Sept/okt knutselhoek 16

Ja hier nog 1 hoor.

Nu jong Oranje en daarna oefenwedstrijd van "gewoon "Oranje.

Ik vind het Nederlands elftal altijd wel leuk om te kijken vooral straks het WK maar die oefenwedstrijden allemaal, die zijn toch nog niet spannend?

Ik ga zo nog even mijn benen laten harsen, dan zijn die weer glad voor de vakantie :lol:

Lief van je dat je niks wilde zeggen, maar had het zelf dus ook gevonden maar ga nog niet uit van iets bijzonders hoor.

Maar het is natuurlijk wel iets om toch na te laten kijken denk ik.

Heel verstandig Anoniempje! Je kan beter een keer te veel dan een keer te weinig lopen zeg ik altijd maar!

Vandaag trouwens ook nog geïnformeerd voor een bed bij de thuiszorgwinkel nou die krijg je dus niet zomaar, al staat op hun site niet echt duidelijk dat dat niet zo is. Bed kost EUR 6,07 per dag, bezorgen en ophalen per keer EUR 29,-- komt dus bij 5 weken (week 37 t/m week 42) op EUR 270,–. Dus we moeten dan maar een bed gaan kopen… al vind ik dat weer zonde, omdat het waarschijnlijk nooit gebruikt gaat worden… iemand nog tips? We hebben namelijk wel een losse ombouw om ons waterbed, dus die zou op klossen kunnen, maar het bed is 2 bij 2 dus daar even een matrasje voor kopen dat red je ook niet met EUR 300,–… een los matras kopen vind ik ook niet zo eigenlijk want dat verdwijnt ook op zolder om nooit meer gebruikt te worden…

Suus komt goed met je bed :wink: :!:

Suus, kun je niet een matras van iemand lenen dan?

Dan kan je die er op leggen.

Zonde om er 1 aan te schaffen en hem daarna niet meer te gebruiken.

Belachelijk trouwens dat dat zo duur is om een bed te huren, wist ik ook niet.

Mijn benen zijn weer glad :lol:

Net ook alvast begonnen met inpakken dus het vakantiegevoel begint te komen.

Morgen nog werken van 8 tot 11, hopelijk de rest van de dag dan vrij maar dat is nog even afwachten

@Tante Soesa wrote:

Heel verstandig Anoniempje! Je kan beter een keer te veel dan een keer te weinig lopen zeg ik altijd maar!

Vandaag trouwens ook nog geïnformeerd voor een bed bij de thuiszorgwinkel nou die krijg je dus niet zomaar, al staat op hun site niet echt duidelijk dat dat niet zo is. Bed kost EUR 6,07 per dag, bezorgen en ophalen per keer EUR 29,-- komt dus bij 5 weken (week 37 t/m week 42) op EUR 270,–. Dus we moeten dan maar een bed gaan kopen… al vind ik dat weer zonde, omdat het waarschijnlijk nooit gebruikt gaat worden… iemand nog tips? We hebben namelijk wel een losse ombouw om ons waterbed, dus die zou op klossen kunnen, maar het bed is 2 bij 2 dus daar even een matrasje voor kopen dat red je ook niet met EUR 300,–… een los matras kopen vind ik ook niet zo eigenlijk want dat verdwijnt ook op zolder om nooit meer gebruikt te worden…

Sjee suus das niet niks kost een hoop geld zo te lezen…Wij hebben hier nog een 1 persoons matras liggen dus als je echt omhoog zit mag je deze wel komen halen hoor…

Verders hier nog geen klachten deze keer dus ik denk dat de ongie gewoon zal komen denk ik :wall: :wall: Ach ja we merken het wel…

Groetjes West

Hai hai

Nou, ik denk dat ik ongi ben geworden. Ik heb wat druppeltjes bloed verloren. Dat zou betekenen dat ik nu op een cyclus van 30 dagen zit in plaats van 33 dagen. (Met clomid). We wachten maar weer af.

Suus: Er is vast iemand in je omgeving die ergens een logeerbed heeft staan, wat je voor die paar weken wel mag lenen. Gewoon even rondbellen dus en als het nou echt niks wordt, tja dan weet ik het ook niet meer. Maar ik kan me niet voorstellen dat er helemaal niemand is van wie je een bed kunt lenen. Succes ermee…

Mees

En bij een kringloop? Bij Leenbakker hebben ze trouwens nog wel eens showmodellen staan voro 25 euro of zo. Maar is het voor het bevallen of voor de kraamhulp? Want als het voor de kraamhulp is kun je aangeven dat je bed niet op klossen kan en dan maken ze alleen je bed niet op.

Hey meiden bedankt voor jullie medeleven rond het bedprobleem :wink: :lol: :-* Het komt wel goed, we hebben al een sponsortje maar ik vind het zo’n gedoe als je iemand zijn matras helemaal vol zou knoeien (die kans bestaat natuurlijk altijd een beetje…). Tis echt alleen maar voor de bevalling en afhankelijk van hoe het daarna met me gaat voor mijn eigen verzorging. Daarom vind ik het ook zonde om zelf een bed te kopen, dat wordt daarna waarschijnlijk nooit meer gebruikt en dat vind ik jammer, bovendien zou het dan ook weer op zolder in de weg gaan staan…

Hier een flink drukke dag achter de rug, vanaf 3 uur vanmiddag alleen gezeten, vandaag niet zo veel advocaten aanwezig. Dinsdag hetzelfde maar dan zijn alle advocaten er op 2 na (dat zijn er dan dus 11…) ik probeer me echt niet op te laten jagen, maar je zit gewoon niet relax te werken en je voelt je opgejaagd, er is gelukkig nog wel een collega die op de boekhouding zit waar ik op terug kan vallen.

