Hihi suus, neem dan ook meteen wat van mij mee
Maar ik vraag me af of ze dat al zo vroeg kunnen zien, volgens mij is de eerste 7 dagen na je ei de hcg waarde nog erg laag, vandaar dat ook de zwangerschapstesten het dan niet doen
Zo gaat het snel, we zitten al op pag 11 en moeten nog tot eind januari
Ik zat net ff bij de berichtjes van Victoria te kijken, ze gaat morgen haar kindje wegbrengen. Lijkt me echt verschrikkelijk
Wij hebben altijd 2 uur pauze, maar ik pak maar anderhalf uur, anders werk ik een half te kort in de week.En ik vind het niet erg.
Nou ja kan het toch proberen Ik moet in ieder geval wel oppassen als ze willen dat ik fotoās laat maken (longen of hartā¦) heb toch wel weer flinke hoop, gevoelige tepels deze keer dusssss en af en toe vaag gerommel en kleine ongipijntjes⦠dus wel weer even spannend moet ik zeggen.
Ik zelf heb het idee dat het misschien ook mijn longen kunnen zijn⦠de pijn trekt door naar mijn linkerschouderblad en ook tussen mijn schouderbladen heb ik een soort van spierpijn⦠dus ik denk ook niet aan mijn hart, maar toch voelt het heel verkeerd :shifty: geen pijn aan mijn armen trouwens⦠:?
Heb het ook gelezen⦠als ze haar kindje had laten begraven had ik in de kerstvakantie even met Nannie willen kijken⦠Nannie kent Victoria (via KOK). Ik ga in de kerstvakantie even met Nannie (als ze daar weer toe in staat is) bij haar vader en mijn moeder kijkenā¦
Hebben Nannie en Victoria dan ook āpriveā contact?
Hoe is het nu met haar?
Hebben ze wel gehad, maar zo goed kennen ze elkaar denk ik niet dat ze dat nu ook hebben⦠Nannie kennende zal ze het even op zijn beloop laten en over een tijdje eens contact met haar opnemen⦠tenzij Victoria laat weten dat ze het op prijs stelt eens te praten of zo, dan is ze er wel, ze is een lief vriendinnetje :inlove:
Pff ja ik volg haar berichtjes ook, het hoort bij het leven, maar is iets wat ze gerust weg hadden mogen laten. Voor zoān kleintje moet het allemaal nog beginnenā¦
Maar meiden, ik ga naar bed, ben kapot en ga lekker slapen, hopelijk morgen weer melding zonder :twisted:
Groetjes Kes
O enne suus, ik duim :thumbup: voor je
Het is toch moeilijk om in zoān periode in te schatten wanneer iemand je nodig heeft of niet.
Ik denk dat ik ff niks zou doen, maar als ze belt er naar toe vliegen.
Kes we duimen hoor! Maarreh je houdt ons en jezelf wel in spanning hoor⦠ik had echt al lang getest!!! Heb je trouwens nog wat gehad aan de reacties op je vraag over die Romed testen?
Truste!
Ik heb gisteren veel gekletst, maar ik moest nu toch ook veel bijlezen.
Even een update:
Ik ben nog steeds niet ongi en mijn smaak is sterker dan anders .
Ik heb geen buikpijn zoals Kes had, ik merk gewoon helemaal niets :wall:
Morgenavond heb ik een kerstdiner van mijn werk, dus ik ga pas zaterdag testen misschien, als ik zwanger zou zijn dan kan ik misschien die grijns niet van mān gezicht krijgen en wij vieren de verjaardag van
mān ventje. :inlove:
Dus ik twijfel heel erg, maar ik hou jullie op de hoogte.
Het is alweer laat, tot morgen.
Ik wil wachten tot het weekend, omdat ik waarschijnlijk later mijn ei heb gehad als volgens mijn banner⦠dus als je uitgaat van 28 dagen was vandaag ongeveer mijn NOD, dus ik probeer nog effe vol te houden, maar ook test ik dan vet positief, dan nog ga ik inderdaad voor de zekerheid wel een clear blue ofzo halen⦠om mezelf dan te overtertuigen :mrgreen:
Lieke: helemaal met je eens. Heeft ze bij mij in augustus ook gedaan, was zo gek, zij zat (als eerste) te janken aan de andere kant van de lijn toen ik haar vertelde dat ons kindje was gestopt met groeien en dat ik dus een missed abortion had (toen moest ik natuurlijk even meedoen), maar ze heeft dan wel zoiets van ik laat het even van jou afhangen, doe ik ook altijd. Ik was wel blij dat ik haar gewoon dingen kon vragen, want er komt van alles op je af en niemand die je vertelt hoe of wat en zij wist precies wat ik meemaakte op dat moment, bij haar is het namelijk 3x fout gegaan de afgelopen 3 jaar⦠ik vond dat zo erg voor haar en haar man, maar kon er helaas nooit echt voor haar zijn en dat is best moeilijkā¦
Nes en Kes ik
voor julieā¦
Nes en Kes spannend hoor! Nes ik ga zaterdag duimen⦠Kes laat je nog even weten wanneer je gaat testen
Saskia heeft ook een mk gehad, maar toen kende ik haar nog niet helaas.
Maar ik weet wel dat als het mij overkomt dat ik aan haar een goede heb, en dat heb je dan ook wel nodig denk ik.
Jasmien ik heb je op de 1ste pagina gezet. Laat je nog ff je leeftijd weten.
Als je dat wilt tenminste.
Ja daar heb je vast gelijk in. Het is toch eigenlijk niet eerlijk dat je zoān ellende kan krijgen als je al zoān moeilijke tijd hebt gehad, Nannie 3x mis en dan best een zware zwangerschap (al vindt ze dat ze niet mag klagen) echt maanden zo misselijk dat ze niks meer kon, bi, en dan de laatste weken waren natuurlijk helemaal superzwaar⦠en Saskia die pd na de bevalling⦠pff ik hoop echt dat ons dat bespaard blijft!
@lieke1 wrote:
Zo gaat het snel, we zitten al op pag 11 en moeten nog tot eind januari![]()
Lieke we gaan toch wel weer een nieuwe openen met ingang van 1 januari?
Sas zit nog steeds thuis. Ik hoop voor haar dat ze snel weer de oude is.
Zondag komen ze naar ons toe voor de verjaardag van mijn mannie.
Ook goed hoor, gaan we gewoon voor deel 7 :!: :!: :!: