Sept/Okt 2005!

Hier is het draadloze internet er effe mee gestopt hubbie gaat het het weekend hopelijk maken.

Met Jim zitten we even in een dipje qua eten, hij zelf is gelukkig wel heel lief. Hij overstrekte tijdens het drinken en duwde steeds na een paar tellen de speen er weer uit. Hierdoor kreeg hij veel lucht binnen met als gevolg superharde en volgens mij pijnlijke boeren want hij moest er steeds bij huilen en ook veel darmkrampjes. De fysio heeft even meegekeken hoe hij dronk en die heeft aangeraden zijn voeding wat dikker te maken, dus daar ben ik deze week mee begonnen. Het vervelende is dat niemand er een flesje in krijgt, hubbie vindt het maar niks al dat verslikken en kokken en heeft met zijn ADHD niet zo heel veel geduld. De rest van de fam. durft niet en ik wil het ook gewoon niet eigenlijk…

oh telefoon, Nannie en al weer etenstijd… laterrrr

suus heeft hij geen koemelkallergie? dat kan volgens mij ook nog het geval zijn als ze slecht drinken en geen flesje willen.

Hier ben ik ook weer even…

we zijn afgelopen weekend naar Drenthe geweest. Van vrijdag tot dinsdag.

Het was heerlijk en het ging heel goed met Lucas.

Hij slaapt sinds eergisteren door, hoop dat hij dit volhoudt.

Lieke, nog proficiat met je jubileum.

Nog een fotootje van Lucas na het badderen. :inlove:

Hey meiden,

Hier een lekker rustig zondagje. Vanavond ff op visite, maar eerst ga ik de pas geschilderde trap een beetje leuk maken met sjablonen en een tamponeerkwast.

Ik zal straks een fotootje plaatsen van mijn creatie.

Het eindresultaat van een middagje creabea:

Ben ik effe snel voor het laatste flesje!

Lieke :thumbup: ziet er mooi uit hoor!

Kes :inlove:

Mees nee ik denk niet dat Jim een allergie heeft, morgen naar het cb dus dan maar eens kijken wat ze daar zeggen…

Meiden ik heb Jim opgegeven voor de verkiezing van de leukste baby van 2006, willen jullie als je het leuk vindt, op hem stemmen? Ik weet niet of de link hier mag staan, maar dat merken we wel als de modi’s hem weghalen…

link verwijderd, oproepen tot stemmen is inderdaad niet toegestaan

Nou ik heb gestemd hoor…

Nu maar hopen dat heeel kok op je gaat stemmen Jim :thumbup:

Heb ook gestemd :smiley:

Thanx meiden! Tis rustig hier vandaag…

Jim heeft trouwens ook zijn eigen site: http://jim.toddler.nl

en op het showforum bij de sept. of aug. beebs kunnen jullie ook foto’s zien (maar die staan ook op de site…)

Ik heb wel wat teweeg gebracht, want er zijn meteen een paar meiden bij de babybabbelaars die ook hun kindje aangemeld hebben :lol:

Zo we hebben de prikjes weer achter de rug. Ik heb hem echt nog maar 2x zo overstuur gezien (de vorige prikjes en nu dus). Hij had net een paar rode wangen en voelde wel warm, maar heeft lekker zijn flesje leeggedronken en zijn broek voor de derde keer vandaag! gevuld met een leuk kleiwerkje voor mama. Maar hij lag al weer lekker te kraaien in zijn bedje en is inmiddels in slaap gevallen dus zo gauw even de dweil door de woonkamer halen! Voor het lijstje: hij is nu 60 cm en weegt 5925 gram. Op 4 januari mogen we weer voor voorlopig de laatste prikjes geloof ik. Nog een heel gedoe trouwens om daar te komen, ik dacht met dit weer ga ik lekker lopen… kwam ik onderweg een omleiding tegen voor brom/fietsers, niks voor voetgangers en het voetpad was dus gewoon bestraat, fietspad niet. Ik blij want dit is de kortste weg… halverwege was er dus geen voetpad meer ik ben maar door het zand gaan ploegen erg vermoeiend maar goed voor de calorietjes had het bloedheet. Daarna naar huis wist ik niet precies hoe ik het beste kon lopen, heb ik dus gewoon heel Maarssenbroek gehad zo ongeveer… dus ik heb wel weer genoeg beweging gehad voor vandaag.

Suus wat een leuke site heeft Jim :inlove:

Heerlijk mannetje zeg :inlove:

Hier gaat het wel. Mijn eitje komt er weer aan, flink aan het klussen dus.

Ik ben zo verdrietig :cry:

Onze Boomer eet niet meer. Al een tijdje moeten we hem voeren, maar ook dat gaat niet meer.

Hij kan geen brokken weg krijgen en we hebben alle soorten vlees geprobeerd, maar hij wil niet meer.

Gisteren zijn we naar de dierenarts geweest. Ze kunnen niks voor hem doen. Hij vertoond dementsie en gaat nu weg kwijnen.

Hij is nog altijd zo vrolijk, hij rent nog door de kamer. Alleen poept en plast hij elke dag in huis. Dat doet hij al een tijdje. Maar eten wil hij echt niet meer.

Volgende week word hij ingeslapen, ik wil het niet, hij rent nog zo fijn rond in huis.

Maar bij de dierenarts is dat de enigste oplossing. Voordat hij helemaal wegkwijnt.

Ik vind het zo moeilijk en ik ben zo verdrietig.

We hebben heb god zij dank nog 4 hele mooie jaren mogen geven.

Nu moet ik volgende week weer een lieverd weg brengen. Terwijl het afschijd van Koran nog zo helder is, die moest ik 4 jaar geleden na 14 jaar wegbrengen.

Ik weet het honden hebben niet het eeuwige leven, maar het is zo moeilijk dat ik voor hun moet beslissen :cry:

Hij gaat bij mij terug komen in een mooie urn. Ik wou dat dat met Koran ook had, maar toen waren die opties er niet. Ik kon hem cremeren alleen of met andere honden.

Heb toen samen met andere honden gekozen zodat hij niet alleen zou zijn :oops:

Ik hoop dat ik er volgende week goed aan doe :frowning:

Boomer

We kunnen trouwens ook niet kopen. Een huis bedoel ik.

Omdat Rob geen vast contract heeft en ik een uitkering.

Het kan pas als ik herkeurd ben en Rob een vast contract heeft.

Maarja dat geven ze niet snel bij defensie. Hij krijgt waarschijnlijk wel een nieuw contract omdat hij een andere baan heeft gekregen, nouja niet echte en andere baan maar hij is van Nieuw Millingen naar Vliegbasis Eindhoven gegaan. Kan hij weer lekker op de toren werken.

Maar we gaan er van uit dat het weer gewoon een 4 jaars contract is en niet voor onbepaalde tijd

Dus we gaan nu voor de huurhuizen in Uden.

Gelukkig sta ik dik 4 en half jaar ingeschreven. Vandaag worden er weer huizen aangeboden. Dat is om de 14 dagen, dadelijk gauw eens kijken.

Verder geen nieuws hier. Hoop dat met iedereen goed gaat.

Liefs Angèl

Vraagje aan jullie

Ben ik echt zo’n zeikwijf?

http://angel1981.punt.nl/index.php?r=1&id=321654&tbl_archief=#r230576

@Chelleke wrote:

Vraagje aan jullie

Ben ik echt zo’n zeikwijf?

http://angel1981.punt.nl/index.php?r=1&id=321654&tbl_archief=#r230576

Jij een zeikwijf neuu echt niet heb het berichtje gelezen. Meestal zijn het de mensen zelf die om aandacht vragen die zulke dingen schrijven. Je eigen er niet druk om maken. Weet niet of je het berichtje kan verwijderen? En meis ik ken ook iemand die reuma heeft en weet ook wat zei door maakt. Mijn advies maak je er niet al te druk om.

Liefs West :-* :-*

Dank je west

Het is me duidelijk dat ze vanaf het KOK forum komt en ze gunt me geen kinderen :roll:

@Chelleke wrote:

Dank je west

Het is me duidelijk dat ze vanaf het KOK forum komt en ze gunt me geen kinderen :roll:

Lekker laten gaan en als ze je hier lastig komt vallen kun je het altijd nog tegen de modies door geven…

Hier zal het deze ronde niet raak zijn dames helaas. Het lukt hubbie niet meer helaas zondag ging het nog goed maar deze week in mijn vruchtbare week niet… Het lukt verders wel alleen halverwege dan lukt het hubbie niet meer en wat we dan fout doen weten we niet… Ik moet het wel altijd tegen hubbie zeggen want hij gaat altijd later naar bed als ik en dan weet hij het ook gelijk…Dat is een paar maanden geleden ook al eens gebeurd maar nu alweer en hubbie werd er gisteren zelfs kwaad over dat hij de deuren keihard dicht gooide. En beneden in de bank zelfs zat te huilen heb hubbie nog niet vaak zien huilen maar gisteren gooide hij het er toch uit. En nu wil hubbie dat ik de ha bel voor hem om een gesprekje voor hem te maken. Weten jullie misschien raad voor ons wat we zouden kunnen doen? Ik bel om 8.00 wel even de ha. :wall: :wall: :wall: :wall: Baal wel als een stekker eerlijk gezegt… En hubbie zegt ook ik wil het van de week niet meer omdat het dan voor mij weer een grote teleurstelling zou zijn als het weer niet gaat lukken…

:-* West

@west wrote:

@Chelleke wrote:
Dank je west

Lekker laten gaan en als ze je hier lastig komt vallen kun je het altijd nog tegen de modies door geven…

Hier zal het deze ronde niet raak zijn dames helaas. Het lukt hubbie niet meer helaas zondag ging het nog goed maar deze week in mijn vruchtbare week niet… Het lukt verders wel alleen halverwege dan lukt het hubbie niet meer en wat we dan fout doen weten we niet… Ik moet het wel altijd tegen hubbie zeggen want hij gaat altijd later naar bed als ik en dan weet hij het ook gelijk…Dat is een paar maanden geleden ook al eens gebeurd maar nu alweer en hubbie werd er gisteren zelfs kwaad over dat hij de deuren keihard dicht gooide. En beneden in de bank zelfs zat te huilen heb hubbie nog niet vaak zien huilen maar gisteren gooide hij het er toch uit. En nu wil hubbie dat ik de ha bel voor hem om een gesprekje voor hem te maken. Weten jullie misschien raad voor ons wat we zouden kunnen doen? Ik bel om 8.00 wel even de ha. :wall: :wall: :wall: :wall: Baal wel als een stekker eerlijk gezegt… En hubbie zegt ook ik wil het van de week niet meer omdat het dan voor mij weer een grote teleurstelling zou zijn als het weer niet gaat lukken…

.

Ach wat kloten, :frowning:

Ik hoop dat de HA iets kan doen

sterkte

@Chelleke wrote:

@west wrote:
@Chelleke wrote:
Dank je west

.

Ach wat kloten, :frowning:

Ik hoop dat de HA iets kan doen

sterkte

Dankje wel :-

Vandaag heb ik een baaldag kan er ook niks aan doen…

:-
West

Geeft helemaal niks joh, dat hebben we allemaal wel is. :hug:

Ik ga straks naar Uden, met Boomer het park in en dan ontzettend veel foto’s maken.

Morgen rond deze tijd leeft hij al niet meer :cry:

@Chelleke wrote:

Ik ga straks naar Uden, met Boomer het park in en dan ontzettend veel foto’s maken.

He shit zeg heel veel sterkte meid.

Ik brand vandaag en morgen een :kaars:

:-* :-*

@west wrote:

@Chelleke wrote:

He ships zeg heel veel sterkte meid.

Dank je wel meis

@Chelleke wrote:

@west wrote:
@Chelleke wrote:

He ships zeg heel veel sterkte meid.

Dank je wel meis

Graag gedaan meis !!! Ik ben er voor je hoor !!!