September 2006 stoppers, AL 2 ZWANGERE

o jé spannend Diaantje!!!

Zou toch echt een leuk nieuwjaarscadeautje zijn hè :thumbup: ik zal voor je duimen!!

Elly hoe gaat het met je?

In ieder geval een hele fijne avond vanavond en allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!

:evil: Onverwachts ben ik dan toch ongesteld, weliswaar donkerbruin en weinig, maar weer wachten op de volgende ronde dan… :pray:

Heeft iemand van jullie ervaring of tips met alcohol (niet ik maar mijn man, hij drinkt volgens mij best veel) en wat dat doet met de vruchtbaarheid e.d.

Groetjes Diaantje

:: Fijn Oud en Nieuw iedereen ::

hey Diaantje,

ik wil je geen valse hoop geven, maar ben je nou eigenlijk iets te vroeg ongesteld? Ben je t normaal regelmatig??? Want alleen maar een beetje bruin bloedverlies kan best een innestelingsbloeding zijn.

Ja volgens mij heeft alcohol wel invloed op de vruchtbaarheid van de man, in negatieve zin dan, volgens mij kan je ook als man beter niet zo veel drinken tijdens het proberen zwanger te worden.

Maar Diaantje ik :thumbup: toch nog ff door, laat je weten of t echt doorzet je menstruatie???

Hele fijne avond!!

Hoi,

:doh: daar zat ik ook een beetje op te hopen, maar het heeft toch doorgezet… Volgende ronde dan maar voor een oktoberkindje, bevalling zou een leuk verjaardagscadeautje zijn haha :dance: (1 oktober jarig…)

Hoe voel je je océan? Kan je het al een beetje bevatten???

Groetjes Diaantje :-*

Hè jammer hoor Diaantje, nieuwe ronde nieuwe kansen :slight_smile:

Vandaag 6 weken volgens eigen berekening dus nog steeds heel pril, en ik blijf het spannend en beetje eng vinden of t wel goed zal gaan.

Ben de afgelopen 2 weken zoooooo moe geweest :zzz: (ga zo ook weer even liggen denk ik haha) en soms met vlagen ineens heel misselijk ook niet echt fijn.

We hebben voor morgenavond onze eerste afspraak bij de verloskundige, ik vind het heel spannend. Wat gaat ze allemaal vragen, wat gaat ze onderzoeken, maakt ze al een echo (is hier in Frankrijk namelijk beetje anders). Ik hoop stiekem wel op een echo zodat het iets echter wordt, maar ja we zullen zien!

groetjes :slight_smile:

Spannend hoor Océan, ik help mee hopen :pray: :thumbup:

Ik zal mijn manlief vragen of ie de alcohol wil laten staan als we gaan klussen, misschien dat dat onze kansen verhoogt…

Groetjes

heeyz mensen volgens mij zijn er niet veel mensen die hier nog op reageren maar ik heb mijn spiraaltje laten verwijderen op 4 september 2006 en mijn vriend en ik zijn sindsdien bezig om zwanger te worden… vraag me af hoe het met andere mensen gaat en naar jullie ervaringen…

we zijn nu een aantal maanden verder en mijn cyclus is nu eindelijk een beetje normaal… de eerste maanden was ik 15 dagen overtijd en dan is de teleurstelling toch erg groot wanneer je dan ongi word… en nu is het hopen dat het raak is…

hoi missygirl,

t is misschien leuker voor je om bij de oktoberstoppers of augustusstoppers mee te schrijven, want hier wordt inderdaad erg weinig gereageerd.

Ik hoop voor je dat t snel raak is!!

groetjes

@océan wrote:

hoi missygirl,

t is misschien leuker voor je om bij de oktoberstoppers of augustusstoppers mee te schrijven, want hier wordt inderdaad erg weinig gereageerd.

Ik hoop voor je dat t snel raak is!!

groetjes

Hoi Océan, Wat ontzettend lief, dat je zo met Missygirl meedenkt. Wij als oktoberstoppers willen het liefst niet, dat er nieuwe meiden bijkomen, omdat we nu al ene hechte groep zijn en elkaar kennen. Klinkt kinderachtig, maar we hebben samen al zoveel meegemaakt (o.a. 3 miskramen in één maand), dat we geen zin hebben om elke keer dingen opnieuw uit te leggen. We vonden het nu zo sneu voor Missygirl, dat ze vol enthousiasme langskwam en dat ze dus geen welkom kreeg.

hoi Wawa, tja sorry daar heb ik helemaal niet over nagedacht.

Ik hoop toch dat Missygirl ergens een plekje vindt, dat zou anders toch wel jammer zijn, ook al begrijp ik jullie wel hoor na die moeilijke gebeurtenissen bij de oktoberstoppers.

Missygirl wie weet als je hier wat meer schrijft er ook weer wat meer reacties komen, maar tja t is al een tijdje niet echt een levendig draadje zeg maar.

@océan wrote:

hoi Wawa, tja sorry daar heb ik helemaal niet over nagedacht.

Ik hoop toch dat Missygirl ergens een plekje vindt, dat zou anders toch wel jammer zijn, ook al begrijp ik jullie wel hoor na die moeilijke gebeurtenissen bij de oktoberstoppers.

Missygirl wie weet als je hier wat meer schrijft er ook weer wat meer reacties komen, maar tja t is al een tijdje niet echt een levendig draadje zeg maar.

We komen op zo’n manier niet aardig over, maar we zijn echt een hele leuke groep. Ik vond het heel; vervelend voor haar.

Wawa, ik vind het wel heel attent van je dat je je dat zo aantrekt!

Missygirl zal vast ergens een plekje vinden. Ik hoop voor d’r dat ze zich snel bij een 9maanden clubje kan aansluiten, waar iedereen net begint met schrijven zeg maar.

En dat hoop ik ook voor de meiden van de okt stoppers, na alles wat jullie hebben meegemaakt!!!