Ben er weer.
Vorige week dus al problemen met de pc maar nu was hij dus helemaal gecrasht :x
Vanaf zaterdag deed hij niks meer, dus maar weggebracht en harde schijf was kapot :roll:
Gelukkig hebben ze alles over kunnen zetten, heb niet echt veel bijzondere dingen erop staan, maar hoopte zo dat ze mijn foto´s nog konden redden en dat is gelukkig gelukt :dance:
Dat is het nadeel van digitaal he, je drukt niks meer af, tenminste wij niet en ik had ook nog niet alles op cd staan :oops:
Maar goed ik ben er weer.
Even terug lezen hoor wat iedereen te vertellen had.
Suus: heb ook gelijk gestemd hoor!!! :lol:
Lieke: je bent weer creatief bezig geweest zag ik :thumbup:
West: dipje? :hug:
Ben je iets wijzer geworden van de huisarts?
Vervelend hoor, herken het wel een beetje, wordt op een gegeven moment zo geforceerd van nu is het groen licht dus…
Angel: Wat vreselijk dat je je hondje kwijt gaat raken meid.
Hele moeilijke beslissing altijd he, vooral als hij nog vrolijk rond loopt.
Ik heb het inmiddels 2x meegemaakt en weet hoe je je voelt, heel veel sterkte.
En wat heb ik me boos zitten maken zeg toen ik die stukjes zat te lezen.
Wat een vreslijke mensen heb je toch.
Belachelijk om zo tegen iemand te reageren die je niet eens kent.
Als ze echt zo veel lef had zou ze zich wel bekend maken en niet zo alleen maar anoniem doen ( lekker toepasselijk ik met mijn anoniempje :oops: )
Als ik een mooie positieve test heb en iedereen weet het dan maak ik me bekend hoor :lol:
Kun je niet proberen uit te vinden waar het vandaan komt, je denkt iemand van kok ???
Of kan ze niet geblokkeerd worden ofzo?
Meid als er iemand geen zeikwijf is ben jij het hoor, terwijl je toch genoeg klachten hebt waarover je absoluut mag “zeuren” zou wel eens willen weten hoe zij er mee om zou gaan :x
Hier verder niet heel veel nieuws.
Ben nog druk aan het tempen, laag deze ronde steeds 36,4 en 3x 36,3 nu vanochtend 36,5.
Ook bezig met de ovulatietesten gister al een goed streepje maar nog te licht om positief te zijn dus verwachtte ik vandaag een goede maar weer een lichte :eh: dus weet het niet hoor.
Misschien toch morgen op dag 16 pas???
West: dipje? :hug:
Ben je iets wijzer geworden van de huisarts?
Vervelend hoor, herken het wel een beetje, wordt op een gegeven moment zo geforceerd van nu is het groen licht dus…
Morgenmiddag om 15.20 bij de ha zijn en dan eens kijken of zei een oplossing weet voor ons probleem…
:-* :-*
@anoniempje wrote:
Ben er weer.
Vorige week dus al problemen met de pc maar nu was hij dus helemaal gecrasht :x
Vanaf zaterdag deed hij niks meer, dus maar weggebracht en harde schijf was kapot :roll:
Gelukkig hebben ze alles over kunnen zetten, heb niet echt veel bijzondere dingen erop staan, maar hoopte zo dat ze mijn foto´s nog konden reddenen dat is gelukkig gelukt :dance:
Dat is het nadeel van digitaal he, je drukt niks meer af, tenminste wij niet en ik had ook nog niet alles op cd staan :oops:
Angel: Wat vreselijk dat je je hondje kwijt gaat raken meid.
Hele moeilijke beslissing altijd he, vooral als hij nog vrolijk rond loopt.
Ik heb het inmiddels 2x meegemaakt en weet hoe je je voelt, heel veel sterkte.
En wat heb ik me boos zitten maken zeg toen ik die stukjes zat te lezen.
Wat een vreslijke mensen heb je toch.
Belachelijk om zo tegen iemand te reageren die je niet eens kent.
Als ze echt zo veel lef had zou ze zich wel bekend maken en niet zo alleen maar anoniem doen ( lekker toepasselijk ik met mijn anoniempje :oops: )
Als ik een mooie positieve test heb en iedereen weet het dan maak ik me bekend hoor :lol:
Kun je niet proberen uit te vinden waar het vandaan komt, je denkt iemand van kok ???
Of kan ze niet geblokkeerd worden ofzo?
Meid als er iemand geen zeikwijf is ben jij het hoor, terwijl je toch genoeg klachten hebt waarover je absoluut mag “zeuren” zou wel eens willen weten hoe zij er mee om zou gaan :x
Hier verder niet heel veel nieuws.
Ben nog druk aan het tempen, laag deze ronde steeds 36,4 en 3x 36,3 nu vanochtend 36,5.
Ook bezig met de ovulatietesten gister al een goed streepje maar nog te licht om positief te zijn dus verwachtte ik vandaag een goede maar weer een lichte :eh: dus weet het niet hoor.
Misschien toch morgen op dag 16 pas???
Balen zeg van je pc. Gelukkig hebben ze je foto’s kunnen redden
Ik ben een keer alle foto’s kwijtgeraakt die erop stonden, wat heb ik gehuild zeg. Sindsdien haal ik ze er altijd zsm eraf
Ik heb mijn weblog opgezegd. Ze ging echt veel ste ver.
Ze is op mijn weblog gekomen via een link vanaf het kok.
Dus komt van het KOK vandaan. Helaas mag Ruud geen gegevens geven ivm de wet op privacy. Dus hij kan me ook niet helpen.
Nouja ik maak me er niet meer druk om. Zij heeft meer hulp nodig dan ik

Ja dat was te verwachten he dat hij geen gegevens door mag geven maar ja toch jammer dat je zo iemand niet even duidelijk de waarheid kan zeggen.
En dat je voor zo iemand je weblog op moet zeggen want wie geeft haar het recht om zulke dingen te zeggen?
Maar maak je er maar niet druk om hoor, je weet wel beter toch?
Zoiemand is idd niet wijs en kan beter hulp zoeken.
De foto’s van de vakantie zet ik meestal wel vrij snel op cd hoor maar heb ook een heleboel losse mapjes van dagjes weg, foto’s van mijn nichtje en van mijn hondje waar ik dan regelmatig nieuwe bijvoeg maar die ik dus niet op cd zet :doh:
Hier de laatste foto’s van Boomer
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=225569
O Angel: wat heb jij een rotdag gehad zeg :hug:
Weten dat het de laatste keer is dat je met hem weg geweest ben.
Ik heb ook nog foto’s van mijn vorige hond, die is gemaakt voordat we weg gingen naar de dierenarts dus echt de aller allerlaatste foto je ziet dan ook zo’n blik in die oogjes .
Ik zal aan je denken morgen, heel veel sterkte :-*
Hey meiden ben even een paar dagen niet hier geweest, mis ik meteen een hoop geloof ik… Angel ben nu wel erg benieuwd wat er geschreven is op je weblog eigenlijk, maar de link werkt niet meer omdat je hem hebt opgezegd zeker?
Heel veel sterkte morgen met je hondje, ik vind het wel mooi dat wij die keus voor onze beestjes kunnen maken en dat we ze pijn en een hoop ellende kunnen besparen. Dat vind ik een teken van liefde en als je dat kan doe je er altijd goed aan, het niet doen is nou juist heel egoïstisch omdat je dan niet voor je beestje maar voor je eigen gevoelens kiest. Ik wou dat het voor een mens wat makkelijker was zo’n beslissing te maken.
Ik houd het kort, want ik moet Jim zo wakker gaan maken, we hebben hier weer een flinke dip met eten, was er vanochtend echt even verdrietig om en heb even bij de babybabbelaars gespuid en dat lucht dan wel weer even op. Het gaat gewoon erg moeizaam en ik heb dan ook besloten om morgen maar eens met de ha te gaan bellen. Jim is nu ruim 3 maanden en nog wil het drinken niet echt goed gaan, anders had ik nu weer moeten werken hoe kan je nou lekker werken als je weet dat je kind bij niemand anders dan bij jezelf goed eet… Morgen heb ik nog een maandje met hem en dan hoop ik echt dat het allemaal wat beter gaat.
Ben benieuwd wat de ha zal gaan zeggen suus hopelijk gaat jim snel goed eten en kun jij met een gerust weer aan het werk!!
Chelleke: Sterkte vandaag ik denk aan je meis… :kaars: :kaars:
:-* West
chelleke sterkte :hug:
wel hele mooie foto’s heb je nog gemaakt :inlove: heb je wel een mooie herinnering
Chelleke heel veel sterkte vandaag meid… :hug:
Suus, had je al gebeld naar de ha??
Verder geen nieuws eigenlijk.
Nou het is voorbij, mijn mannetje is naar de hondenhemel :kaars:
Vanmorgen om 09:45 waren we bij de dierenarts.
Hij heeft eerst een slaap prikje gekregen en is in mijn armen gaan slapen en heeft no flink gesnurkt.
Daarna kreeg hij “het” spuitje en is vredig ingeslapen in mijn armen.
Wat heb ik gehuild
Daarna heb ik 'm op mijn armen meegenomen en weggebracht naar het crematorium. Daar heb ik nog geknuft, kusje gegeven en afscheid genomen.
Woensdag komt hij weer bij me terug in een mooie urn.
:vlinder: Hij is van ons heen gegaan maar
in mijn hart zal hij altijd voort bestaan :vlinder:
@anoniempje wrote:
O Angel: wat heb jij een rotdag gehad zeg :hug:
Weten dat het de laatste keer is dat je met hem weg geweest ben.
Ik heb ook nog foto’s van mijn vorige hond, die is gemaakt voordat we weg gingen naar de dierenarts dus echt de aller allerlaatste foto je ziet dan ook zo’n blik in die oogjes.
Ik zal aan je denken morgen, heel veel sterkte :-*
@Tante Soesa wrote:
Heel veel sterkte morgen met je hondje, ik vind het wel mooi dat wij die keus voor onze beestjes kunnen maken en dat we ze pijn en een hoop ellende kunnen besparen. Dat vind ik een teken van liefde en als je dat kan doe je er altijd goed aan, het niet doen is nou juist heel egoïstisch omdat je dan niet voor je beestje maar voor je eigen gevoelens kiest. Ik wou dat het voor een mens wat makkelijker was zo’n beslissing te maken.
@west wrote:
Chelleke: Sterkte vandaag ik denk aan je meis.. :kaars: :kaars:
:-* West
@Mees wrote:
chelleke sterkte :hug:
wel hele mooie foto's heb je nog gemaakt :inlove: heb je wel een mooie herinnering
@lieke1 wrote:
Chelleke heel veel sterkte vandaag meid... :hug:
Dank jullie wel
:-* :-* :-*
@Tante Soesa wrote:
Hey meiden ben even een paar dagen niet hier geweest, mis ik meteen een hoop geloof ik… Angel ben nu wel erg benieuwd wat er geschreven is op je weblog eigenlijk, maar de link werkt niet meer omdat je hem hebt opgezegd zeker?
Ik houd het kort, want ik moet Jim zo wakker gaan maken, we hebben hier weer een flinke dip met eten, was er vanochtend echt even verdrietig om en heb even bij de babybabbelaars gespuid en dat lucht dan wel weer even op. Het gaat gewoon erg moeizaam en ik heb dan ook besloten om morgen maar eens met de ha te gaan bellen. Jim is nu ruim 3 maanden en nog wil het drinken niet echt goed gaan, anders had ik nu weer moeten werken hoe kan je nou lekker werken als je weet dat je kind bij niemand anders dan bij jezelf goed eet…Morgen heb ik nog een maandje met hem en dan hoop ik echt dat het allemaal wat beter gaat.
Ik zal je vanaaf wel even pm-en.
Ik heb alles bewaard.
Ik ga mijn logjes nu gewoon bij mijn space van msn neerzetten, zodat niet iedereen erbij kan.
Vervelend zeg dat je kleine mannetje zo’n moeite heeft met zijn flesje

Kan me best voorstellen dat je daar verdrietig m bent. :hug:
Ik hoop dat de ha je kan helpen en dat het snel wat beter gaat

Chelleke,
Ik zag je site en las dat je vandaag boomer in hebt laten slapen. Knap dat je de keus hebt kunnen maken, dat is nooit makkelijk.
:kaars: Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van boomer. :**:
@femmie wrote:
Chelleke,
Ik zag je site en las dat je vandaag boomer in hebt laten slapen.Knap dat je de keus hebt kunnen maken, dat is nooit makkelijk.
:kaars: Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van boomer. :**:
Dank je wel
Angel: heel veel sterkte hoor :hug:
Het is altijd zo makkelijk gezegd van: het is beter voor hem maar goed dat maakt je enorme verdriet er niet minder om
Suus: jeetje wat lastig dat je kleine mannetje nog steeds niet lekker drinkt.
Zal toch nu wel eens beter moeten gaan.
Wat zei je ha ervan?
Ga niet lopen tobben hoor vraag anders gewoon een verwijzing naar de kinderarts want er moet toch een verklaring voor zijn en misschien is het wel iets heel onschuldigs wat goed te verhelpen is.
Hoop dat het snel beter gaat
Chelleke wel goed dat het nu achter de rug is, nog langer moeten wachten zou het alleen maar moeilijker maken denk ik! Voor jou :-* :hug:
Vandaag gingen de eerste 3 voedingen goed… om 15.00 uur was ik bij mijn vriendin Nannietje, haar kindje is vandaag 1 jaar geworden, en hij dronk zijn flesje netjes en rustig leeg, zat er nog over te grappen met haar moeder. Daarna heeft hij nog even bij iemand op schoot gezeten en toen ik hem terug kreeg ging hij helemaal over de rooie (half uurtje nadat de fles leeg was) hij heeft echt een uur lang ontroostbaar hysterisch gehuild, dat heb ik nog nooit meegemaakt met hem. Ben gaan lopen, op zijn buik in mijn armen gehouden, rechtop gehouden, alles geprobeerd maar niks hielp (en natuurlijk geen sinababy bij me… :wall: ) Nannie heeft haar buikdrager uiteindelijk voor me opgezocht en hij zat er nog geen 5 minuten in of hij was helemaal stil. Hij had flinke krampen en was flink aan het overstrekken met die beentjes en die blik in zijn oogjes was zoooo zielig. Hij heeft in de buikdrager nog 3 grote boeren gelaten en viel toen in slaap. Voor we in de auto gingen begon hij nog even te miepen maar onderweg was hij gelukkig rustig (toch 3 kwartier zonder file en het was inmiddels spits…) thuis zat hij weer lekker te lachen in zijn stoel :inlove:
De ha bel ik maandag pas, ze is er nooit op vrijdag maar volgens mij ook niet op maandag, dan maak ik vast een afspraak via de assistente. Meestal kan ik dan de dag erna wel terecht.
Balen zeg dat huiluurtje bij Nannietje, maar wel fijn dat het in de auto goed ging.
Hier geen nieuws eigenlijk ff heel druk, hubbie heeft net een nieuwe baan…
Nou Suus: hoop dat je van de week dan wat meer weet als je bij de ha geweest bent hoor.
Wel erg zielig als hij helemaal overstuur raakt.
Angel: hoe is het met jou vandaag?
Ik had gisteren een goed duidelijk streepje op de ovulatietest maar twijfelde of het donker genoeg was om positief te mogen noemen :roll:
Maar sinds gistermiddag tot vanochtend last van mijn onderbuik dus ik denk dat mijn eisprong dan toch geweest is gisteren.
Vandaag nog een test gedaan en helemaal geen streepje meer en mijn temp is weer geleidelijk aan het stijgen, steeds 36,3 toen donderdag 36,5 en nu 36,6 .
Donderdagavond geklust :inlove: dus wie weet mooi op tijd geweest en …
Nou, ik heb ff tijd om bij te kletsen…
Echt zo druk gehad de laatste week.
Dinsdag was de 6de sterfdag van mijn moeder. Hubbie was in de middag vrij en 's avond naar mijn pa geweest.
Woensdag gewerkt en om 16.00 belde hubbie op -of ik voor een presentatie voor zijn nieuwe baan-'s avonds meeging naar Bussem :shock: (ik woon in Oss en moest van Nijmegen komen)
Dus toen waren we pas om 23.30 thuis.
Donderdag weer werken met koopavond. (kon gelukkig iets eerder weg)
Vrijdag eerst hier soppen en in de middag naar mijn tante.
Om 19.15 was hubbie thuis met zijn nieuwe auto en die wilde hij natuurlijk ff aan mijn broer laten zien en mee rijden :mrgreen: (ikke weer mee)en toen we thuis kwamen stonden er vrienden voor de deur uit Den Haag.
Gister had hubbie vrij, maar ik mocht gewoon werken en gisteravond hadden we met een oom en tante afgesproken…en vandaag naar Amsterdam geweest . Hubbie wou de auto testen en ik wilde ff lekker weg.
Morgen ga ik denk ik, naar Saskia en Max voor de sinterklaas…
Nu weten jullie waarom ik niet al teveel heb kunnen reageren :oops:
Chelleke hoe is het nu met je meid???