:roll: Antoinet, zo herkenbaar, dat neem ik me ook steeds voor.
Zo van deze maand wachten we eens rustig af en gaan we niet zo stressen maar als ik een week voor mijn Nod kom… :doh:
Anoniempje, je hebt het al een keer verteld, hoor. Maar hoelang ging je ook alweer op vakantie en waar naartoe?
Weet je, zwanger zijn zou voor mij nu eigenlijk wel heel goed uitkomen :mrgreen: Dan had ik tenminste een smoes gehad voor mijn acties de laatste tijd.
Gisteren bijvoorbeeld. Ik bedacht me 's middags dat ik potloden nodig had en die niet meer had liggen. Ik ga dus speciaal voor die potloden naar de winkel. Onderweg bedenk ik me dat ik gelijk nog wel wat boodschapjes kan halen. Ik loop langs de boekwinkel met het idee om na de boodschapjes daar dus even potloden te kopen. Kom ik even later thuis met mijn boodschappen, maar ZONDER potloden :wall: Ik ben toen ik de supermarkt uitkwam dus gewoon naar huis gelopen, terwijl ik op de terugweg ook zelfs nog langs de boekwinkel ben gelopen.
Gisteren had ik het met mijn ventje erover dat ik mijn moeder nog ergens voor moest bellen. Dat zou ik vanochtend doen. Komt mijn ventje vanmiddag uit bed (hij heeft nachtdienst) en vraagt aan mij of ik nog gebeld heb. Mijn reactie: Huh, gebeld? Wie moet ik gebeld hebben? :wall:
En ik heb dus meer van zulke acties de laatste tijd. Maar helaas kan ik het nog niet op zwangerschapsdementie steken :mrgreen:
@west wrote:
Janinne: Ikke ben nog niet zwanger meis zo ver ik weet dus ik denk dat je een foutje hebt gemaakt met iemand anders…Geeft niks hoor meis kan gebeuren !!!
Groetjes West xxxx
West, het spijt me verschrikkelijk. Ik bedoelde Kes.
Meestal heb ik 2 schermen kok openstaan, de om in te lezen, en de ander zodat ik gelijk een antwoord kan tikken. Maar ik heb het dus niet helemaal goed gedaan.
Ik vind dit zo een stomme fout van mijzelf… Sorry sorry :oops: :oops:
:lol: Antoinet, ik ben ook vaak zo vergeetachtig, dan zit ik iets aan mijn vriend te vertellen en dan zegt hij dus dat ik dat al voor de 3e keer vertel :?
Weet niet wat dat is.
Ik ga dus zaterdag op vakantie, voor 3 weken.
Gaan naar Zuid Frankrijk ( Cote d’azur) naar een camping.
We hebben een stacaravan gehuurd gaan eerst anderhalve week met zijn 2-en en de laatste anderhalve week komen 2 vrienden van ons.
Wij zij echte strandliefhebbers dus die eerste tijd dat we samen zijn gaan we lekker luieren op het strand en die vrienden van ons hebben daar nooit zo de rust voor dus met hun gaan we dan de uitstapjes doen.
Willen een dag naar Monaco, zijn wij al wel eens geweest, erg leuk.
En er is daar een Marineland, soort dolfinarium zeg maar maar dan hebben ze dus ook een show met Orka’s als enige in Europa hebben ze die daar.
En waar ik nog graag naartoe wil is Gorges du Verdon, soort natuurgebied met hele mooie watervallen enz.
Dus je ziet, ik heb er zin in.
Wij zijn in 2002 en 2003 daar ook in die buurt geweest en het is daar echt super.
En bijna alijd zit je daar met het weer ook goed, is precies zo’n strook waar de buien meestal niet komen en dus bijna altijd de zon schijnt.
Janine: foutje is menselijk hoor, kan gebeuren.
Begint spannend voor je te worden he, voel je iets bijzonders?
Wauw, klinkt geweldig, Anoniempje 8)
Als ik het zo lees zullen jullie je in elk geval niet gaan vervelen
Antoinet ik ben 1x bij de fysio geweest, donderdag mag ik weer. Ik heb 1 oefeningetje gehad maar ik merk weinig verschil. Nou heb ik me wel rustig gehouden de afgelopen tijd, dus heb er dan wat minder last van natuurlijk. Maar ik voel het toch nog steeds…
Anoniempje lekker hoor deze zaterdag al op weg!
Ik ga naar bed, ik kom morgen weer gezelli lezen! Truste allemaal!
Ik hoop dat de fysiotherapie toch snel zal helpen en dat je gewoon helemaal geen last meer zal hebben.
Ik ga ook mijn bedje opzoeken.
Welterusten meiden :-*
@anoniempje wrote:
Angel: ik schrok joh las even snel van afscheid nemen van mijn hondjes dus ik dacht o nee he! maar toen bedacht ik me dat je gewoon lekker op vakantie gaat, :wall: .
Heel veel plezier meid en kom met goed nieuws terug he, en lekker genieten hoor.
Ik vind het ook altijd zo vervelend om mijn hondje achter te laten als ik op vakantie ga, maar deze keer gaat hij lekker 3 weken naar mijn moeder dus daar laat ik hem met een gerust hart achter want daar is hij helemaal gewend maar als hij naar het pension gaat moet ik toch ook wel even een paar keer slikken en denk ik ach en dat alleen omdat wij op vakantie willen
De onze zijn ook bij de opa's en oma's (mijn ouders en robs ouders) Op zich hebben ze het heel goed hoor. Robs ouders hebben 1 hondje en mijn ouders hebben er 2. Ze hebben het hartstikke goed...ik ben zelf een zeikerd :oops:
Lieve groetjes Chelleke
Anoniempje jij ook een hele fijne vakantie he :dance:
chelleke: fijne vakantie…
Antoinet: Ik merk dat hoe langer ik bezig ben hoe minder druk ik mij ga maken… Raar maar ik wil er ook niet telkens mee bezig zijn anders valt het elke keer zo tegen. Maar onbewust ben ik er wel mee bezig want als ik ongi wordt ben ik er kapot van… Dus dat zit gewoon in ons… zo’n heftige wens die we met elkaar delen.
@lenie wrote:
chelleke: fijne vakantie…
Antoinet: Ik merk dat hoe langer ik bezig ben hoe minder druk ik mij ga maken… Raar maar ik wil er ook niet telkens mee bezig zijn anders valt het elke keer zo tegen. Maar onbewust ben ik er wel mee bezig want als ik ongi wordt ben ik er kapot van… Dus dat zit gewoon in ons… zo’n heftige wens die we met elkaar delen.
Hier het zelfde probleem

Ik denk inderdaad dat iedereen het zelfde probleem heeft.
Gelukkig hebben we dit forum en elkaar, we begrijpen elkaar ten minste allemaal :-
Owja bedankt voor het: fijne vakantie wensen meiden :-
Ben beetje zenuwachtig en kan daarom niet slapen :oops:
Dus zit ik nog te computeren :lol:
Nouja over een goede 3 uur vertrekken we toch. Dadelijk even lekker douchen.
Mannetje en ik zijn nog even gauw naar de kapper geweest. Mijn haartjes zijn weer mooi rood dus we kunnen goed op de vakantie foto’s :lol:
Heb mijn banner trouwens maar weg gehaald…anders lijkt het net dat ik al dagen overtijd ben dadelijk :lol:
@JanineB wrote:
@west wrote:
Janinne: Ikke ben nog niet zwanger meis zo ver ik weet dus ik denk dat je een foutje hebt gemaakt met iemand anders…Geeft niks hoor meis kan gebeuren !!!
Groetjes West xxxx
West, het spijt me verschrikkelijk. Ik bedoelde Kes.
Meestal heb ik 2 schermen kok openstaan, de om in te lezen, en de ander zodat ik gelijk een antwoord kan tikken. Maar ik heb het dus niet helemaal goed gedaan.
Ik vind dit zo een stomme fout van mijzelf… Sorry sorry :oops: :oops:
Geeft niks meis fouten maakt iedereen zelfs ikke hoor…
Anoniempje: Lekker zeg zaterdag al op vakantie ga er maar lekker van genieten wij hebben pas 31 juli vakantie maar wij gaan verhuizen dus echt lekker rusten zit er dit jaar niet in maar dat geeft niks is voor een goed doel he !!!
Suus: Veel succes met je fysio en dat het maar snel mag gaan helpen…
Groetjes West xxx
Even opnieuw aanmelden wat ik krijg al een tijdje geen mail meer zie ik.
Angèl is nu lekker op haar vakantie-adresje ben jaloers…
Verder is het hier wel heel stil geweest vandaag zeg… iedereen leuke dingen gedaan?
Nou hier morgen denk ik voorlopig de laatste drukke dag. Eén van de advocaten waar ik voor werk gaat met vakantie en die heeft een beetje veel dingen die de deur nog uit moeten. Zit voornamelijk lange stukken te typen (meestal saai ook nog…) en dan tussen door ook nog de telefoontjes en andere haastklussen… dan zit je wel het grootste gedeelte van de dag, maar dat wil ook niet alles zeggen… Als zij dus volgende week met vakantie is hang ik waarschijnlijk als een dooie in mijn burostoel :shock: Dan vanaf eind juni tot mijn verlof (1 augustus) denk ik alleen maar druk omdat mijn collega’s met vakantie zijn en er eentje 4 juli voor het laatst is dus in principe zitten we dan 3 weken met 2 secretaresses en geen vaste telefoniste voor 13 advocaten te werken en dat is behoorlijk druk. Doen we al 3 jaar met zijn tweetjes en dan werken we beiden i.p.v. 4 dagen 5 dagen en iedere dag ongeveer een uur extra… jullie begrijpen wel dat ik dat dan niet meer zie zitten met 34-35 weken… ik hoop dat ik het ga redden!
Nou Suus: lekker vooruitzicht zich die drukte als je op het laatst loopt.
Zal wat worden als jij evt. eerder moet stoppen :lol: maar dat is dan niet jouw probleem hoor :!:
Ik heb heel de dag al een zere onderbuik, constant staat er een soort druk op, echt een irritant gevoel wat ook af en toe echt pijnlijk is.
Jammer dat ik nog moet werken de komende dagen anders zou ik even naar de dokter gaan voor mijn vakantie.
Voordat ik met de pil gestopt ben had ik ook regelmatig dezelfde klachten, toen werd na inwendig onderzoek :? gezegd dat mijn eierstokken vergroot waren maar wat dat verder inhield werd niet gezegd heb ik toen ook niet naar gevraad :wall: stom natuurlijk.
Anoniempje had je toen dan ook die klachten? Misschien toch maar eens navragen of dat nog iets betekent vergrote eierstokken… je ha had toch wel wat meer uitleg mogen geven vind ik! Als het echt zo vervelend blijft zou ik toch voor de vakantie even gaan hoor, je wil dat niet in je vakantie steeds hebben hoor :naughty:
Ja Suus, idd een aantal jaar geleden had ik dezelfde klachten, ben ik toen voor bij de ha geweest en die voelde dus dat mijn eierstokken vergroot waren, ik was toen verder nog niet bezig met zwanger worden ofoz dus dacht daar ook niet over na.
Heb toen wel bij wijze van grapje gezegd van: nou die hoop ik toch nog wel eens nodig te hebben maar hij zei toen verder niet dat het kwaad zou kunnen ofzo verder ook niks aan gedaan geen echo ofzo gehad.
Moest maar een beetje bijhouden of het rond dezelfde dagen van mijn cyclus was zodat het met mijn eisprong te maken kon hebben.
Nu vandaag verder geen last meer gehad, dus hopelijk is het weer over maar goed kan nu nog niks met mijn eisprong te maken hebben.
Heb gister wel even opgezocht wat het inhoudt als je eierstokken vergroot zijn en dat kan dus betekenen dat je cystes hebt of verklevingen en dat kan dus wel degelijk invloed hebben op je vruchtbaarheid.
Beetje nalatig dus van de ha denk ik nu.
Maar goed wacht nog wel even af en als ik na mijn vakantie nog last heb en nog niet zwanger ben ga ik het toch maar eens even na laten kijken
Anoniempje ik had even gegoogled en was hetzelfde tegengekomen… durfde het alleen niet te zeggen het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar ik zou het er zeker nog even over hebben als ik jou was, al is het alleen maar om iets engs uit te sluiten!
Hier eigenlijk weinig nieuws verder… hubbie gaat zo voetbal kijken… :silenced: saaaaaaaaiiiii