Sept/okt knutselhoek 16

Nee doe maar niet want we hebben een zachtboord plafond hahahhah

hallo even een bericht voor ik mijn bedje in duik…

Ik ben vandaag lekker naar Burgers Zoo geweest. Alleen moet ik het achteraf meestal bezuren net als nu… Erge last van mijn BI dus ik duik zo het bed in, neem iets in en een warme hittpit op mijn SI gewrichten. Hopelijk is het morgen wat minder. Maar mijn dag wordt er niet minder leuk van hoor.

Belen West dat je ongi bent… op naar de volgende maand…

West balen dat je weer ongi bent… we gaan toch maar weer hopen dat er de volgende rond weer iemand verrast mag worden :pray: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Kes ik ga toch eens navragen bij de vk, ik moet er donderdag toch weer heen… hmmm misschien even opschrijven want anders vergeet ik het weer… denk je dat jij wel die medische indicatie krijgt via je vk?

Bibi-Jane misschien heb ik het gemist hoor, maar waarom moet jij met een keizersnee bevallen?

Lenie balen dat je zo’n last hebt van je bi na zo’n dagje, maar dat slenteren dat is ook niet echt goed natuurlijk.

Hier gisteren lekker met mijn zus op stap geweest. Met onze oma’s gaat het redelijk. Had ze al een jaar niet meer gezien en het gaat niet zo heel goed met hun gezondheid dus we moesten er echt weer een keertje heen. Was ook wel blij, want de 3 uurtjes dat ik daarna thuis was met de schoonfamilie erbij heb ik weer zoveel opgestaan en gelopen dat ik er 's avonds flinke last van had als ik moest opstaan en lopen. Ik heb echt het meeste last als ik veel moet opstaan, heb ik op mijn werk ook al een paar keer gehad… ik begrijp nog steeds niet dat dat door mijn rug kan komen.

Mijn man en schoonpa hebben gisteren wel de radiatorombouw en vensterbank helemaal gemaakt dus die moeten we binnenkort maar eens gaan verven en dan is het kamertje echt he-le-maal af!!! Ik is blij :dance: :dance:

Suus, ik denk dat ze daar niet moelijk over doen.

Dat is namelijk hun voorwaarde dat ik thuis mag bevallen. (een bed beneden).

O en lekker dat het kamertje bijna af is, wij moeten nog beginnen :oops:

We hebben besloten om onze slaapkamer naar de “babykamer” te verhuizen, die zit namelijk al netjes in de verf omdat we die al eens hebben opgeknapt. Onze slaapkamer moet een andere vloer in en helemaal geverft worden. Nu gaan we zelf dus naar de andere kamer, alleen daar dan opruimen en schoonmaken, andere gordijnen enzo. Dan word onze slaapkamer de toekomstige babykamer :inlove:

Dus ipv 2 kamers volledig te veranderen hoeft er nu maar 1 van geschilderd te worden :thumbup:

[quote

Bibi-Jane misschien heb ik het gemist hoor, maar waarom moet jij met een keizersnee bevallen?

quote]

chayenne is na 13 uur met een keizersnee geboren ivm een voorgezichts ligging

quinten na 5 uur was ie niet ingedaald en dat ging hij ook niet meer doen waarschijnlijk.

En na 2 keizersnedes mag ik niet meer normaal bevallen

Oh oké Bibi-Jane dus jij weet straks de precieze datum dat jullie kleintje komt! Wel apart hoor!

Kes ik wil ook thuis bevallen, ga niet omdat mijn bed niet goed is naar een zkh om daar te bevallen. Donderdag dus maar eens goed gaan navragen bij de vk! Maar ik denkt dat ze hier niet zo hun best doen, gewoon maar zelf een bed regelen denk ik dat ze zullen zeggen… ze lopen hier niet zo hard heb ik het idee… we zien wel!

Om jullie even op de hoogte te houden.

Nou wij hebben hier ook besloten voor een keizersnede.

Kus Jentel

Mocht je kiezen Jentel?

Hai hai

Anoniempje, een fijne vakantie, maar dit lees je niet meer waarschijnlijk :smiley:

West, meid balen zeg!! Zitten we allebei in hetzelfde schuitje!!

Kes, wat gaat dat snel zeg!! Alweer op de helft!! Hopelijk krijg je geen erge last van je bekken!!

Lenie, balen zeg dat je zo een last heb van je gewrichten! Is het alweer wat minder!! ??

Suus, Bibi-Jane en Jentel, hoe gaat het met jullie???

En alle andere meiden, hoe gaat het met jullie??

Nou, wij hebben dus afgelopen zaterdag feest gehad van hubbie zijn werk. om 8 uur smorgens vertrokken. Om half 10 kwamen we aan in IJmuiden waar we vervolgens met de boot naar het forteiland zijn gevaren van Ijmuiden. Daar werden we in groepjes verdeeld van max 8. (Vergis je niet hoeveel groepjes, er waren zo’n 300 man mee). De mensen waren allemaal van verschillende afdelingen dus je kende elkaar niet goed. Vervolgens moesten we allemaal opdrachten in teamverband doen. Er was bijv een soort weegschaal en dan moest je overlopen naar de andere kant terwijl de weegschaal niet de grond mocht raken. En dan ook weer je evenwicht zoeken. Dat soort dingen. Ook ben ik wezen abseilen! Weer iets wat je dacht dat je dat nooit zo doen!! Nou heel de dag van die leuke dingen. 's avonds hadden we feest in een hotel in Ijmuiden. Daar kwam een look a like van Robbie Williams, die de hele tent op zijn kop zette!! Half 1 waren we weer thuis!!

Vanavond naar Arie en Silvester in het Circus theater in Scheveningen. Gelukkig wonen wij op 20 minuten afstand van Scheveningen (met de auto) dus dat is lekker!

De ongi heeft doorgezet helaas, maar cyclus is nu 3 dagen korter. We weten nog niet zeker of hubbie thuis is met de vruchtbare periode. Gelukkig hoeft hij nog maar 3 a 4 weken naar het buitenland, dus daarna kunnen we alle tijd weer goed benutten!!

Fijne 2e Pinkersterdag nog!!

Eindelijk :!: :!:

Vanaf nu kan ik wat vaker mee kletsen…eindelijk in het nieuwe huis met internet :dance: :dance: :dance:

Helaas nog ff geen laptop dus zal niet de hele avond boven zitten :wink:

ik zal straks wat foto´s maken .

Volgende week komt de nieuwe slaapkamer en eind aug de nieuwe bank :!:

Sorry dat ik ff niet op iedereen reageer maar ik moet weer verder met dozen uitpakken enzo…pffffffffffffffffffffffff

Janine gezellig hoor zo’n feest! Zal wel een drukke vermoeiende dag geweest zijn… pff moet er nu even niet aan denken! Wel fijn dat je mannetje over een paar weekjes weer gewoon thuis is! Toch best snel gegaan die tijd! Hoe lang is hij nou in totaal in Italië geweest? En idd er dan voor de volle 100% voor gaan dat is wel fijn!

Lieke fotoooooooo’s!!! Ben errug benieuwd hoe het geworden is! Wij komen gauw kijken hoor! Lekker dat je kan internetten, alleen wel saai als je geen laptop hebt hè?! Als die van ons een keertje stuk gaat komt er wat mij betreft geen nieuwe meer, we hebben boven een nieuwe en ik kan het geld nu wel beter besteden natuurlijk, zal wel effe wennen zijn dan!

Hier druk aan de was en aan het poetsen. Gisteren nog op visite geweest en 's ochtends de hele huiskamer gedaan, dat was een puinhoop. Zwagerlief baggert rustig met zijn modderschoenen de hele huiskamer door (die manlief vorige week op zijn knietjes heeft liggen schrobben omdat hij de voegen zo vies vond :inlove: ) en als ik dan vertel dat ik zo’n last heb van mijn heupen tja dan moet ik het maar rustig aan doen… en schoonmoeder maar poetsen bij mijn schoonzus thuis. Pfff dan mis je echt wel eens iemand dichtbij die je af en toe een handje kan helpen zeg! Maar goed niet zeuren verders, huisje is schoon en hubbie en ik hebben geen zin meer, dus zo lekker banken en een colaatje! Morgen weer een drukke dag op het werk :roll:

Weten jullie toevallig wat dit kan zijn ik ben nu ongie en mijn temp blijft hoog en al die andere cyclussen laag als ik ongie werd raar vind ik dit weten jullie hoe dit kan komen temp op het zelfde tijdstip???

:-* :-* West

Sorry west ik kan je helaas niet helpen omdat ik niet tempratuur. :oops:

Vanavond ga ik met de foto´s aan de slag en zal ik ze hiet plaatsen…

Suus , wij gaan ook eerst kijken of de laptop echt nodig is. Ik zit nu boven en heb muziek op de pc aan. Moet zeggen dat het niet echt saai is om hier te zitten en hubbie vind het ook wel lekker rustig beneden zo geloof ik :lol: :lol: :lol: :lol:

West ik kan je ook niet helpen verder… meestal zou je temp moeten zakken als je ongi wordt, misschien zakt ie de komende dagen nog? Ben je niet een beetje ziek of zo?

Lieke lekker hoor weer je eigen plekkie! Ik ben errug benieuwd naar de foto’s!

Hier nog een wasje en de hondjes uitlaten en dan stop ik er echt mee voor vandaag… we hebben echt hard gewerkt dit weekend! Als beloning nam hubbie vanmiddag een paar hamburgers van de mac mee. Die ging even de auto afspuiten en had van al dat gepoets honger gekregen… nou dat gaat er bij suusje altijd wel in hoor

@Tante Soesa wrote:

West ik kan je ook niet helpen verder… meestal zou je temp moeten zakken als je ongi wordt, misschien zakt ie de komende dagen nog? Ben je niet een beetje ziek of zo?

Lieke lekker hoor weer je eigen plekkie! Ik ben errug benieuwd naar de foto’s!

Hier nog een wasje en de hondjes uitlaten en dan stop ik er echt mee voor vandaag… we hebben echt hard gewerkt dit weekend! Als beloning nam hubbie vanmiddag een paar hamburgers van de mac mee. Die ging even de auto afspuiten en had van al dat gepoets honger gekregen… nou dat gaat er bij suusje altijd wel in hoor

Nee ik ben verders niet ziek alleen ongesteld hahahaha ik zal het verder van de week eens in de gaten gaan houden kijken of hij dan wil zakken anders weet ik het ook niet…Enne als beloning ga jij nu lekker je gemakje houden ook goed aan jezelf denken he meis voor al als je morgen weer een drukke dag hebt…

:-* West

@west wrote:

Enne als beloning ga jij nu lekker je gemakje houden ook goed aan jezelf denken he meis voor al als je morgen weer een drukke dag hebt…

Jahaa ik zal het doen… zit nu te banken hoor! :lol:

@Tante Soesa wrote:

@west wrote:
Enne als beloning ga jij nu lekker je gemakje houden ook goed aan jezelf denken he meis voor al als je morgen weer een drukke dag hebt…

Jahaa ik zal het doen… zit nu te banken hoor! :lol:

Goed zo hahaha :smiley: 8)

hallo allemaal,

Hier gaat het wel okee… pijn in mijn bekken is een stuk minder gelukkig. Vanacht raar geslapen. Achter ons huis zit een snackbar en ik zat eerste rang bij een inbraak. En wat namen ze mee in de kofferbak: sigarettenautomaat…

Wij de politie bellen… ben benieuwd of ze gepakt zijn.

ik hoop zo beter en rustiger te kunnen slapen.

Vandaag moet ik weer naar de verloskundige. Ben flink gegroeid weer. Dus het gaat prima. Maar jullie moeten me nu echt aflossen hé van de laatste plaats op de lijst

@Bibi-Jane wrote:

Mocht je kiezen Jentel?

Ja wij mochten kiezen (omdat het in een stuit ligt)

Maar hij adviseerde ons ook wel om een keizersnede te doen.

Morgen moet ik naar de gi, dan horen jullie meer.

Ik duim voor de meiden die bijna hun nod hebben, het wordt tijd voor een nieuwe gelukkige. :wink:

:-* jentel