Sept/okt klussers..Al 3 dames zwanger...deel 6 alweer.

Thanks nes :-*

Suus, ik probeer het tot zondag uit te houden, maar of dat lukt :shock:

Zit morgen in elk geval op dag 28 van mijn cyclus…

Slaap lekker en hopelijk meld ik me morgen weer zonder :twisted:

:mrgreen: Groetjes Kes

Dames niet te veel kletsen hoor! :naughty: en wel op tijd naar bed gaan :doh:

Tot morgen! :hand:

Ik hoop het voor je, ik heb gisteren al getest, kon het gewoon niet meer houden :oops:

Jaaah, het wordt zo gauw laat als je het leuk hebt :dance: :dance:

Kes tuuuuuurlijk blijven ze weg! Maar dan moet je 1 ding beloven: even een beetje van die vruchtbaarheid posten voor ons…

Nou ga ik echt weg… (lijkt wel zo’n telefoongesprek wat maar niet eindigt :wink: )

Ja nes, hihi net of ik tegen mezelf klets :mrgreen:

ik heb een beetje zitten lezen op november, daar benn je ook zo’n beetje "bekent’ las ik… ook spannend

Nes, ik heb ook al 2x getest :doh:

Probeer nu toch effe een paar dagen te wachten omdat ik nu toch geregeld wat buikpijn heb.

O enne suus, tuurlijk! Ik ga geen hormonen uit plassen voor moeders voor moeders maar voor KoK hihi :mrgreen:

Ja ik was zo’n grensgeval :mrgreen: gestopt met de pil op 28 oktober dus ging er echt voor in november :wink: Enne het leek me bij beide topics wel gezellig :smiley:

Zat niet lekker op mijn stoel, duwt mijn vriend die knop in, zit ik net met m’n hoofd boven het bureau( vindt ie lollig)

Is ook, moet je lekker blijven doen, hou je misschien nog iemand vriendschappelijk aan over.

Hihihi ik zie je al zitten :mrgreen:

Maar nee joh helemaal niet grappig… :snooty: hoe komt hij erop… :silenced:

Ja dat zou inderdaad ook wel leuk zijn, omdat ik hier pas op mijn 21 ste ben komen wonen heb ik hier zelf niet veel vrienden (uiteraard wel de kennissen en vrienden van mijn man, maar dat is toch anders.) Lijkt me wel heel leuk om straks wat meer contact te hebben met andere (bijna) mama’s.

beetje pesten, vindt hij wel eens leuk.

Ik ben maar 1.60 en hij door de 1.90, dus idd een raar gezicht.

Maar ik pak hem nog wel terug met iets in z’n eten wat hij niet lust( kan hij wel hebben)

Ik ben hier geboren en getogen en ik kan een aardig taaltje plat roosendaals.

Kleine zijn fijne, hoe groter… des te idioter :mrgreen: Ik ben ook maar 1.66

Mijn man en familie zijn ook echte brabanders,mijn geluk is dat ik tot mijn 12 de in groningen heb gewoond, dus ben wel gewend aan die platte taaltjes :wink: Gelukkig maar, anders had ik een tolk nodig gehad om mijn schoonouders te verstaan :mrgreen:

Mag ik vragen in welke wijk je woont?

ik in de Josephwijk

das vlakbij burgerhoutsestraat toch?

Ik woon in de B bergen :wink:

Yep, dat is de Josephwijk.

Hey suus, ik zie dat je der nog bent… :naughty: Jij ging toch naar bed?? :mrgreen: :wink: