Heyyy meis GEFELICITEERD met je verjaardag !!!
:-* :-* West
Ja meid, nog gefeli!! Ik zag het ook op hyve!
Maar bij deze van harte!!
Meiden, fijn weekend!!
Enneh… mag ik er ook nog bij als klusser?
Dank jullie wel
Ach sorrry janine b
ik zal je er straks bijzetten :oops:
Ach Janine: was Angel je nou gewoon vergeten?
Mijn Nod is: 15 dec.
@anoniempje wrote:
Ach Janine: was Angel je nou gewoon vergeten?
Mijn Nod is: 15 dec.
Dat komt omdat ik de namen van het vorige lijstje heb overgenomen, sorry :oops:
Kei mooi lijstje Angel :thumbup:
Ik ben daar toch niet zo goed in :oops:
Balen dames dat het bij jullie niet gelukt is om mijn plekje te vervangen.
Hopelijk zijn er snel weer zwangeren onder de klussers groepjes.
Zoals jullie weten ben ik inmiddels bevallen van een Dochter Chavelly. Ben vrijdag thuis gekomen en geniet nu lekker van mijn gezinnetje.
Even snel het forum weer aflopen, de website bijwerken en de foto’s van Chavelly op het net zetten.
Zo meiden ben ik ook nog even snel! Chelleke nog van harte met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?
Bibi-Jane ik ga straks eens even kijken of er wat foto’s van jullie dochter te zien zijn hier!
Jim is een beetje verkouden, blaft een beetje al is het vandaag al een stuk minder dan gisteren, en hij heeft van die zielige waterige oogjes. Verder is hij wel gewoon vrolijk dus hij heeft er niet al te veel last van. Hubbie wilde hem vannacht liever bij ons omdat hij het soms een beetje benauwd had dus hij heeft vannacht weer een keertje bij ons geslapen, en ik meteen voor geen meter natuurlijk.
Ik ben een beetje teleurgesteld in de schoonfamilie weer. Vandaag zijn ze met zijn allen een dagje gaan zwemmen in CP hier in de buurt maar mooi dat wij weer niet gevraagd zijn. Nou was ik nu niet meegegaan omdat Jim verkouden is, maar dat weten zij niet. Zeker na dat fiasco van van de zomer met de bbq waar mijn schoonmoeder zo kwaad om was. Ik ga er dan ook zeker iets van zeggen als ik ze weer eens allemaal tegelijk spreek. Hubbie vindt het allemaal niet zo belangrijk, maar mijn schoonzusje loopt contstant over haar schoonmoeder te klagen omdat die meer tijd doorbrengt met het andere kleinkind, en daar dingen voor koopt. Bij ons is het eigenlijk net zo. Mijn schoonmoeder zit daar zowat 7 dagen per week (dat hoeft niet persé van mij hoor…) doet van alles met dat kindje, koopt dingen voor hem (al wordt dat niet verteld, maar ik weet het wel zeker) en voor Jim wordt eigenlijk niks gedaan. Voor mijn neefje heeft ze destijds een heel fotoboekje bijgehouden, was natuurlijk ook het eerste kleinkind, maar voor Jim is dat niet gedaan. Ze wilde nog foto’s van mij nabestellen, ze heeft ze twee keer gezien maar niks meer er over gezegd. Ben gewoon even teleurgesteld, ze hebben allemaal commentaar op mijn vader, dat die altijd moet werken met verjaardagen, en niet zo heel veel interesse toont, maar dat ben ik nu zo van hem gewend en dat is mijn zaak, maar andersom balen ze misschien wat vaker en kwamen in het begin wat vaker langs maar dat is nu ook over. Er wordt niet meer zo vaak gebeld om te vragen hoe het gaat en als wij daar niet heen gaan zien we mijn schoonouders ook niet veel.
Zo even mijn hartje gelucht, moest het even kwijt aangezien hubbie er niks van wil weten… tja niemand wil dat zijn familie beledigd wordt hè?
Nou ik houd het hier even bij, morgen mijn zusje op visite en ze blijft eten haar vriendin is al voor de tweede keer in een maand tijd op vakantie. Ze verzorgt gehandicapten en als die op vakantie moeten hebben ze ook hulp nodig. Eind vorige maand was ze naar St. Maarten voor twee weken en nu is ze gewoon in Nederland. Ze hoeft die mensen alleen maar te begeleiden bij het opstaan en naar bed gegaan, niet verkeerd dus, rotbaantje zeg!
Foto’s kun je ook zien via de www knop niet alles staat erop maar ik ben druk bezig met een collage te maken voor haar
@Bibi-Jane wrote:
Foto’s kun je ook zien via de www knop niet alles staat erop maar ik ben druk bezig met een collage te maken voor haar
heerlijke foto’s :inlove: :inlove:
Suus: fijn zeg weer die schoonfamilie.
