Sept/Okt klussers, 5 zwanger! Deel 5 Wat gaan we snel!!!

Wauw! Diddle, gefeliciteerd!!! Echt supergaaf!!!

Spannende tijd voor de boeg, houd je ons op de hoogte??? Was dit je eerste of tweede klusronde?



Ik ben dus ongi voor de 1e keer, hoop nu ook snel bij jou te kunnen aansluiten!!!

kus Janine

Anoniempje,

Die link moet je niet als post doen.

Je moet de link kopieren en dan plakken bij je Profiel bij Onderschrift, dan komt ie onderaan je berichtjes te staan. Zorg dat ‘Onderschrift gebruiken’ aangevinkt staat!

Suc6.

heb ik geprobeerd maar als ik hem dan in mijn onderschrift plak staat het er ook alleen maar als letters, niet als banner.

Onderschrift staat aangevinkt.

Moet een link selecteren, heb ze allemaal geprobeerd.

Wat doe ik verkeerd?

Bij je profiel staan altijd alleen maar letters, dat moet. Daar plak je namelijk de link met letters, dan sla je je profiel op en als je dan een bericht typt zie je wel het plaatje!

even testen

volgens mij doet hij het eindelijk

bedankt voor je uitleg

Hij doet het zeker!



Zie alleen je plaatje niet, je avatar of ligt dat aan mij?!

Diddle wat een gaaf nieuws…Gefeliciteerd

Ik ga het meteen aanpassen :!: :!:



Welkom anoniempje

Ik heb een nieuwe NOD zoals je ziet Lieke:

27 december!

Kerstkindje???

Ik hoop het voor je Janine :pray: :pray: :pray:En voor mezelf ook!!! :wink:

Tjonge open ik de topic denk ik zie ik dat nou goed? 4 zwanger? Lieke heeft vast een fout gemaakt… Nou Diddle dat had je zeker niet kunnen verwachten… gaan we er maar vanuit dat je middeltjes goed geholpen hebben… bevordert het ook de vruchtbaarheid? Ga ik mogen meteen beginnen :lol: In ieder geval: [/img]

@Janinepien wrote:

Wauw! Diddle, gefeliciteerd!!! Echt supergaaf!!!

Spannende tijd voor de boeg, houd je ons op de hoogte??? Was dit je eerste of tweede klusronde?



Ik ben dus ongi voor de 1e keer, hoop nu ook snel bij jou te kunnen aansluiten!!!

kus Janine




Het was pas de eerste ronde. Na zo’n rottige en onregelmatige cyclus had ik het echt niet verwacht. Wellicht dat de teunisbloemolie en monnikspeper geholpen hebben. Ik zal niet de eerste en de laatste zijn die na het slikken hiervan direct zwanger is. Of het daardoor kwam, zullen we nooit weten. Maar gelukkig en blij zijn we wel. Ik ben alleen nog wel erg onzeker, alsof het allemaal een droom is en het allemaal niet waar is of fout gaat.

Diddle je voelt het vanzelf als het goed is… dat kan ik je uit ervaring zeggen. Dat is een soort gevoel dat je meteen hebt. Ik had al meteen het gevoel dat het niet goed zat en ik had gelijk, dat bleek tijdens de echo. Dat je je onzeker voelt is heel normaal, dat heeft iedereen denk ik wel. Jammer genoeg krijg je die zekerheid pas bij je eerste echo. Ik heb vrij vroeg een afspraak bij de vk gemaakt en kon in eerste insantie al met 9 weken terecht voor een echo, dan zou ik later voor een intake kunnen komen, maar ik wilde alles tegelijk dus ben uiteindelijk met 12 weken voor de echo gegaan… dus misschien als je op tijd belt kunnen jullie ook vroeg terecht :lol:

Diddle, wat is dat voor olie dan? Zijn dat tabletten die je slikt of wat is het? Als het zo goed werkt haal ik het gelijk morgen! :lol:

:naughty: ikke eerst!

@Tante Soesa wrote:

Tjonge open ik de topic denk ik zie ik dat nou goed? 4 zwanger? Lieke heeft vast een fout gemaakt




Gelukkig niet Suus :wink: Al ben ik natuurlijk wel weer jaloers :oops: :oops: Maar wij gaan er vanavond weer voor :inlove: :inlove:

Ja wij zullen vast ook een keertje aan de beurt komen toch? :? :silenced:



Misschien moeten we dan allemaal maar ons best gaan doen voor een leuk kerstkadootje voor onszelf?



Mijn mannie komt zo gezellig American Pie met me kijken… dus als hij zo komt sluit ik af, tot die tijd blijf ik nog even hangen…

Ja jullie eerst, ik moet eerst nog wachten tot die bende weer voorbij is… Ik ga eerst weer voor jullie duimen…

Ik heb bedacht dat als die vervelende :twisted: over zijn, ik gewoon elke dag ga klussen. :inlove: :inlove: (als ik het volhoud haha).

Dan moet het toch lukken zou je denken??!! :wall:

Ik ga dalijk lekker douchen, dan lekker vroeg naar bed :wink:

Maar blijf ook nog ff hier hoor, mannie wil niet zo vroeg naar bed :roll: :roll: