Sept/okt klussers..Al 3 dames zwanger...deel 6 alweer.

Tja jammer dat Sas zo’n terugval heeft ik neem aan dat ze dus niet meer gewerkt heeft… Hoe komt dat nou zo ineens? Volgens mij is het echt een lieve meid… ik vind het echt jammer voor haar! Ik hoop dat ze ondanks alles wel van haar kleine man geniet, ze groeien zo hard!

Dat doet ze juist heel veel, vandaar dat ik die pd niet echt kan plaatsen.

Het is wel een depressie maar ze leeft zo op van Max,( hij is echt alles voor haar) dat ik dat niet snap.

Ze heeft idd niet meer gewerkt, zelf denk ze dat ze in jan. weer begint, maar ik denk dat het misschien nog wel langer duurt :cry: :cry:

Ik wil er voor haar zijn, maar soms is dat moeilijk, omdat je niet weet wat er haar omgaat.

Ja dan lijkt het meer op een “gewone” depressie, misschien komt er nu wel iets heel anders uit en schuiven ze het daarop? Het is heel moeilijk om te beschrijven hoe je je voelt als je een depressie hebt en als je het nooit hebt gehad kan je het denk ik ook niet begrijpen of met iemand meevoelen… maar je bent er en dat is het belangrijkste! Zeker als ze dat ook weet!

Ik ga slapen (moet om 6.30 uur uit bed… eerst aankleden hondjes en mannie wegbrengen…)

Truste en ik kom morgenavonden nog wel even vertellen hoe het bij de ha was!

:-* Suus

Truste Suus. :-*

Ben ik heel even… wat een rotnacht gehad zeg… ik heb echt niet kunnen slapen… op mijn rug deed het pijn op mijn zij deed het pijn… ik wist dus echt niet hoe ik moest gaan liggen… zo raar. Ik ben blijk dat ik vanmiddag naar de dokter kan want elke beweging doet me nu pijn en die pijn is er sinds gisteren echt constant…

Nou ik ga me vast aankleden… grrr honden hebben even een stoeimomentje… = huis afbreken grrr

Dames fijne dag niet te veel kletsen en tot vanavond!

Suus

IK ben er ook heel even…de spanning is voorbij de : :twisted: :twisted: zijn gearriveerd.

Dus op voor de derde ronde.

Misschien tot vanmiddag…

@lieke1 wrote:

Jasmien ik heb je op de 1ste pagina gezet. Laat je nog ff je leeftijd weten.

Als je dat wilt tenminste.

Ik ben 23 jaar!

Hopen dat het lukt met de Banner!

Tanta soesa:

Veel succes bij de huisarts vanmiddag hoor, goed dat je het even na laat kijken want is toch eng zulke klachten.

Nes: Vervelend zeg dat de :twisted: er weer zijn, maar je hebt nu gelukkig wel zekerheid anders blijf je in spanning afwachten.

Op naar de volgende ronde he met goede moed.

Jasmine: is gelukt zie ik met de banner, goed gedaan je had het sneller voor elkaar dan ik :oops:

Pff, wat kletsen jullie toch een hoop af 's avonds… :wink:

jammer Nes…

Wij gaan gewoon door naar de volgende ronde.

Mijn :twisted: :twisted: zijn erger dan normaal aanwezig. Nu weet ik waarom ik de pil nog meer fijn vond.

Lenie,

Dat had ik ook de eerste twee keer. Weer net zo heftig als vroeger… pff!

Maar: daarna is het bij mij weer een stuk minder heftig geworden, dus hopelijk geldt dat voor jou ook. Nou ja, hopelijk ben je voor die tijd natuurlijk gewoon zwanger :lol:

Groetjes Garfield

Klinkt inderdaad bekend zeg dat meer last hebben van :twisted:

Veel meer last van krampen in mijn buik.

Maar goed hopelijk maken we dat niet zo vaak meer mee en zijn we er de komende 9 maanden vanaf :lol:

dat hoop ik zeker ook…we moeten er maar wat voor over hebben :lol:

Ik meld me ook weer even hoor. Of vinden jullie dat vervelend?

Soesa: Ik hoop voor je dat alles goed is, ik ga vanavond (als ik niet omval van de slaap) of morgenochtend zeker even kijken hier. Klinkt allemaal wel heel vervelend zeg. Ik denk op dit moment wel even aan je (misschien zit je nu net bij de dokter?).

Lenie en Nes: Jammer dat de :twisted: er weer zijn. Op naar de volgende ronde dus maar weer. Ik vond het ook een telerustelling als ze er weer waren hoor… Maar zie: het komt goed. Als de tijd rijp is…

Mees ik vind het leuk als je nog kletst. Denk dat ik ook wel namens meer spreek hoor, lekker blijven komen hier, maak je niet druk!

Nes wat balen die stomme :twisted: ! Maar wel goeie instelling: op naar de volgende ronde.

Suus: suc6 bij de huisarts, je zal er nu wel zitten?!

Ik heb ook slecht geslapen, liggen malen… Ben niet gaan werken vanochtend, vond het wel ff goed. Ik hou wel zo’n rotgevoel van binnen. Hopen dat het snel minder wordt.

oh ja jnaine, ben helemaal vergeten op jou te reageren. wat vervelend voor je joh al die nare dingen in je omgeving. en dat je er dan slecht van slaapt en niet te werk gaat kan ik heel goed begrijpen. doe rustig aan en neem de tijd!! sterkte!

Dank Mees, lief van je. Had inderdaad ff geen zin in kinderen vandaag, dat zul jij soms ook wel hebben!!! Dinsdag maar weer…

ik had vandaag ook geen zin in die kinderen. wel om een heel andere reden hoor. ik was echt ontzettend moe en zag het helemaal niet zitten. ben toch gegaan, maar of dat nou een succes was? gelukkig vanmiddag vrij, dus lekker niksen. ben nu nog de kerstkaarten aan het schrijven, maar ga zo lekker zinloos zappen op de bank. met af en toe een oogje dicht denk ik

Ben ik dan! Ik hoef vanavond niet naar Haarlem, mannie heeft nog een collega (die hij nog niet kende) gevonden die hem en zijn andere collega thuis brengt… Ik ben zooo moe, misschien ook maar beter. Nou de ha: tussen en op je ribben zitten spiertjes, en waarschijnlijk zijn die van mij ontstoken of geïnfecteerd en dat veroorzaakt die pijn. Het leuke nieuws: niks aan te doen, kan 2 tot 3(!!!) weken aanhouden en dan maar pijnstillers nemen, maar ja, stel dat mijn :twisted: volgende week besluiten voor lange tijd niet meer op bezoek te komen… mag ik alleen maar paracetamol natuurlijk (sowieso tot volgende week dus ook…)

Mijn collega haar zus is arts en die heeft haar verteld (ze is net aan haar knie geopereerd) dat je dan beter een paar keer per dag 2 paracetamolletjes kan nemen (om de 6 uur) dan bouw je een soort buffer op en dan werkt het beter (dat hoeft dus niet voor een hoofdpijntje hoor) dus daar ben ik vanmiddag maar mee begonnen…