Sept/Okt 2005!

nog ff een fototje

We zijn vrijdag geweest en hubbie is onderzocht ze kon verders niks geks zien. Dus mogen we nog even door oefenen en als het in februari nog niet is gelukt gaan ze hubbie zijn zaadjes controleren. Het kan komen omdat hubbie het apneu syndroom heeft en daar om moet hij met een kapje op slapen. En dat kan daar invloed op hebben volgens de ha dus we oefenen gewoon verder en we zien het allemaal weer wel !!! Sorry dat ik nu niet op iedereen reageer maar heb geen tijd nu.

Ik wens iedereen fijne feestdagen toe !!! Wij gaan zo naar mijn ouders toe lekker eten!!!

Liefs West :-* :-*

Hoi hoi

West, toch wel fijn dat er niks gevonden is bij je jub. Apneu, dat is toch iets met je ademhalings 's nachts?

@JanineB wrote:

Hoi hoi

West, toch wel fijn dat er niks gevonden is bij je jub. Apneu, dat is toch iets met je ademhalings 's nachts?

Ja hij hield vorig jaar 88 keer per uur zijn adem in s’nacht’s en door dat sliep hij slecht en sliep hij ook overdag dus was hij aan het autorijden en je zei even niks viel hij gewoon in slaap en ook s’avond’s als hij thuis kwam van zijn werk en het eten was nog niet klaar was hij vertrokken ik heb vaak alleen gegeten s’avond’s want als ik hem toen wakker deed maken dan was hij kwaad dus dat maar niet meer gedaan en at hij ook vaak niet meer ja jammer dan dan geen eten en dat is natuurlijk heel erg gevaarlijk dus vandaar dat hij nu daar mee slaapt.Ik heb toen ook erg vaak wat naar mijn hoofd gehad hoor en toen was voor mij de maat vol en toen heb ik gezegt van je gaat naar de ha en dat wilde hij niet tot dat we bij een oom en tante waren en we koffie aan het drinken waren en daar tussen de koffie door in slaap viel en toen zijn hun er flink tegen in gegaan en zijn zus en ik erbij en toen is hij gegaan en toen kwam er dit uit en nu gaat het wel redelijk hij begint nu weer af en toe te slapen dus ik hoop niet dat het erger is geworden bij hem… Sorry lang verhaal geworden zie ik…

:-* West

Jeetje West, dat is niet niks. Volgens mij is het ook ontzettend eng om dat te horen en te zien. Sterkte ermee! Hopelijk gaat het snel wat beter!

hallo alle maal even een klein bericht…

Sinds de verhuizing doet internet het niet dus zien jullie mij weinig. Mijn zusje houdt mij wel een beetje op de hoogte hoor maar ik mis wel veel lees ik.

Ik ben druk druk in het huis dus jullie horen mij als alles wat rustiger is .

Voor iedereen in ieder geval nog fijne dagen tussen alle drukke feestdagen door.

Kes: wat een schatje zeg :inlove:

Lenie: hadden je idd al even niet gehoord :think:

Succes met de verhuizing en alle drukte die daarbij hoort

Hier sinds gisteren weer last van mijn onderbuik, weer zo’n drukkend gevoel, denk mijn eisprong zit vandaag op dag 15

Heb nog steeds niet gebeld naar de ha, stel het steeds weer uit :oops:

Zit zo te twijfelen of ik al wel of niet ga deze maand.

Anoniempje je gaat morgen bellen hoor! Gewoon doen, en dan maar hopen dat het voor niks is… nee echt, bellen hoor, je hebt er recht op dat er nu wat aandacht aan geschonken wordt dat jullie al zo lang moeten wachten.

Janine fijn dat het wat beter gaat met je schoonmoeder!

West fijn dat de ha niks bijzonders gevonden heeft, en helemaal dat je in februari al weer terug mag komen!

Lenie ik hoop dat je gauw weer lekker online bent en dat je huis heel mooi wordt!

Zooo iedereen de kerstdagen een beetje doorgekomen? Hier ging het wel. Kerstavond bij mijn vader had Jim het een beetje moeilijk, hij was in eerste instantie heel vrolijk maar kreeg daarna weer last van zijn hoestbuitjes, en het was 17.00 uur dat we daar aan kwamen was het ook niet zijn slaaptijd dus hij was lekker wakker. Mijn vader en stiefmoeder en nog wat aanhang roken, en deden dat gelukkig in de bijkeuken. Ik had in eerste instantie gezegd dat ik Jim gewoon boven zou leggen om te slapen, maar ik wilde hem niet alleen wegleggen met die hoestbuien, omdat we hem regelmatig even rechtop moesten houden zoals jullie weten. Toen hij dan eindelijk even lag te slapen in zijn kinderwagenbak wilde mijn vader toch graag roken binnen (tot grote ergernis van hubbie, maar ja, het is zijn huis dus we kunnen er weinig van zeggen) dus Jim is verhuisd naar de inmiddels geluchte bijkeuken. Natuurlijk werd hij bijna meteen weer wakker omdat het inmiddels etenstijd was dus ik heb hem zijn flesje gegeven in de eetkamer uit de buurt van de rest en de restjes rook. Meteen na zijn eten spuugde hij de halve fles weer uit en dus zijn we maar vertrokken. Die nacht nog twee keer uit bed gemoeten om hem rechtop te houden.

En dan werkt de familie ook nog zo lekker mee… Had ik hem lekker rustig in de kinderwagen duikt de één na de ander met zijn kop er in, tja zo slaapt ie natuurlijk nooit dus ik heb iedereen heel streng weggestuurd steeds. En als ie dan ging huilen zei mijn stiefje steeds dan laat je hem toch gewoon even huilen ja hallo, hij is ziek hij kan toch niet anders dan huilen?! Dan neem ik hem lekker bij me en dan hoeft hij niet te huilen :snooty:

Eerste kerstdag heeft hij lekker in de huiskamer bij mijn schoonzusje in het campingbedje gelegen en ging het weer ietsje beter. En gelukkig heeft hij die nacht ook weer voor het eerst lekker geslapen (en wij ook).

Tweede kerstdag waren we lekker thuis en dat ging ook weer goed gelukkig. Vannacht was hij heel onrustig, maar hij had krampjes, ik denk van het fruithapje van gisteren met banaan. Wel raar omdat hij van de andere hapjes (geen Olvarit) geen last had gehad…

Suus: ik heb geluisterd hoor :oops:

Heb het heel de dag weer uitgesteld maar heb nu net de moed op kunnen brengen om te bellen.

Morgenochtend om 9.15 al dus hoef er dan niet heel de dag nog zenuwachtig voor te zijn.

Zo stom maar ik vind het zo eng :doh: terwijl er morgen verder niks gaat gebeuren maar het voelt wel als een grote stap als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Ik wil zo graag weten hoe het komt en evt, geholpen worden om onze droom uit te laten komen en wel zo snel mogelijk maar aan de andere kant is het zo eng want stel nou dat we iets te horen krijgen wat al onze hoop weg neemt :cry:

Weet wel dat ik daar niet van uit moet gaan maar het blijft heel spannend.

Sorry hoor even een ego berichtje geworden.

Anoniempje :clap: voor jou! Goed gedaan meis! Tuurlijk is het een hele stap en tuurlijk is het eng, maar je hoeft het echt niet langer uit te stellen. Jullie hebben het nu lang genoeg geprobeerd. En zeker met jouw beroep kan ik me zo voorstellen dat je er af en toe genoeg van hebt, al die mensen en hun beebjes en jij maar wachten…

En je moet maar niet denken aan wat er kan gebeuren, er is tegenwoordig zoveel mogelijk, de kans dat jullie droom niet uit zal komen is door alle mogelijkheden zo klein. Misschien hebben jullie gewoon een beetje hulp nodig, misschien duurt het bij jullie gewoon wat langer, maar ga er maar gewoon vanuit dat jullie droom uit zal komen, het duurt gewoon wat langer!

Ik krijg morgen bezoek, weet niet hoe laat, maar ik kom zo snel mogelijk lezen hoe het met je gegaan is!

Suus: :-* bedankt voor je geruststellende woorden.

Weet ook wel dat het maar een kleine kans is dat het echt helemaal niet goed is maar goed je zal die gene maar weer zijn he :?

Nee ik ga gewoon van het positieve uit, en idd als we hulp nodig hebben vind ik dat absoluut geen probleem hoor als er maar uitzicht is op zo’n klein wondertje :inlove:

Alleen een eng idee met wat voor soort onderzoeken je allemaal te wachten staan en of je het dan wel of niet aan bepaalde mensen gaat vertellen vind ik ook wel lastig.

Ben in ieder geval al heel blij dat ik jullie heb om mijn hart te luchten :hug:

Je hebt wel gelijk hoor dat het met mijn werk extra confronterend is, je kan niet zeggen ik ga er even minder aan denken voorlopig

Hoe gaat het met jouw mannetje?

Is hij al een beetje opgeknapt.

Ben je trouwens al weer aan het werk, heb ik je geloof ik nog niet over gehoord toch, of wel?

Wat rustig hier vandaag! :shock:

Nou ik ben geweest hoor.

Had me voor niks al heel druk gemaakt want bij mij gebeurd er nog even niks.

Eerst moet mijn vriend aan de slag :wink: moet een potje inleveren om te kijken of dat allemaal goed is.

Als dat goed blijkt te zijn gaat hij verder bij mij kijken.

Vond het goed dat ik al een paar keer mijn temp bijgehouden had en wil dat ik die als deze ronde voorbij is even kom laten zien.

Dan moet ook de uitslag van de zwemmertjes bekend zijn dus die krijgen we dan te horen zal dus rond 10 of 11 jan. zijn dus wordt even spannend

Heey meiden,

Lenie, leuk om weer wat van je te horen! Succes met klussen en hopelijk ben je snel weer online!!!

Suus, hoe is het met Jim?? Hopelijk gaat het alweer wat beter!

Anoniempje, ben je nou bij de ha geweest of gelijk naar het zh? Ik geloof dat ik wat gemist heb. Ja wel dat je actie ging ondernemen maar niet waar. Wel fijn dat er nu actie wordt ondernomen!

Vandaag de 2e dag vrij, goh wat was ik nog kapot gisteren. Op mijn werk is het niet gegaan zoals het altijd gaat. Een bewoner escaleerde volledig, waardoor hij wat medebewoners heeft geslagen en mij ook. Een beetje hard dat ook nog!

2e kerstdag heb ik gepresteerd het brandalarm af te laten gaan, broodjes afbakken ging niet zoals het hoort! Afijn, binnen 10 minuten stond de brandweer op de stoep… gelukkig is het met een lolletje afgelopen.

Verder wel met manlief naar de film geweest.

Met schoonmoeders is er een wonder gebeurt. Gisteren kwamen wij en toen zat ze rechtop in bed, niet meer vastgebonden, geen sondevoeding meer en haar kunstgebit weer in zodat we haar konden verstaan. Nou dit had ik echt niet verwacht. Nu maar hopen dat het beter gaat. Niemand weet hoe de toekomst eruit ziet. Haar lever heeft functiestoornissen. Dus er komen nog allemaal testen…

Voorlopig lekker vrij, ik moet woensdag weer werken. Even lekker bijkomen dus. Leendert zal wel laat thuiskomen, die had een borrel aan de zaak. Morgen waarschijnlijk weer naar de film, want ik wil Saw3 zien.

Fijn weekend alvast!

Liefs, Janine

Janine: jeetje dat is wat met je schoonmoeder, kan me voorstellen dat jullie niet wisten wat jullie zagen zeg.

Hoop dat het goed blijft gaan met haar.

Lekker naar de film geweest dus, leuke film gezien?

Geniet van je vrije dagen.

Ik ben trouwens bij mijn huisarts geweest :wink:

Hey Anoniempje het viel dus mee gelukkig… eerst mag je hubbie dus aan de bak. Hoe vindt hij het? Mijn hubbie zou dat echt helemaal niks vinden zo’n bekertje vullen, zou doodsbang zijn dat er bij hem iets niet goed zit (alsof het leuk is als het andersom zou zijn…) nou ja, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel…

Janine fijn dat het weer wat beter is met je schoonmoeder! Ik hoop dat ze er gauw achterkomen wat er precies aan de hand is!

Met Jim gaat het al weer een heel stuk beter. Hij slaapt weer op zijn eigen kamertje gelukkig. Hij hoest nog wel een beetje maar het is niet meer zo erg als het was. Ik heb vandaag een andere fles en speen gekocht (dodi) op advies van iemand hier op het forum die logopediste is. Tja met zoveel mensen op een forum moet er haast van iedere beroepsgroep wel iemand bij lopen. Zij reageerde op een vraag van mij over logopedie en heeft me wat tips gegeven in afwachting van een logopedist die contact op gaat nemen om te komen kijken. Ik ga dus straks de dodi fles en speen proberen, kijken hoe hij dan drinkt.

:lol: Suus: hij vind het ook niet echt geweldig hoor.

Heeft zoiets van moet dat nou …?

Maar ja ik zeg tegen hem ook denk dat dat helemaal niks voorstelt vergeleken met alle onderzoeken die een vrouw moet ondergaan.

Maar kan me wel goed voorstellen dat dit voor een man ook best genant is hoor.

Maar als er maar iets positiefs uitkomt vergeten we dat allemaal :wink:

Hoop dat je verschil merkt met de speen van Jim, ben benieuwd

hoe was saw3???

Ik ben een echte freak met zulke films hoor!!!

Ik heb weer internet en zal kijke of ik nog kan kijken tussen alle bedrijven door. Ik hou jullie in de gaten!!

Oeh Saw 3 ben ik ook benieuwd naar! Vond deel 1 en 2 heel spannend!

Ik ben gisteren met de dodi fles en speen begonnen maar wat een kleine speentjes zag, hij slikte hem helemaal in en begon meteen maar lekker te kokken Het is ook een 3-standen speen en nu drinkt hij uit stand 3 maar dat gaat hem niet echt snel genoeg en hij drinkt onverdund. Ik geeft het een paar dagen om te wennen en dan kijken we wel weer verder…

Tipje dames mocht het (hopelijk snel) voor jullie zover zijn; schaf geen dure flessenset aan, ik heb mijn Aventflesjes van mijn dinnetje gehad omdat haar kindje er niet goed uit dronk en nou heb ik ze wel 4 maanden gebruikt natuurlijk, maar eigenlijk was het misschien beter geweest als ik eerder was overgestapt op een andere fles… koop gewoon 2 losse kleine flesjes met een paar kleine speentjes (maat s of 1, afhankelijk van het merk) en gebruik een merk waarvan anderen in je omgeving zeggen dat ze goed zijn (ik ken namelijk maar 1 mama die Avent gebruikt en waar het goed mee ging…).

Suus: je hebt gelijk hoor met die flessen en spenen is het altijd wel even uit proberen.

De ene gaat weer te snel de ander weer te langzaam :? het is echt zoeken waar je kindje het goed mee doet.

Vaak ook wel de groote en vorm van speen die mee speelt.

Op zich vind ik zelf de avent flessen wel fijn maar goed dat is maar net wat voor ervaring je er mee hebt toch?

Saw films? hardstikke leuk ik houd er ook wel van, hubbie absoluut niet dus ik moet of alleen kijken en deel 2 heb ik met een vriendin in de bios gezien.

Ben ook erg benieuwd hoe deel 3 is :lol:

Hier een kort nachtje, slecht geslapen om 4 uur stond ik buiten met mijn hond, had diaree dus moest erg nodig gelukkig dat ik hem hoorde piepen :lol:

Maar als je er eenmaal uitgeweest bent in die kou lig je klaarwakker in bed.

Toen tot zeker 5 wakker gelegen omdat ik misselijk was :?

Hubbie vroeg al gelijk hoopvol zwanger???

Die zag zichzelf al onder het potje uitkomen :wink: maar heb hem al uit die hoop gehaald hoor.

Verwacht niks deze maand, niet zo heel fanatiek geklust :oops: en volgens mij had ik woensdag mijn eisprong dus om dan nu al iets te merken kan volgens mij niet.

Misschien wel griepje in aantocht, had geen trek in ontbijt maar toch maar gegeten en nu is het weer over.

Hey meiden,

Ik ben jullie niet vergeten hoor, ik lees nog mee.

Ik zal snel weer reageren!!!

:-* :-* :-*