Sept/Okt 2005!

Hey suus ik hoop dat het gauw wat beter gaat met je mannetje

Hier gaat het wel oke. Vandaag mag ik Boomer halen.

De urn komt vandaag ook binnen. Ik zal er een foto van maken en hier neerzetten als alles klaar is.

Ik zal hier de berichtjes neerzetten, ik zou ze pm-en maar helemaal vergeten :oops:

Dit kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd:

2006-11-29 12:57:46
Jemig wat een zeikwijf ben jij zeg ongelovelijk wees godverdomme blij dat je gewoon dingen kunt doen wat mankeer je nou helemaal joh Er zijn meiden die er een stuk erger aantoe zijn dan jij hoor en die hoor je helemaal nooit zeiken .. Nee het zijn altijd de zelfde die zeiken en de zeikers leven het langste Onkruid vergaat niet zeggen ze dan en dat klopt helemaal ZEIKWIJF

2006-11-29 14:48:34
Zeikers zoals jij zijn niet te helpen en zullen altijd angst hazen blijven SCHIJTER Misschien gewoon een beetje aandacht te kort van Manlief misschien .....Dat denk ik eerder en ja als je net doet of je bang bent dan krijg je je aandacht wel hè En als je werkelijk reuma hebt (zoals jij zegt) sorry dat ik het zeg dan winkel je niet zoveel hoor en dat doe je ook niet als je echt angst aanvallen hebt DUS STEL JE NIET ZO AAN LUI WIJF

2006-11-29 21:50:32
Hey Rob Als ze wil dat mensen niet reageren dan moet ze een gesloten clubje ervan maken zodat niemand erop kan of kan reageren En jullie zijn duidelijk de 2 zieligste figuren van brabant en omstreken dat is nu wel duidelijk. En als jij werkelijk zo'n steun zal zijn voor je wijf waarom ben je dan altijd weg van huis en slaap je elders ?? Lekkere relatie of zit je bij je vriendin Want dat zal het wel gewoon zijn en tegen je vrouw zeggen .........Schatje ik moet werken hahahahahah LOOSER Want hoeveel mannen die hebben er geen matresse bij als hun wijf wat mankeert dus zo'n Looser zal jij ook wel zijn

2006-11-29 22:41:43
Ach jij bent zeker ook 1 van de looser vriendjes van deze aandacht trekster hè Vooral lekker aandacht geven zo'n typje dat is precies wat ze wil.. En nee hoor want ik ben niet rijp voor het gesticht maar ángel wel want ik werk namelijk voor mijn centen en dat kunnen we niet van iedereen zeggen hè en ik doe niet net of ik angst heb en het eigenlijk alleen doet om aandacht te trekken

2006-11-29 21:45:57
Maar dat doet pijn hè de waarheid ??? Aanstelster ....................want dat is wat je bent èèn grote aanstelster die gewoon aandacht te kort komt van dr kerel . Vind je dat nou leuk ? Net doen of je doodsbang bent maar wel gaan stappen,winkelen enz enz Dat valt bij mij nou onder dramaqueen AANSTELLER , LUIWIJF .......................want dat ben je gewoon een lui wijf die te lam is om te werken en daarom maar net doet of ze iets mankeert IK hoop dat je nooit een kind krijgt want dan is dat kind veel beter af want welk kind gun je nou een DramaQueen als moeder of een pa die nooit thuis is omdat hij het gezeik van zijn vrouw niet meer aankan .... ZIELIG HOOR

Dank je wel Janine :-*

Hier gaat het even wat minder ik ben ziek :wall: :wall: Ik denk de griep kon gisteren bijna niet meer op mijn benen staan en heb het koud. Hier een pyama aan en een badjas en de kachel staat hier op 21 graden en nu gaat het wel heb het niet meer zo koud. en ben ook pas een half uurtje wakker heb de klok rond geslapen. Dus ik hoop dat ik snel weer opknap…

Chelleke nog veel sterkte meis :-

Suus balen zeg dat het zwemmen nog niet goed ging hoop dat het snel beter zal gaan…

Janine Jij hebt het lekker druk zeg let je wel op jezelf meis

:-
West

Jezus Angèl hoe kan iemand die je niet kent nou zoiets neerzetten? En je denkt dus dat het iemand van KOK geweest is? (of weet je het zeker?) Waar haalt iemand het lef vandaan om zo op jou te reageren… ook al zou diegene het niet eens zijn met jouw wijze van leven, dan hoef je dat toch niet zo neer te zetten? Errug onbeschoft en helemaal als je dan ook nog anoniem blijft! Als je dan toch zo’n grote mond hebt moet je ook maar meteen zeggen wie je bent :snooty:

West beterschap!

Meiden hebben jullie het verdrietige nieuws in de huiskamer al gelezen? Het kindje van Rhiannon is geboren maar mocht niet blijven leven… zo oneerlijk, ze waren al zo lang bezig…

@Tante Soesa wrote:

jeeee Angèl hoe kan iemand die je niet kent nou zoiets neerzetten? En je denkt dus dat het iemand van KOK geweest is? (of weet je het zeker?) Waar haalt iemand het lef vandaan om zo op jou te reageren… ook al zou diegene het niet eens zijn met jouw wijze van leven, dan hoef je dat toch niet zo neer te zetten? Errug onbeschoft en helemaal als je dan ook nog anoniem blijft! Als je dan toch zo’n grote mond hebt moet je ook maar meteen zeggen wie je bent :snooty:

West beterschap!

Meiden hebben jullie het verdrietige nieuws in de huiskamer al gelezen? Het kindje van Rhiannon is geboren maar mocht niet blijven leven… zo oneerlijk, ze waren al zo lang bezig…

Oooh wat erg voor Rhianon :cry:

Zal dadelijk even lezen.

West beterschap!!

Ja dat meiske is niet echt eerlijk, maarja

ik houd nou mijn weblog bij op mijn hyves

Ze is op mijn weblog gekomen via de link via het kok, dat kon ik achterhalen.

Maarja het is wel goed.

:-*

@Tante Soesa wrote:

jeeee Angèl hoe kan iemand die je niet kent nou zoiets neerzetten? En je denkt dus dat het iemand van KOK geweest is? (of weet je het zeker?) Waar haalt iemand het lef vandaan om zo op jou te reageren… ook al zou diegene het niet eens zijn met jouw wijze van leven, dan hoef je dat toch niet zo neer te zetten? Errug onbeschoft en helemaal als je dan ook nog anoniem blijft! Als je dan toch zo’n grote mond hebt moet je ook maar meteen zeggen wie je bent :snooty:

West beterschap!

Ja ik heb het gelezen en heb al een berichtje geplaats vind dit echt heel erg voor hun.

Dankje wel

:-*

Hier de urn met boomer

Koran (de zwarte hond) komt ook nog zo in een zelfde lijstje

@Tante Soesa wrote:

Suus helemaal mee eens.
Angel ik weet zeker dat jullie een kindje heel gelukkig kunnen maken en trek je hier niks van aan :naughty: :naughty:
Meid kop op en laat je niet kisten!!!! :-*

En wat heb je een een heel mooi plekje voor Boomer.... :kaars: :kaars:

West beterschap!

Ja heb het (helaas) gelezen :cry: :cry:

Suus: wat belachelijk dat je pas over 2 weken bij je huisarts terrecht kan zeg, is toch niet normaal?

Angel: mooi plekje voor Boomer hoor.

Janine: leuk dat je het druk hebt met allerlei leuke dingen.

Ik las vandaag in de krant dat de show van Arie en Sylvester tegen viel, wij gaan in mei dus blij van jou te horen dat het toch leuk is. :wink:

West: van harte beterschap meid, hoop dat je snel opknapt.

Hier alles prima, temp geleidelijk aan het stijgen.

