Hoi Jasmien, welkom. Leuk weer iemand erbij. Ik ben al zwanger, maar klets evengoed af en toe stiekem mee. Hoop dat ik nog een beetje invloed kan uitoefenen op de vruchtbaarheid. Jullie mogen in ieder geval wel wat hormonen overnemen, heb ik er niet zoveel last van. Ik zie dat er voor een aantal dames weer spannende tijden aankomen. Ik zal weer heel hard gaan en :thumbup: en als het meezit komen jullie dan nog net bij de augustusmamaās, daar schrijf ik nu ook. Ben benieuwd!
@Bibi-Jane wrote:
Balen Lenie, heeft hij een bloed test gedaan?
nee geen bloedtest maar een urine testā¦
wel raar hoor want de assistente is een oud klasgenoot van mijā¦en mijn vriendin was ze niet echt⦠nu weet zij dat ik zwanger probeer te worden⦠maar ja, maakt niet uit
Hoi Meiden,
effe snel een berichtje van mij, ga zo lekker eten en vanavond heb ik nog een werkoverleg :?
Lenie wat jammer, dat de test negatief was, maar als het zo weinig bloedverlies blijft zou ik over een paar dagen gewoon vragen of ze geen bloedtest kunnen doen.
Hier nog steeds geen :twisted: te zien, nog geen druppel. Nu ook geen buikpijn meer vandaag, alleen af en toe een steekje. Vandaag zit ik op een cyclus van 28 dagen. Ik werk in dit gezin t/m dinsdag, mocht ik dan geen positieve test hebben of de :twisted: aanwezig, dan bel ik de huisarts of ik een bloedtest kan krijgen.
Welkom voor de nieuwe dames, :dance: gezellig!
Suus en heb je de dokter nog gebeld?
Bibi-jane, ik heb ook geen idee :think:
Ik ga effe eten, verse erwtensoep :drool:
Groetjes Kes :-*
Ha meiden
Bibi-Jane: nooit van zoiets gehoord wat je beschrijft, dus weet niet of het positief of negatief is :?: :!:
Jasmien, welkom op het forum. Zoān banner valt best mee zoals anoniempje zegt. Zij kan je vast goed helpen⦠:mrgreen: Geintje, het staat inderdaad bij hulp onderweg heel goed uitgelegd en anders moet je het gewoon vragen hier.
Veder heb ik een aardige rotdag. We namen op het werk afscheid van een collega die ernstig ziek is. Hij heeft kanker en zal binnenkort overlijden. Toch raar dan zoān afscheidsborrel⦠Hij zal niet meer op school komen en wilde graag nog iedereen de gelegenheid geven een handje te geven etc. Dus heb ik ff gedaan. Moeilijk hoor ziets, weet nooit goed wat te doen. Mijn oom is ook zo ziek geweest (kanker aan de lever) en intussen overleden. Alleen die blik in de ogen van mijn collega is exact zoals die van mijn oom in zijn laatste tijd. Vreselijk om te zien, veel herinneringen.
Daarna belde mijn moeder dat mijn oma binnekort zal overlijden. Heeft allerlei kwaaltjes en is niks meer aan te doen. Ze moet thuis verpleegd worden. Ze is al oud, 89, maar dacht dat het nog wel ff zou duren. Tja, de hele middag droog kunnen houden, maar nu is het wel ff mis. Even teveel van het goeie. Ik moet zondag naar opa toe om hem heen en weer naar het ziekenhuis te rijden.
Blegh, ik voel me echt rottig. Mijn liefie is gelukkig bijna thuisā¦
Vanavond weinig online meiden, jullie horen wel weer van me.
X
En sorry lenie: wat balen dat de test negatief was. Wanneer komen die :twisted: dan?
weet ik nietā¦beetje ongesteld maar nog nooit zo weinig gehad als nuā¦
Ach het is me deze maand allemaal een raadsel, nog even afwchten en dan weten we of het wat te betekenen had allemaal.
Hai meiden, rustig hier⦠Lenie balen, misschien zet je ongi nog een beetje door dan ben je er maar meteen vanaf!
Ooooh iemand all you need is love aan? die mevrouw die net uit het postkantoor gehaald is⦠daar heb ik een aantal jaren geleden mijn nagels laten doen⦠Ruby was toen nog een klein irritant meisje :lol:
Ik heb trouwens nog een afspraak gemaakt bij de dokter, morgen om 14.20 uur ga ik ik heb op het moment weer heel erg last⦠de assistente vroeg meteen of het hyperventilatie kon zijn, dus ik heb maar meteen gezegd dat ik niet geloof dat het dat is⦠dus we zien welā¦
Hey Suus, goed dat je hebt gebeld :thumbup: Hoop voor je dat er niks bijzonders is.
Janinepien, het zit je even niet mee he :? sterkte, en als je je hart wil luchten mag dat hier ook hoor :-*
Tjee Janinepien, niet echt een leuk dagje voor jou! Geen leuk nieuws wat je dan te horen krijgt
Tja en over All you need is love,
Daarnet zag je ook een man die 2 kinderen had waarvan zijn vrouw was overleden en dat hij binnen een no-time weer een relatie had met een andere vrouw, die kende ik ook. Ik zeg tegen mijn man: Heej die ken ik. Zo goed ook niet meer want ben nu al vergeten wat haar naam was. Zo een 8 jaar geleden kende ik haar wel en spraken we regelmatig met elkaar tijdens stappen enzoā¦
Janinepien heftig allemaal hoor! Vervelend voor je! En met oude mensen is het altijd moeilijk als die eenmaal iets krijgen gaat het hardā¦
JanineB die mevrouw heette Leontien volgens mijā¦
Zit me hier stiekem toch best druk te maken inmiddels⦠die steken zijn soms zo heftig dat mijn adem stokt⦠bij een verkeerde beweging, of als de hond aan de riem trekt doet het echt zoān pijn⦠had net een hoestbui en ik kan gewoon niet hoesten en heel diep ademen, dat doet gewoon echt pijn⦠en dan kan je gewoon pas met dit soort klachten een dag later bij de ha terecht⦠wat nou als ik wel iets ernstigs zou hebben?
Morgen heel vroeg en mannetje naar zijn werk brengen⦠(7.00 uur) dan werken collega tussen de middag weer naar fysio en dan 's middags pas naar de ha⦠'s avonds na het eten naar Amsterdam bij schoonmoeder wachten tot mannetje belt om hem in Haarlem(!) op te halen van zijn kerstborrel en dan weer naar huis, eerst iemand thuis brengen in Houten, en dan mag ik naar bedā¦
Dank voor de lieve reacties. Gaat al wel wat beter, maar had het gewoon even gehad⦠Moet er nu gewoon rekening mee houden dat het niet lang mee duurt.
Suus, dat klinkt allemaal niet zo goed. Waarom plan je dan zoveel voor je dag morgen, is dat wel verstandig?
Ik ga zo slapen, morgen ook druk: na het werk bij vriendin eten.
Maar hou jullie in de gaten hoor meisjes!
X
Nou het stond al vast en hubbie en zijn collega kunnen anders niet naar huis na de kerstborrel (ze werken bij een amsterdams bedrijf en zijn de enigen uit Utrechtā¦), de vrouw van zijn collega rijdt niet en omdat ze allebei graag een borreltje wilden drinken heb ik gezegd dat ik wel zou rijden, dat staat al een tijdje vast dus dat laat ik dan maar zo⦠maar omdat hij heen met iemand anders mee kan moet ik hem wel weer naar zijn werk brengen⦠1 voordeel is dat ik dan de auto heb en niet naar de dokter hoef te fietsen (al is dat nog geen 5 minuten fietsenā¦)
Truste Janinepien, rustig aan meid!
Oh en die pijn is pas sinds het eind van de middag een stuk ergerā¦
Haaloooo :!: Ik heb al de 5 paginaās doorgelezenā¦na 10 uur werken :!:
Lenie: Balen voor je meid :x We gaan gewoon voor de volgende ronde
Suus: Ik begin me toch een beetje zorgen om je te maken, maar het komt vast goed allemaal :thumbup:
Janinie: Naar voor je, dat je zo afscheid van een collega moet nemen, en dat je dan ook nog dat nieuws over je oma te horen krijgt. :x
Bibi- jane: Ik zou ook echt niet weten wat die slijmprop is :think:
Hopelijk ben ik niemand vergeten :oops:
Lieke dat was een lange dag dan⦠heb je toch wel twee uurtjes pauze gehad hĆĀØ?
Tja Suus,ik heb geen idee wat het kan zijn, misschien een geruststelling voor jou, ik ken 2 personen met hartklachten, en die beschreven toen vooral pijn ad armen. Maar misschien heb je ergens een onsteking of een overbelaste spier ofzo, kun je ook erg veel last van hebben.
Maar als je het niet vetrouwd zou ik als ik jou was manlief morgen toch maar fris laten drinken. Wel op jezelf passen hoor suus :-
O enne Janinepien, fijn dat je je weer wat beter voelt :-
hey lieke, dan heb je nu wel vierkante ogen zeker :mrgreen:
Ik denk zelf ook dat het misschien een ontsteking of zo is⦠ik heb wel al een paar jaar geleden een soortgelijke steken gehad maar dan af en toe ineens een tijd lang. De ha heeft het toen op stress afgeschoven omdat mijn hart en longen goed klonken⦠Stiekem hoop ik ook wel dat ik morgen bloed moet afgeven of zo⦠kunnen ze misschien al even voor me kijken of het raak is geweest deze maand :oops: heb ik dat ook maar meteen gehad :lol: