Sept/Okt klussers, 5 zwanger! Deel 5 Wat gaan we snel!!!

Janine ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar elke dag schijnt niet goed te zijn… :think:

Oh aardig hoor van je Janine, maar ja jammer genoeg gaat het niet zo hè? Als het komt komt het… tot die tijd zullen we toch echt heel erg veel geduld moeten hebben… dus wie weet ben jij ook wel gewoon eerder en blijven Lieke en ik over… ieieieieieeieieieieieieieieieie neeeeeeeeeeee :wall: :wall: :wall: :wall:

De tijd zal het leren…

Weet wel dat het niet zomaar raak is ook al klus je vaak…



Lieke wat is er slecht aan dan??

Lieke heeft gelijk, als je het iedere dag doet krijgt het zaad niet de tijd om weer optimaal te worden… om de dag is dan beter, dan kan de voorraad weer worden bijgevuld en omdat sperma 48-72 uur goed blijft in ons lichaam is om de dag voldoende vanaf dag 10 tot dag 18 bij een regelmatige cyclus van 28 dagen… Dus gemiddeld 3-4 keer per week vanaf dag 8/10 tot dag 18 is voldoende! (en dan 10 minuten handstandje)

Ik heb ergens gelezen dat de sperma dan niet goed is :x en als je het te weinig doet is het ook niet goed…vraag me niet waarom…als ik gedoucht heb zal ik eens in dat boek kijken… :think: :think:

Dank je Suus…hoef ik het niet meer na te kijken :clap: :clap:

Oh maar mijn vriend heeft heel goed zaad!!! hahahahahahahaha



Eerder rende ik altijd naar de plee na het vrijen, maar zal nu ff een kaarsje maken in bed dan Suus! hahahahahahaa

Heb jij daar een boek voor Lieke??? Kamasutra standjes erbij ook :lol:



Ze zeggen ook dat het goed is voor de kwaliteit van het zaad als de man 6-8 dagen voor de bevruchting geen ejaculatie heeft, maar wie weet precies wanneer de bevruchting is/???

Nou meiden mannie is, gezellie tv kijken!



Toedels! als ik niet meer kom kijken truste!

Have fun…

Ik ga ook ff bij mijn schatje zitten!

dag dames, tot morgen denk ik!!!

Weer een hoop geleerd!

Nou lekker dan…zit ik alleen hier :cry:

Mannie is aan het strijken :oops: :oops:

Oh lekker blijven zitten dan Lieke!

Ik ga slapen. Buikpijn.

Doei allemaal!

strijken… kan hij dat mijn vriend niet even leren??? :pray: :pray: :dance:

@Janinepien wrote:

Diddle, wat is dat voor olie dan? Zijn dat tabletten die je slikt of wat is het? Als het zo goed werkt haal ik het gelijk morgen! :lol:




Het was teunisbloemolie en monnikspeper. Allebei capsules. Ik heb het gehaald bij De Tuinn. Ik heb de tip van Bbbrbb*l vandaan. Daar schreven meerdere mensen dat ze na het gebruiken ervan zwanger waren. Ik ben ermee begonnen toen ik las dat veel meiden met een onregelmatige cyclus er baat bij hadden en aangezien ik op dag 59 zat, dacht ik baat het niet dan schaadt het niet.



Ik voel me best wel schuldig dat het zo snel raak is en ik wens het jullie ook ontzettend hard toe. Het is nog wel een rare situatie en er speelt echt van alles in mijn hoofd wat ik nu moet regelen. Ach, stapje voor stapje doe ik alles maar.

@Tante Soesa wrote:

Diddle je voelt het vanzelf als het goed is… dat kan ik je uit ervaring zeggen. Dat is een soort gevoel dat je meteen hebt. Ik had al meteen het gevoel dat het niet goed zat en ik had gelijk, dat bleek tijdens de echo. Dat je je onzeker voelt is heel normaal, dat heeft iedereen denk ik wel. Jammer genoeg krijg je die zekerheid pas bij je eerste echo. Ik heb vrij vroeg een afspraak bij de vk gemaakt en kon in eerste insantie al met 9 weken terecht voor een echo, dan zou ik later voor een intake kunnen komen, maar ik wilde alles tegelijk dus ben uiteindelijk met 12 weken voor de echo gegaan… dus misschien als je op tijd belt kunnen jullie ook vroeg terecht :lol:




Weet je wat ik zo moeilijk vind. Ik denk dat ik pas achteraf, als het fout zou gaan, weet of het wel of niet goed voelde. Ik weet nu echt niet wat ik moet voelen en als ik wat voel, of dat goed of slecht is. Ik voel vanalles in mijn buik, maar weet niet of dat ‘hoort’. Het is moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat je het begrijpt. Al met al ga ik vanmiddag de huisarts maar even bellen en horen wat ik dan voor stappen moet zetten. In ieder geval bedankt voor je berichtje !!

Diddle. meid wat super. :dance:

Echt geweldig.

Gefeliciteerd.

En die onzekerheid erg he.

Bel lekker snel de vk voor een afspraak, dan kan je ergens naar toe leven.

Die onzekerheid en ongerustheid blijft (volgens mij) vanaf nu altijd, daarom wordt je moeder. :wink:

Probeer te genieten, Ik weet dat het moeilijk is.



Meiden wie volgt, wie weet mogen er deze maand weer drie naar de mama topic :wink: .



:-* jentel

Wat zijn jullie er vroeg bij vandaag…

Bij ons is er niet meer geklust gister :x toen ik op bed lag viel ik al een blok in slaap :oops: maar vanavond nog een kans. :inlove:

Volgens bbbrbbl is mijn ovulatie 1 dec, dus vandaag en morgen dan maar :wink:

Jeetje, wat een hoop gepraat de afgelopen dagen.



Diddle, GEFELICITEERD!!



Ik heb vandaag ook gestest, ik zou het eigenlijk morgen doen, maar toen dacht ik: ach wat maakt 1 dag uit. Aangezien ik niet weet wat mijn cyclus is. Test was negatief. Hopelijk wordt ik deze maand nog ongesteld, anders ga ik weer naar de ha



Dames, fijne dag! Vandaag ben ik niet veel, mijn ma is jarig, sporten enz.

Diddle, gefeliciteerd!!!

Het blijft toch een wonderlijk proces :wink:



Janine,

jammer dat je negatief hebt getest.

Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid m.b.t. je cyclus :-*



Groetjes,

Garfield

Balen voor je JanineB, dat je neg. hebt getest :twisted: maar kijk naar Diddle, haar eerste test was ook negatief :pray: :pray:

'k ben lekker vrij vandaag :dance: morgen werken van 09.30 tot21.00…en dan vrijdag weer lekker vrij :dance: :dance: