Sept/Okt 2005!

Zo Lieke dat was wel een druk weekje dan

Hier gaat alles wel oke. Ik probeer er niet te veel aan te denken want dan word ik er misselijk van.

Huilen kan ik even niet meer. Ik denk als ik woensdag Boomer haal dat ik dan wel weer even een paar tranen laat. :shifty:

Gelukkig heb ik mijn andere meiden nog om me heen, dat verzacht de pijn een beetje.

Toen ik 4 jaar geleden Koran na bijna 14 jaar weg bracht had ik geen andere honden, dat was echt zwaar, een heel leeg huis. Niks die tegen je op sprong als je thuis kwam. Niks om te kroelen. Dat heb ik nu gelukkig niet.

Het is wel net allemaal in mijn vruchtbare dagen gebeurt, dus veel hebben we er niet aan gedaan. Ik had niet echt zin zeg maar.

Maarja volgende keer beter :wink:

@Chelleke wrote:

dus veel hebben we er niet aan gedaan. Ik had niet echt zin zeg maar.

Hihi :oops: Hier deze maand ook overgeslagen… :wink:

@lieke1 wrote:

@Chelleke wrote:

dus veel hebben we er niet aan gedaan. Ik had niet echt zin zeg maar.

Hihi :oops: Hier deze maand ook overgeslagen… :wink:

Gaan we samen door :wink:

Waar is iedereen :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

@lieke1 wrote:

Waar is iedereen :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

HIER hahahaha weinig te melden sorry

:-*

@west wrote:

@lieke1 wrote:

Hihi zo krijgen we ook wel een pagina vol…

@lieke1 wrote:

@west wrote:
@lieke1 wrote:

Hihi zo krijgen we ook wel een pagina

vol…

Inderdaad ja hahahaha

Ik wil ook mee doen!!!

Ben er ook nog hoor!!! :lol:

Maar heb eigenlijk ook geen nieuws :shock:

@anoniempje wrote:

Ik wil ook mee doen!!!

Ben er ook nog hoor!!! :lol:

Maar heb eigenlijk ook geen nieuws :shock:

lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

hahahaha

Jullie ook niks leuks te vertellen?

Ik ook niet echt.

Ben druk aan het werk, heb een gezin waar het allemaal anders loopt dan de bedoeling is, kindje is opgenomen in het ziekenhuis dus dat is best heftig allemaal :cry: want het is behoorlijk ernstig en nog heel onduidelijk hoe het verder zal gaan lopen.

@anoniempje wrote:

Jullie ook niks leuks te vertellen?

Ik ook niet echt.

Ben druk aan het werk, heb een gezin waar het allemaal anders loopt dan de bedoeling is, kindje is opgenomen in het ziekenhuis dus dat is best heftig allemaal :cry: want het is behoorlijk ernstig en nog heel onduidelijk hoe het verder zal gaan lopen.

Dat is dan inderdaad wat minder ja… Nee helaas hierniet veel nieuws.

Wel ben ik bij de ha geweest vorige week en hubbie moet zijn zaadjes laten na kijken omdat wij ook al bijna een jaar bezig zijn dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen hoop op goed nieuws.

Ja dat is waar ook ging natuurlijk niet zo lekker met hubbie he?

Voelt hij zich al wat beter?

Spannend dan de 1e onderzoeken.

Hoe gaat zoiets in zijn werk? (nou ja dat bedoel ik niet helemaal want dat weet ik natuurlijk wel, potje vullen toch?) :oops:

Maar na hoe lang heb je de uitslag?

Zit er hier ook al 1 voor te bereiden dat hij er toch ook aan moet geloven als we besluiten naar de dokter te stappen.

Ziet zich al lopen met zijn potje :lol:

@anoniempje wrote:

Ja dat is waar ook ging natuurlijk niet zo lekker met hubbie he?

Voelt hij zich al wat beter?

Spannend dan de 1e onderzoeken.

Hoe gaat zoiets in zijn werk? (nou ja dat bedoel ik niet helemaal want dat weet ik natuurlijk wel, potje vullen toch?) :oops:

Maar na hoe lang heb je de uitslag?

Zit er hier ook al 1 voor te bereiden dat hij er toch ook aan moet geloven als we besluiten naar de dokter te stappen.

Ziet zich al lopen met zijn potje :lol:

Dat weet ik nog niet maar hij moet eerst als hij daar aan toe is het potje vullen en dan kijken ze het na maar hoe lang dat dat duurt dat weet ik nog niet dat zal hij dan wel te horen krijgen denk ik. Dus ben benieuwd allemaal. Ja hoor hij voelt zich wel goed maar hij wilde het nog niet verders dus daar heb ik begrip voor maar hij wil wel het potje gaan vullen dus dat is even afwachten !!!

Hier wachten we nog ff met verdere stappen, eerst maar wachten tot maart.

Dan moet ik weer naar de gyn.

@lieke1 wrote:

Hier wachten we nog ff met verdere stappen, eerst maar wachten tot maart.

Dan moet ik weer naar de gyn.

Veel succes dan meis het duurt nog even maar toch :hug:

lieke1"]Hier wachten we nog ff met verdere stappen, eerst maar wachten tot maart.

Dan moet ik weer naar de gyn.[/quote]

Veel succes dan meis het duurt nog even maar toch :hug:

West ik heb je ge pb-t

@lieke1 wrote:

West ik heb je ge pb-t

Heb je net terug ge-pbt

Zooo meiden, rustig hier geweest… gisteren kon ik even niet internetten, weet niet waarom.

Chelleke hoe is het nou met je? Ben trouwens nog steeds heel nieuwsgierig wat dat nou was met je weblog…

West ik ben benieuwd hoe het met je hubbie allemaal gaat aflopen!

Lieke en Anoniempje mijn hoop blijft op jullie gevestigd hoor! :-*

Hier was het weer druk de afgelopen dagen! Gisteren met Jim gaan zwemmen… was dus weer drama. Ik denk dat hij toch ook heel veel moeite heeft met drukte. Hij had ook krampjes weer heel erg, gelukkig had ik Cinababy mee, maar toen dat begon te werken was de les al weer voorbij Ik ben toch gebleven en de lerares (die ik toevallig ken) heeft hem van me overgenomen en is met hem gaan drijven, dat werkte na een tijdje wel. Ik heb dus niet met de les meegedaan maar ben wel met hem in het water gebleven. Als het ook met de drukte te maken heeft zal hij daar toch aan moeten wennen en wil ik daar niet aan toegeven. Volgende week gaan we het dus weer proberen!

Inmiddels ben ik er achter dat hij als ik zijn voeding heel erg dik maak (5-6 schepjes Nutriton) dat hij wel goed drinkt, nadeel is alleen dat het heel gauw gaat klonteren. Ik heb toch de ha gebeld, ik vind dat hij ook gewoon moet kunnen drinken, hij moet straks toch ook sapjes of thee of zo kunnen drinken lijkt me. Ik kon bij mijn eigen ha pas over twee ! weken terecht en bij een vervanger pas aan het eind van de week, vrijdag dus. Hij drinkt nu goed en ik geloof dat de krampjes ook wat minder worden, maar ik ga toch. Ik heb nu lang genoeg gerommeld! Ben nu ook aan het overstappen op Friso Comfort, is o.a. tegen krampjes en daar zit JBP ook al in dan moet ik er zelf nog wel een paar schepjes Nutriton doorheen gooien, maar het is niet anders! Omdat hij dus graag dik drinkt ga ik hem vanavond een paar lepels Nutrix door de fles geven denk ik, om de nacht door te komen heeft hij het niet nodig, hij slaapt altijd van 23.30 tot 8.30 en vandaag zelfs tot 9.00 uur!

Heey meiden!

Dat is weer een tijd geleden! Heb het ook zoooooooo druk!

Chelleke, allereerst nog heel veel sterkte met het overlijden van je hond Boomer! Wat heb je nog mooie foto’s kunnen maken zeg! Hele dikke knuffel!

Lieke1, gefeliciteerd dat je hub een nieuwe baan heeft! Heeft hij het naar zijn zin daar?

Alle andere meiden, hoe is het en hoe gaat het met de beebs??

Gisteren naar de Grote Arie en Silvester spektakel show geweest! Errug gelachen. Daarna kocht ik nog een dvd van de vorige show. Ik moest even wachten want daarna kwamen ze de dvd signeren! Echt tof!

Zaterdagavond naar James Bond geweest, ook een super film!

En mijn moeders verjaardag, ook erg gezellig!

Nu weer 5 dagen werken en dan gaan mijn buurvrouw en ik beginnen met kerstukken maken, in de hoop dat deze verkocht gaan worden. (heb zelf bloemiste diploma)

donderdag avond nog tapas maken met de buurvrouwen in een kookstudio, dus verlopig weer druk.

Frans Bauer gaat niet door dat wordt dus pas weer in mei, dus dat scheelt weer.

Voorlopig ben ik bang dat ik me niet zoveel meld!

Liefs, Janine