@JanineB wrote:

Hai hai

Nou, ik denk dat ik ongi ben geworden. Ik heb wat druppeltjes bloed verloren. Dat zou betekenen dat ik nu op een cyclus van 30 dagen zit in plaats van 33 dagen. (Met clomid). We wachten maar weer af.

Heee balen meis echt jammer had echt goede hoop voor je dat je toch zwanger zou zijn…

Suus: Denk je wel een beetje goed aan jezelf en je eigen zeker niet op laten jagen door collega’s…

Groetjes West xxx

Janine balen hoor! Ook voor jou weer een rondje verder dus!

Gaan jullie nog iets leuks doen dit lange weekend?

Morgen ga ik met mijn zusje naar de oma’s die zijn niet meer zo gezond) en komt de hele schoonfamilie hier omdat schoonpa de radiatorombouw komt maken (hij wil niet dat hele stuk vanuit Amsterdam naar Utrecht alleen rijden komt dus schoonmoeder, schoonzus, vriend van schoonzus kind en hond mee… pfff ben eerlijk gezegd blij dat ik niet de hele dag thuis ben. Veel te veel gedoe want ik moet mijn honden de hele tijd weg jagen omdat haar hond uitdaagt en dan bang is, huis zal dus morgenavond wel een puinhoop zijn)

Even een kort berichtje van mij, want ik heb nu even niet zoveel tijd, maar ik wilde wel Anoniempje alvast even een hele fijne vakantie wensen.

Dus bij deze: Anoniempje, een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan, meis :wink:

Oh jaaaaa bijna vergeten… :oops: Anoniempje hele fijne vakantie! Genier ervan en van elkaar en tot over een paar weekjes!

Anoniempje Een hele fijne vakantie meis enne neem lekker warm weer mee terug haha enne lekker genieten van elkaar meis !!!

Groetjes West xxx

Dank jullie wel allemaal.

Kom jullie nog even snel gedag zeggen.

Vandaag moeten werken tot 18.00 :x zal je net zien.

Net nog even iedereen langs geweest om gedag te zeggen dus nu nog even het huis glad maken en dan alles klaar.

Hopelijk hebben veel van jullie goed nieuws als ik terug kom, ik :pray: voor jullie hoor, uit het oog is niet… :lol:

Zal jullie best een beetje missen :wink: horen nu zo bij mijn dagelijkse contacten.

Tot over 3 weken.

Een fijne vakantie anoniempje!!!

Janine: jammer zeg… Ik had voor je geduimd…

Hoi Dames,

Ik ben vanmorgen ongie geworden… Dus op naar de volgende ronde !!!

Mijn volgende nod is 28 juni

Groetjes West

West, hopelijk volgende ronde meer geluk :wink:

Anoniempje, je leest dit wel niet meer denk ik, maar fijne vakantie meid, geniet ervan en hopelijk zwanger terug :inlove: :pray:

Suus, heb hier op mijn werk ook even geïnformeerd hoe dat zit met een bed lenen/ huren omdat ik beneden moet bevallen. Bij ons kost het 32,50 (of zoiets :oops: beetje vergeetachtig) per week om een in hoogte verstelbaar bed te huren, dus inderdaad een veel te dure grap :thumbdown: Maar bij ons kun je als het op indicatie is gratis een bed lenen :thumbup:

Dus omdat ik van de verloskundige niet boven mag bevallen en dus een bed beneden moet hebben, kan zij voor mij een briefje schrijven. Dan kost het me niks, zelfs bezorgen en ophalen is nu kosteloos voor mij :wink: :dance: Dus ik zou nog even informeren of dat niet mogelijk is bij jou.

Bibi-jane, bij ons zijn ze er wel strenger mee geworden hoor, als het bed niet op klossen staat dan mogen wij geen zorg aan bed verlenen, dus niet verschonen, maar ook geen controles, of hulp bij borstvoeding.

JanineB, balen meis, is het al echt doorgezet?

Hier gaat het ook wel goed, nu 20 weken, dus ben alweer op de helft :shock: :inlove: :dance: Voel de kleine regelmatig bewegen, dus dat zit volgens mij wel goed :wink:

Nog wel misselijk, maar na het ontbijt meestal over nu, en heb nu ook maagzuur, nooit geweten hoe dat voelde maar daar ben ik sinds een paar dagen wel achter, heb er dagelijks wel last van. s’ Nachts word ik nu al iedere 2-3 uur wakker om te plassen, hopelijk word dat niet nog vaker, want begint me wel een beetje op te breken, en ik moet nog 20 weken :shifty: Ben braaf bezig met bekkenbodemoefeningen omdat ik al even last heb van beginnende bekkenklachten, en dit wel wat kan helpen.

Verder voel ik me prima, en als het met ons kleintje maar goed gaat dat is het belangrijkste :thumbup:

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Natascha.

Nou hier komt het bed ook niet op klossen ik ga met een keizersnee bevallen en ik kan dan echt niet in bed klimmen (ben niet zo groot heb een krukje voor het bed nodig dan en dan nog red ik het niet normaal erin te komen)

Trampoline naast je bed? :mrgreen: