Sept/Okt klussers, 5 zwanger! Deel 5 Wat gaan we snel!!!

ZWANGER

LEEUWTJE: 31 JAAR, 1STE KINDJE, UITGEREKEND:27-06-2006

JENTEL: 25 JAAR, 1STE KINDJE, UITGEREKEND: 27-06-2006

PUMBA, … JAAR, 1STE KINDJE, UIGEREKEND:14-07-2006

DIDDLE:25 jaar, 1STE KINDJE, UITGEREKEND:

MEES: 26 JAAR, 1STE KINDJE, UITGEREKEND: 15-08-2006




KLUSSERS

LIEKE: 27 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 06-01

BIBI-JANE: 30 JAAR, 3DE KINDJE, SEPTEMBER 2005,NOD 23-12

TANTE SOESA: 30 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 21-12

ELLY: 25 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD ??

ESTHER: 29 JAAR, 2DE KINDJE, ?? 2005, NOD ??

GARFIELD: 29 JAAR, 1STE KINDJE, AUGUSTUS 2005, NOD 26-12

JANINEB: 25 JAAR, 1STE KINDJE, MEI 2005, NOD ??

KES, 26 JAAR, 1 STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 8-12

LENIE, 24 JAAR, 1STE KINDJE, NOVEMBER 2005, NOD??

JANINEPIEN: 27 JAAR, 1STE KINDJE, NOVEMBER 2005, NOD 27-12

FLIN: … JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??

ANONIEMPJE: 27 JAAR, 1STE KINDJE,OKTOBER 2005, NOD??

NES: 30 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005,NOD 13-12




VERJAARDAGEN

Lieke: 18 maart

Anoniempje: 14 april

Lenie: 9 juni

Jentel: 3 september

Mees: 21 september

Janine: 3 oktober

Bibi-Jane: 8 oktober

Nes: 14 oktober

Janinepien: 16 oktober

Diddle: 28 oktober

Tante Soesa: 31 oktober

Kes: 2 november

Garfield: 17 november

Ik heb van een paar dames al lang niks meer gehoord…Ik zou graag jullie NOD weten!!!



Datum veranderen :?: stuur ff een pb-tje :!:

Goed Lieke!!!

Zie dat mijn verjaardag ontbreekt: 16 oktober



Enne, dat blauwe zie je niet zo goed, ander kleurtje misschien???

Bedankt voor de tip, ik ga het meteen aanpassen en zet je verjaardag erbij :!:

Ook al in oktober :!: :!: :!:

Zo beter :?: De kleur :?:

Ja veel weegschalen heeeeee

Ja zeker beter, ziet er goed uit!

Nieuw forum, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen voor iedereen, joepieee

Ook een schorpioentje hier… Lieke hoe zit het met het gedichtje? Was toch jouw idee?



Ik heb al verteld dat ze maar moeten kijken met kerst en dat het met 11 mensen nou eenmaal niet altijd te regelen is, ik vind niet dat 9 mensen rekening moeten houden met 2 anderen, ze mogen geen vrij met die dagen dus dat is dan ieder jaar een terugkerend probleem, moeten ze het maar op tijd aangeven en anders hebben ze pech, net als wij dit jaar dus pech hebben…



En ze vond het moeilijk om tussen mij en stiefje te kiezen, mijn zusje heeft even een dipje gehad, dacht dat wij allemaal mijn moeder vergeten waren, zij had verwacht dat ik op mijn bruiloft toen we bij het graf waren emo zou worden, maar ik heb gezegd dat ik dat niet ging doen en dat is dus niet gebeurd… kan ik me voor afsluiten. Ze heeft toen mijn stiefje gebeld om te vertellen wat er aan de hand was en toen zijn ze meteen naar haar toe gegaan… (toen ik mijn mk had, dat wist ik op dinsdag werd zij op vrijdag 50 en zijn wij niet naar het feest geweest, uiteraard, zijn ze hier op zondag pas geweest en mijn zus al helemaal niet… dus ik weet waar ik sta!)

Dan is het kiezen voor je stiefmoeder als getuige weer even een schepje erboven op voor jou, dat snap ik wel. Kerst :**: met 11 mensen is zeker moeilijk voor elkaar te krijgen. Zo lang je maar blijft zeggen hoe het voelt…



Heb net het bad gesopt, beetje teveel Jif erin gegooid. Lijkt wel of het me nu naar mijn kop is gestegen! Hoofdpijn, beetje duizelig. Die lucht was beetje sterk haha. Wist niet dat een mens high kon worden van schoonmaakmiddelen!!!

Ja als zij zo haar keuze wil bepalen… zij verwachten dat als ze met een griepje in bed liggen iedereen op bezoek komt en gaat bellen of zo, ik heb hier met mijn man 2 weken moederziel alleen thuis gezeten, niemand die langs kwam of vroeg of iets deed zoals boodschappen of het huis. Zeggen ze achteraf dat ik dat had moeten vragen… nou al val ik er dood bij neer, dan doe ik het wel allemaal zelf, maar vragen dat doe ik dus niet. Ze waren allemaal thuis overdag en niemand die de moeite heeft genomen. Ik ben daar nog steeds teleurgesteld om, heb ik ook wel al laten merken, er word ook niet meer over gepraat, we moeten ons er maar overheen zetten en niet te veel er over denken… tja makkelijk praten voor iemand die nog nooit zoiets heeft meegemaakt, maar anders was ik dus nu wel al 25 weken zwanger geweest… en had ik op mijn roze wolk en dikke buik de kerst door gewaggeld…



Janine je moet ook niet zo gek doen, niet te veel Jif erin de volgende keer dus, zeker jif met chloor er door… zou ik ook hoofdpijn van krijgen…

Soesa, wat ontzettend vervelend voor je hoe het allemaal gaat met je familie enzo. Ik heb net alles even zitten lezen en daar word je inderdaad niet vrolijk van. (Dat betekent niet dat je het niet mag schrijven, maar meer dat ik ontzettend met je te doen heb, ik vind het juist heel goed dat je het even in de groep gooit).



Lieke, jij vroeg iets over dieten toch? Ik heb niet echt een dieet, maar meer een ‘leefwijze’ of hoe je het ook noemen wilt. Ik eet altijd vijf keer op een dag. 's Ochtends om 7 uur ontbijt (een schaaltje muesli), om 10.15 uur een stuk fruit, om 12.00 lunch (4 broodjes), om 15.30 uur een stuk fruit of liga o.i.d. en dan om 18.00 uur warm eten. Dat is heel goed vol te houden zonder hongergevoel. Je valt er niet heel hard van af, maar je voelt je wel een stuk lekkerder in je vel, omdat je minder trek hebt om te snoepen.



Daar heb ik trouwens wel even nog een vraag over: sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel meer trek in zoetigheid dan daarvoor. Soms is het echt niet normaal, dan kan ik niet stoppen (daar gaat mijn goede leefwijze-advies). Hebben jullie dat ook?

Jeetje Suus, wat een gedoe allemaal :roll: Gelukkig hebben wij allebei niet zo,n, hele grote familie en is het allemaal nog wel een beetje te overzien.

Hubbie heeft vorig jaar met kerst zijn broer niet gezien, maar die hebben toch al niet zo’n heel sterke band, dus hij zat er niet mee…zie hij :?

Meestal hebben wij kerstavond bij schooonouders en 1ste kerstdag bij mijn vader en broer…

Met stiefje houd ik geen rekening, als haar zoon thuis is telt hij alleen en anders zijn wij goed genoeg…nee, dank je…En 2de kerstdag probeer ik altijd voor onszelf te houden…maar meestal lukt dat niet :? :? :doh:

Mees, bedankt voor je advies ik ga het zeker proberen…Vanavond eet ik alleen pizza :oops: :oops: :oops: :oops:

Tja het is allemaal zo’n gedoe en ik maak me er gewoon te druk om, ik wil altijd iedereen tevreden houden, en ik loop me dan zo druk te maken dat ik er gewoon lichamelijk last van heb, ik ben de laatste tijd wat directer (niet dat ik niet durf te zeggen waat het op staat, maar ik doe nu gewoon minder mijn best om dingen zo te regelen dat iedereen tevreden is…) en dat bevalt me best, maar toch maak ik me dus om sommige dingen nog druk. Misschien ben ik gewoon een drama queen :oops: maar het is gewoon hoe ik het voel… en soms heb je van die dagen…



Ik hoop dat ik gauw een gezinnetje heb dan ben ik van al dat gedoe een beetje af, dan zijn de verwachtingen ook niet meer zo hoog…

Lieke :naughty: pizza is natuurlijk niet goed dan hè… vanavond geen japanse mix :lol:

Ik heb ook een een pasta salade(zelfgemaakt) van gister en die eet ik ook nog een beetje, met veldsla en tomaat :drool: :drool:

Ik heb ook zo’n zin in allerlei lekkers Mees!!!

Gek he, elke dag frietjes het liefst hahaha.

Toch maar gewoon koken!

Nou dat probleem van elke dag frietjes had ik helaas al voor ik met de pil stopte…



Ik probeer wel wat beter te eten en meer te koken, want wij zijn niet zulke groentenliefhebbers hier… vandaag Hongaarse Goulash… hopen dat het te eten is…

Hai hai



Zow heej alweer een nieuw deel!! Wat gaat het hard!

Soms schaam ik me een beetje dat ik niet zoveel langs komt. Voorheen stond mijn pc beneden, ivm met huiswerk e.d. Maar ik heb mijn diploma inmiddels en de pc stond maar beneden. Erg leuk voor mij natuurlijk, dag en nacht stond dat ding aan. Maar omdat we meer ruimte wilde creeeren in de huiskamer, is ook mijn pc verhuist naar de computerkamer. Tja, en daar is het niet zo gezellig om een paar uurtjes te zitten. Aan de ene kant natuurlijk goed, want het is nu niet meer een soort verslaving.



Tja, over mijn NOD kan ik nog niet veel zeggen. A.s. donderdag ga ik testen. Verder heb ik al wel een paar dagen een rommelende buik, maar dat komt denk ik meer van het snoepen. We zien het wel!



Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het goed hoor :!:

Vanavond niet KOK-en :cry: Het is vandaagde sterfdag van mijn mams, en mijn broer en schoonzus komen dan altijd ff langs…

Is altijd wel gezellig(klinkt ironisch als je ziet waarom ze langs komen)

We komen altijd bij elkaar, maar proberen er niet een hele trieste avond van te maken.

Goed van jullie hoor Lieke, je moet er ook geen trieste dag van maken… ik bedacht me een tijd geleden dat ik mijn moeders sterfdag helemaal “vergeten” ben, maar toen was ik net gecuretteerd en had ik wat anders aan mijn hoofd… voelde me echt zo schuldig daarna…