volgens de verloskundige dus goed.

3 november (volgende week vrijdag) krijg ik de termijnecho!!!

Ben helemaal blij.

En bij 13 weken krijg ik de combinatietest, de nekplooimeeting.

Volgens de verloskundige wordt dit soms niet vergoed dus moet ik 126 euro gelijk betalen… maar moet volgens haar maar contact opnemen met de verzekering.

Thuis gelijk gebeld.

Mevrouw als u het dit jaar nog laat uitvoeren dan wordt het nog vergoed anders niet meer.

Dus heb gelukkig geluk dat het vergoed wordt. Kan je toch wat leuke kleertjes voor kopen voor de 126 euro.

Dus volgens mij gaat er volgend jaar weer veel veranderen in de zorgverzekering.

Ga nu effe wat eten, want ben weer zo misselijk.

Oja had het nog gevraagd aan de verloskundige over het hele dag misselijk zijn of ze nog een middeltje voor me had.

Maar zolang je niet de hele dag loopt te spugen krijg je dus niks.

Hoi,

heb je gelijk Mirjam, we moeten meer kletsen!

Trouwens, Diana ik denk, dat voor je misselijkheid een gember thee goed is. Maar probeert eerst in je apotheek te vragen. :think: En ik heb een vraag. Wat is de nekplooimeeting? (dit woord ken ik nog niet… :oops: )

En nog een domme vraag. Als je moet bevallen, moet je zelf beneden scheren :oops: of doe het voor je een verlofskundige of in ZH? Ik heb alleen nieuwsgerig.

Ik heb nu echt een dikke grote borsten. Dat ben ik niet gewent :shock: En gisteren en vandaag een krampen in mijn buik. Misschien een ovu, maar ik voel geen verschil tussen ovu en gewone hormonen vervanderingen. :think: Wij klussen netjes omdag, dus moet lukken, hé?

Wat adviseren jullie, een testje doen??? :think:

Hoi Elly,

Volgens mij doen ze het niet voor je, maar maakt het ook niets uit of je wel of niet geschoren bent!

Voor je eigen gevoel is dat fijner denk ik, dat je er geen haar hebt maar dat is mijn persoonlijke mening!

En als je zeker wil weten of je zwanger bent of niet, gewoon een testje doen…

Ik doe maandag bij de dokter mijn laatste test, en daarna wacht ik het wel gewoon af, je merkt het volgens mij vroeg of laat vanzelf wel en ik word een beetje gek van mijn eigen lichaam :wall:

Diana; ik heb vanaf mijn zestiende aan de pil gezeten en in 2004 overgeschakeld naar de prikpil, maar omdat ik last kreeg van hormonen (puistjes e.d.) ben ik weer naar de pil gegaan na bijna een jaar, en de pil slik ik nu denk ik weer bijna een jaartje…

Groetjes Diaantje

Hoi Diaantje,

welkom bij de september stoppers!!!

Mirjam, deze maand heb ik een cyclus van 26 dagen gehad, best kort dus. wel echt ontzettende krampen gehad deze ongesteldheid, heb ik altijd wel maar werd nu echt wakker van de pijn.

Elly spannend hoor, wanneer kan je weer testen??

wij gaan zo chinees halen, lekkerrrrr :smiley: doegggggg

ohh leker chinees :drool: :drool:

Diaantje het is net wat diana al zei na de pil kan het nog heel lang duren voordat je een natuurlijke eisprong krijgt dus ik hoop voor je dat je snel regelmaat krijgt.

Jongens mijn tepels beginnen weer rood te worden en wat droger en pijnlijker dat had ik dus de vorige keer ook dus hoop echt dat ik weer zwanger ben :pray: :pray:

Verder is het nu dus gewoon afwachten erg spannend zou wel helemaal te gek zijn als ik nu al weer zwanger zou zijn dan word ik weer een juli mama.

Elly bij een nek plooi meting meten ze de dikte in de nek en als die dikker is dan een bepaald aantal mm dan heb je een verhoogde kans op een kindje met down syndroom.

Helemaal precies weet ik het ook weer niet hoor maar deze test bied geen zekerheid ze kunnen dus alleen zeggen of je een grote kans hebt.

ik ben weer terug van vakantie. helaas weinig tijd nu om te posten. nog maar een paar uurtjes terug dus nog druk druk met uitpakken, wasmachine en dergelijke. ik heb sinds gisteren s’ochtends een heel klein beetje bloedverlies, donkerbruin/roestkleurig. hoort dit erbij, zijn dit innestelingsbloedingen of iets dergelijks. ik ben allesinds blij dat ik maandag een afspraak met de huisarts heb.

Mirjam, hope deze keer gaat het lukken… :thumbup:

Elleen het komt goed, je hoef niet bang te zijn.

Ik ben 2 dagen geleden een tesje gedaan. Ik was nieuwsgerig hoe dat werkt… ik had allen 1 /. Ik heb niets anders verwacht. Mijn borsten zijn opnieuw normaal. Gewoon hormonen :frowning: Trouwens, in augustus stoppers zjn al 4 zwangere, dus dames wij moeten een beetje meedoen :smiley:

Volgende week vrijdag gaan we naar mijn familie in Tsjechië. Het worden een drukke dagen met alle voorbereidingen. Allen voor een weekje en dan zijn we terug. Dus die week kan ik helaas niet meeschrijven.

hallo allemaal,

tjonge wat een rust bij de septemberstoppers!!!

mijn vriend is nu echt weg, gister weg gegaan :cry: ik blijf dit toch altijd erg moeilijk vinden!

Ik kan nu wel even kijken hoe mijn cyclus is, want had deze maand zoveel krampen tijdens en voor mijn ongi, ben benieuwd of dit nu dan ook zo is. Of dat er toch dingen gebeuren in je lichaam maar dan niet innestellen ofzo, zou dat kunnen??

doegggg

ocean, bevalt het wel weer vier weekjes op nederlandse bodem. jammer dat je vriend al weg is. dan valt het klussen ook even stil. en nog niet betrapt door je ouders op het forum :mrgreen:

he jammer elly van je negatieve test. veel plezier in tsjechie.

mirjam, ik ben benieuwd. echt spannend. hopelijk is er gauw duidelijkheid. en een voorspoedige zwangerschap natuurlijk :pray:

diaantje, welkom hier. nog van harte gefeliciteerd met je bruiloft. en hopelijk gauw de :twisted: voor je.

volgende week heb ik een afspraak met de verloskundige. en de huisarts heeft me uitgerekend op 15 juni.