Zo meiden er wordt lekker op los geklets, gezellie hoor.
Ties volgens mij ben jij de volgende die zwanger is, aan je kwaaltjes te horen. Succes deze week.
Wanneer wil je gaan testen…
Elly gelukkig dat het met je mannetje een stuk beter gaat.
En je mag hier natuurlijk over alles kletsen, we zijn je graag tot steun hoor.
Ellen, welkom bij ons clubje. Natuurlijk is er nog plaats voor je.
Wanneer is jou NOD???
Misschien moeten we maar een lijstje maken???
Ik heb ook een lange cyclus hoor, zat voor de geboorte van Mike op 61 dagen.
Zit nu op dit moment op dag 36, dus heb nog effe te gaan.
Had gehoopt dat het na de geboorte van Mike normaal zou gaan lopen, maar helaas.
Hoe gaat het met jullie? Gezelig weekendje gehad?
Ik heb rong 6 Oktober mijn ovulatie. Dus gaan we proberen. :dance: Ik heb ergens gelezen, dat vóór ovu heb je meer kans op meisjes en daarna op jongens. :think: Denken jullie dat het waar is?
Ik zou het niet weten Elly of je voor je ovulatie meer kans heb op een meisje.
Mocht het zo zijn, dan moet ik dat maar eens proberen, een meisje lijk me wel erg leuk.
Wij hadden gisteren een verjaardag bij een cafe waar ze buiten een groot speeltuin hebben, dus mike heeft zich lekker kunnen uitleven.
Aankomend weekend hebben we het erg druk, vrijdagoverdag ga ik naar mijn moeder rijden omdat mijn oma jarig is en zaterdagmiddag is ons buurmeisje jarig en savonds hebben we groot feest van mijn man zijn werk, Dus lekker druk en zondag maar lekker slapen denk.
Mike gaat dan logeren bij zijn opa en oma, voor de tweede keer, hopelijk gaat het dan wel goed, zodat wij zondag lekker eens kunnen uitslapen.
@Elly 1 wrote:
Hoe gaat het met jullie? Gezelig weekendje gehad?
Ik heb rong 6 Oktober mijn ovulatie. Dus gaan we proberen. :dance: Ik heb ergens gelezen, dat vóór ovu heb je meer kans op meisjes en daarna op jongens. :think: Denken jullie dat het waar is?
Na de eisprong heeft het weinig nut hoor dan is de kans op bevruchting heel erg klein je kan het beste om de dag gaan klussen als je rond je eisprong zit.
De mannelijke zaadcellen zijn sneller maar de vrouwlijke leven langer dus het blijft gokken hoor.
Hier gaat alles goed we hebben gister 140euro verdiend dus ik kan ze weer gaan uitgeven

Heb vandaag al een afspraak gemaakt bij de verloskundige ik mag 30okt al komen dus nog maar 4weken ik had met jayden pas met 14weken een afspraak dus dat is een stuk sneller.
Ik hoop dat ik dan ook heel snel een echo krijg de praktijk heeft een eigen echocentrum dus dat is wel erg handig hoef ik er niet voor naar het ziekenhuis.
Verder vandaag beetje luier dagje gehad was nog moe van gister toen ging de wekker al om 5uur terwijl we er zaterdag pas tegen 1.00uur inlagen.
Ties je maakt het spannend hoor
Hallo allemaal,
Elly fijn dat t beter gaat met je man!
Mirjam klinkt goed allemaal! Lekker geld verdiend, leuke baby dingetjes kopen
Tries, hou je t nog vol om niet te testen??
Hier weer hard gewerkt, werk met kleine kids, en de griep en buikgriep zijn weer in t land, fijn!! hoop heeeel hard dat t aan mij voorbij gaat!
Hallo dames,
Tof weekend gehad?
Proficiat Mirjam!! al een beetje aan het idee gewend?
Elly, weet je al wat er nu eigenlijk aan de hand was met je kleine man?
En Ties, ben jij de volgende die zwanger is?
Hier zijn de :evil: gearriveerd , was toch wat teleurgesteld…
Op naar de volgende ronde!
Hoi Allemaal,
Had vanmorgen bijna willen testen. Maar ik wacht toch nog maar even tot het weekend. Ben nog steeds heel erg misselijk. Mijn tepels doen wel iets minder frequent zeer.
Nou Diana jij heb iniedergeval een lekker druk weekend voor de boeg. Ik eigenlijk ook wel.want heb zaterdag een verjaardag en zondag ga ik mijn broertje in friesland opzoeken.Maar het allerbelangrijkste moet natuurlijk ook nog gebeuren in het weekend. De test!. Maar ja kan ook zomaar gebeuren dat de hele test niet nodig is.
Nou Mirjam jij kan weer lekker euries uitgeven… Altijd lekker zo’n bijverdiensten.
Nou Mirjam dat is wel heel fijn dat je al zo snel terecht kan.
Als je een positieve test heb moet je dan eigenlijk eerst naar de dokter?
Of ga je direct naar de verloskundige?
Hoe gaat het verder met jullie allemaal?
Nou ik ga ff aan de slag op mijn werk.
