Sept/okt knutselhoek 16

Antoinet: ik snap het helemaal… als ik hoor dat anderen zwanger zijn dan gaat alles krieblene en thuis dan wordt ik verdrietiger… De laatste tijd probeer ik mij er wel minder druk om te maken. Volgens mij helpt het ook niet mee… Ik denk wel aan je hoor…knuffel.

Hier alles wat minder. Voel mij niet goed. De arts zegt dat het komt door de eisprong. Ik had plotseling bloedverkies en veel kramp. Gisteren en vanochtend bijna van mijn graatje gegaan. Na onderzoek denkt ze aan mijn eisprong. Blijken wel vaker vrouwen zo’n erge last te hebben .

@anoniempje wrote:

He Jentel, balen zeg, had zo voor je gehoopt dat het zou lukken.

Maar goed heb je moeten kiezen tussen een keizersnede en "gewoon "bevallen?

Ik zou dan ook zeker voor een keizersnede gaan hoor, en zou geen enkel risico willen nemen mb.t. de gezondheid van je kindje.

Tuurlijk is een keizersnede voor jezelf veel zwaarder maar als je goed je rust neemt de 1e weken zal je daar ook gewoon snel van opknappen hoor.

Geniet nog van de laatste weken van je zwangerschap

Ja ik heb mogen kiezen, maar de voorkeur van de gi was een keizersnede.

Dus dat wordt het ook.

Nu ga ik nog even vreselijk genieten van die onhandige dikke

buik :mrgreen:

Lief dat jullie zo mee leven.

:-* jentel

P.s. ik duim nog steeds voor jullie.

Hallo :!: :!:

Ik leef ook nog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier alles goed, en weinig niews…Zaterdag gaan we over en dan zal ik vlug foto’s plaatsen…

Jentel: Balen…maar idd als het maar gezond is…Weet je al wanneer ze je beeb gaan halen :?:

Antoinet: ik weet wat je voelt :? maar geloof me…onze tijd komt :wink: :-*

Janine: Hoe was het bij je hubbie :?:

Wij moeten vannacht naar schiphol, schoonouders wegbrengen :x :wink:

lieke1 wrote:

Jentel: Balen..maar idd als het maar gezond is..Weet je al wanneer ze je beeb gaan halen :?:
Quote:

Ja waarschijlijk week 24.

:-* jentel

wow jentel, dat is wel al snel zeg… spannend hoor… hou ons aub wel op de hoogte…

Ik kan altijd zzo lekker meeleven…geweldig…

Dank jullie wel, meiden. Jullie lieve berichtjes doen me goed :-*

Meestal weet ik mezelf weer vrij snel bij elkaar te rapen als ik weer ongi geworden ben, maar deze keer kostte dat me dus wat meer moeite.

Af en toe zou ik willen dat ik een glazen bol had waarin ik kon zien wanneer ik eindelijk die positieve zwangerschapstest vast mag houden :wink:

Lenie, vervelend dat je zo’n last hebt van je eisprong. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Lieke, alvast veel succes met de verhuizing. Ik ben (nog steeds :mrgreen: :wink: ) benieuwd naar de foto’s.

Jentel, spannend hoor. Week 24 is over 2 weekjes al :stuck_out_tongue:

Jentel: spannend zeg en al zo snel, wacht maar die weken vliegen om.

Lieke: Ben heel benieuwd hoor na je foto’s, wanneer zet je ze erop want ik ga zaterdag op vakantie. :mrgreen:

Antoinet: Snap je helemaal, ik zou ook nog “rustig” even af kunnen wachten als ik alvast in mijn glazen bolletje zou zien wanneer ik aan de beurt ben.

Helaas, geen helderziende onder ons? :wink:

Lenie: Balen zeg dat je zo’n last hebt, wist niet dat je zoveel last kan hebben van je eisprong.

Ik ben weer aan het werk, 1 couveusenazorg en bij 1 gezin waar ik bij de 2e geweest ben daar is nu nr. 3 geboren dus dat is wel erg leuk.

Nog 3 dagen en dan vakantie…

Hai hai

Daar is ze eens weer!

