Ellen, ik ben dus constant de historie aan het wissen :mrgreen: totdat ik dat dus een keertje vergeet of er ineens iemand binnen komt
Ik ben zooo benieuwd wie de volgende zwangere in dit groepje zal zijn!!
t is hier nu wel erg grijs en grauw weer, in FR 20 graden lekker zonnetje, dus wat dat betreft… mah ja
Ik vind het op zich wel leuk om weer even in NL te zijn, maar merk dat t eigenlijk te lang is, om zo bij mijn ouders in huis te zitten. Doe ik denk ik niet meer als het niet nodig is.
Hoe is het hier??
Er word nog steeds niet zo veel gekletst :mrgreen:
Vind het nu toch wel spannend worden heb als het goed is vrijdag mijn NOD dus we wachten maar af…
Heb mij zelf voor genomen niet te vroeg te testen maar of ik dat ga vol houden??
Ben vandaag trouwens jarig alweer 27 geworden tjonge wat word ik oud :mrgreen: heb van Jeff 2hele mooie lingerie setjes gekregen en er werd net een helemooi bos rozen bezord besteld door Jayden
Ocean je kan nu idd beter in frankrijk zitten dar is het een stuk warmer wat een kou en wind in eens hier brrrrrr.
Hoi meiden,
Ik ben een oktober stopper, maar hoop, dat jullie toch even naar het volgende topic willen kijken. Misschien zijn er meiden, die net als ik er aan mee kunnen en willen en mogen doen.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1065848#1065848
Alvast bedankt.
Groetjes,
Wawa
Mirjam,
Nog gefeliciteerd!!
Heb de laatste tijd even niet gereageerd omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn.Volgens mij is het wel postitief geweest want gister avond ging ik een testje doen er er kwam een heel licht streepje… Volgende week nog maar een keer testen voor de zekerheid. Maar ik voelde me wel al zwanger en ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden… Wel vreemd hoor maar ja nog maar niet teveel hoop hebben… Pas als de test echt een overduidelijke streep heeft… Maar 2x een lichte streep zegt mij al genoeg…
Hoe gaat het verder met jullie allemaal…
He Ties, een steep is een streep hoor.
Je bent gewoon harstikke zwanger, gefeliciteerd!!!
Wouw wat gaat het toch allemaal snel. Iedereen volgt elkaar snel op.
Hier nog steeds misselijk, en moe.
Vandaag is Mike voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ik heb hem om 9 uur gebracht en ga hem om 11.30 uur weer ophalen. Ben benieuwd hoe hij het vondt.
Morgen heb ik mijn eerste echo, dan weet ik ook wanneer ik precies uitgerekend bent. Ga zelf uit van 15 juni.
Ga nu nog effe snel wat opruimen voordat ik mijn ventje weer kan ophalen
Ik ga akkord met Mirjam, je bent zeker zwanger hoor Tries!!! Gefeliciteerd!!!
Trouwens, nog gefeliciteerd Mirjam!!!
Ga goed, hé? Iedereen is bijna zwanger. Dus ik moet oook opschieten, hé? Het lijk dat ik de laatste ben die niet nog zwanger is.
Tries gefeliciteerd!!!
Elly je bent niet de enige hoor en bij ons komt het vast ook wel snel
Mirjam nog gefeli met je verjaardag!!
En Tries Gefeliciteerd zeg, echt super!!!
Elly je bent niet de enige hoor, ook hier nog niet zwanger, en zolang zijn we goed beschouwd nog niet bezig hè!
Brrrrr wat is het koud hè, niks aan!!
Dames, wij gaan over paar minutes naar Tsjechië rijden. Lekker genieten…en zeker veel klussen Dus ik wens iedereen fijn weekend!
Over een weekje zijn we terug.
Groetjes Elly
Fijne vakantie bij je familie Elly!!!
Ben net terug van de verloskundige.
Ik heb een gewone en een inwendige echo gehad.
Op de gewone echo kon je het baby zien alleen was het nog te klein om op te meten en te zien hoelang ik zwanger ben.
Daarna dus de inwendige echo gehad, nou dat was niet echt een pretje.
Maar goed, ik ben nu dus 8 weken en 3 dagen zwanger. Dus uitgerekend op 12 juni.
Ze dachten eerst dat ik op 3 juni uitgerekend was. Dus 9 dagen later.
Heb nu erg last van mijn buik, dat komt door die inwendige echo.
Doe het vandaag dus maar lekker rustig aan.
Vanmiddag met Mike effe naar de kapper, hij ligt nu gelukkig te slapen.
Ga zelf ook maar effe plat liggen.
