Diana wat een verhaal zeg hoe is het nu met mike ik hoop dat jullie kleine mannetje snel weer opknapt :-*
Ben vorige week zondag ongesteld geworden dus helaas niet zwanger.
Ben ff tijdje niet achter de comp geweest omdat ik er even te veel mee bezig was dus heb er veel met Jeff over gepraat en we hebben besloten om alles nog even 2maanden uit te stellen en er in januari weer voor te gaan.
Zal wel af en toe nog bij jullie komen kijken en hoop dat de rest snel zwanegr is
Mirjam, misschien is het goed een beetje uitrusten. Tot januari dan
Océan het lijkt, dat zijn we hier alleen met ons tweetjes. :shock: Andere meiden zijn zwanger of schrijven ze niet zo vaak. Dus wij moeten volhouden, hé.
Elly :thumbup: we gaan er voor hè!!!
Zeker weten Océan! :thumbup:
Het is jammer, maar ja, als het niet anders is…
Vorige week had ik een cadeautje van mijn man. Hij kon niet wachten en heeft mij een mooie jasje en mutsje voor onze toekomstige baby’tje gekocht. Schattig, hé? Het was zo mooi. Ik heb echt een beetje gehuild. Nu het kindje nog
Hope een mooie kerst cadeau.
En hoe gaat het met je Océan? Volgende maand moet het gewoon lukken, hé. En we zullen ook zwanger worden. Je hebt over stage geschreven. Wat doe je eigelijk? Mag ik je ook vragen hoe oud ben je? Als het geen geheim is?
Hoi Elly,
dat mag je wel vragen hoor, ik ben 25 jaar. en jij?
Ik werkte in NL in de kinderopvang, maar mijn diploma’s worden in Frankrijk niet erkent, dus ben nu weer met een opleiding bezig om in de kinderopvang te kunnen werken. Best frustrerend weer t zelfde leren enzo maar ja niks aan te doen.
Ik ga proberen om als mijn vriend terug komt er niet teveel mee bezig te zijn, maar ja zal toch best lastig worden.
Ik ben ietsjes ouder. Ik ben 29 jaar. Ik werkt als hoofd administrative mederwerker. Ja, geloof ik wel dat het best frustrerend is. Hoe lang moet je nog leren?
Ik probeer het ook er niet teveel mee bezig te zijn, maar ja…zelfde verhaal. Dus wij zullen zien.
Ik ben weer thuis!! Beetje alleenig maar ja.
Diane hoe gaat het nu met Mike???
Meiden ik heb goed nieuws.
We zijn net thuis gekomen, zijn waarde was weer gestegen, op dit moment 4,7. Dus het gaat echt de goede kant op. Zijn beenmerg maakt weer kleine beetjes rode bloedcellen aan.
Oo ik ben zo blij, eindelijk eens goed nieuws.
Alle bloedtesten waren ook goed, dus ze hebben geen enge ziektes kunnen ontdekken.
Nu denken ze waarschijnlijk aan een virus infectie. Aangezien hij nu weer zelf gaat aanmaken.
Volgende week woensdag moeten we weer terugkomen om bloed te prikken en door naar de kinderarts.
Dus zondag kunnen we lekker met hem naar Sinterklaas!!!.
Hij moet nog wel veel rusten, maar Sinterklaas konden ze hem niet ontnemen. Ooo, wat een perfecte dag.
Jullie allemaal nog druk aan het klussen???
Hoi Diane,
Wat een goed nieuws zeg :thumbup: :thumbup: Heel fijn voor jullie en dan maar een heel fijn sinterklaasfeest toegewenst
Hoi Diane,
Ik ben ook heel blij voor jullie dat alles weer goed komt! En ook heel fijn dat ie Sinterklaas niet hoeft te missen :thumbup: :thumbup:
groetjes Diaantje
ik heb echt druk meiden…maar
Dianne dat is echt goed nieuws. :thumbup: :thumbup: Ik ben echt blijk voor jullie.
Océan hoe gaat het met je? Zijn jullie al met klussen bezig?
Ik denk dat vandaag heb ik mijn ovu…dus flink oefenen :dance: Het zou prettig zijn als het mijn laatste ronde is
Heetf iemand er nog iets nieuws te vertelen???
ZOOOOOOO wat is het hier rustig.
Kwam ff leuk nieuws posten ben weer zwanger!!!
Hoe is het verder met jullie??
Hoi Mirjam
GEFELICITEERD !!! Wat een goed nieuws zeg!!!
Mijn vriend is net weer terug na een maand dusseh tja je kunt wel raden wat we veel hebben gedaan :mrgreen:
Verder tja t loopt niet hard zo hier met de septemberstoppers, moet zeggen dat ik ook wel bewust een beetje afstand had genomen, om er iets minder mee bezig te zijn, maar begin t nu toch wel weer spannend te vinden (nog ruim een week te gaan)
Nou ocean heel veel succes dan maar :thumbup: :thumbup:
Hoi Mirjam,
Hartelijke gefeliciteerd!!! Ik ben blijk voor je.
Vandaag heb ik gelezen dat Océan ook zwanger is.
Dus ik ben de laatste…
Geniet van je zwangerschap!
Groeten,
Elly
Elly, ik ben er ook nog!!! reageer wel niet zo vaak, maar heb ook niet zoveel bijzonders te melden hihi :roll:
Ben trouwens wel heel benieuwd wat er uit deze ronde komt, druk geklust met de vruchtbare dagen!!
xxx Diaantje
Nou ik er over nadenk heb ik wel een vraagje,
sinds 2 november is mijn cyclus weer normaal na het ontpillen, en ik had halverwege (in de vruchtbare dagen) heel donkerbruine afscheiding voor 4 dagen, en dat heb ik deze maand weer niet… Hoe komt dat? Ohja en wat is een NOD?
Groetjes Diaantje
Hoi Diaantje,
je NOD is je Niet Ongesteldheid Dag, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maar natuurlijk hoopt dat je t niet wordt. (volgens mij hoor :oops: hihi)
Ik ben heel benieuwd deze maand Elly en Diaantje, ik hoop voor jullie dat t snel raak is!!!
Ik heb van t weekend positief getest, t is allemaal nog wat ja surrealistisch ofzo, ik bevat t nog niet helemaal.
Ik hoop echt heeeeeeeeeeeeeel hard dat t goed mag gaan!!!
Bedankt Océan, dan weet ik dat mijn NOD 2 januari is… hihi
Jij en Mirjam ook nog gefeliciteerd he :dance:
Groetjes Diaantje
Hier blijven de normale krampen uit, die ik normaal een week voor de ongi heb… :think:
Ik voel me ook anders, ik had vorige week tijdens de vakantie wijn gedronken en opeens smaakte die heel vies… Ook heb ik een beetje opgezette buik onderin, mijn string zat ineens heel strak (die normaal aan de grote kant is).
Ben benieuwd of deze keer raak was…
Groetjes Diaantje