Sept/okt knutselhoek 16

West: ik hoop voor je dat het redelijk weer wordt zaterdag maar volgens mij geven ze nog niet veel goeds op.



Net een smsje gehad ze waren er om 16.30 en goed aangekomen altijd fijn om te horen en de zon schijnt daar nu dus we houden moed. Hier spoelt het op dit moment.



Groetjes West xxx

Ja dat is Lieke op de 1e foto, en dat mooie mannetje is mijn zoon, meiden ik heb lang op hem moeten wachten en soms dacht ik hij komt niet meer, maar hij is er en ik ben keitrots op hem, dus geef nooit op met dromen, weet zeker dat jullie wens ook vervuld zal worden



oh en voor de meiden die denken, wie is dat nou weer :lol: ik ben Saskia een vriendin van Lieke, ik kwam hier ook altijd op dit forum, en heb nu me eigen junibabyforum, maar kijk hier af en toe hoe het met Lieke is en of er nog meer zwangere meiden bij komen, want ook ik duim iedere maand voor jullie, en ik hoop dat Max er volgend jaar een klein vriendje of vriendinnetje bijkrijgt :: :: :**:

Meekletsen mag altijd bij ons hoor, daar zijn wij niet zo moeilijk in, hoe meer zielen…

En zo´n prachtig mannetje showen mag natuurlijk altijd!

West: Waar is Natascha dan op vakantie?

Saskia lekker ventje hoor die Max van jou! En wat een leuk beebje, ik vind het altijd zo leuk als mensen hun beebje meteen bij je in je handen duwen. Er zijn er ook zoveel die dat dus niet doen en hun beebje voor zichzelf willen houden, vind ik altijd zo jammer!



Heeft hubbie me net hartstikke verwend met (heel veel) eten dus ik heb de keuken gedaan krijg ik me daar toch even harde buiken (voelt echt heel gespannen aan :shock: ) dus nu maar even rustig op de bank gaan zitten met de laptop…

wel rustig aan doen hoor. ( bemoeial is weer weg hoor :mrgreen: )

Bianca leuk hoor dat je er bent! Jij mag altijd mee komen kletsen, gezellie hoor! En ik vind het nou juist heel lief dat iedereen zo lief reageert!

@anoniempje wrote:

Meekletsen mag altijd bij ons hoor, daar zijn wij niet zo moeilijk in, hoe meer zielen…

En zo´n prachtig mannetje showen mag natuurlijk altijd!

West: Waar is Natascha dan op vakantie?




Bij de belgische ardennen vlak bij luik het is met de luxe auto 2 uur rijden en ongeveer met caraven van hun denk om de na bij 3 uurtjes omdat hun maar 80 kilometer per uur mogen rijden…En hun hadden de zon toen ze smsde dus wie weet is het zaterdag droog en kunnen we ze lekker gaan opzoeken…



Groetjes West xxx

Nou lekker hoor hopelijk komt in België het zonnetje dan wat beter door dan hier.

Heel de dag slecht geweest zeg, constant regen, bah lijkt meer op de herfts nu.

Net al even op weeronline.nl gekeken en waar ik volgende week naar toe ga, daar wordt het constant tussen de 25- 30 graden, heerlijk vooruitzicht.

He Antoinet: Laat ons eens niet zo in spanning zitten.

Suus: Rustig blijven zitten nu he op die bank :wink:

Hallo…Staat mooi he op de 1ste foto :wink:

Maar ik ben ook harstikke verliefd op Max :inlove: Hij is zooooo lief…

Verder hier weinig nieuws…

Suus wat had je hubbie gemaakt dan :?:

mama sakia: wat een lekker mannetje. Leuk om Lieke ook eens te zien…



Mooie foto’s Kes…zo leuk die echo’s…mijn eierstokken kriebelen… :dance: :dance:



Hier gaat alles zijn gangetje… lekker aan het werk en zondag wordt Stein (neefje) een jaar!!!



Antoinet: nieuws???

@lenie wrote:

mama sakia: wat een lekker mannetje. Leuk om Lieke ook eens te zien…



Is het een beetje wat je verwacht had :?: :wink:

hahahahaha…



Is altijd leuk als je iemand niet kent… dan weet je niet wat je moet verwachten maar je ziet er vlot uit… Ik vind dat korte haar leuk… staat mij alleen niet… vond ik wel jammer



Ik heb net mijn haar geverft… Rood met streepjes… maar zie morgen beter hoe het is geworden…

Hé meiden, even snel, want we krijgen zo visite.

Ik reageer straks even wat uitgebreider op wat er allemaal is geschreven :wink:

Ik heb inderdaad nieuws, alleen is het niet het nieuws dat ik graag wilde hebben :frowning:

Oftewel, ik ben weer ongi…

Gisterochtend was mijn temp alweer behoorlijk gezakt, maar toch de hele dag niks gezien.

Vanochtend werd ik wakker met flinke buikpijn en rugpijn, dus toen wist ik wel al hoe laat het was.

Ronde 9 is hier ingegaan :frowning:

Anoniempje, hoe is het bij jou?

Ik :thumbup: en :pray: heel hard dat jij beter nieuws hebt deze maand, hoor!!!

@@ntoinet wrote:

Hé meiden, even snel, want we krijgen zo visite.

Ik reageer straks even wat uitgebreider op wat er allemaal is geschreven :wink:

Ik heb inderdaad nieuws, alleen is het niet het nieuws dat ik graag wilde hebben :frowning:

Oftewel, ik ben weer ongi…

Gisterochtend was mijn temp alweer behoorlijk gezakt, maar toch de hele dag niks gezien.

Vanochtend werd ik wakker met flinke buikpijn en rugpijn, dus toen wist ik wel al hoe laat het was.

Ronde 9 is hier ingegaan :frowning:

Anoniempje, hoe is het bij jou?

Ik :thumbup: en :pray: heel hard dat jij beter nieuws hebt deze maand, hoor!!!




Hee Antoinet balen meis ik had zo’n goede hoop voor je meis…Op naar de volgende ronde…



Groetjes West xxx

Nou helaas kan ik me bij Antoinet aansluiten.

Vanochtend om half 7 wakker geworden met de :twisted: .

Dus helaas ook deze ronde niet gelukt, was toch wel weer even een tegenvaller hoor als ik het eerlijk mag zeggen.

Zet mijn banner nu maar op 32 dagen want dat lijkt nu mijn cyclus toch wel te zijn.

Angel: mijn nieuwe Nod wordt: 25 juni, precies als ik terug ben van vakantie ( kom de 23e terug) dus dat is dan wel weer positoef zit ik daar niet in mijn vakantie mee.

Meiden wat balen voor jullie :x :evil:

Nu maar hopen dat wij onze avonden goed hebben benut :wink:

Anoniempje en Antoinet: balen zeg dat de :twisted: er weer zijn… Ik had eerlijk gezegd wel wat extra hoop voor jullie deze maand, maar helaas… Volgende ronde goed jullie best doen en wie weet???

Daar was ik weer.

Visite is net weg.

Mijn schoonzus en zwager kwamen langs met nieuws.

Mijn schoonzus is nu namelijk 12 weken zwanger. Heel erg dubbel, omdat ik nu net vandaag ongesteld ben geworden, maar ondanks dat ben ik natuurlijk wel heel erg blij voor hun. Ze hebben al één dochtertje van zes jaar en een pleegdochtertje van 2 jaar. Ze waren al vier of vijf jaar bezig voor deze zwangerschap. IUI-pogingen mislukten steeds en nu bij de eerste IVF-poging lijkt dan eindelijk alles goed te gaan. Eind november wordt de kleine verwacht.



Chelleke, wil je mijn nod naar 26 juni veranderen?



Anoniempje, bij jou ook al :frowning: Dit is niet leuk meer. Gewoon al 2 maanden geen één zwangere in dit topic erbij gekomen :frowning:

Hoe kan het trouwens dat jij bij een cyclus van 32 dagen, 25 juni je nod hebt, en ik een dag later, terwijl ik ook 32 dagen heb ingevuld? Of wordt jij op de 32ste dag ongesteld? (niet dat het zoveel uitmaakt, hoor :wink: )



Suus, gelukkig dat het geen bi is. Maar het is natuurlijk zowiezo niet fijn, die pijn. Ik hoop dat die oefeningetjes helpen, en dat je snel wat minder last zal hebben.