Moest net voor de 1e keer naar een nieuwe tandarts, wilde ze foto’s maken dus ze vraagt: Ben je zwanger?

Ik: Nou voor zover ik nu weet niet!

Zij: Maar ben je bezig?

Ik: Ja dat wel!

Zij: Ehh hoe zit je in je cyclus, hoe groot is de kans dat je wel zwanger bent?

Ik: Nou als het zo is dan is het heel kort moet volgende week ongesteld worden maar de kans is dus wel aanwezig.

Zij: Dan wil ik toch niet het risico lopen om foto’s te maken.

Netjes He!!! :thumbup:

Moet nu bellen als ik toch kan komen maar ik hoop natuurlijk dat ik de komende 9 maanden niet kan gaan :lol:

Moet wel terug naar de mondhygieniste om tandsteen te laten verwijderen :shifty:

ik :pray: voor iedereen die nog bezig is…

Dank jullie wel :smiley:

Heb even een duidelijker foto gemaakt. Alleen de foto van Kootje moet nog opnieuw geprint worden, want de kleuren zijn hier bijna op :oops:

Angèl mooi plekje hoor voor je beestjes en mooi gedaan die foto’s!

Anoniempje spannend, ik hoop dat het nog heel lang gaat duren voor je foto’s mag maken :wink:

Nou heb ik net weer hoor… gisteren is onze mooie nieuwe heeeeel dure (heb echt nog nooit zoveel geld aan een meubelstuk uitgegeven) bank geleverd. Schoonmoeder belde net een soort van beledigd omdat ze niet wist dat ie gebracht zou worden. Heb ik haar wel verteld maar als mijn neefje in de buurt is hoort ze dat soort dingen nooit en die was er bij. Het is een hele grote 3 -zitter en een aparte hocker. Met de tijd komt er ook nog een stoeltje bij, maar daar hadden we even geen geld voor, we hebben in een maand tijd de spaarrekening compleet geplunderd voor de bank en mijn autootje (bijna EUR 3000,- dus voorlopig doen we het even heeeel rustig…) dus zegt ze en wanneer komt het stoeltje dan, ik nou ja volgend jaar, eerst even de feestdagen doorkomen en dan zien we wel. We zijn voorlopig met zijn tweetjes en als er visite komt passen er makkelijk 4 mensen op de bank, eentje op de poef en ik heb nog de stoelen van de eethoek. Zegt ze ja maar met zijn vieren op de bank zit je niet lekker natuurlijk kan mij dat nou schelen! Voor die paar verjaardagen en af en toe visite hoef ik toch niet mijn meubilair aan te passen?! Dan zitten ze maar een paar uurtjes krap op de bank (en ik weet zeker dat dat niet zo is, heb zelf maar een half kussentje nodig) maar dat vind ik zo irritant! Gisteren zat Jim onder het eten te mopperen dus 2 kussens onder de spetters en hubbie moest er een beetje om mopperen, maar de kussens zouden aan twee kanten te gebruiken zijn en dat is bij deze niet dus die worden nog geruild, dus kan mij het dan schelen. Zegt ze ja het is maar een bank hoor hij moet daar niet om zeuren, ik ben ook zuinig maar hij… ja dahaaag ding is EUR 1700 en hij stond er net een paar uur, dan vind je het toch niet leuk als er al plekken in komen? We moeten kerst bij mijn schoonzusje vieren omdat mijn honden niet bij haar binnen mogen omdat ze net de tent verbouwd hebben… hoe kan ze dat dan zeggen… af en toe word ik zo moe van sommige mensen. Nou ja het is er weer even uit lekker gezeur om niks weer van mij, maar af en toe moet je even hè?!

Dan ter illustratie nog even een plaatje van hoe het was en hoe het is, vind het zelf ook een beetje kaal maar ja het is wennen. We hebben wel meteen veel meer ruimte in de huiskamer!

Ik had trouwens nog leuke foto’s in het showforum gezet

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=29332&postdays=0&postorder=asc&start=90

Suus: fijn weer zeg die schoonfamilie :wink:

Turlijk is het niet leuk als je net iets nieuws hebt staan en er komen gelijk vlekken op.

Erg mooie bank trouwens zeg, heel leuk :thumbup:

En even gekeken bij de foto’s, wat een schat is het toch , vooral die laatste foto met die krabbel op zijn neus :inlove: heerlijk mannetje

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg van Rhianon, zat nog een stukje terug te lezen waarin ze vertelde dat ze ontsluiting had en dat ze het zo spannend vond :cry:

Suus mooie bank hoor :thumbup:

Tja schoonfamilie :roll:

Hier zitten we ook met smart op de nieuwe bank te wachten.

Ik hoop dat we hem met hubbie zijn verjaardag hebben.

Inderdaad mooie bank :thumbup:

Ik houd het effe ego, druk met de kerstversiering hier…

Vandaag mijn bezoekje aan de ha gehad… nou dat was dus wat mij betreft weer pure tijdverspilling. Hij zei meteen dat het gewoon gulzigheid was dus ik heb gezegd dat dat het niet is en dat hij een onverdikte voeding nou juist heel langzaam drinkt en niet met een groter gaatje kan drinken omdat hij zich dan meteen verslikt. Een onverdikte fles daar doet hij een half uur over en dan gaat hij niet eens leeg. Dat lijkt me niet gulzig dacht ik zo :wall: . Zijn conclusie wat ik nu doe is het enige wat gedaan kan worden en tja die sapjes dat moeten we maar zien. Zo lang hij zijn flessen verdikt wel leegmaakt en geen last van zijn ontlasting heeft en goed groeit is het blijkbaar niet belangrijk. Hij zou nog even met de CB-arts overleggen of er nog iets is wat we kunnen doen en zou dan bellen als hij iets wist, maar ik ga er maar vanuit dat ik hem niet meer ga horen. Ik vroeg nog of er niet iets was van logopedie of zo maar dat bestaat volgens hem niet voor beebs. Ik heb er volgens mij een tijdje in een Wij jonge ouders van vorig jaar iets over gelezen dat dat dus wel bestaat dus daar ga ik nog eens naar op zoek. De fysio neemt het allemaal wel serieus gelukkig, dus ik neem het nog eens met haar op, zij neemt tenminste de moeite en de tijd om te kijken hoe hij drinkt. Zij staat in contact met de kinderarts in het zkh dus wie weet dat ik via haar anders nog iets gedaan kan krijgen!

Dames ik ga verder, morgen krijgen we het ook druk dus ik kijk nog of ik langs kan komen hier!

O Suus: fijn zeg zo´n huisarts waar je werkelijk niks aan hebt :x

Het is toch niet normaal dat Jim zo aan het tobben is en het kan toch geen kwaad om eens verder te kijken.

Hoop dat je via de fysio wat kan regelen.

Hier begint het weer spannend te worden, gister even bij iemand hun kamertje wezen bewonderen en o dan wil ik ook zo graag een mooi kamertje in gaan richten :frowning:

Vind het nu ook wel eng worden want ik mocht dus als het nog niet gelukt was eind van het jaar terug komen bij de ha en dan gingen de onderzoeken beginnen.

Toen hij dat een paar maanden geleden zei dacht ik: jeetje nog zo lang aantobben ik wil nu nagekeken worden maar nu het zover is wordt het erg eng.

Denk ook wel van zou ik niet nog even afwachten maar ja aan de andere kant, stel dat er iets is kunnen we maar beter zsm met evt. behandelingen beginnen toch???

Wat denken jullie?

ik was jullie kwijt door alle drukte met de vrebouwing in huis :cry: :cry: :cry: :cry: ik ben er weer!!!

Ik ook, miste jullie berichten ook steeds zie ik nu.

Even weer aanmelden dan maar