Kan me voorstellen dat je het niet leuk vind hoor
Bibi-Jane: wat een schatje zeg :inlove:
Gaat het goed met je, al weer een beetje opgeknapt?
Heyyy,
Ik ben nu bij natascha op visite ik wil even door geven dat ik geen internet meer heb onze modum heeft de geest gegeven en nu duurt dat om de na bij 14 dagen. Baal als en stekker maar ja niks aan te doen. dus kom af en toe wel bij natascha kijken en dan kijk ik wel wat er weer is bij geschreven…
:-* West
Wat een rust hiero :shock:
Hier een lekker rustig dagje achter de rug.
Eerst uitgeslapen en toen ff gesopt en daarna was hubie alweer thuis met een hele mooie grote rode roos :inlove: (we zijn vandaag 4 jaar getrouwd)
Zondag had ik al een lekker gurtje van hem gehad. Van Hugo Boss Femme…hmmmmmmmmmmm
Nu samen lekker heel romantisch bankhangen en tv kijken.
gefeliciteerd lieke! 4 jaar getrouwd alweer… wij zijn net een jaartje getrouwd. maar het voelt alsof het al veeeeeel langer is (denk ik, want ik heb geen ervaring, haha).
bibi-jane, leuke sit van chavelly. ik weet eigenlijk niet meer of ik je nou al gefeliciteerd had, maar dan nogmaals: gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige meisje!
suus fijn he schoonfamilie? gelukkig heb ik het ontzettend getroffen, al valt er natuurlijk altijd wel wat te klagen. probeer je er niet te druk om te maken en doe gewoon lekker je eigen ding. en als je je er druk om maakt, probeer dat dan ook met ze uit te spreken, anders maak je er jouw probleem van, terwijl zij misschien wel geen idee hebben wat er aan de hand is.
chelleke: mooi lijstje heb je gemaakt, moet alleen goed je best doen om alles te lezen, voordat het weer verspringt. goede oogtraining
groetjes…
Heey meiden,
Bibi-Jane, wat een prachtig meisje!!
Suus, ach sneu voor Jim dat hij verkouden is! Dat vind ik altijd zo zielig bij die kleintjes. Als je het zelf hebt ben je al zwak voor je gevoel. Wat een gedoe met je schoonfamilie zeg! Dikke knuffel, en je mag hier alles neerzetten hoor!
Lieke, nog van harte gefeliciteerd met jullie 4de trouwdag!
Mees, hoe is het. Gaat hard zie ik aan je banner. Jesse alweer 3 maanden. Waar blijft de tijd!!??
Nou hier gaat alles zijn gangetje. Ontzettend druk zoals altijd, en als ik vrij ben heb ik het nog druk! Gisteravond bij mijn buurvrouw buzz zitten spelen op de playstation, we stopten er maar mee op half 2, zo verslavend. Nu heb ik ook singstar besteld en nog een andere quiz van buzz, dus dat wordt weer lachen van het weekend!
Maandag voor een paar dagen naar euro disney, en dan hopen dat het snel 21 december is. Maar met mijn daginvullingen zal dat best snel gaan!
Liefs, Janine
@lieke1 wrote:
Eerst uitgeslapen en toen ff gesopt en daarna was hubie alweer thuis met een hele mooie grote rode roos :inlove: (we zijn vandaag 4 jaar getrouwd)
Zondag had ik al een lekker gurtje van hem gehad. Van Hugo Boss Femme…hmmmmmmmmmmm
Nu samen lekker heel romantischbankhangen en tv kijken.
Nog gefeliciteerd meis :inlove:
Zo ben ik ook weer.
Kon een paar dagen niet inloggen :x kon wel met jullie meelezen maar niks posten. :?
Maar gelukkig doet hij het weer.
Janine: leuk he Buzz, wij doen het ook wel eens met vrienden, erg gezellig!
Dus je gaat lekker naar euro dusney, was je daar nou niet pas geweest?
Leuk dan hoor alles in kerstsfeer :dance:
Lieke: nog gefeliciteerd met jullie jubileum.
Hoe was het bij de gyn?
West: ook al problemen met je computer,
Leuk dat je bij Kes even mee kan lezen tot snel
West: ook al problemen met je computer,
Leuk dat je bij Kes even mee kan lezen tot snel
Heyyy meiden,
Ik ben er weer heb weer internet heb nu een tijdelijke modem te leen tot me nieuwe modem weer terug is heerlijk weer om op het forum te zijn hahaha
Ik reageer later meer. maar wilde jullie ff bedanken voor de felicitaties :-*