Sept/okt klussers..Al 3 dames zwanger...deel 6 alweer.

Janine, voor de zekerheid om de dag klussen, dan zit je altijd goed he :mrgreen: Dat vind ik dan wel een voordeel van dat temperaturen, wij beginnen vanaf dag 8 ongeveer om de dag te klussen, en als mijn temp 2-3 dagen hoger blijft doen we het alleen als we zin hebben hihi :inlove:



Suus, ik heb net het verhaal van Victoria zitten lezen :cry: Pffā€¦ dan ga je je gewoon schuldig voelen dat je je druk maakt om wel of niet zwanger deze maand, vreselijk zoiets gun je werkelijk niemand :? Kan het natuurlijk in mijn werk ook meemaken, maar heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.

Tja Kes zoals gezegd dit verwacht je niet als je probeert zwanger te worden en het is zoverā€¦ Toch lees ik hier mee op vlinderpraat met een meisje die ook zoiets is overkomen en die zijn het toch weer gewoon aan het proberen, dat vind ik zo knap dat je dan toch weer verder gaatā€¦ maar ja zo werkt het wel in het leven natuurlijkā€¦ even de tijd nemen, even stil staan en dan toch weer verder, dat wordt ook van je verwachtā€¦

Ik zit hier trouwens nog steeds met die rare ā€œstekenā€ā€¦ mannie was toch een beetje bezorgd (en dan moet ik weer een stom grapje maken zo van als ik morgen niet meer wakker wordt weet je tenminste waarom :shifty: ) Ik kan ook niet goed uitleggen wat het is, het is er als ik me inspan en ik heb ook het gevoel dat het ook een beetje boven in mijn rug, zeg maar schouderbladen zit en dan natuurlijk ergens bij mijn linker(!) bortstā€¦

Hier al iemand waar alarmbellen bij gaan rinkelen??? Zal ik toch maar even met de dokter bellenā€¦ hmm even de bloeddrukmeter aanzetten vast misschienā€¦

Hallo Meiden,



Ik heb even moeten bijlezen, maar nu probeer ik het bij te houden.



Nou Kes bij jou ook nog niets heb ik gezien,en voor Lenie is het ook spannend.



Ik heb gisteren getest, maar negatief(misschien te vroeg, ik weet het niet).



Vandaag nieuwe test gekocht in het dorp waar ik werk( daar kennen ze me toch niet) en ik weet nog niet wanneer ik opnieuw test.



Ik merk niks, voel niks en ben dus ook nog niet ongi



Zoals jij je huiskamer hebt versiert tante Soesa is hardstikke leuk, zo ziet het er bij mij niet uit.

Mijn vriend heeft nog wel wat lichtjes opgehangen, hij doet zaterdag zijn verjaardag vieren(hij is op 2e kerstdag jarig) en wilde wat ā€œsfeerā€ in huis.

Suus geen idee wat het is, maar voor de zekerheid even langs de dokter kan sowiezo geen kwaad. Als je er niet gerust op bent zou ik gewoon effe langsgaan hoor!

bloeddruk 113/51 hartslag 85ā€¦ is dat eigenlijk wel goed?

Nes, voor jou ook spannend nu! Ik duim ook voor jou hoor, waarop heb je je banner ingesteld? Is dat jouw vaste cyclusduur?



:pray: :pray: :pray:

Lijkt mij keurig hoor suus, wel een vrij lage onderdruk vergeleken bij de mijne, maar dat varieert per persoon. Dus hier zou ik me geen zorgen over maken :wink:

Suus, het kan ook een benauwdheid zijn, een reactie op iets waar je niet tegen kunt.



Dat kun je ook tussen je schouderbladen voelen.

Nes ik vind het echt het enige leuke aan de winter en het kan hier wat mij betreft niet vol genoeg hangenā€¦ Het is maar goed dat we niet zoā€™n groot huis hebben :oops: (mijn man bemoeit zich er maar niet eens meer meeā€¦ hij heeft buiten een lichtslangetje opgehangen :lol: )



Kes ik voel me altijd een beetje dom bij de dokter, die schuift altijd alles af op stressā€¦ en omdat mijn moeder niet meer leeft denkt ze altijd dat ik bang ben dat ik iets engs heb en bang ben dood te gaan of zoā€¦ ik heb haar al honderd keer gezegd dat dat echt niet zo is, maar ja, ze blijft het roepenā€¦ maar volgens mij is ze met zwangerschapsverlofā€¦



Oh van de bloeddrukmeter waren de batterijen op en heb even die van de afstandsbediening er in gestoptā€¦ misschien kan dat nog effect hebben? Het leek mij eigenlijk laagā€¦

Heb wel last van hyperventilatie, maar dit gevoel is dus andersā€¦ daar kunnen ze het ook op afschuiven, daarom loop ik niet zo hardā€¦

Mijn vriend is eigenlijk niet zo voor kerst, waarschijnlijk omdat hij dan ook jarig is, maar hij laat mij ook wel gaan, als het maar niet te gek wordt.



Ik heb ook niet zoveel plaats om vanalles weg te zetten.

Suus, wat lees ik nu van je :shock: Ik zou toch maar ff naar de ha gaan.

Ik heb totaal geen verstand van bloeddruk enzo, en weet dus niet of dit goed is.



Nes, ik :pray: voor je.

En ook voor de rest natuurlijk :!:



Wat een verschrikkelijk verhaal van Victoria, dat gun je echt niemand.

Ik geloof in een god, maar waarom gebeurd er zoiets :?:

Tja das wel balen als ze alles op dat soort dingen afschuiven, maar ik zou dan gewoon toch gaan hoor. Geef gewoon duidelijk aan wat je klachten zijn, en als dan je bloeddruk e.d. goed zijn dan kunnen hun je misschien geruststellen. Ik heb ook weleens steken in mijn borst gehad, en dan denk ik ook meteen van ā€œik zal toch niks aan mijn hart hebbenā€¦ā€ :? Maar het gaat meestal vanzelf weer over.

Mijn man vind het ook allemaal wel prima. Ik vraag van alles over wat hij er van vindt, maar hij zegt: je doet maar. niet erg enthousiast dus, maar ik kan wel lekker mijn gang gaan.



het blijft trouwens spannend hier zegā€¦

Lieke :-* Lief van je :wink:

Ik hoop dat ik vannacht een beetje normaal slaap, werd afgelopen nacht gek van mezelf :wall: Droom normaal niet veel (of onthou ze niet) maar haal dat nu wel in :mrgreen:

Tja stom hƃĀØ dat je je zo kan laten afschepen eigenlijkā€¦ Maar als het voor jezelf opkomen ben ik meestal niet zo snelā€¦ :oops:



Als ik morgen nog last heb ga ik even bellen en dan hoor ik het wel wat ze willen dat ik doeā€¦ moet toch eerst alles aan de assistente vertellen dan pas krijg ik te horen hoe of wat!



Lieke hoe is het bij jou?

ik kom bijna nooit bij de dokter, maar als ik ga vertel ik helemaal niks aan de assistente :snooty:

Ik maak een afspraak bij de dokter en ik vertel hem wel waarom ik kom :mrgreen:

Hey Mees, ik heb ook zoā€™n man, die vind het ook allemaal wel prima :wink:

Goed hoor :!:

De :evil: :evil: zij nog aanwezig, maar dat overleven we ook wel weer.

'k heb net ff de foto,s van het nieuwe huis op de site gezet, en het nieuwe zorgstelstel geregeld :roll: :roll:



Morgen nog 1 lange dag werken en dan weekend :!: :oops:

Volgens mij hebben we allemaal Makkelijke Mannen. :wink: :wink: