Sept/okt klussers..Al 3 dames zwanger...deel 6 alweer.

Wat grappig he, zo’n klein groepje eigenlijk en dan beide uit dezelfde plaats :wink: Misschien kunnen we straks tegelijk naar zwangerschapsgym ofzo haha :shock:

Kes, Ik stop ermee, morgen weer werken… :dance:

Truste en tot morgen.

Ja, zou wel leuk zijn.

see you , truste.

Hey je bent me net voor, ik moet er ook weer om 7:00 uit.

Nou misschien spreek ik je hier morgen weer :wink:

Slaapse en werkse morgen…

Houdoe :wink:

Uhhmm dames… sorry dat jullie nu zoveel te lezen hebben :mrgreen:

Suus, als je trouwens zo’n bloeddrukmeter voor om je pols heb dan zou ik hem eerst eens laten nameten bij de huisarts… Mijn zusje heeft namelijk ook zo’n ding en er klopt niet echt veel van.

Jemig, wat moet ik idioot veel bijlezen vanaf 21.00 uur, rustig aan! :shock:

Over de makkelijke mannen: die heb ik ook. Vind alles goed wat ik leuk vind in huis, lief he? :inlove:

Suus, je onderdruk is wel erg laag, een bezoekje aan de ha kan geen kwaad hoor!!! Normale bloeddruk is 140/75 ongeveer.

Kesje en Nes, onze stadsgenootjes. Grappig heeee. Ik klets ook bij November, want ben net zo’n grensgeval. Op 29 oktober laatste pil geslikt… Beetje net als Kes dus grappig. :wink:

Nu is het toch wel laat, ga naar bedje toe.

Sterkte voor alle dames die in spanning zitten, denk aan jullie! :pray:

Poehhhh poehhh ik ben er, wat een typwerk hebben jullie verricht gisteren.

Veel gekletst, maar nog niemand zwanger. We moeten wel aan ons aantal per maand blijven dames hihihih :stuck_out_tongue:

Hopelijk zijn de volgende serie testen positief, die gene die die test heeft uitgevonden wordt schatrijk van ons.

Ik vond de onderdruk ook laag… boven trouwens ook een stuk lager dan 140… Het is wel een vrij nieuwe, net een jaartje oud, maar ik weet niet of de batterijen goed waren… hartslag was wel zo’n beetje wat ik in rust normaal heb geloof ik… als ik aan het sporten was was het altijd 63…

Nou ik ga straks toch de ha maar even bellen goed? Jullie horen het wel, nu effe werken en ik ben vast te laat omdat ik zo veel moest bijlezen :snooty:

Fijne dag meiden!

(enneh niet te veel bij november kletsen hoor… kom maar allemaal bij ons toch veeeeeeeeel leuker :wink: )

ik klets bij jullie en bij de november stoppers :lol:

Aaaahhhhhh nu word ik gek, even een beetje vies verhaal.

Ik voel al een tijdje een soort van krabben onder in mijn buik.

Nu ging ik net naar de wc, en bij het afvegen kwam er een hele klont slijm mee. Echt heel veel, meer als de normale afscheiding echt een beetje een klont was het niet normaal meer.

Iemand hier ervaring mee, of weet iemand wat het kan zijn (goed of slecht teken )

ik wil me ook aan de lijst toevoegen! Ben eind september met de pil gestopt en we gaan voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 29 december!

welkom jasmien

bibi jane…ik zou mijn huisarts bellen als je twijfelt hoor…even uitleggen en kijken wat die ervan zegt…

welkom jasmien!!!

Naar de huisarts??? Neehhh, het is niet echt wat bijzonders hoor, geen ruikende slijm ofzo gewoon net als anders alleen iets taaier en heel veel

Nu krijg ik ook nog lopend kramp in mijn kuiten…vreemd hoor dit heb ik normaal alleen als ik lig heel soms.

Maar tijdens beide zwangerschappen had ik het heel veel, alleen dan altijd als ik op bed lag…grrrr ik word gek van me zelf

ik hoop voor je dat het niet te erg wordt…

Ik ben niet zwanger…de test bij de ha was negatief.

Volgende keer beter.

Dank jullie wel dames. Weten jullie misschien hoe ik een banner kan aanmaken!

Hoi allemaal

Jeetje wat heb ik weer veel bij moeten lezen.

Ik had gister zò´n drukke werkdag, dat ik pas om 19.15 thuis was.

Heerlijk uitgebreid in bad geweest en vroeg naar bed gegaan.

Vandaag voor een kerstboom wezen kijken maar nog niet echt een mooie gezien, dus nog niks gekocht.

Jullie houden het wel spannend hoor met die negatieve testen maar toch nog geen :twisted:

Ik blijf jullie volgen hoor :pray:

Vanavond geen tijd om te kletsen want een verjaardag dus hopelijk morgen weer wat meer tijd.

Het weekend weer iets leuks voor de boeg ga lekker naar keulen naar de kerstmarkt, hotelletje erbij dus lekker even genieten

o ja welkom Jasmine

Ik heb na veel hulp ook een banner aan kunnen maken he Janinepien :wink:

Je moet even gaan naar het forum: hulp is onderweg daar staat een link waarop je een banner kan aanmaken.

Die dan in je profiel plakken en klaar, duurde bij mij even voordat ik door had hoe het werkte maar eigenlijk is het zo gebeurd

Balen Lenie, heeft hij een bloed test gedaan?

Hai hai

Welkom Jasmine!

En wat een spannende tijden weer hier. Ik zal al 5 dagen overtijd en 7 dagen overtijd! Hopelijk is er snel weer iemand zwanger!