Sept/okt knutselhoek 16

Ahhhhh dames, balen joh. Ik had zo gehoopt dat de hormoontjes zouden helpen die ik gestuurd heb

Antoinet en Anoniempje balen hoor :cry: Anoniempje wel lekker dat je op vakantie gaat, maar goed klussen daar dan, je hoort wel vaak dat mensen nou juist tijdens de vakantie zwanger raken dus wie weet :pray:



Hmmm hubbie gaat de ramen lappen effe assisteren!

Anoniempje en Antoinet balen zeg :frowning:

Ik zal jullie nod vandaag veranderen.

Op naar de volgende klusperiode :-*





Dames een vraagje voor jullie: ik heb zoals jullie misschien nog weten al een hele kast vol kleren (binnenkort krijg ik van mijn zus haar schoonzus ook weer een zak vol, haar zoontje is ook net 8 maanden oud, ook heel veel ongedragen spul) dus kleertjes na de bevalling is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Nu wil ik dus leuke speeldingetjes vragen voor het eerste jaar, of andere leuke nuttige dingen. Ben al een lijstje aan het bijhouden (ideeën zijn altijd welkom natuurlijk) of ik vraag bonnen (maar kado’s zijn toch altijd het leukst om te krijgen en te geven). Maar hoe moet ik dat nou aan de mensen die willen komen duidelijk maken… iedereen die ik vaak zie kan ik het gewoon zeggen en misschien iets van het lijstje laten uitzoeken en schrappen (ga denk ik een kladblok maken met op ieder blaadje een kadootje, dan kan iemand die uitscheuren krijg ik ook niks dubbel hopelijk). Maar er zijn ook mensen die ik niet zo vaak zie en die dat dus waarschijnlijk nooit te zien krijgen… is het onbeschoft om daarover iets op het kaartje te zetten (net als bij een trouwkaart er vaak een envelopje of zoiets op staat) en hoe kan je dat dan leuk neerzetten… wie iets leuks weet of wel eens gezien heeft… ik sta helemaal open! (Sorry voor het uitgebreide verhaal…)

Meestal bellen ze wel met de vraag wat ze kunnen kopen, en anders hebben ze vaak zelf wel een goed idee hoor.

Ik vond dat kladblok ook wel een goed idee.

Ik geef idd meestal kadobonnen van prenatal, is altijd makkelijk en kan je kopen wat je wil…(valt volgens mij meestal wel in de smaak) krijg je geen dingem dubbel enzo…

Hey dames,

Ons lijstje is weer aangepast!

Leuke fotos zijn er geplaatst!

Ik heb ook 2 foto’s gehad vandaag :lol:









Zijn ze niet hip :dance: HIhi

Zie alleen geen pin in mijn voetje…verstopt ofzow?? :think: :mrgreen:

Ze zijn van 15-05-2006. Zo grappig om te zien hoe het steeds veranderd :shifty:

Nou ik hoop dat het met iedereen oke gaat!!!

Voor de gene die zich wat minder voelen een dikke :-* van mij!

En een fijn weeken



Lieve groetjes Chelleke :-*

ik had nog wel zo geduimd… :cry: :cry:



Mooie foto’s van je handen en voeten… raar om die pinnen te zien… wel duidelijk te zien maar niet in je voet… waar moet die zitten???

Suus: Als ik zelf bel vraag ik meestal wat ze willen hebben. En als je het bij sommige mensen niet weet vraag je toch gewoon een kadobon kun je er zelf iets leuks van kopen en voor de mensen die je vaak ziet kun je je kladblokje laten zien ik zou het persoonlijk niet op het kaartje erbij zetten…Of je kan met een leuk tekstje het wel doen maar dat is verschillend per persoon…



Hummeltje zijn (naam) zijn kamertje is al ingericht wat ons nu het meest gericht is …kado’s ,kado bonnen…



Weet niet of je hier iets aan hebt maar misschien iets om op internet te surfen misschien kom je wel een leuke tekst tegen.



Groetjes West ik ga weer eens verder met inpakken nu sorry dat ik nu niet op iedereen reageer…

@lenie wrote:

ik had nog wel zo geduimd… :cry: :cry:



Mooie foto’s van je handen en voeten… raar om die pinnen te zien… wel duidelijk te zien maar niet in je voet… waar moet die zitten???




Hey hey

Die zit onder mijn enkel. Ik denk dat je 'm daarom niet ziet. :think: Hihi

Nouja maakt niet uit. Op andere foto’s zie je 'm duidelijk :wink:

http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=199353

jeetje zeg… ziet er niet zo best uit… Zie je het ook erg aan de buitenkant van je handen als ik vragen mag???

Ik vind het niet zo erg hoor. Je went er aan.

Ik kan me niet eens meer voorstellen leven zonder pijn. Als dat zo is ben ik Angèl niet meer :think:

Aan de buitenkant zie je alleen littekens en allebei de middelvingers staan wat scheef. Verder niet, ben klein geluksvogeltje :smiley: omdat de 1e 2 jaar de reuma heel agresief is geweest.




Stil hier vandaag, iedereen lekker vrij geweest? Nou uitslapen was er hier niet bij hoor… gewoon een hartstikke drukke stress dag gehad weer Heb ook weer flink last gehad van een keiharde buik, niet pijnlijk maar wel heel gespannen. Vraag me af of dit dan ook een harde buik is eigenlijk…



Ik heb de website even aangepast en geupdate en daar heeft onze beeb nu ook zijn eigen hoofdstukje gekregen. Ik wil eigenlijk alleen nog een manier weten hoe ik iemand een dingetje van de lijst kan uitzoeken zonder dat ik dat te weten kom. Nu kan je op een link klikken en dan krijg ik een mailtje, maar dat schiet niet op, dan weet ik van wie het mailtje komt en de lijst is ook niet echt meteen up to date… dus wie handig is een idee heeft :thumbup:



Angèl indrukwekkend hoor die foto’s! Tja kan me voorstellen dat het soms niet meevalt met je reuma, maar ik zou er ook niet aan toe willen geven, daar wordt het alleen maar erger van. Loop je eigenlijk nog risico’s als je zwanger zou worden?

Jeetje Angel: idd indrukwekkend zeg die foto’s maar het is idd iets wat inmiddels bij je hoort.

Het is maar goed dat er tegenwoordig zoveel mogelijk is qua operaties.

Hier bij ons in het ziekenhuis zit een arts die dus erg bekend staat met operaties bij mensen met reuma, uit het hele land komen ze naar hem toe, voor de operaties aan polsen enzo.

Suus: Doe nou eens rustig aan! :naughty:

Harde buiken zijn niet goed voor je hoor.

Ik was nog wel vrij vandaag, al hebben ze wel gebeld of ik morgen een avondwacht kon doen maar ik had net afgesproken om morgenavond met vrienden wat leuks te gaan doen dus heb ik nee gezegd.

Mijn schoonouders vandaag verhuisd, dus druk in de weer geweest, maar goed alles is gelukt dus daar zijn we nu ook zo goed als klaar.

Nog een weekje en dan vakantie!

Ben al druk inkopen wezen doen afgelopen week en al van alles klaar gezet.

Wil morgen nog even voor een bikini gaan kijken, is het nu echt weer voor. :lol:

Hier heel de dag nog geen minuut droog geweest.

@Tante Soesa wrote:

Stil hier vandaag, iedereen lekker vrij geweest? Nou uitslapen was er hier niet bij hoor… gewoon een hartstikke drukke stress dag gehad weer Heb ook weer flink last gehad van een keiharde buik, niet pijnlijk maar wel heel gespannen. Vraag me af of dit dan ook een harde buik is eigenlijk…



Ik heb de website even aangepast en geupdate en daar heeft onze beeb nu ook zijn eigen hoofdstukje gekregen. Ik wil eigenlijk alleen nog een manier weten hoe ik iemand een dingetje van de lijst kan uitzoeken zonder dat ik dat te weten kom. Nu kan je op een link klikken en dan krijg ik een mailtje, maar dat schiet niet op, dan weet ik van wie het mailtje komt en de lijst is ook niet echt meteen up to date… dus wie handig is een idee heeft :thumbup:



Angèl indrukwekkend hoor die foto’s! Tja kan me voorstellen dat het soms niet meevalt met je reuma, maar ik zou er ook niet aan toe willen geven, daar wordt het alleen maar erger van. Loop je eigenlijk nog risico’s als je zwanger zou worden?




Je moet een beetje rustig aan doen meiske :naughty: :wink:

Ik loop verder geen risico met zwanger worden. Enigste is dat ik nu met alle medicijnen moest stoppen en dus weer actieve reuma heb, en dus weer meer slijtage krijg, maar ach dat heb ik er wel voor over…als ik een positieve test heb en daarna een beebje ben ik het allemaal allang vergeten :wink: :-*

@anoniempje wrote:

Jeetje Angel: idd indrukwekkend zeg die foto’s maar het is idd iets wat inmiddels bij je hoort.

Het is maar goed dat er tegenwoordig zoveel mogelijk is qua operaties.

Hier bij ons in het ziekenhuis zit een arts die dus erg bekend staat met operaties bij mensen met reuma, uit het hele land komen ze naar hem toe, voor de operaties aan polsen enzo.

Suus: Doe nou eens rustig aan! :naughty:

Harde buiken zijn niet goed voor je hoor.

Ik was nog wel vrij vandaag, al hebben ze wel gebeld of ik morgen een avondwacht kon doen maar ik had net afgesproken om morgenavond met vrienden wat leuks te gaan doen dus heb ik nee gezegd.

Mijn schoonouders vandaag verhuisd, dus druk in de weer geweest, maar goed alles is gelukt dus daar zijn we nu ook zo goed als klaar.

Nog een weekje en dan vakantie!

Ben al druk inkopen wezen doen afgelopen week en al van alles klaar gezet.

Wil morgen nog even voor een bikini gaan kijken, is het nu echt weer voor. :lol:

Hier heel de dag nog geen minuut droog geweest.




Hihi heb vandaag ook bikini gekocht want we gaan woensdag op vakantie naar Benidorm. Inderdaad erg lachwekkend om met een bikini in een tas naar buiten te lopen in de stromende regen. Ook dat we met zonnenbrandcreme bij de kassa stonden :shifty: :mrgreen:

Hey meiden.

Wat een weertje weer hè :roll:

Ik baal als een stekker :shifty:

Was net hier in het centrum. Zie ik mijn broer met zijn kameraad bij de Hema…ik vlieg 'm om zijn nek…ben nogal gek op mijn broer :oops: …trekt hij mijn stofriemen van mijn jas kei strak…zeg ik niet doen, doet pijn (zo strak)…zegt hij: ben je zwanger?

Ik zo overtuigend nee…

Zegt hij: ik heb het wel gehoord bij ons thuis

Blijkt dus dat hij en z’n vriendin het ook weten, nu ook zijn kameraad en waarschijnlijk mijn andere broer ook :wall:



Ik had nog zo gevraagd of ze hun mond wilden houden :naughty:

Grrrrrr.

Maarja niks meer aan te doen :doh:

Hoop dat het met alle dames goed gaat! :-*




Iedereen lekker weekend aan het vieren? Tis rustig en dat nog wel met dit weer!



Anoniempje en Angèl lekker hoor bijna met vakantie! Angèl heb jij je NOD dan in je vakantie? Dan hoop ik dat het een supergoede vakantie wordt!



Vandaag zijn Ramon en ik 1 jaar getrouwd. We zouden eerst ergens gaan eten, maar we hebben besloten lekker te gaan gourmetten. Er is toch voetbal vanavond, en ik weet niet hoe het hier dan is in het dorp, ik houd er sowieso niet zo van maar hubbie wel, dan zit ik liever gewoon thuis want in zo’n tentje vind ik het dan ook niks.



Als toetje hebben we overheerlijke taart, vorig jaar ingevroren en vanochtend uit de vriezer gehaald, ik hoop dat ie lekker is…



Fijne avond allemaal en tot morgen!

Suus gefeliciteerd met jullie jubileum, is traditie toch om de taart in te vriezen en dan op te eten als je een jaar getrouwd bent?



Angel: vervelend dat ze allemaal weten dat jullie bezig zijn terwijl je dat eigenlijk niet wilde.

Hopelijk kun je snel vertellen dat het gelukt is.

Lekker zeg dus jij gaat nog eerder op vakantie, hoe lang gaan jullie en ga je in een hotel ofzo?

Net even wezen shoppen maar viel een beetje tegen, wilde nog wat korte broeken enzo kopen maar zag niet echt veel, dus uiteindelijk 1 korte broek gekocht en een rokje.

Wel voor mijn vriend nog een paar dingen gekocht maar ik wilde nog graag een bikini maar daar ben ik nog niet voor geslaags dus nu maandag nog maar even proberen.

Ga straks lekker wokken met vrienden dus zal weer morgen worden voordat ik weer hier ben.

Prettig weekend allemaal

@Tante Soesa wrote:



Angèl heb jij je NOD dan in je vakantie? Dan hoop ik dat het een supergoede vakantie wordt!


Ja klotp…ik hoop met je mee :pray: Ik neem stiekem wel een testje mee hoor. Je weet maar nooit. Dadelijk word ik niet ongie en kan ik niet testen en ik kan echt geen week wachten :mrgreen:



@Tante Soesa wrote:
Vandaag zijn Ramon en ik 1 jaar getrouwd. We zouden eerst ergens gaan eten, maar we hebben besloten lekker te gaan gourmetten. Er is toch voetbal vanavond, en ik weet niet hoe het hier dan is in het dorp, ik houd er sowieso niet zo van maar hubbie wel, dan zit ik liever gewoon thuis want in zo’n tentje vind ik het dan ook niks.



Als toetje hebben we overheerlijke taart, vorig jaar ingevroren en vanochtend uit de vriezer gehaald, ik hoop dat ie lekker is…


Gefeliciteerd :dance:
Een hele fijne avond :inlove: