Angel: vervelend dat ze allemaal weten dat jullie bezig zijn terwijl je dat eigenlijk niet wilde.
Hopelijk kun je snel vertellen dat het gelukt is.
Lekker zeg dus jij gaat nog eerder op vakantie, hoe lang gaan jullie en ga je in een hotel ofzo?
Net even wezen shoppen maar viel een beetje tegen, wilde nog wat korte broeken enzo kopen maar zag niet echt veel, dus uiteindelijk 1 korte broek gekocht en een rokje.
Wel voor mijn vriend nog een paar dingen gekocht maar ik wilde nog graag een bikini maar daar ben ik nog niet voor geslaags dus nu maandag nog maar even proberen.
Ga straks lekker wokken met vrienden dus zal weer morgen worden voordat ik weer hier ben.
Prettig weekend allemaal
We gaan 11 dagen en we zitten in een appartement :dance:
Gisteravond was weer gezellig hoor, heerlijk gegeten.
Vandaag eindelijk mijn tuin eens kunnen doen, had afgelopen woensdag al nieuwe plantjes gekocht maar door het weer van de afgelopen dagen had ik er nog niks mee kunnen doen.
Nu is heel mijn tuin weer netjes.
Best een grote tuin dus wel een hoop werk maar toch weer erg leuk als dat er ook weer een beetje gezellig uitziet.
Morgen mijn laatste vrije dag, nog even mijn huis door werken, klussen is nu gelukkig afgelopen.
Meeste dingen voor de vakantie zijn ook binnen en staan klaar :dance:
Morgen nog even voor een bikini kijken.
Bij ons weet trouwens als het goed is niemand dat we bezig zijn, voorlopig willen we dat ook wel zo laten lijkt me lastig als iedreen zo op je gaat letten en steeds gaat vragen of het al gelukt is vooral als het wat langer duurt
Hoooi! Wat een rust hier zeg! Bij de aug. mama’s moest ik meteen 4 hele volle pagina’s lezen, maar hier wordt het steeds minder! Alle meiden toch van de KOK verslaving af inmiddels? (Ikke niet hoor )
Anoniempje idd vervelend als mensen weten dat je bezig bent met zwanger worden (tenminste hier) na de mk bleven er mensen vragen of het al zover was en dan ook mensen waar ik al aan had aangegeven dat ik dat niet leuk vond…
Gourmetten en de taart waren erg lekker. Ik had nog meer taart ingevroren, ik had eigenlijk wel verwacht dat er iemand van de fam./schoonfam. een bakkie zou komen doen, maar er was niemand. En wij altijd maar met bosjes bloemen achter iedereen aan rennen… nou dat is dus mooi weer afgelopen! :snooty:
Gisteren in huis gerommeld en lekker beneden alles gedaan, dus ik hoef zo alleen boven aan de gang!
Nou lekker toch dat de :twisted: er maar een paar dagen waren? Ik mis ze niet hoor… zal wel weer balen zijn dat dat over een paar maandjes gewoon weer komt… blegh!
ja ik klaag ook absoluut niet hoor, maar normaal was het altijd wel 5 dagen dus wel een beetje raar vind ik maar goed kunnen we weer gaan klussen vol goede moed
Ja die 9 maanden dat de :twisted: je met rust laten haal je na je bevalling gelijk wel weer in hoor, fijn van die dikke matrassen :lol:
Ik ben in afwachting van mijn kraampakket… hubbie zal zich wel een ongeluk schrikken van die matrassen en andere dingen idd. Die zet vast een plank in het bed dat ik maar niet op zijn kant ga liggen lekken :mrgreen: :roll:
Balen Jentel… Maar goed, wat je zegt: als alles maar goed is met de beeb. Ik wil je in ieder geval alvast sterkte wensen, mocht ik je niet meer spreken. En nu nog even lekker genieten hoor!!
He jentel jammer meis dat het draaien niet is gelukt had het zo gehoopt voor je !! Keizersnee lijkt me ook niet alles maar ja gezondheid voor je beebje en jou gaat voor meis !!!
Hier zouden ze vanavond voor onze eetkamer stoelen komen kijken we hadden ze op internet gezet nemen ze gelijk alles tafels stoelen en de kast zijn wij er weer van af lekker !!! Kunnen wij lekker nieuwe meubels gaan kopen straks voor in ons nieuwe huisje !!!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste dagen een beetje erg in een dipje gezeten heb Begin nu wel weer een beetje op te krabbelen, maar ik heb in elk geval gemerkt dat het nieuws dat mijn schoonzus zwanger is, toch meer met me heeft gedaan dan ik had verwacht. Begrijp me niet verkeerd, hoor. Ik ben echt hardstikke blij voor hun, maar ik wil ook zo graag En als je dan precies op de dag dat je dat te horen krijgt, ongi wordt, dan komt die ongi dus even dubbel zo hard aan.
Maar goed, zoals ik al schreef ben ik weer een beetje uit mijn dipje aan het komen en probeer ik mezelf weer te vertellen dat onze tijd echt ook ooit zal komen.
Over een maandje hebben we 3 weken vakantie. Eindelijk weer eens tegelijk. Ik werk bij ons op het dorp bij de slager en als mijn baas en bazin op vakantie gaan, gaat de winkel dicht, dus dan heb ik ook automatisch vakantie. Deze vakantie valt altijd in het hoogseizoen en dan kan mijn ventje heel moeilijk vrij krijgen. Hij heeft dus de laatste 4 jaar jaar pas in september vakantie gehad, maar nu vonden we dat hij ook weer eens een keer in het hoogseizoen vakantie mocht hebben.
We willen dan waarschijnlijk nog wel een last-minute weekje boeken op een bungalowpark van landal greenparks ofzo. Lekker op de veluwe, midden in de bossen. Honden gaan natuurlijk mee dan.
Even lekker er tussen uit. Doordat we al zolang niet samen vakantie hebben gehad, is het dus ook al 5 jaar geleden dat we voor het laatst op vakantie zijn geweest :shock:
Jentel, balen dat het draaien niet gelukt is.
Suus, nog gefeliciteerd met jullie 1-jarige huwelijk
JanineB, welkom terug Is je hubbie nu ook nog thuis of is hij alweer weg voor zijn werk?
JanineB leuk dat je er weer bent! Ben benieuwd naar je verhalen over Sicilië, nog maffia gezien?
Antoinet kan me voorstellen dat dat soort nieuws rauw op je dak kan vallen. En dat je het daar dan moeilijk mee hebt is niet zo gek hoor vind ik. Ik denk dat dat voor veel meiden hier ook wel herkenbaar zal zijn!
Vooral nu met je schoonzus wordt je natuurlijk nog extra ermee geconfronteerd.
Weet precies hoe je je voelt.
Hoe langer het gaat duren des te moeilijker het steeds wordt en het gaat steeds meer tegenvallen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het deze keer vrij rustig opgenomen heb, was wel teleurgesteld maar had vorige maand echt een paar dagen een dipje ervan en nu viel dat mee.
Denk vooral omdat ik er niet zoveel op gerekend had afgelopen maand.
Begin wel steeds meer aan mijn lichaam te twijfelen, zou het liefst gewoon alles eens na laten kijken of het gewoon wel goed zit allemaal maar ja dat kan pas na een jaar dus tot die tijd moeten we maar gewoon hopen dat alles gaat lukken.