Mirjam wat hoor ik hier??? Meisje ik duim voor je!!! Laat ons graag weten hoe het gaat…
Wij zijn terug van het ZK. De onderzoek heeft half uur geduurd.
Ze zeiden helemaal niets, dus afwachten. Ze hebben na lever, navel en gal gekeken.
Treis, normale sproken kan je test na 7-10 dagen na klussen doen. Vroeger heeft dat geen zin.
Ik ben rong 6de mijn ovulatie, dus vanavond klus tijd :oops: en daarna om dag zoals het moet.
Mirjam hoe gaat het nu met je, nog steeds bloedverlies.
Loop de hele dag al aan je te denken, maar blijf nog steeds duimen dat alles goed is hoor.
Elly wanneer krijgen jullie de uitslag van de echo??
En veel plezier vanavond he
Ga nu effe lekker met Mike in bad, hopelijk wil hij daarna effe slapen.
Het is echt nog een drama overdag slapen, maar gelukkig slaapt hij savonds goed.
Tries hoe gaat het met jou, nog steeds zwangerschapsverschijnselen??
Diana, we krijgen pas 13e (vrijdag) de uitslag. Ga je nog testen of niet?
Als ik maandag nog zulke ongi krampen heb ga ik inderdaad testen, maar ik zal echt wel ongi worden, ik voel het gewoon.
Ik hoop eingelijk het liefs z.s.m. want wil nu wel eens mijn cyclus weten.
Of misschien is het toch mijn eisprong, ooo ik zou het echt niet weten.
Wordt gewoon gek van mezelf.
Voelen jullie je eisprong, ik heb het nog nooit gevoeld.
Zo het begint hier toch opeens hard te regenen, echt niet normaal meer.
Hoi Diana,
Ik voel altijd mijn eisprong wel. Echt van die steken in mijn buik en een soort ongi gevoel.
Raar he dat je dat gevoel heb. En dan dat wachten het maakt je zo onzeker terwijl je je er ook weer niet teveel mee bezig wilt houden. :?
Ben benieuwd hoe het met Mirjam gaat. Ik hoop dat het mee valt.
Nou we zullen vast snel wel iets horen.
Fijne avond nog.
Hallo dames,
Ik ben nieuw hier en hoop hier ook mee te kunnen prikken.
Ik ben nl ook gestopt in september!
Heel spannend allemaal.
Groetjes en heel veel suc6 allemaal!
Welkom Cynthi bij ons clubje! Veel plezier hier.
Bedankt.
Even gelijk een vraagje. Hoe zetten jullie zo leuk cyclus banner onderaan je tekst? Mij lukt het niet…
Nou ik doe ook mee gezellig met de 2e ronde…
:evil: kwam al eerder dan verwacht…
Nou mogen we in iedergeval nog wel lekker veel klussen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En Diana bij jou ook al zover? :evil:
Welkom cynthia! Ik weet ook niet hoe dat werkt die banner. Ben ook wel benieuwd.
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
Op deze webpagina krijg je instucties hoe dat moet. Gewoon kiezen welke banner wil je, kopie en plaken in je profiel en klaar. Daarna als je 1e bericht ga schrijven, zie je banner onder je text. Hope duidelijk :think:
Oh, trouwens gisteren was een klus dag bij ons. Normale sproken ga ik elke keer daarna douche, maar gisteren ging ik met meisjes en jongens lekker slapen. (doe ik normaal nooit :oops: ) Dus, nu afwachten.
hahaha, wat we allemaal wel niet doen om snel bevrucht te worden.
Ik ging de laatste x extra laat naar de toilet…
Ja die ticker had ik wel gevonden maar ik weet niet waar ik het in mijn profiel moet plakken…
Als ik het doe dan zegt die dat t moet eindige op een img, gif etc.
Maar ik plak precies de forum code van hier.
Raar.
Je moet het in ruimte onderschrift: plaken.
Anders weet ik niet… :think:
F testen nu…
Jaaaaaaaaaaaaaa, het is gelukt.
Zo nu kunnen jullie gelijk zien hoeveel daagjes ik nog moet wachten
Cynthia welkom bij ons clubje. Voor jou wordt het trouwens ook spannend nog 5 dagen wachten.
Is het voor jou je eerste kindje of niet???
Het je een regelmatige cyclus??? We zijn erg benieuwd naar je verhalen.
Ties balen zeg dat je ongi bent geworden, hoelang is je cyclus nu???
Je moest toch eigenlijk dit weekend ongesteld worden??
He Elly, lekker geslapen gisteren
Nou hier nog steeds geen ongi, soms het gevoel van wel en soms ook niet. We wachten maar rustig af… maar wat kan wachten toch lang duren.
Mirjam: Hoe gaat het nu met je… we duimen nog steeds voor je hoor.
Laat snel eens wat van je horen…
Thanks. Ja het is voor mij mijn 1e kindje. Wel heb ik nog een meisje hier rondlopen (in de weekenden) maar dat is het dochtertje van mijn vriend.
Wij zijn pas net gestopt met de pil, dus geen idee hoe mijn cyclus wordt.
Anderhalf jaar geleden was ik ook even (ivm medicatie) gestopt met mijn pil en toen was het vaak een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen. Daarom heb ik dat nu ook aangehouden. Ik had eigenlijk met mezelf afgesproken om niet teveel ermee bezig te zijn, maar toch gaat dat automatisch. hahaha.
Dus ja, het wordt erg spannend volgende week.
Wanneer is jouw nod?
Diana,
Mijn cyclus is dit keer 27 dagen.toen ik de pil slikte was ik ook altijd wel heel relgmatig ongi.
Nou hoop dat er voor jou ook snel duidelijkheid komt. Is toch heel erg verveld dat wachten. Ik werd er ook echt gek van.
Nou ik ga weer ff verder met mijn werk. Mail vanavond wel weer even.
Cynthia welkom!!!
Mirjam hoe gaat het met je??
Ik ben ziekjes vandaag, eigenlijk al 2 weken aan t miepen, maar vanmiddag toch maar ziek gemeld, en de hele tijd geslapen.
Zometeen toch maar ff naar de dokter.