Groetjes, Tries
** breek even in **
Vorig jaar op 7 september ben ik gestopt met de pil, ik wens jullie dames veel succes en klus plezier.
En hopelijk zijn jullie snel allemaal zwanger
**breek weer uit **
Tries, lekker spannend. Ik duim voor je. :thumbup: Laat ons weten…
Isa’tje we weten het nog steeds niet. Morgen hebben wij echo a week daarna gesprek met een chirurg. Dus afwachten…
Nou Elly was de echo maar voor jou he dan was het toch weer wat leuker geweest. Nou veel succes alvast vooor morgen. Bibi-Jane bedankt.
Nou lunch is ook weer voorbij dus ik ga maar weer verder…
@tries wrote:
Hoi Allemaal,
Had vanmorgen bijna willen testen. Maar ik wacht toch nog maar even tot het weekend. Ben nog steeds heel erg misselijk. Mijn tepels doen wel iets minder frequent zeer.
Nou Diana jij heb iniedergeval een lekker druk weekend voor de boeg. Ik eigenlijk ook wel.want heb zaterdag een verjaardag en zondag ga ik mijn broertje in friesland opzoeken.Maar het allerbelangrijkste moet natuurlijk ook nog gebeuren in het weekend. De test!. Maar ja kan ook zomaar gebeuren dat de hele test niet nodig is.
Nou Mirjam jij kan weer lekker euries uitgeven… Altijd lekker zo’n bijverdiensten.
Nou Mirjam dat is wel heel fijn dat je al zo snel terecht kan.
Als je een positieve test heb moet je dan eigenlijk eerst naar de dokter?
Of ga je direct naar de verloskundige?
Hoe gaat het verder met jullie allemaal?
Nou ik ga ff aan de slag op mijn werk.
Groetjes, Tries
Nee bij een positieve test kun je eerst nog een tijdje lekker genieten, en met een 6-7 weken kun je de verloskundige van je keuze bellen.
Nou volgens mij ga ik vandaag of morgen toch echt ongesteld worden.
Zit nu op dag 37 en heb toch ongi krampen, en harstikke pijn me benen.
Dus echt de klachten dat in ongesteld ga worden. Jammer maar helaas.
Misschien heb ik toch niet een cyclus van 61 dagen.
Ties je maakt het ons wel spannend hoor…
Slikken jullie trouwens al zwangerschaptabletten, schijnt goed te zijn als je aan kinderen wil beginnen.
Heb dat voor Mike ook gedaan.
Ga de kleine maar weer eens uit bed halen, hij wil echt niet slapen
Diana, ik slik elke dag foliumzuur. Zwangerschaptabletten pas als het echt actueel wordt.
Bedankt Tries.
Het is raar, maar na klussen heb ik gevoel dat is zwanger ben. Vraag mij niet waarom. :think: Misschien is het allen tussen mijn oren. En ik zou graag willen…
Ik ben echt nieuwsgerig wie de volgende mama is.
Jongs ik ben bang dat het bij mij helemaal mis gaat verlies al sinds 3uur vanmidag bloed en het word alleen maar erger
JEETJE DAS SNEL AL EEN ZWANGERE: GEFE;LICITEERD
@mirjamB wrote:
Jongs ik ben bang dat het bij mij helemaal mis gaat verlies al sinds 3uur vanmidag bloed en het word alleen maar erger![]()
![]()
![]()
Och meid wat vervelend zeg!! Veel sterkte en ik duim voor je!!
Wat vervelend voor je! Goeie moed :thumbup:
Hoi Mirjam.
Heb je al een verloskundige of je HA gebeld?
Ik hoop dat er niks aan de hand is. Zou dat heel erg voor je vinden.
Hou ons op de hoogte!
Diana,Ik slik op dit moment foliumzuur wat bedoel je met zwangerschaps tabletten?Weet namelijk aleen van foliumzuur af.
En is de :twisted: :evil: al gekomen?
Ik heb net een test gedaan kon niet wachten :oops: Maar er kwam nog niks uit. Denk dat het wat te vroeg was. weet ook niet exact wanneer het moet komen. Nou dan maar wachten tot het weekend. :?
Nou Mirjam nogmaals veel stekte.
Mirjam, hoe gaat het met je???
Zit gewoon te trillen van je berichtje, heb je de verloskundige al gebeld.
Is het helder bloed of niet???
O meis ik zal aan je denken, en duimen dat natuurlijk alles goed is.
Dikke kus van ons :-*
Ties Foliumzuur bedoelde ik trouwens ook.
Ik heb de tabletten van het kruidvat en dat heet zwangertotaal of zoiets.
Daar zit inderdaad Foliumzuur in.
Ben trouwens nog niet ongesteld geworden, maar volgens mij kan het echt niet lang meer duren.
Blijf constant naar de WC lopen, en maar hopen dat ik niet ongesteld wordt.
Maarja aan de andere kant hoop ik het weer wel, dan weet ik tenminste hoelang mijn cyclus is.
Dus gewoon maar effe afwachten.
Mirjam laat snel van je horen.
Hoi Mirjam,
Heb ja al nieuws? Hoop dat er niks aan de hand is!!
Diana, Is bij jou al de :evil: gekomen?