Mirjam Vandaag is toch jou NOD???
Wanneer ga je testen??
Hoi Diana,
Is dat echt zo vervelend zo’n inwendige echo? Wat vond je er vervelend aan?
Mijn vriendin heeft t net gehad en vond t echt meevallen, maar goed ik ben zelf ook niet zo’n held t lijkt mij niks.
Tries ik zie dat je een banner hebt, super joh!
Hallo allemaal,
vraagje, ik ben vorige week dinsdag ongi geworden en nu dus al ruim een week later heb ik nog steeds krampen links onderin, hoe zou dit kunnen? T is eignelijk nog niet weg geweest sinds mijn ongi dus lijkt me ook nog geen ovulatie, maar ja heb wel behoorlijk gebloed dus denk ook niet dat ik zwanger ben hoor. Maar meer ook de vraag herkennen mensen dit?? Ik haal me namelijk al snel de meest verschrikkelijke dingen in mijn hoofd.
Hier een klein berichtje van ons.
Ik heb nog niks terug gelezen sinds maandagmorgen want het is een drukke tijd hier.
Maandagmiddag kwam plotseling de huisarts bij ons thuis en vertelde dat mike met spoed naar het ziekenhuis moest. Hij moest accuut opgenomen worden.
De percentage van zijn rode bloedcellen was op dat moment 3,2 terwijl dat normaal 7 a 8 zou moeten zijn.
Hij werd gelijk aan de hartbewaking gelegd en iets voor zuurstof.
Verder die dag is hij in de gaten gehouden en heb ik die nacht in het ziekenhuis geslapen. De volgende dag werd er gelijk weer bloed geprikt. Er moesten eigelijk 9 buisjes hebben maar dat ging niet omdat hij als zo’n laag percentage had, dus ze hebben 4 buisjes afgenomen. Na ongeveer 2 uurtjes kregen we de uitslag en die was helaas niet zo goed. Hij moest smiddags gelijk een bloedtransfusie krijgen. Die was savonds afgelopen en zijn we weer gaan slapen.
Op dit moment gaat het nog niet goed. We moeten afwachten op de uitslagen van het bloed e.d.
Op dit moment weten ze alleen dat hij geen rode bloedcellen meer aanmaak. Dus zijn beenmerg werkt niet meer. Wat de oorzaak is weten ze nu nog niet.
Sorry voor het hele verhaal, maar moet het effe kwijt. Loop de helemaal dag door te huilen. Ga nu effe proberen te rusten
Bedankt voor jullie luisterd oor.
Jeetje Diana, wat verschrikkelijk!!!
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik wil jullie heeeeel veel sterkte wensen!!!
:hug:
Wat vreselijk voor jullie mannetje en voor jullie natuurlijk. Wanneer horen jullie meer???hopelijk gaat het snel de goede kant op.sterkte
effe snel een update.
Vanmorgen is er weer bloed geprikt en zijn waarde is weer gedaald.
Na de bloedtransfusie had hij een waarde van 4,1 en vanmorgen was het 3,8.
Zoals het er nu uitzie zal hij maandag weer een bloedtransfusie krijgen.
Ik wordt zo gek van al die onzekerheid, ze weten niet waarom zijn beenmerg geen rode bloedcellen meer aanmaak. Ik wil zo graag weten waarom.
Hij is pas net 2 jaar geworden, het is toch niet goed voor zo’n klein mannetje. Hij heeft nergens meer puf meer voor…
Ik hoop dat jullie snel wat meer zekerheid krijgen over hoe dit komt en wat ze er aan kunnen doen, veel sterkte!!! :-*
Hallo allemaal,
gisteren terug gekomen. Het was leuk om mijn familie opnieuw te zien.
Ohhh, Diana wat erg voor Mike en hele familie. Sterkte!!! Weet je al wat kan de oorzaak zijn?
Ik ben gisteren ongi geworden, dus voor ons de derde ronde. Helaas.
Mirjam, hoe gaat het met je? Ben je zwanger???
Océan, wanneer ga je terug naar FR?
Diane; Hoe gaat het vandaag met Mike?
Elly; leuk dat je er weer bent, en jammer dat je ongi bent geworden!!
De planning is dat is woensdag terug ga. Aan de ene kant wel zin in, weer naar mijn eigen huisje, aan de andere kant ben ik dan helemaal alleen en moet ik 3 dagen later weer vertrekken naar de andere kant van FR om stage te gaan lopen. (Wel lekker aan de zee dus das weer leuk dan)
Hoe gaat het met de rest, Mirjam, Tries, Ellen en degene die ik vergeet???