Sept/Okt klussers, 5 zwanger! Deel 5 Wat gaan we snel!!!

Sjonge meiden, jullie hebben al wat meegemaakt in jullie leven. Zou er niet aan moeten denken dat ik geen moeder meer heb. Helemaal in deze tijd lijkt het me moeilijk dat je niet met je moeder kunt praten hierover.

Sterkte Lieke.



Heb netjes mijn groente gegeten en geen frietjes, haha.



Keek net Boulevard, hoorde ik van Sylvie dat ze zwanger is en dat ze het merkten aan dat ze geen koffie dronk. Is koffie slecht als je zwanger bent??

Je mag niet te veel koffie en cola hebben als je zwanger bent, maar ik heb van een collega gehoord dat haar vk daar niet zo moeilijk over deed… het ligt er aan hoeveel je gewend bent te drinken denk ik (ik drink zeker een halve liter cola per dag…) ik ben op mijn werk al overgestapt op caffeine vrije cola, valt het niet op als ik stop met gewone cola (light) te drinken, ze zitten er toch op te wachten…



Oh enne ik ben er inmiddels wel aan gewend dat ik niet alles met mijn moeder kan bespreken/delen daarom is mijn tip om je zwangerschap te beschrijven in een boekje, dat is leuk voor later… maar natuurlijk mis ik haar nog iedere dag…

Ok dan, goed om te weten. Ik drink 1 kopje koffie per dag en een of twee cola’tjes. Dat valt dus allemaal wel mee…



Dan ga ik nu een kopje koffie zetten!!! tot later



x

Oh dat kan geen kwaad hoor! Zou ik lekker blijven doen dan, mijn schoonzusje heeft ook gewoon koffie gedronken, enneh voor thuis kan je natuurlijk ook caffeinevrije koffie drinken…

Ha meiden



Ik ben ff naar boven gevlucht. Als ik nubeneden zit dan is het binnen 10 min ruzie :x

Mijn siefje was nog geen 2 min binne en begon zich meteen met de hond te bemoeien…tot overmaat van ramp is nu ook de zus van mijn moeder binnen, en met haar kan ik al helemaal niet door 1 deur.

Zij deed net alsof zij nu in een keer mijn moeder was, toen ma net was overleden. :roll: :roll:

Een keer hebben wij zo´n ruzie gehad dat ik haar op straat uitgescolden heb voor k#twijf :oops: en dat terwijl ik bijna nooit scheldt of vloek.



Dus…heeft iemand hier wat leuks te vertellen om me op te vrolijken :!:

Wat erg Lieke!



Ik heb niet veel vrolijks, heb hoofdpijn en volgens mij zijn de :twisted: :twisted: onderweg…

Oh Lieke, dat kan je nu net niet hebben op zo’n dag als vandaag… zegt je vader daar niks van dan? Je moet gewoon zeggen dat het jullie hond is en dat jullie haar opvoeden, dat doen wij ook altijd met die van ons… Heeft je vader dan niet in de gaten dat het op zo’n dag misschien niet verstandig is om haar mee te nemen?

Voor iedereen die een gekke cyclus heeft een linkje:



babypret.net/zvruchtbaarbereken.htm

en voor de klussers onder ons ook nog een handige tip, de gunstigste manier om zwanger te raken…



babypret.net/zwangbevsex.htm

tante soesa: natuurlijk mag je gewoon je hart luchten…



mees: nadat ik met de pil gestopt ben is er niet super veel verandert in mijn eetgedrag… ik kan nog steeds veel eten… ik at namelijk al redelijk veel…gelukkig kom ik niet snel aan…



ik heb net een avonddienst gehad en ga zo lekker slapen.

Verder niet veel gebeurt, ja de tegels zitten eindelijk op de muur in de wc, ziet er gaaf uit…

Leuk hoor Suus, die standjes…

Hmmm, ik zit in de klusperiode :mrgreen: :mrgreen:

Haha ga morgen eens kijken.

Eerste ff slapen, de ongi komt er vannacht of morgenochtend echt aan vrees ik…

tot morgen!

x

Weltrusten iedereen…

:-*

Een nieuw deel alweer, wat gaan jullie hard.



Ik ben 3 september jarig.



:-* jentel

Nou, hier zijn de :twisted: :twisted: in alle hevigheid gekomen. Sjonge jonge, dat is wel ff wat anders als wanneer je de pil slikt.



Goed 1e ongi nu begonnen, nu kunnen we denk ik echt aan de slag!

Gelijk een normale cyclus, dat is wel fijn!



Nieuwe banner gemaakt, here we go!!!

kus

lekker voor je janinepien, dat je meteen regelmatig bent. hopen dat het ook zo blijft. voor ons breekt de spannende periode van wachten weer aan, maar volgens mij word ik gewoon weer ongi, want de pukkels beginnen weer te komen en mijn borsten zijn ook gevoelig. dat had ik de vorige maanden ook, dus ik denk dat dat toch wel tekens zijn. maar we wachten rustig af. mijn NOD staat op 10 december, dus we hebben nog even.

Hallo allemaal

Mag ik hier gezellig mee komen kletsen?

Ben in okt. gestopt met de pil en nu dus in de 2e klusronde.

Ik ben 27 jaar en woon bijna 4 jaar samen.

Heb alleen nog niet zo’n lijstje onderin waarin staat wanneer je eisprong is enzo, wie kan me even vertellen hoe ik dit aan kan maken?

Groetjes

hallo anoniempje.



je bedoeld zo’n banner???

dan moet je bij het kopje “hulp is onderweg” kijken. Daar staat hoe je zo’n balk aan kan maken.



Welkom bij ons kluppie…het is hier erg gezellig.

http://www.kindjeopkomstindicators.nl/cyclus.php?Dag=10&Maand=11&Jaar=2005&Cyclus=28&LargePic=ovulatie_08&SmallPic=bloem_03&GetPic=true

Dames, heb nog niet alles nagelezen en ben de laatste dagen wat afwezig geweest, aangezien ik overal de balen van had. Vorige week negatief getest, dus ik vreesde weer zo’n lange cyclus. Dus ik had me voorgenomen om vandaag weer te testen en tot onze verbazing: Hartstikke positief. Ik ben dus



ZWANGER



We hadden het zeker niet verwacht en dat was ook aan de manier te merken hoe ik de test uitvoerde. Vanmiddag nog een digitale test gedaan, maar die gaf hetzelfde resultaat aan. :inlove:



Ben helemaal blij!!!

ik krijg alleen letters???