Sept/okt klussers..Al 3 dames zwanger...deel 6 alweer.

Ja rustig he?!

Moest de kerstboom optuigen!!!

Nu ga ik toch ff weg, Bauer op de tv. Echt gieren die gekken die bij hem slapen!!!



hahaha ff leedvermaak sorry hoor… tot zooo

Sjee inderdaad stil hier vanavond :shock:



Heb nu een zeurderig gevoel in mijn buik, lijkt wel een beetje op de :twisted: maar dan heel licht. Dus denk dat ik ze vannacht of morgen wel kan verwachten :? Maar zolang ik geen :twisted: zie hou ik nog hoop :pray: :pray: :pray:

Kes nou je houdt het spannend zeg! Ik hoop dat de :twisted: weg blijven…

Nee niet de :twisted: bij Kesje! Zal ik ze ff wegjagen?!

WEG WEG WEG! :naughty:

Suus en Janine, ik hoop ook dat ze wegblijven, sommigen hebben hetzelfde gevoel en zijn toch zwanger :eh: Dus ik blijf volop :thumbup: en Janinepien ik heb mijn man effe richting de eventuele :twisted: laten zeggen dat ze weg moeten blijven :wink:

Ben net gebeld, moet morgen weer beginnen in een gezin,dus als de :twisted: nog niet komen heb ik in elk geval wat afleiding. Het is een derde kindje dus krijg het waarschijnlijk druk genoeg daar.

Hallo meiden,



Nou net een gesprek gehad…pffff wat een info krijg je daar. Hubbie is na allemaal formulieren aan het invullen voor het nieuwe huis, en ik mag lekker KOKen :inlove:



Kes is :pray: dat de :evil: :evil: wegblijven, maar als ze komen heb je wel zekerheid.

Suus, leuk he als je met z’n allen melig wordt, dat is bij ons meestal op donderdagavond als het rustig is.

@Tante Soesa wrote:

Diddle je moet ons wel even vertellen hoe dat op school is afgelopen met die jongen hoor!




Lief dat je ernaar vraagt. Zal even snel antwoord geven en ga dan lekker slapen. Ben erg moe van al dat gezeur. Nou het komt erop neer dat ik de situatie erger vind dan de directeur. Ik wil dat hij voorlopig niet in de klas komt, terwijl de directeur eigenlijk wat anders wilde. Maar goed, hij blijft deze week nog in een andere klas en dan komt hij weer terug. Verder zal er een hoop gesproken moeten worden, maar ik heb voor mezelf wel een grens getrokken. De gezondheid van de kleine en van mij gaat voor en als het me teveel kost of teveel stress bezorgt, dan zit ik lekker thuis. Niet echt leuk, maar wel het belangrijkste. Ik hoop dat het niet nodig is.

Zo ga nu lekker slapen en zal morgen op de rest reageren.
Wil nog wel even zeggen dat Kes en Lenie misschien te vroeg getest hebben. Ik ben daar het levende bewijs van. Ik duim voor jullie!!!

Hoi allemaal

Nou ik begin ook een beetje in de kerstsfeer te komen hoor, net begonnen met wat versieringen.

Was even bij intratuin geweest maar dat viel een beetje tegen was eigenlijk niet veel aan.

Nu alleen de boom nog, ook niet onbelangrijk :lol: en nog iets leuks voor voor het raam, iedereen heeft hetzelfde hier dus ik wil even iets anders gaan zoeken.

Morgen mijn laatste werkdag en dan weer heerlijk 8 dagen vrij weer even bijkomen.

Kes, ik hoop dat :twisted: wegblijft hoor lastig he dat die buikpijn ook wel een beetje een zwangerschapskwaaltje kan zijn dus we blijven hopen voor je hoor.

Dus morgen weer beginnen, werkse.

Zoooo weer een beetje leven in de brouwerij hier! Heb je er nog iets van meegekregen van dat gesprek Lieke? Het is altijd zo’n hoop gedoe… en ze praten erover alsof het iets is wat je dagelijks even doet, zo’n hypotheek afsluiten… maar dat betekent wel dat het met een maandje (misschien door de feestdagen iets langer) allemaal rond gaat komen :dance:

Hubbie heeft er meer van neegekregen dan ik. :oops:

Idd een hoop info, maar als het goed is is het eind december begin januari helemaal rond, en gaan wij in juni verhuizen :dance: :dance:



Hoe is het met jouw Suus, voel al alerlei dingen in je buik, of heb je nog steken bij je borst :?:

Bij ons is het altijd precies andersom… ik ben van het luisteren en mijn hubbie kan heel goed doen alsof…



Lekker snel uiteindelijk juni… maar ja als je moet wachten wel weer heel lang… Nou maar snel zwanger raken, kan je meteen aan een babykamer beginnen hè?

@Tante Soesa wrote:

Bij ons is het altijd precies andersom… ik ben van het luisteren en mijn hubbie kan heel goed doen alsof…




Hihihihihi

Hoe voel je je nu Lieke?

Gaat al weer wat beter.

Morgen weer werken, heb ik wel zin in.

Zaterdag zijn hubbie en ik weer eens samenvrij :dance: :dance: wordt mijn poepie 29 :inlove:

Ja lekke wat afleiding… volgende keer moet je maar zorgen dat je op maandag vrij bent, kan je lekker tegen mij kletsen, goed? (maar eigenlijk moet er geen volgende keer meer komen hè? :pray: )

Liever niet nee, maar dat heb je niet voot het zeggen he :frowning: :frowning:



Ik ga nu (al) stoppen. eerst ff met hondje wandelen, samen met hubbie en dan lekker vroeg naar bedje. Daar knap ik meestal ook wel van op.



Sorry.

Weltrusten en :-*

Lieke,



Jij hebt wel een mooie regelmatige cyclus zeg!

Ik had laatst een uitschieter van 42 dagen en nu dus benieuwd wat het deze ronde gaat worden…



Groetjes Garfield

Lieke: truste!



Garfield hoe is het met jou? Ik hoop voor je dat je cyclus deze keer wat korter is…

Zoals beloofd wat foto’s van het huis nu

Nog wat :lol: