Sept/okt knutselhoek 16

Nou hier nog lekker eigenwijs.



Het ligt nog steeds in een stuit.



Maandag gaan ze een poging doen om het te draaien.



Ik hou jullie op de hoogte.



Nou dames ik duim voor jullie.



:-* jentel

@anoniempje wrote:

:lol: Die Kes toch, zwangerschapsdementie he!

Gewoon lekker gaan hoor volgende week, zijn ze daar echt wel gewend.

Ga je lekker op vakantie, waar ga je naartoe?



Lieke: gaat al opschieten danzeg, volgende week over.

Volgens mij herkent iedereen dat wel ja dat het niet altijd even gezellig is om constant samen te klussen ( in huis dan he deze keer) :wink:



West: met jou ook alles goed?



Antoinet: hoe is het bij jou?



Hier alles nog hetzelfde, temp vanochtend 36.8 :? , dus wel gezakt.

Nu verder ook niet misselijk ofzo maar ook nog geen :twisted: dus we houden nog hoop




Ja meis hier is alles goed hoor !!! ik blijf voor je duimen dat die :twisted: :twisted: weg blijven!! mijn temp is nu al 2 dagen 36.7 dus mijne is ook omhoog gegaan had eerst 36.5 dus mijn ei moet nog komen of is al geweest…Heb nu niks gemerkt nog niet de vorige keer kreeg ik hem op dag 14 en voelde het heel goed nu nog niks…



Jentel ik hoop voor je dat jullie beeb gedraait kan worden volgende week !!! De beeb is nu al eigenwijs dat word wat hihihi



Groetjes West xxx

Hey meiden,



Pffff, ik weet het niet meer, hoor.

Afgelopen zondag, (nadat mijn ventje en ik het gezellig hadden gehad) :wink: , zaten er wat kleine streepjes bloed op mijn wc-papiertje toen ik naar de wc ging. Ik dacht dus dat mijn ongi twee dagen te vroeg was.

Maar nu is het inmiddels dinsdag en ben ik nog steeds niet ongi. Na zondag heb ik geen bloed meer gezien.

Ik weet dus niet helemaal wat ik hiervan moet denken :? Ik wacht in elk geval morgen nog af. Mijn luteale fase is nog nooit langer als 12 dagen geweest (morgen is dag 13 na mijn eisprong). De laatste maanden was hij steeds 11 of zelfs maar 10 dagen.

Ik hou er rekening mee dat ik helaas weer ongi ga worden, maar stiekum houd ik toch nog een beetje hoop.



Anonimepje, bij jou blijft het ook nog spannend! Ik :thumbup: en :pray: nog voor je, hoor :wink:



Kes, het is toch ook wat met die zwangerschapsdementie, hè? :mrgreen:

Heel veel plezier morgen bij de echo en een hele fijne vakantie (maar ik hoop nog steeds dat je, voordat je weggaat, nog even een mooie foto kan laten zien en ons kan vertellen hoe het met jullie ukkie gaat :wink: )



Lieke, het gaat al opschieten dan. Nog anderhalf weekje :stuck_out_tongue:



Jentel, ik ga duimen dat het draaien maandag lukt :thumbup:

Nou Antoinet: spannend hoor.

Wanneer zou jij evt. gaan testen?

Hier nog geen veranderingen, voel me vandaag eigenlijk prima, nergens last van dus of dat nou wel zo’n goed teken is :? :?:

Hoop zo op goed nieuws deze maand, bij mijn vriend op zijn werk is het op het moment zo’n gezeur allemaal, hij wordt eigenlijk al heel lang ( 1 1/2 jaar) aan het lijntje gehouden over salarisverhoging en vandaag weer te horen gekregen dat het over een paar maanden weer bekeken wordt.

Dus die baalt er flink van en gaat dus maar eens ergens anders solliciteren, proberen kan altijd toch.

Dus nu even iets positiefs zou meer dan welkom zijn :wink:

Jentel: Hoop voor je dat het draaien lukt, schijnt een bepaalde handigheid te zijn he hoe ze dat doen, heb het op tv wel eens gezien.

Je hoort toch ook wel regelmatig dat het lukt dus wie weet…

Dames ik :thumbup: en :pray: voor jullie :-*

Anoniempje, als ik donderdag nog niet ongi ben, dan gooi ik er denk ik wel een testje tegenaan. Ik zit dan 2 weken na mijn eisprong en dat heb ik in de afgelopen 8 maanden nog geen één keer gehaald :wink:

Wanneer wil jij gaan testen?

Mijn banner staat gewoon op 28 dagen omdat het steeds heel constant was.

Maar mijn vorige cyclus was opeens 32 dagen :? dus dat zou dan donderdag zijn dus ik ga pas vrijdag of zaterdag testen

Anoniempje en Antoinet klinkt heel spannend hoor!



Lieke hierbij het bevel aan jou en Pat om 1 dagje vrij te nemen (over een dag of 2?) en even romantisch avondje in te plannen (zonder kaarsjes mag hoor :lol: ) om toch nog een klein kansje te hebben deze maand. Daarna aftellen naar 3 juni :thumbup:



Kes goede hoor, gym vergeten :lol: heb het ook gehad, maar dan met de rondleiding op het kdv, er zelfs die ochtend nog voor de deur staan praten en de dag er voor het er nog over gehad, maar toen ze belden waar ik bleef was ik het ook helemaal vergeten… geinig toch? Je moet je verhaal even bij zwanger zijn bij azijn in de ijskast zetten. Fijne vakantie en veel plezier morgenochtend!



Jentel balen dat je kleintje niet op zijn kop wil liggen!



Nou net naar de fysio geweest, ik heb gelukkig waarschijnlijk geen last van mijn bekken, maar naar alle waarschijnlijkheid komt het toch van mijn rug (die al niet goed is). Ook staat mijn bekken niet helemaal recht (links iets hoger) omdat mijn ene been iets langer is dan het andere dus ook dat kan de klachten veroorzaken. Ik heb nu wat oefeningetjes mee en hij heeft mijn rug wat losser gemasseerd en volgende week ga ik weer.

Nou Suus: gelukkig dat het geen BI is maar goed dat maakt je klachten niet minder helaas.

Hopelijk geven de oefeningen wel wat verbetering.



Lieke: ben het helemaal met Suus eens, tijd maken voor een gezellig klusavondje :lol: , ontspanning is goed voor je tijdens het andere klussen :wink:



Ben steeds alleen s’avonds lichtjes misselijk, moet toch s’ochtends zijn. :?

Anoniempje volgens mij noemen ze het ochtendmisselijkheid, maar hoeft dat niet persé hoor! (ik wil je natuurlijk niet blij maken met een dooie mus…)

hallo allemaal,

ik ben weer terug uit het oosten…

Ik ben nogal moe dus schrijf niet zo heel veel… ik heb wel alles gelezen en zie ook dat het spannend wordt voor sommige onder ons… Ik duim voor iedereen die het nodig heeft en van gelijk wat hormonen op voor mijzelf… zo klus je niet in huis dan klus je wel anders… echte doe hetzelvers…

@Tante Soesa wrote:



Lieke hierbij het bevel aan jou en Pat om 1 dagje vrij te nemen (over een dag of 2?) en even romantisch avondje in te plannen (zonder kaarsjes mag hoor :lol: ) om toch nog een klein kansje te hebben deze maand. Daarna aftellen naar 3 juni :thumbup:



.


Nou jullie je zin…vanavond doen we niks in het huis :wink: :wink:



Dalijk ga ik op kraamvisite bij een collega van me. Ze is 11 mei bevallen.

Eerst moet ik nog ff naar bemmel een vriendin ophalen met haar kleine, die gaan ook gezellie mee.Nu maar hopen dat het niet zo heel druk is op de weg…



Anoniempje en Antoinet ik :pray: voor jullie :!:

Jentel ik hoop idd dat jullie kleine nog draait :pray:

Suus gelukkig niet je bekken, maar je rug is natuurlijk ook geen pretje…

Nou ik ga ff niks doen…dalijk veel rijden…

Rustig aan he meissie :wink:

Hoi Dames, even een heel snel berichtje van mij! We gaan direct namelijk weg, even met de caravan weg, zondag komen we weer thuis.



We hebben net de screeningsecho gehad en het was geweldig! :inlove:

Alles zag er prima uit, hoewel we over 4 weken nog een keer terug moeten komen omdat ze de bovenlip en hartje niet zo duidelijk kon beoordelen, maar zover dus alles prima. Het lag lekker te bewegen tijdens de echo :dance:



Nog effe snel 2 fototjes erbij, ben helemaal verliefd, lag steeds met 1 handje tegen 't voorhoofd aan :inlove:

Op de ene foto zie je dus gezichtje van de zijkant met als je goed kijkt elleboogje gebogen ri hoofdje. (gezichtje omhoog)

Op de andere zie je heel duidelijk de ruggegraat, met gezichtje naar beneden en opgetrokken beentje. De plaecenta zit aan de achterkant dus vandaar dat ik het al een weeg ofzo duidelijk voel :thumbup: :dance:



Allemaal tot zondag! Groetjes een apetrotse Natascha :wink:



Wachtende dames, ik :thumbup: en :pray: voor jullie!! :-*

Woh Natascha, deze kan ook weer in de rij van fotomodellen erbij hoor :wink: , wat een mooi kindje ook weer zeg.

En idd duidelijk hoor, en natuurlijk fijn om te horen dat alles goed is.

Hier nog geen nieuws, nog steeds geen veranderingen.

Alleen al een paar dagen barstende hoofdpijn, verder niet echt iets bijzonders.

Morgen wordt denk ik voor ons de spannendste dag omdat het dan dag 32 is, net als mijn laatste cyclus, temp. was vanochtend nog 36.8

Antoinet: Bij jou al nieuws?

Mooie fotootjes Kes en ook heel fijn dat alles goed is. En een extra echo is natuurlijk nooit weg. Ik mag over twee weken ook nog een keer. Vind het wel spannend, want het kindje is in de tussentijd dan natuurlijk flink gegroeid, dus we kunnen steeds meer zien…

Kes mooie foto’s hoor! Wel spannend dat je weer terug moet voor het bovenlipje en hartje. Het zal vast wel goed gaan natuurlijk! Weten jullie ook wat het is? Veel plezier op de camping… al is het weer niet zo heel mooi, ik hoop dat het wat beter wordt voor jullie!



Lieke leuker geklust gisteren :lol: Hoe was het babybezoek? Gezellie gehad?



Anoniempjeeeee spannend!



Hier eigenlijk verder weinig nieuws, vandaag veel moeten lopen op mijn werk (dus veel opstaan uit mijn stoel) en daardoor heb ik toch weer veel last van mijn heupen/beken gehad. Helemaal geen last van mijn rug… vind ik toch raar, volgende week donderdag moet ik weer naar de fysio, zal het dan eens voorleggen.

@Tante Soesa wrote:



Lieke leuker geklust gisteren :lol: Hoe was het babybezoek? Gezellie gehad?




Jaja leuk hoor...ik lig in een deuk :wink: :mrgreen: :wink: :mrgreen:

Lieke: we hadden het toch heel gezellig :lol: in de auto :wink:



Maar hier een mooie foto van vanmiddag, helaas waren er heel veel wazig :frowning:







En natuurlijk ook een foto van mijn mooie mannetje, Suus: Lieke houd me regelmatig van jou en je kleine Uk op de hoogte, doe je wel rustig aan met je rug! goed voor jezelf zorgen hoor, enne voor iedereen een fijne zwangerschap gewenst, en alle nog niet zwangere voor je het weet word ook jullie wens vervuld :: :: :**:



enne Lieke: je weet het hé niet klussen vanavond maar KLUSSEN :lol:

Hoi Dames,



Wij willen zaterdag naar natascha gaan op de camping duimen jullie voor ons dat we droog weer hebben want als het regent gaan we niet hebben geen zin in een nat pak daar dan heel de dag dus ff duimen dat het droog word…



Anoniempje hoe is het nu bij jou meis??



Antoinet en bij jou ???



Suus: Doe lekker rustig aan meis denk om jezelf !!!



Mama Sakia mooi foto’s (smelt) :inlove:



Tja natas je zult het pas na je vakantie lezen toppie echo’s meis en wat fijn dat je over 4 weken weer terug mag komen kunnen jullie weer je ukkie bewonderen !!!



Groetjes West xxxx

Antoinet: en ???, al nieuws, hopelijk ook bij jou nog niks te bekennen, ik :pray: heel hard voor ons :wink:

Suus: stom dan he dat het uit je rug kan komen terwijl je geen last hebt van je rug :think: .

Weet wel dat mijn moeder een aantal jaar geleden last had van haar schouder en arm, bleek toen een nekhernia te zijn terwijl ze geen klachten had aan haar nek.

Lieke: Ben jij dat op de 1e foto?

Staat dan goed hoor :wink: en wat een schattig mannetje zeg op die andere 2 foto’s.

West: ik hoop voor je dat het redelijk weer wordt zaterdag maar volgens mij geven ze nog niet veel goeds op.

Ik ga lekker, net wezen sporten dus even relaxen.

Straks lekker Prison break kijken, mijn virend heeft weer een paar dvd-tjes meegekregen van een collega :lol: