De mijne bemoeit zich er ook niet mee en vindt het ook allemaal “errug mooi hoor suus” maar of die dat dan ook echt meent…
Oh enne Kes hier kom je echt niet verder als je het niet aan de assistente vertelt… hooguit telefonisch spreekuur…
Als ze maar nergens over struikelen dan is het al gauw goed,toch :?:
@Nes wrote:
Als ze maar nergens over struikelen dan is het al gauw goed,toch :?:
En dus loopt mijn man de eerste dagen te mokken… overal dozen hier :lol:
@Nes wrote:
Volgens mij hebben we allemaal Makkelijke Mannen.![]()
![]()
Helemaal mee eens, de mijne bemoeit zich ook niet niet de inrichting van het huis.
Dat verhaal van Victoria, vreselijk.
Ik heb een nichtje die helaas ook en kindje heeft verloren het doet behoorlijk wat met je.
De mijne ook niet, maar als hij het dan doet komt hij wel met goede ideëen… ik kreeg maar geen inspiratie voor de banken en zoals ze nu staan heeft hij bedacht en ook de tafel niet recht aan de muur, maar schuin… en iedereen vindt het leuk!
Dit is grappig:
Mijn vader heeft een splinternieuwe auto uit jan. 2005
Mijn man heeft een opel astra uit 1999
Daar komt ie: ik heb dus een oude seat marbella uit 1989 en juist mijn auto staat nu binnen in de garage :!: :lol: Ze zijn bang dat ie gepikt wordt zeker :mrgreen: :mrgreen:
Misschien is het een collectors item :?:
Tja dan hoef jij gewoon niet te krabben morgen?
eigenlijk is het heel simpel, maar ik vond het wel grappig.
Mijn auto lekte iets en hubbie is dat nu aan het nakijken :inlove:
Maar hij blijft daar lekker staan vannacht.
Oh handig hè die oude autootjes dan kan je lekker zelf veel doen… wat lekt ie dan?
uhh dames, is sterkere reuk ook een kwaaltje? Krijg net ineens parfumluchtje in mijn neus :sick: dat zit op een truitje, heb ik er eergister opgespoten, en daarna niet meer aangehad. Zit er nu heel de avond al mee en word nu ineens misselijk van de geur :? Lijkt wel alsof heel het flesje erop is leeggespoten, maar tis een heel zacht geurtje :?:
Kes niet om je meteen op een roze wolk te jagen… maar JA!!
Ook dat dingen ineens niet meer lekker smaken… heb je dat al eens gehad?
kes
Ik ga slapen, ben moe en ik moet morgen lang werken.
Weltrusten en tot snel :-*
Is er trouwens nog steeds echt helemaal niemand die al een zwangerschapstest heeft bedacht die het gewoon wat eerder doet? Ik trek het ook niet nog een week eigenlijk…
Ik ga trouwens volgende week donderdag (woensdag is mijn NOD, dus mooie afleiding) met mijn werk naar Amsterdam eten en dan een VIP arrangement in Tuschinski: King Kong… ben benieuwd hoe het wordt, vast een gekkenhuis, voornamelijk vrouwen en nogal wat kakelkippen… effe zoeken wat dat inhoudt een VIP arrangement…
Vanochtend met de koffie, maar was een ander merk koffiepads, dus denk dat het daaraan lag :think: Maarre drink s’avonds ook altijd 2 kommetjes en had nu ineens zin in warme chocomel :eh:
Vlieg ook nie zomaar op de roze wolk, eerst een duidelijk positieve test in mijn handen, zo’n vaag streepje vertrouw ik niet meer :?
Suus, dan heb je die dag in elk geval volop afleiding
En ook al werkt zo’n test al heel vroeg, de een heeft nou eenmaal meer hormonen in het begin dan de ander
Slaap lekker Lieke
Nou Kes wanneer ga je het weer proberen? (ben ik even vergeten…)
Lieke welterusten! Ik ga ook slapen… gisteren tot 1.00 uur tv gekeken, vandaag maar wat vroeger naar bed dus :roll:
:thumbup: :thumbup: voor je Kes :!:
Truste Lieke en Suus…
Blijven wij over denk ik Kes…