Sept/okt klussers..Al 3 dames zwanger...deel 6 alweer.

Nog even op de rest reageren:

Nes en Lenie balen hoor voor jullie! En ik moet zeggen dat mijn ongi voor de mk ook minder heftig was na een paar keer (over na de mk zal ik maar niks zeggen :silenced:)

Janinepien balen dat je je zo rot voelt! Je moet die dingen even een plaatsje voor jezelf geven, maar niet te veel bij de pakken neer gaan zitten hoor!

Mees: lekker blijven meekletsen hoor! Je mag niet weggaan :naughty:

Hoe zit het trouwens qua zomervakantieplanning nu? Daar had je het wel eens over dat het beter uitkwam voor of na de zomervakantie (of zoiets…)

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, het is nu eenmaal zo en we doen er gewoon weer een klusmaandje extra bij(is eigenlijk ook best leuk dat klussen) :wink:

Ik heb deze keer ook meer last van de :twisted: , voor dag 1 aardig ongi.

alleen baal ik wel van die lange cyclus, eerst 31 dgn en nu 34 dgn.

Ik heb mijn banner dus maar op 34 dagen gezet.

Ik ga er weer vandoor, wordt om 18.45 uur opgehaald(kerstdiner van de baas) en ik moet nog zoveel doen…aaaah.

veel plezier vanavond en tot morgen :dance:

soesa, wat goed dat je dat nog weet! ik ben nu uitgerekend midden in de zomervakantie, dat betekent dat ik van de 16 weken verlof al 6 weken zomervakantie heb. al had het een maand later raak geweest had ik 6 weken langer verlof gehad. tis jammer, maar je hoort mij verder niet klagen hoor!

Ik heb vandaag mijn neefje te logeren. Hier is Stein even…

Nes misschien tretk het nog een beetje aan, je lichaam moet nog even wennen aan de hormonen die je nu niet meer binnen krijgt. Het heeft toch allemaal wel tijd nodig… maar ja, dat hebben wij natuurlijk niet :wink:

Mees je mag ook niet klagen hoor :naughty: :wink: maar het is wel lekker extra lang verlof, maar dan voor je zwangerschap (als ik het goed heb?)

ja dan zou ik voor de bevalling langer verlof hebben gehad. maar goed, dat maakt allemaal niet uit, ik ben al dolblij dat ik zwanger ben!!

wat een schatje trouwens Lenie! :inlove:

Oh Lenie wat een moppie! Hoe oud is hij? Nou voordat ik mijn neefje ooit te logeren krijg… zou mijn schoonzusje volgens mij echt nooit zomaar doen…

Ik ga zo effe een foto van het poppetje neer zetten, heb haar even in het licht in de keuken gezet…

Wat een liefie Lenie :inlove:

Had ik net een avondje KOK ingepland, belt mijn broer op dat ze ff langskomen…wel heel leuk natuurlijk, alleen jammer van mijn avondje…

Ik kom straks nog ff kijken.

Dag allemaal,

Ik zou me eerst even voorstellen. Ben 30 jaar en ben eind september met de pil gestopt. ben daarna direct ongesteld geworden.

Eind november mijn eerst officiele ongi gehad dus mijn lichaam is nu klaar om bevrucht te worden… :smiley:

Heb een cyclus van 28 dagen dus afgelopen week druk aan het klussen geweest…want eispong zou rond de 12 dec zijn.

Nu maar hopen dat ik tijdens de kerst een test kan doe die positief is.

Gisteren veel pijn in mijn onderbuik gehad. nu maar hopen dat het eitje bevrucht wordt.

Sabinen welkom hier, het is geloof ik een beetje rustig vanavond! Lieke zal je wel aan het lijstje op pag. 1 toevoegen (toch Lieke :?: )

Lenie ik heb een foto van mijn poppetje voor je gemaakt, dus hieronder komt ie!

Jullie moeten even bij het showforum kijken daar heb ik nog wat trouwfoto’s (foto’s van de foto’s van ons album, dus niet zo heel mooi…) neergezet. Die zijn wat duidelijker dan die ik hier een tijdje geleden had neergezet geloof ik… en als jullie herkenbaar in beeld willen, ben ik ook wel heeeel benieuwd naar die van jullie :wink:

oeps zie nu dat ik het fotootje vergeten was… :oops:

gave foto zeg , ziet er mooi uit!!!

Als ik in februari de mijne af heb show ik hem ook wel even …

Ze is nu aan het oefenen met glazen oogjes, da’s makkelijker, deze zijn getekend… de blaadjes op het hoofd zijn blaadjes die ze bewaart van bijv. een bos bloemen en die drukt ze dan volgens mij in de klei voor de nerfjes enzo, heeft ze altijd een voorraadje van, ook van vleugeltjes… maakt ze ook zelf. Ben erg benieuwd naar de jouwe! Ik vind deze pop echt de mooiste die ze tot nu toe gemaakt heeft… alleen zijn er wel al eens een paar vingertjes gesneuveld: het kleine hondje was op het dressoir geklommen (via de bank) en had ze te pakken gekregen… :roll:

Ik heb haar gevraagd of ze als wij een kindje krijgen en het is een meisje zo’n soort van droomvlucht elfje wil maken op zo’n schommeltje van bloemen…

Wat is het rustig zeg vanavond.

tante soesa: gelukkig dat het niks bijzonders was bij de huisarts, maar wel vervelend dat je de komende weken nog veel last kan hebben, hopelijk helpen de paracetamol een beetje.

Welkom Sabinen gezellig dat je hier mee komt kletsen.

Kes: allles nog rustig bij jou qua :twisted:

Zag dat je gister werkoverleg had, leuk geweest?

Hebben jullie vaak werkoverleg?

Mees: Tuurlijk moet je gewoon af en toe komen kletsen hoor, wij vinden het hardstikke leuk om te lezen hoe het met je gaat dus gewoon blijven komen hoor.

Sabinen welkom hier, gezellig!

Het is zeker rustig, eindelijk bij te houden.

Ik ben alweer beetje opgeknapt. Leuk bij een vriendin wezen eten, ben vrolijker. Komt wel goed hoor, maar ff vervelend gewoon

@Suus: gelukkig valt het mee met je meissie, lekker paar pilletjes nemen hoor als dat nodig is! Mooie pop trouwens, wauw!!!

@lenie: wat een scheet, die wil ik ook wel ff lenen…

@Mees: krijg je dat verlof in de vakantie niet terug? Ik hoorde zoiets van een collega van mij!!

x

Anoniempje ik ben blij dat het niks bijzonders was maar ja, ondertussen ben ik er niet veel mee opeschoten behalve dat ik nu weet wat het is… Ik heb nog steeds veel last gehad vandaag, ik hoop dat ik in ieder geval vannacht wat beter kan slapen, ik kon vannacht echt geen oog dicht doen zo’n last had ik… dus ik slik nu maar een paar paracetamolletjes voor het slapen gaan…

Ik ben eigenlijk heel moe en wil naar bed maar ja omdat ik mijn mannie zou halen heeft hij geen sleutels meegenomen… dus het blijft voorlopig bij bank hangen… :frowning:

O das handig dus je moet verplicht opblijven?

Nou ja dan heb je in ieder geval tijd om te kletsen met ons toch?

janinepien: Fijn dat je weer een beetje opgeknapt ben, is altijd wel lekker als je even een beetje afleiding hebt gehad he?

Hebben jullie al plannen voor de zomervakantie?

Wij hebben nog geen plannen en ik hoop ook stiekem nog steeds dat we die niet hoeven te maken… ik zou anders in maart bevallen zijn, dus dan hadden we gewoon een paar weekjes thuis willen zijn… en met een dikke buik wil ik niet met vakantie… :pray:

Janinepien fijn dat je je wat beter voelt! Beetje afleiding kan nooit kwaad inderdaad!

Hoi allemaal,

Hier vanochtend wat licht rozig/bruin met afvegen, verder niks te zien. Als het de :twisted: zijn zal het vannacht wel doorzetten :frowning:

Heb nog geen buikpijn e.d. dus blijft nog onzeker :?

Als het vannacht niet doorzet dan doe ik misschien alsnog morgenochtend een test. (heb nu clear-blue in huis)

Maar ik ben bang dat die eerste test dus vals positief is geweest en de :twisted: onderweg zijn :wall:

Nes, inderdaad balen dat je een lange cyclus hebt, maar hij is toch redelijk regelmatig en dat is ook fijn hoor! :thumbup:

Suus, fijn dat je nu weet wat het is, wel balen dat ze er niks aan kunnen doen :? Hoop dat het snel minder word. Wat een mooie pop trouwens!

Sabinen welkom!

Anoniempje, wij hebben ongeveer 1x per 1-2 maanden overleg en ook geregeld bijscholingen. Was niet veel bijzonders gister :wink: Ga a.s. maandag met mijn team uit eten, meestal doen we tegen kerst iets leuks met elkaar. We hebben namelijk een cadeau-pot en wat we daaraan overhouden doen we dit van (met wat bijleggen).

Helaas ga ik per 1 januari naar een ander team, omdat onze OM-er langdurig ziek is en we een klein team hebben is ons team opgeheven en zijn we verdeeld over de andere teams. Echt jammer, want we waren een leuke club.

Lenie, wat een lief ventje die kleine Stein :inlove: Gezellig hoor dat hij bij jullie logeert!

Mees, ik denk dat we het allemaal hardstikke leuk vinden dat je hier regelmatig meekletst! :thumbup:

Hoop dat ik niemand vergeten ben…

:pray: Kes