Leuke naam trouwens, knutselhoek hahahaha

Lieke1, alvast heel veel succes met het verhuizen. Het is al bijna, zijn je spulletjes al ingepakt?? In ieder geval weet ik nu welk gezicht bij jou hoort nav de foto. 8)

Kes, mischien kwam dat idd wel door de hormoontjes dat je het vergeten bent om naar de zwangerschapsyoga te gaan. Ik zat met een glimlach toen ik het las. Mooie echo’s trouwens!!

Suus, heb je nog veel last van je heupen/bekken/rug? Ik hoop dat de oefeningen helpen! Nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk. Volgens mij is dat het papieren huwelijk.

Saskia, ik kan het niet helemaal volgen, ben je een vriendin van Lieke?? O en welkom hiero!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Antoinet en anoniempje, heh wat balen zeg, weer ongi. Elke ronde hoop je toch zo dat het raak is! Ik vind het dan weer zo een teleurstelling.

Antoinet, ik kan me voorstellen dat het je een dubbel gevoel geeft als je hoort dat je schoonzusje zwanger is, terwijl je het ze zo gunt!

Chelleke, maf zeg zo die foto’s. Wat kan je die pinnen ook goed zien zeg! Gaan die er nog een keer uit?? Balen zeg heh, dat het zo de ronte in gaat al die verhalen. Zelf heb ik er nog geen last van. Mijn vrienden weten allemaal hoe het bij ons loopt, maar mijn ouders en schoonouders nog niet. Best moeilijk ook hoor.

Jentel, wat jammer zeg dat de beeb net gedraaid kon worden. Weet je al warneer je een keizersnee gaat ondergaan??

Voor alle andere meiden, sorry als ik je vergeten bent! :oops:

Zelf heb ik het de laatste dagen druk druk druk gehad. Zaterdag de 203 naar Sicilie gevlogen waar ik werkelijk tegen een muur opliep zo heet dat het daar was, 35 - 42 graden. Ik heb gezien waar manlief werkte, dus nu heb ik er een beeld bij. Helaas moest hij nog werken, maar ik was niet getreurd, ik had immers De da vinci code bij me. Die heb ik in 2,5 dag uitgelezen. Echt een goed boek. Verder wel naar een badplaats geweest, maar niet toeristisch dus een buitelander ben je dan ook echt daar. Hubbie gaat volgende week weer weg, dan heb ik hem zo’, 2,5 week gezien!

Dinsdag op woensdagnacht thuisgekomen, paar uur vertraging dus je kon je lol op. Woensdag alle verplichtingen gedaan, familiebezoeken enzo. Donderdag met vrienden naar Bon Jovi geweest waar het gelukkig droog was. Vrijdags naar Toppers geweest, waar ik zo’n leuk t-shirt heb gekocht met ik heb er geen kracht meer voor!!

Zaterdag naar Volendam gereden, en gisteren weer terug gekomen. Dat was daar ook erg leuk en gezellig. Vooral in het zonnetje op een terras zitten is heerlijk, mensen kijken enzo. En we hebben een foto laten maken in klederdracht. Ik had de grootste lol.

Aanstaande zaterdag een feest van hubbie zijn werk, van 8 uur smorgens tot half 1 snachts. Geen idee wat we gaan doen, we moeten wel een trui meenemen want het kan koud zijn. Verder mogen we ook wat kleding voor savond meenemen. Wordt dus een lange dag.

2e pinksterdag gaan we naar Arie en Silvester in het Circus theater in Scheveningen. En dan is alle drukte weer voorbij voorlopig!

Dat wassie weer… lang verhaal maar jullie zijn weer bij!

Janine: altijd leuk idd die lange verhalen hoor :lol:

Heerlijk dat je je hubbie weer een poosje achter elkaar gezien hebt.

En zal best een overgang geweest zijn zeg met die warmte.

Maar wel leuk om eens te zien wat je mannetje daar allemaal doet.

En een hoop leuke dingen te doen binnekort zag ik, Arie en Sylvester leken mij nooit zo leuk, mijn vriend is er helemaal weg van en is er ook al eens geweest was super.

Maar nu ik Arie van De Lama’s ken vind ik hem ook wel erg leuk en nu hebben we dus weer ingeschreven voor kaartjes als ze hier weer in de buurt komen

@ Janine,

Die prothese blijven er altijd inzitten, dat zijn mijn nieuwe polsen zeg maar.

Nou meiden… Net afscheid genomen van mijn kindjes (mijn hondjes) :cry:

Ik weet dat ik het zelf doe, maar toch is het niet fijn. :cry:

ik ga nu naar bedje toe. En dan is het 03:30 zover…dan gaan we op weg naar Schiphol. 05:00 uur inchekken en dan 7 uur op naar Benidorm :dance:

Als er iets in het lijstje veranderd moet worden doe dan maar even pmen…ik denk niet dat ik dat nog terug vind als ik over 11 dagen terug kom.

Jullie krijgen natuurlijk een fotoverslag te zien als ik terug ben en laten we hopen dat de :twisted: :twisted: zondag wegblijven :wink:

Mss dat ik een internet cafe tegenkom om jullie te laten weten of ze er zijn :lol:

Ik zal nog aan jullie denken hoor :wink: en :thumbup: :thumbup:

:-* :-* :-* :-*

Chelleke: een hele fijne vakantie en lekker genieten he meis enne zwanger terug komen hoor !!!

Janinne: Ikke ben nog niet zwanger meis zo ver ik weet dus ik denk dat je een foutje hebt gemaakt met iemand anders…Geeft niks hoor meis kan gebeuren !!!

Ik ga weer verder met tv kijken help mijn man is klusser sjeee een heel geval bij deze mensen zeg sjonge maar goed wel leuk om even voor te gaan zitten kijken…

Groetjes West xxxx

Sorry geen helderziende hier! Maar ik hoop echt dat jullie allemaal heel snel ook een dikke buik mogen hebben! Het jaar is nog lang niet om, dus nog kansen zat voor die tijd! (Hmmm dat klinkt minder bemoedigend dan ik bedoelde…)

Jentel over 2 weken dan al :shock: da’s snel zeg! Geniet inderdaad dan nog maar even van je buikje!

Janine leuk hoor! Je bent lekker druk geweest! Tot wanneer moet je hubbie eigenlijk in Italië blijven werken? Bon Jovi en de toppers… leuk!! En Arie en Silvester echt supergoede shows! Ik is jaloers hoor! (Maar dat mag niet want mijn hubbie is er natuurlijk gewoon iedere dag hier…)

Hier verders weinig nieuws eigenlijk… heb weer een drukke dag achter de rug op kantoor (en bijna de hele dag weer een gespannen buik) en we zijn weer lekker door onze collega “achtergelaten” (vandaag laatste dag van de maand dus dat is altijd druk) 1 collega was vrij, en de andere ging lekker wat eerder weg en dus zaten mijn andere collega en ik met zijn tweetjes over te werken om de troep van een ander op te lossen :x Achteraf is er dus ook iets niet helemaal goed gegaan zei mijn collega net op msn tegen me dus ik hoop dat dat morgen geen gedoe gaat geven (dan krijgt zij de schuld… en dat zou niet eerlijk zijn). Ik ga de 8ste het harde buiken/gespannen buiken verhaal maar eens voorleggen aan de vk. Kijken wat die er van vindt (maar ja die vk’s hier vinden over het algemeen alles normaal natuurlijk :? )

Angel: ik schrok joh las even snel van afscheid nemen van mijn hondjes dus ik dacht o nee he! maar toen bedacht ik me dat je gewoon lekker op vakantie gaat, :wall: .

Heel veel plezier meid en kom met goed nieuws terug he, en lekker genieten hoor.

Ik vind het ook altijd zo vervelend om mijn hondje achter te laten als ik op vakantie ga, maar deze keer gaat hij lekker 3 weken naar mijn moeder dus daar laat ik hem met een gerust hart achter want daar is hij helemaal gewend maar als hij naar het pension gaat moet ik toch ook wel even een paar keer slikken en denk ik ach en dat alleen omdat wij op vakantie willen :cry:

Suus: jammer dat je niet echt een goed gevoel hebt bij je verloskundigen, uit hoeveel bestaat die praktijk en heb je ze allemaal al gezien.

Hopelijk zit er toch nog wel iemand bij met wie het wel klikt, je moet toch wel vertrouwen in je verloskundige kunnen hebben denk ik.

Chelleke, een hele fijne vakantie. Geniet ervan :-*

Ik hoop dat je ons heel goed nieuws kan vertellen tijdens je vakantie of anders als je terug bent.

Inderdaad Anoniempje, het zou zoveel ‘rust’ geven om gewoon te weten wanneer het eindelijk raak zal zijn.

JanineB, zo te lezen heb jij een drukke maar hele leuke tijd achter de rug :stuck_out_tongue:

Krijgen wij die foto van jullie in klederdracht ook te zien? :smiley:

Suus, lekker collegiaal van die ene collega om eerder weg te gaan terwijl het zo druk is :?

Het lijkt mij toch niet echt goed als je zo vaak gespannen en harde buiken hebt.

Vervelend dat je vk’s alles zo snel als ‘normaal’ afdoen.

Angèl hele fijne vakantie!

Anoniempje er zitten als het goed is 5 vk’s, volgende week donderdag zie ik de laatste. Op die ene na is de rest best aardig, maar ze gooien alles maar op “gewone” kwaaltjes en vaak zullen ze daar best gelijk in hebben, maar ze moeten niet alles op routine gooien.

Antoinet kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt van dat wachten, maar je hebt weinig keus helaas… tja en iedereen kan wel roepen dat je je daar moet proberen bij neer te leggen (en ook al is dat wel zo) je moet het maar kunnen. Ik was wat dat betreft wel blij met de drukke dagen op mijn werk…

Nee hoor Suus heb je gelijk in, vind ook dat ze elke klacht serieus moeten blijven nemen en niet gelijk maar afdoen als hoort erbij.

Bij mij zijn er 3 praktijken waarvan er 1 direct afvalt als ik zelf mag want die zijn ook altijd zo laks, merk ik met mijn werk natuurlijk.

Zijn vaak ook onbereikbaar en ik vind dat dus niet kunnen als je zo´n beroep hebt.

De andere 2 praktijken zijn allebei hardstikke leuk, dat wordt lastig kiezen, zou eigenlijk van allebei moeten mixen :lol: de 2 leukste van allebei bij elkaar en zie daar en super praktijk waarvan ze echt alle 4 dan even leuk zouden zijn. :mrgreen:

Maar ik zou dan van die 2 de dichts bij zijnde nemen, zit hier op 2 min. loopafstand, dan moet dat de beslissing maar geven.

Idd erbij neer leggen dat we af moeten wachten klinkt zo simpel, maar waarom is dat dan zo moeilijk :x maar als ik op vakantie ben ga ik proberen er niet aan te denken en volop genieten, wie weet als ik er niet zo mee bezig ben en jullie ondertussen hard blijven :pray: dan …

Anoniempje fijn dat je een vk zo dicht in de buurt hebt, zou ik ook voor kiezen, zeker handig met de laatste loodjes!

Je hoort vaak dat mensen tijdens een vakantie zwanger worden, even weg uit de eigen omgeving onbezonnen en zo, dus ik ga druk duimen hoor!

Weet je, ik zeg het elke maand tegen mezelf. “Deze maand ga ik proberen er wat minder mee bezig te zijn”. En de eerste twee weken gaat dat meestal prima. Maar dan komt mijn eisprong eraan en vanaf dan tot mijn nod is het weer gedaan met het “niet ermee bezig zijn” :roll:

Anoniempje, tuurlijk gaan we hier gewoon hard door met :pray: als jij op vakantie bent :wink:

Suus, was jij nou al naar de fysio geweest? En zo ja, heb je al het idee dat je er baat bij hebt?

:-* dank je Suus

Had niet anders van jullie verwacht hoor :wink:

Ik denk dat ik nooit alles bij gelezen krijg als jullie in dit tempo blijven kletsen tijdens mijn vakantie.

Denk dat er dan 3 nieuwe delen zijn :lol: dan moet iedereen maar even een pb/tje sturen als ze nog iets bijzonders hebben mee gemaakt.

Zat net te kijken maar Jentel jouw beeb komt tijdens mij vakantie, dus spannend, in ieder geval dus groot nieuws als ik terug kom en hopelijk dan nog een paar zwangere erbij zodat ik veel mensen mag feliciteren :mrgreen: