Sept/okt knutselhoek 16

:-* nieuw deeltje :-*



Even aanmelden weer, nieuwe ronde nieuwe kansen

Ik heb hem ook weer gevonden hoor :thumbup:

mwaaaaaaaahahha knutselhoek :mrgreen: :dance:

:think: bij ons wordt eigenlijk niet zo heel erg meer geknutseld momenteel :mrgreen:

Hier wel maar dan in met verf :mrgreen: :wink: :mrgreen: :wink:



Suus nog 100 dagen :dance: :dance:

Nee Suus dat ken ik. Mijn hoofd staat echt niet naar klussen, zeker 's avonds niet, want als ik in bed lig dan wiebelt de kleine volop en dan heb ik zomaar niet zoveel zin meer. Beetje friemelen kan trouwens altijd, dat wel :inlove: Dus dames die nog aan het klussen zijn: Geniet ervan!! (al zou het natuurlijk geweldig zijn als het snel raak is, dat klussen komt vanzelf wel weer…)



Groeten Mees

Hier wel hoor :inlove: :dance:

Lieke: vanaf morgen nog maar 2 cijfertjes, nog maar max 16 weekjes, dan ben ik mama :dance:



Mees hier is toch echt hubbie degene van wie het allemaal niet meer zo hoeft, hij is bang dat ukkie met een gat in zijn hoofd geboren wordt denk ik :mrgreen:

hahahahahaha, sorry moest even lachen, hihihi…



Mijn hubby wil wel, maar vind het ook niet erg en kan wel begrijpen dat het bij mij niet zo voegt. Op zich wil ik ook wel, maar als ik Joepie dan voel trappelen, dan klopt het in mijn hoofd niet meer met elkaar, snap je? Maar goed, er zijn nog meer manieren om elkaar te laten merken dat je elkaar lief vindt :inlove: We komen er wel overheen…

Even aanmelden hoor bij de nieuwe knutselhoek :lol:

Dus de zwangere onder ons klussen niet meer zo veel he! :slight_smile: , kan me er wel iets bij voorstellen hoor.

Hier alles nog rustig.

Heb echt nog geen idee wat ik moet verwachten, af en toe een vlaag van misselijkheid vooral als ik veel buk ofzo maar volgens mij is dat meer van de zenuwen.

Komt voor mijn gevoel een beetje van mijn maag af, beetje het zuur zeg maar.

Ga even Temtation Island kijken en kom dan nog even kletsen

@Tante Soesa wrote:

Lieke: vanaf morgen nog maar 2 cijfertjes, nog maar max 16 weekjes, dan ben ik mama :dance:



Tjee wat gaat dat snel he...moet maar snel een kraamcadeau gaan bedenken :wink: :-*

Wat een rust hier :?

Lieke: hoe gaat het met klussen, wanneer gaan jullie over?



Antoinet: hoe gaat het met jou, merk je al iets bijzonders?

Lieke nog tijd zat hoor!



Anoniempje wij hebben voordat ik zwanger werd al zoveel geklust dat we daar ook wel een beetje zat van waren… Ik ga echt zo heel hard duimen voor jullie!

Dank je Suus :-*

Ben nu steeds behoorlijk misselijk, wordt gek van mezelf.

Zei net al tegen mijn vriend zullen we gewoon testen maar hij wil nog even een paar dagen wachten.

Ik eigenlijk ook wel want het valt toch weer tegen als het negatief is maar goed ik twijfel zo…

Af en toe hele lichte krampjes in mijn buik, heb ik nooit zo´n last van voordat de :twisted: komen, dat merk ik meestal aan mijn rug.

Joh dat klussen komt vanzelf wel weer hoor, al heet het bij jullie dan geen klussen meer :lol: .

Wij gaan 3 juni overhuizen… :dance: :dance: eindelijk.verhuizen is echt niet goed voor je relatie…ik denk dat er deze maand dan ook weinig geklust gaat worden voor het goede doel :wink: :lol: …

Anoniempje ik :pray: ook voor je…

ohhhhh het is nu echt erg met me gesteld… :oops: :wall: :shifty: :eh: :roll: :smiley: :mrgreen:

Dit had ik dus in het oude deel geplaatst ipv nieuwe :silenced:

@Kes wrote:

Weer even aanmelden in het nieuwe deeltje en de :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: laten draaien… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Anoniempje, die hogere temp klinkt wel heeeeeel gunstig :pray:




En dat is nog niet alles, vanavond was mijn eerste les van zwangerschapsgym, heb het er in het weekend nog een paar keer over gehad. Ben ik het dus gewoon vergeten :doh: :oops: :?

Had er best wel zin in, kennismaken met de groep enzo… nou durf volgende week bijna niet te gaan, had me ook niet afgemeld ofzo want ik denk er net pas aan :shifty:



Lekker he die hormonenen :mrgreen: Nog vrijwilligers? Ik heb nog wel wat over, begint namelijk mijn hersenen aan te tasten :wink:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



En nu ga ik maar snel naar bed. :oops:

Oepsie Kes, das niet zo best… Gelukkig hebben ze er op die cursus vast ervaring mee, je bent tenslotte niet de enige zwangere vrouw daar, hihi.



Lieke: 3 juni dat schiet lekker op, nog anderhalve week. Lekker hoor!! En soms is het zelfs wel goed dat je een beetje afleiding hebt. Als je je niet zo bezig houdt met zwanger raken is het vaak sneller raak… dus wie weet aan het einde van deze maand…



Anoniempje: Ik :thumbup: nog even verder hoor!!



:-* Mees

Kes: Er zijn daar vrouwen die ook zwanger zijn dus waarschijnlijk hebben ze dezelfde kwaal als jij hahaha ik zou volgende week gewoon gaan hoor.



En morgenochtend ook veel plezier met het kijken en luisteren naar jullie beebje.



ehhh vergeet je niet om morgen op vakantie te gaan :?: hahaha (geintje)



Ik wens jullie alvast een hele fijne en droge vakantie toe en misschien komen wij zaterdag wel langs :!: :!:



Anonniempje: Mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien over uren hier. En ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt :!: :!: Wij hebben weer lekker geklust gisteren hahaha



Lieke nog ff veel plezier met klussen in jullie nieuwe huisje en fijn dat je 3 juni over gaat :!: :!:



@ntoinet: Hoe gaat het met jou meis :?: :?:



Sorry als ik dames vergeet …



Groetjes Westxxx

:lol: Die Kes toch, zwangerschapsdementie he!

Gewoon lekker gaan hoor volgende week, zijn ze daar echt wel gewend.

Ga je lekker op vakantie, waar ga je naartoe?



Lieke: gaat al opschieten danzeg, volgende week over.

Volgens mij herkent iedereen dat wel ja dat het niet altijd even gezellig is om constant samen te klussen ( in huis dan he deze keer) :wink:



West: met jou ook alles goed?



Antoinet: hoe is het bij jou?



Hier alles nog hetzelfde, temp vanochtend 36.8 :? , dus wel gezakt.

Nu verder ook niet misselijk ofzo maar ook nog geen :twisted: dus we houden nog hoop