Sept/okt klussers..Al 3 dames zwanger...deel 6 alweer.

:: Zwanger ::



JENTEL: 25 JAAR, 1STE KINDJE, UITGEREKEND: 27-06-2006

DIDDLE:25 jaar, 1STE KINDJE, UITGEREKEND:

MEES: 26 JAAR, 1STE KINDJE, UITGEREKEND: 15-08-2006




:pray: Klussers :pray:



LIEKE: 27 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 06-01

BIBI-JANE: 30 JAAR, 3DE KINDJE, SEPTEMBER 2005,NOD 23-12

TANTE SOESA: 30 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 21-12

GARFIELD: 29 JAAR, 1STE KINDJE, AUGUSTUS 2005, NOD 26-12

JANINEB: 25 JAAR, 1STE KINDJE, MEI 2005, NOD ??

KES, 26 JAAR, 1 STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 8-12

LENIE, 24 JAAR, 1STE KINDJE, NOVEMBER 2005, NOD??

JANINEPIEN: 27 JAAR, 1STE KINDJE, NOVEMBER 2005, NOD 27-12

ANONIEMPJE: 27 JAAR, 1STE KINDJE,OKTOBER 2005, NOD 05-01

NES: 30 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005,NOD 13-12

JASMIEN,23 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 29-12




:dance: Verjaardagen :dance:



Lieke: 18 maart

Anoniempje: 14 april

Lenie: 9 juni

Jentel: 3 september

Mees: 21 september

Janine: 3 oktober

Bibi-Jane: 8 oktober

Nes: 14 oktober

Janinepien: 16 oktober

Diddle: 28 oktober

Tante Soesa: 31 oktober

Kes: 2 november

Garfield: 17 november

Omdat we al een hele poos niks meer van Elly en Esther hebben gehoord, heb ik ze van het lijstje gehaald, en weet iemand waar flin is?

deel 6 jippie!!!

wat gaat het snel zeg!!!

misschien dat ik toch ongi ga worden , weet het niet zeker maar krijg meer last van die bekkeninstabiliteit…meestal 1 maal in de maand erger dan normaal. we zien wel en anders volgende maand beter.

Gaan we gewoon samen voor januarie…

Alweer een nieuw onderwerp, zo nu ben ik ook aangemeld

Ik volg jullie

in januari wordt de rest gewoon zwanger joh!!! gezellig met z’n allen zo rond dezelfde tijd waggelen :lol:

probeer gewoon positief te blijven en we zien wel.

@lieke1 wrote:

Omdat we al een hele poos niks meer van Elly en Esther hebben gehoord, heb ik ze van het lijstje gehaald, en weet iemand waar flin is?


Flin zit bij de november stoppers

Lenie heb je al een test gedaan met 3 dagen overtijd…



Hier voel ik steeds een soort van gekrab in mijn onderbuik. Niet of iemand met zijn nagels in mijn onderbuik zit te schuren tegen de wand.



Ik moet nog even wachten, hopelijk lukt het deze maand. Dan kan ik het mijn ouders met kerst vertellen leuke tijd om het te vertellen. Hun weten toch al dat we bezig zijn dus snel vertellen dan maar. Mijn schoonfamilie vertellen we nog niks tot we wat verder zijn dat hebben we al voorgenomen

Voor jou komen nu de spannende tijden bibi-jane :pray: :pray:



Lenie heeft al getest, maar negatief :x

Helaas duurt het nog wel lang…Jammer Lenie. Maar misschien heb je te vroeg getest…hopelijk krijg je snel meer zekerheid

dat hoop ik ook hoor…

ik ga even afsluiten hier en de kelder even opruimen. Is ook eens nodig.

vanavond kom ik er weer even op.

Wat gaan we snel he, die bladzijde zijn zo om met ons geklets.

Jammer meiden van de negatieve test maar wie weet zolang :twisted: er niet is is er nog kans dat het misschien nog net te vroeg is toch?

Maar wel een teleurstelling natuurlijk want je hoop toch op het beste

Maar goed afwachten maar.

Ik heb echt een baaldag vandaag.

'K loop de hele dag al te slenteren en zit maar een beetje achter de pc. :oops: :oops:

Net ben ik ff boodschappen wezen doen, maar ik was blij dat ik weer thuis ben.

Vanavond moet ik naat Nijmegen toe voor een hypotheekgesprek…SAAIIII…

Poetsen doe ik vrijdag, want zaterdag is mijn hubbie jarig, en als ik het nu doe wil ik het vrijdag toch weer doen… :shifty:

't zal wel met de ongi te maken hebben…eigenlijk ben ik blij dat ik morgen weer mag gaan werken, vandaag valt er weinig te beleven hierzo…



Net belde iemand op of ik koffie kwam drinken, maar zelfs daar heb ik geen zin in :shifty:

Anoniempje, ik hoop ook dat het gewoon nog te vroeg is :pray: , wacht maar af tot vrijdag,dat is dag 29 van mijn cyclus en 11 dagen nadat mijn temperatuur duidelijk omhoog ging.

Ik kom nog even kijken hoor. Het is hier zo spannend. Ik hoop echt voor jullie allebei dat jullie gewoon te vroeg getest hebben, Kes en Lenie. Had ik ook gedaan, toen was het helemaal niks, dat was op woensdag en toen op zondag nog een keer getest en een +. Dus het kan nog. En anders hoop ik voor jullie dat de :twisted: snel komen. Dan heb je in ieder geval weer wat zekerheid. Ik :thumbup: en :pray: voor jullie.



Groeten Mees

hier ben ik vandaag weer…

Ik heb veel gedaan vandaag in huis en de kelser opgeruimd. Ik zit hier in huis met een zieke vriend die ook nog eens jarig is…

Niet echt leuk voor hem want hij logt al de hele dag op bed met een wit hoofd en anders zit hij met een groen gezicht op de wc…

Aaah zielig he die zieke mannen! Mijne is altijd wel een bikkel, die blijft niet snel thuis. Je hoort weleens anders over mannen…



Sjonge een nieuw deel. Als het zo doorgaat dan moeten we weer een nieuwe nog voor de jaarwisseling?!



Hier nog ff klustijd vandaag, dacht dat ik mijn ei voelde vandaag…



tot later!

Lenie, het kan zijn dat je cyclus inderdaad een beetje in de war is…

Kes misschien heb jij inderdaad wel te vroeg getest, enneh je ongi is meestal tussen dag 11 en 16 na je eisprong, dat kan variëren. Dus inderdaad even een paar daagjes wachten en dan nog maar eens proberen…



Lieke balen dat je je weer zo ellendig voelt. Ik heb dat sinds de mk nog erger dan voorheen en je weet dat het iedere maand weer terugkomt en ook niet beter wordt :x



Diddle je moet ons wel even vertellen hoe dat op school is afgelopen met die jongen hoor!



Lekker gewerkt vandaag, een hele rare dag… de advocaten en mijn andere collega’s lunchen op kantoor (wordt een klein bedragje voor ingehouden op het salaris, ikke eet thuis omdat ik de hondjes dan uitlaat) daarom moeten de secretaresse om de beurt een dag boodschappen doen voor de lunch en dinsdag is mijn dag. Dus eerst de post rond brengen, dan de vaatwasser(s) uitruimen en een boodschappenlijstje maken, even een verzoekschriftje getypt, boodschapjes gedaan, daarna een collega die aan haar knie is geopereerd naar de fysio gebracht en zelf gaan eten (is hier vlakbij dus we hebben het gecombineerd), daarna collega opgehaald weer naar het werk, secretaresse-overleg gehad, daarna tandjes poetsen en naar de tandarts (zit bij ons in het gebouw) daarna nog een uurtje getypt maar ondertussen waren we allemaal baldadig…

Tjees wat is het hier saai… heb de honden uitgelaten, gedoucht, andijvie voor morgen gestampt en nu zit ik klaar voor meidenavond op NET 5 en KOK… maar… niemand hier :cry: