Sept/okt klussers..Al 3 dames zwanger...deel 6 alweer.

en nog meer

weer een paar… jullie wilden foto’s van het huis…

En als laatste een close-up van de boom en van mezelf… :shock: niet schrikken… met beebje van schoonzus, inmiddels bijna 3 maanden geleden, dus meer haar (ikke) nu :wink:

Zooooo weer een blaadje vol? Tot morgen allemaal!

Jeeeeetje Suus wat mooi allemaal zeg. Ik heb maar erg weinig vergeleken bij dat van jou, wauw gaaf zeg! Mijn boom staat net opgetuigd, maar denk dat jij er 4 keer zoveel in hebt hangen!!! Is het een echte?



Lieke, vervelend he die kwaaltjes. Helemaal omdat het vaak van alles kan zijn… Ondertussen zit je er wel bij na te denken.

Kom inderdaad maar eens buurten op maandag, is gezellig hoor, veel mensen vrij, ik ook altijd!!!

Gedoe he bij de hypotheekman. Snapte er nooit wat van, maar het is me wel duidelijk geworden allemaal sinds die gesprekken met zo’n kerel.

Mijn liefie en ik luisteren samen altijd wel goed :wink: . Alleen vraag ik vaak nog wat door, om zeker te weten dat ik het snap en ik lees me vaak in op Internet en zo en vraag daar dan naar. Wil het graag snappen altijd…



Net ook nog ff geklust, hoop dat ie raak is… :mrgreen: :pray:

Dames, het is al laat. Lag gisteren te laat en bed en dat luistert bij mij erg nauw. Krijg gelijk vragen of ik me wel goed voel. Ik teken zo snel in mijn gezicht, vervelend… Dus nu maar ff schoonheidsslaapje. Ben er morgen weer, heb dan gelukkig niet zoveel lesuren te geven!

Trusten! :-*

tante soesa,

wat is dat voor een pop op het dressoir??? als ik zo brutaal mag zijn???

ziet er erg gezellig uit hoor!!!

wij beginnen maandag pas met versieren want in het weekend vieren we de verjaardag van mijn vriend…die is vandaag 33 geworden…

Soesa, wat ziet je huis er gezellig uit!! Ik zal kijken of ik vanmiddag ook een paar foto’s kan nemen, show ik ook even hoe het er bij mij uitziet (als jullie dat leuk vinden hoor). Ik ga me nu snel aankleden, want ik zit alweer veel te lang te lezen en moet zo naar mijn werk. Heb niet zoveel zin vandaag. Ben moe en vaag misselijk, dus niet echt in vorm. Maar goed, het is maar een ochtendje, daar slaan we ons wel even doorheen.



Nog steeds geen nieuws van Lenie en Kes? Of heb ik eroverheen gelezen? Het wordt wel spannend hoor. Maar ook ik ben het levende bewijs dat een test soms niet meteen positief is en dat het ook wel een paar dagen kan duren. Ik blijf :pray: voor jullie.

aHHH mees ik zie nu pas dat jij ook zwanger bent…gefeliciteerd.

Nu gaan we niet meer gelijk op hé…geniet ervan.

Janinepien: ja er hangt inderdaad best veel in en nog vind ik de boom kaal… :oops: (en dan heb ik nog niet eens alle foto’s laten zien… :oops:



Lenie die pop dat is een elfje, heeft mijn schoonmoeder voor mij gemaakt… dat kan ze heel mooi, ik heb nog een close-up… zet ik er vanavond wel op kan je haar beter zien… ik vind het een heel bijzonder iets in ieder geval!



Heb trouwens ook een topic geopend in de huiskamer voor foto’s van kerstbomen, maar die is verplaatst naar het showforum… hoop dat iedereen dat door heeft ik vind het wel grappig…



Nou ik ga werken hoor! Tot vanavond!

ik dacht al dat het een elf was namelijk.

Ik maak zelf nemlijk zo’n pop en in januari begin ik een cursus in Houten om zo’n pop te leren maken.

Ik ben zelf nu wat aan het rommelen. Ik ben erg benieuwd naar die foto.

Nog meer poppen: http://www.hanniesarris.nl

Hier ga ik die cursus volgen.



Ik lig nu op bed met de buikgriep, wil af en toe wel even kijken wat jullie te vertellen hebben.

Lenie ik ben dit jaar met mijn schoonmoeder op de poppenbeurs in Rotterdam geweest, maar daar waren meer weinig fantasiepoppen… wel een hoop kaartjes met internetsites meegenomen… die heeft mijn schoonmoeder, ik zal ze eens voor je opschrijven en in een pb-tje zetten. Mijn schoonmoeder heeft ook een paar boeken van Hannie Sarris…



Nog even mijn poppetje maar hij is zo niet zo duidelijk… ik zal nog even wat andere foto’s zoeken…:

Hoi meiden, rustig hier geweest vandaag :wink:

Suus, erg gezellig bij jou! Dan is het bij mij maar een kale boel :?



Hier nog steeds geen :twisted: te zien, toen ik gister naar bed ging had ik geen last meer van mijn buik. Heb heel de nacht gedroomd over positieve zwangerschapstesten en zwanger zijn :shock: hoezo waar zijn je gedachten :eh:



Sinds einde van de middag is mijn buik weer flink aan het zeuren, net als bij de aankomst van de :twisted: alleen is het nu soms weer helemaal weg, en normaal zetten dan de :twisted: meteen door… Dus het blijft nog steeds spannend :wall: Elke keer als ik naar de wc moet denk ik, nou zal :twisted: er wel zijn… Maar steeds niet, dus blijf hoop houden :pray:

Gelukkig vandaag niet zo heel veel geschreven, dan is het nog bij te houden tenminste hihihi.



Leuk zeg Suus dat je op het showforum bent met je foto’s. Heb het idee dat de kerstversieringen met het jaar groter en uitgebreider worden…



Ik heb een beetje buikpijn, voelt beetje als menstruatiepijn. Denk dat het nog een beetje van de eisprong is?! Weet niet precies wanneer die geweest is namelijk, heb al een paar dagen dit gezeur in mijn onderbuik. Nu is het wachten begonnen… :pray:



Ga ff bij mijn schoonouders een kopje koffie drinken, altijd wel ff gezellig. Dus ik denk tot morgen! :hand:

hier ben ik dan even.

Ik heb vandaag de dokter gebeld omdat ik hele erge last van mijn onderbuik kreeg bij die buikgriep. Verteld dat ik 5 dagen overtijd ben en ik kan morgen als ik nog niet ongi ben een test gaan doen.

Ik heb mij in jaren nog niet zo beroerd gevoeld.

Ik stop voor vandaag.

Kes het blijft dus spannend daar… Janinepien kan zijn dat je eisprong ook wat later is, dus misschien nog een paar daagjes extra klussen? Bij mij is het ook altijd een beetje zeurderig…



Hebben jullie al bij de huiskamer/vlinderpraat gelezen wat er met het kindje van Victoria is gebeurd? Ze was 37 weken zwanger en zaterdag bleek het hartje van haar kindje niet meer te kloppen… Dat is wel het laatste wat je verwacht… zo erg voor haar! Zat echt met tranen in mijn ogen!

Ja Suus, dat extra klussen is wel een idee :mrgreen: . Dacht alleen dat een ei nooit later dan na 14 dagen kon zijn…



Dat verhaal van Victoria heb ik niet gelezen. Vreselijk zeg… Moet zeggen dat ik niet echt alle forums afstruin, dus lees dat soort dingen niet zo snel.



Wij zijn lekker thuis gebleven. Moest anders me weer helemaal optutten voor op bezoek. Heb natuurlijk mijn sportkloffie nog aan van het werken vandaag.

Janine, nee :naughty: je eisprong komt als je cyclus mooi regelmatig 28 dagen zou zijn rond de 14e dag… maar dat kan ook eerder of later zijn. Je wordt als het goed is altijd 11 tot 16 dagen (maar voor het gemiddelde zeggen ze altijd 14 dagen) na je eisprong ongesteld. Heb je dus een late eisprong is je cyclus ook wat langer meestal… Snap je het nog?



Dus ik zou zeggen: sportkloffie uit, lekker douchen iets leuks voor je mannetje aan en klussen maar… (als je gisteren nog niet geklust hebt dan… dan mag je een dagje pauze nemen :lol: )

Hahahaha, dank Suus.

Hou het toch maar aan. Gisteren geklust… lief zeg wat je zegt!

Ik snap je verhaal. Heb alleen nooit een langere cyclus dan 28 gehad, dus daarom denk ik dat het eitje al gesprongen is…

Heb ik iets liefs gezegd??? Wat dan???