Sept/okt knutselhoek 16

Hey meiden,

snel een berichtje van mij…heb 15 min voor een €1,- :roll:

Het is hier super goed weer (benidorm)…rond de 30 graden.

Ik ben gister helaas wel ongi geworden :cry:

Maarja het is niet anders…zijn al dames langer bezig dan mij :shifty:

Nou ik ga er weer gauw vandoor…ik spreek jullie snel weer!!!

Sorry dat ik verder niet reageer!!! :-* :-* :-*

Heyyyy Chelleke, leuk om even wat van je te lezen :stuck_out_tongue: Tegen de tijd dat je terugkomt, is het hier als het goed is ook zulk mooi weer. Ze geven voor van het weekend 25-30 graden op 8) (hoewel voor mij persoonlijk een graadje of 23a24 al warm genoeg is, maar je kan niet alles hebben, hè? :mrgreen: )

Balen dat je weer ongi bent geworden :frowning: (En dat er al dames langer bezig zijn, wil niet zeggen dat het jou niet gegunt wordt :-* )

West, is je temperatuur inmiddels al gezakt? Bij mij verschilt het ook wel eens wanneer mijn temp zakt. Meestal op de dag dat ik ongi wordt, maar ik heb het ook al een keer gehad dat hij pas op dag 4 van mijn nieuwe cyclus zakte.

Lieke, fijn dat je nu lekker in jullie nieuwe huisje zit. Veel succes nog met alles uitpakken en op orde maken :wink:

Enne…waar blijven de foto’s? :mrgreen:

Jentel, krijg je vandaag nou ook de preciese datum te horen?

Spannend hoor, het komt nu echt dichtbij, hè?

JanineB, fijn dat je hubbie over een paar weekjes klaar is in het buitenland :smiley:

En zoals ik het lees, hebben jullie een hele leuke dag gehad afgelopen zaterdag.

Hier verder niet veel nieuws te vertellen Ik moet zo gaan werken, dus ik ga er weer vandoor.

Fijne dag vandaag, meiden. Lekker genieten van het mooie weer :-*

Dan zul je ook eerder bevallen dan uitgerekend, scheeld alweer een paar dagen

West, is je temperatuur inmiddels al gezakt? Bij mij verschilt het ook wel eens wanneer mijn temp zakt. Meestal op de dag dat ik ongi wordt, maar ik heb het ook al een keer gehad dat hij pas op dag 4 van mijn nieuwe cyclus zakte.

Ja hij is gisteren voor het eerst weer gezakt en vandaag ook maar het is beetje bij beetje…Gisteren was het nog 37.0 en vandaag 36.8 dus hij gaat zakken in ieders geval…

Chelleke:Balen meis dat de :twisted: zijn gearriveerd…Hier ook dus gaan we samen door naar de volgende ronde meis…

Groetjes West xxx

en Lieke, voel je al iets?

Bibi_Jane, lief dat je het vraagt, maar helaas…kijk maar naar mijn banner :cry: :cry: :cry:

Maar er komt volgende week een nieuwe bed…gaan we gelijk testen :wink: :lol: :wink:

@lieke1 wrote:

Bibi_Jane, lief dat je het vraagt, maar helaas…kijk maar naar mijn banner :cry: :cry: :cry:

Maar er komt volgende week een nieuwe bed…gaan we gelijk testen :wink: :lol: :wink:

He balen lieke op naar de volgende ronde !!! Ik ga in ieder geval met je mee !!!

Ik zie dat lenie nu de volgende is meis voel je al iets :?: :?: Ik ga hard voor je duimen meis dat de :twisted: weg blijft…

Groetjes West

Jeetje meiden, jullie houden het wel spannend. Balen voor iedereen die de :twisted: weer in huis heeft (gehad). Dan moet Nederland toch maar wereldkampioen worden. Vaak worden er dan veel kinderen verwekt, dus dat is jullie kans!! Hier nog wat :: :: :: :: :: :: :**:

Balen lieke had mijn hoop op jouw gericht

Lieke jammer zeg.

Ik ga nu nog meer voor je duimen en voor de rest natuurlijk ook.

De keizersnede is bekend, voor degene die de datum willen weten mogen mij een pbtje sturen.

Dit i.v.m. als iemand uit mijn omgeving mee leest we houden het voor familie nog even geheim.

:-* jentel

Bah Lieke, bij jou ook al weer :frowning: Ik hoop dat jullie nieuwe bed het verschil gaat maken en dat het volgende maand wel raak zal zijn :wink:

Jentel, ik ben heel benieuwd wanneer de erste baby van de september/oktoberklussers geboren gaat worden, dus het pb-tje komt er nu aan 8)

Oooh spannend Jentel, je bent de eerste die gaat bevallen (zo wie zo wel maar nu weten we het vooraf wanneer )

Lieke :cry: balen weer, nog wat harder duimen de komende tijd voor jou! Maar ik ben niet de enige lees ik hier :-* Dat nieuwe bed dat moet hem worden, dat is bij ons de eerste keer ook gelukt :inlove: in het oude bed 4 maandjes geen resultaat…

Angel jammer dat bij jou de :twisted: net op de vakantie komen zeg! Laat je vakantieplezier niet verpesten hoor!

Jentel ik heb je ge-pbt!

Lenie, eersterang bij een inbraak, spannend weer.

Bibi-Jane wanneer weet jij wanneer je ks gepland gaat worden?

Hier vandaag voor de verandering een aardig rustige dag gehad. Veel weg kunnen werken. Maar goed ook, want de collega die er vrijdag en dinsdag niet was is nu morgen tot een uur of 2 afwezig omdat er een tante van haar gestorven is en het oude lijk (95 jaar…) wordt morgenochtend begraven. Haar voorstel was gewoon te komen omdat mijn andere collega op vakantie is… anders zou ik weer alleen zitten maar ja, morgen moet suusje naar de vk en om 16.20 uur is ze lekker onderweg naar huis of ze er nu wel of niet is :stuck_out_tongue: . Vandaag ook maar weer naar de ha geweest omdat ik zo’n uitslag op mijn bovenbenen heb (precies aan de binnenkant ook) vannacht in mijn slaap de hele boel kapot gekrabt :shock: Ze dacht dat het een schimmeltje was en heb een hormonenzalfje gehad om te smeren. Nou maar hopen dat het gauw minder wordt!

Ik doe er nog een buikfotootje bij van gisteren.

Hoi Allemaal,

Lieke had wat problemen met het plaatsen van foto’s dus doe ik het maar even voor dr.

Suus: Mooi buikje hoor, je ziet er stralend uit :smiley:

de familie Zwaan op bezoek

de woonkamer

de Keuken

Ik Max en Lieke

Sas, bedankt voor het plaatsen van de foto´s :-* En van harte met de eerste verjaardag van je zoon :wink: :-*

Gister was de Familie zwaan hier op bezoek, staat de grote met zijn snavel keihard tegen het raam te bonzen.

Wij hoorde iets maar wiste niet wat, ga je kijken staat er zo´n joekel voor je deur. :shifty: :shifty:

Wij aucke naar de voordeur roepen, wat denk je, aucke banger van de zwaan dan andersom :mrgreen: :mrgreen:

ach je levert wel leuke plaatjes op…

de bank in de woonkamer wordt eind aug. vervangen door de nieuwe bank en 2 fauteils. De keuken is naar hubbie zijn smaak, modern en strak. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het toch wel mooi vind :oops:

Jentel, ik ga zeker aan je denken op DE dag :!:

Suus, wat een mooi buik krijg jij zeg :!: Zo te zien wordt het een jongen :wink: :mrgreen:

Dames ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag van binnen wel een traantje heb gelaten omdat ik weer ongi ben.

Hubbie is heel nuchter en snap mij daarin soms niet, maar sooms is dat juist wel fijn, anders heb je hier 2 emo dozen…

Maar als het volgende maand niet raak is ga i met ovultietesten beginnen.

Lieke kan het me voorstellen hoor! Blijft toch steeds een teleurstelling hoe nuchter je ook bent! Je moet je niet te veel vastpinnen op die ovutesten hoor… Erg leuk die fam. Zwaan, zwemt hier ook regelmatig een fam. zwaan langs, maar ze komen nooit eens gezellig bij de deur kijken!

Huisje is leuk geworden!

Sas gefeli met de eerste verjaardag van Max! Leuk om jouw gezicht ook eens een keer te zien (was er anders toch vast wel een keertje van gekomen :wink: )

Jammer meis en Lieke… had het zo gehoopt voor jullie…

Hier weinig te melden…ja pijnlijke en jeukerige tepels… maar ja dat had ik wel vaker van die rare dingen… Ik wacht het gewoon af en anders is het een leuk verjaardagskadootje.

Het wordt weer spannend lenie.

soesa, ik ga met 36 weken naar de Gynacoloog en dan zou ik wel meer weten het kindje wordt in ieder geval eerder gehaald

Rustig hier zeg… zat net te denken dat met een paar weekjes dus waarschijnlijk de eerste sept/oktober stopper baby er is! Wel bijzonder toch? Jentel zet uhm op hoor!

Bibi-Jane duurt dus nog even voor jij het weet wanneer jullie kindje gehaald wordt… ach ja, de tijd vliegt echt om vind ik zelf…

Net bij de vk geweest, ze liep een beetje uit, we konden om 17.00 uur naar binnen i.p.v. 16.30 uur :shock: Bloeddruk was weer goed, 120/65. Volgende week moet ik even bloed laten prikken voor ijzer. Ze dacht in eerste instantie dat ukkie met zijn hoofdje nog boven ligt, maar met het hartje luisteren dacht ze toch dat hij met zijn hoofdje beneden ligt (ze hoorde het hartje lager, had ik trouwens eigenlijk niet verwacht). Ze vond hem ook iets te groot, qua grootte zou ze schatten dat ik 29 weken zwanger ben, maar dat is niet zo schokkend. Heb ook even gevraagd of ik een medische indicatie kan krijgen voor een bed, maar dat moet ik toch echt zelf regelen. We hebben inmiddels sponsors genoeg voor een bed dus dat komt wel goed. Ook even over mijn vele harde buiken gehad. Het kan op zich geen kwaad als ik harde buiken heb, zo lang ze niet regelmatig en pijnlijk zijn (wat ze dus als ik het heel druk heb op het werk vaak wel zijn) als ze vervelend worden zal ik dus wat rustiger moeten gaan doen. Dat wist ik ook wel natuurlijk, maar wel fijn om het nu van de vk bevestigd te hebben. Ze vindt het in ieder geval al vrij heftig dat ik tot 4 weken van te voren blijf werken en vindt de 4 dagen die ik dan al werk meer dan genoeg en raadt me aan in ieder geval niet nog extra te gaan werken. Dat ga ik dus morgen ook maar meteen even melden. Nou hebben ze nog een maand om daar over na te denken, dan begint de vakantie. Pff heel verhaal weer…

[quote="lieke1Dames ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag van binnen wel een traantje heb gelaten omdat ik weer ongi ben.

Hubbie is heel nuchter en snap mij daarin soms niet, maar sooms is dat juist wel fijn, anders heb je hier 2 emo dozen…

Maar als het volgende maand niet raak is ga i met ovultietesten beginnen.[/quote]

Lieke natuurlijk ben je terleurgesteld, dat begrijpt iedereen.

Mannen zijn gewoon anders, zij vinden het ook wel erg maar niet zo als ons.

Ik ga weer voor je duimen.

:-* jentel