Rustig aan, hè meis :-*



Natascha, fijn dat alles goed was. Wat een mooie foto’s van jullie ukkie :inlove: Wel spannend dat je terug moet voor het bovenlipje en het hartje, maar dat zal vast ook wel goed zijn, toch? En heb je toch mooi een extra echo :smiley:



Saskia, wat een heerlijk mannetje is Max :inlove:

En leuk om Lieke eens op een foto te zien. Staat je goed, Lieke, zo’n kleintje in je armen :wink:



West, ik zal :thumbup: dat het zaterdag mooi weer wordt.

Ben dit weer zowiezo hardstikke beu :?



Anoniempje, gave serie, hè, prison break. Wij hebben hem ook op dvd’s staan en vinden hem echt goed. We hebben nog niet alle afleveringen gezien. In september beginnen ze geloof ik met een nieuw seizoen in Amerika.

Antoinet: kan me goed voorstellen zeg hoe dubbel het nu voelt.

Ik had het pas met een vriendin van mij, die is een paar jaar jonger dan ik en vergeet haar pil nog wel eens dus die was ongerust dat ze zwanger zou zijn omdat dat nog niet de bedoeling was.

Toen hadden wij ook zoiets van het zal toch niet zo zijn dat zij nu zwanger is terwijl wij het zo graag willen.

Het was achteraf niet zo maar ik vind het ook zo oneerlijk.

Van een collega hoorde ik ook pas een verhaal, was in een gezin met kindje nr. 7 ! steeds achter elkaar zwanger dus elke leeftijd was er zeg maar.

Maar goed dat was dus zo’n situatie waar toen nog alleen de 2 jongste van 2 en 1 jaar thuis waren de rest was uit huis geplaatst door de kinderbescherming.

Wordt dan zo boos, zulke mensen krijgen achter elkaar kinderen en mensen die het echt heel graag willen en er met alle liefde voor willen zorgen … nou ja je begrijpt me wel.

Ik wordt trouwens idd de 32e dag geteld na de 1e dag dat de :twisted: er zijn weer ongesteld dus dan is het eigenlijk 31 dagen denk ik of niet?

Maar kom op he, we gaan er gewoon de volgende ronde weer voor.

Ik ben dan op vakantie dus heb alle tijd om te klussen :lol:

Prison Break is idd super, tot welke aflevering heb jij hem al gezien?

Wij gaan vandaag 18 en 19 kijken en dan wachten op de laatste 3 want er zijn er 22 in totaal .

Ik begrijp je zeker :wink:

Nu is het bij mijn schoonzus zo dat ze er zelf ook al heeeeeeel lang voor bezig waren, dus ik gun het ze absoluut en ben ook heel blij dat het nu eindelijk goed lijkt te gaan. In de periode dat ze nog niet in de mmm zaten is ze best wel vaak zwanger geweest, maar elke keer liep dat uit op een (vroege) miskraam. Op den duur werd lukte het zwanger worden helemaal niet meer en toen zijn ze in de mmm terecht gekomen.

Maar goed, het blijft gewoon wel een beetje dubbel.



Jij hebt inderdaad dan een cyclus van 31 dagen :wink:

We gaan er deze ronde zeker weer met goede moed voor. Ooit gaat het ons toch ook wel gewoon lukken.



Prison break hebben wij nu tot aflevering 12 gezien (dacht ik :lol: )

Ik weet dat ze op tv ook nu ongeveer daar zijn, maar ik vind het fijner om ze op dvd te kijken. Kan je tenminste kijken wanneer je zelf wilt 8) De laatste tijd hebben we weinig tijd gehad om te kijken, maar ik denk dat we komend weekend wel weer een paar afleveringen zullen kijken.

Het zijn er inderdaad 22 in totaal. Ik heb ze hier al allemaal op dvd staan :stuck_out_tongue: