Sept/Okt 2005!

Hi Leny en Bibi!

Alles goed met jullie?

Miste jullie al…

Ja alles prima hier, ik had me nog niet aangemeld hier schijnbaar vandaar

Gaat goed hoor…

Erg druk in het niuewe huis en nog steeds op zoek naar een andere baan.

Mijn rug gaat een stuk beter en dat wil ik zo houden dus doe voorzichtig aan in huis.

Deze maand was het weer niet raak… misschien als alles weer ristig is in het nieuwe jaar…

Heb ik nog dingen gemist??? zo ja kunnen jullie ook pb’en

Hoi hoi

Hier nog steeds goed verkouden grrrrr voel me nog niet echt optimaal maar ja hopelijk gaat dat weer over… Oja morgen belt hubbie voor een afspraak bij de ha ben benieuwd hoe dat zal gaan verlopen alleen wil hubbie dat ik me nu ook laat onderzoeken hij zegt als ik moet kun jij het ook beter gelijk doen ik zo kijk eerst maar eens wat de ha er van zegt. Dus spannend weer !!!

Suus mooi bank hoor enne jij hoeft je niet aan te passen voor je fam hoor kom op zeg dan zitten ze maar een beetje krap die paar keer met een verjaardag…

Lenie balen zeg die ongie weer op naar de volgende ronde maar weer…

Anoniempje voor jou is het ook weer spannend ook nog een paar dagen hoop voor je dat het raak is !!!

Als ik iemand vergeet sorry hoor mijn geheugen is even een zeef nu ik verkouden ben vergeet ook veel dingen :wall:

Liefs West :-*

Hallo allemaal.

Ik ben jullie niet vergeten, ik lees nog steeds mee.

Hier gaat alles goed. Ik hoop met jullie ook.

:-* jentel

Nou hier een druk weekend achter de rug alle kerstversiering hangt en staat weer, hier is het dus ook kermis in huis met Kerst… alleen ben ik inmiddels wel een beetje ziekjes geworden. Vannacht echt liggen klappertanden van de kou (en dan had ik echt het waterbed op zeker 30 gr. staan…) dus een ibuprofen genomen en toen ging het wat beter. Jim lag een beetje te miepen vannacht, die had ik gisteren bij zijn laatste voeding een schepje Nutrix gegeven omdat dat overdag altijd goed ging, maar volgens hubbie lag zijn buik overuren te maken… dus vandaag maar niet meer de laatste fles met Nutrix maar net wel gegeven. Nu ligt hij wel goed te slapen. Misschien komt het doordat hij na zijn laatste voeding eigenlijk meteen in slaap valt. Maar uiteindelijk heeft hij wel doorgeslapen tot 9.45 uur! Daar was mama wel blij mee (al was ik wel al steeds wakker omdat ik op hem lag te wachten…). Vandaag dus een hangdag gehad, mijn hele lijf doet pijn, nekpijn, keelpijn maar ik hoop vandaag het ergste gehad te hebben…

Leuk dat iedereen ons weer gevonden heeft!

Anoniempje ik hoop echt dat al die onderzoeken niet nodig zijn… maar van de meesten die eenmaal in de molen gekomen zijn die ik ken was het uiteindelijk niet nodig en werden ze toch nog zwanger. Dat komt echt heel vaak voor!

Ik ga weer verder banken… morgen visite van Nannietje en Nicky dus dan moet ik weer fris en fruitig zijn…

Suus jij ook al bezig met ziek worden :x ik moet morgen naar de ha, omdat ik 5 dagen keelpijn heb… :x

Veel plezier morgen en doe Nannietje de groeten van me.

Vandaag ook een hang en wen dag gehad.

Hubbie moet nu ook veel thuiswerken en dat ben ik niet gewend, dus vraag of zeg ik soms wel eens te veel…maar alles went :wink:

Jentel leuk weer van je te lezen. Jay alweer bijna een half jaar :shock:

Verder eigenlijk geen nieuws hier, druk alvast voor de verjaardag voor hubbie-wordt zondag 30 jaar.

hier ook een zieke,

kan niet meer praten door een flinke keelontsteking,

akelige hoest en de reuma is ontzettend actief, vandaar dat ik even niet echt online ben :oops:

Beterschap meiden :-*

Ik ben bij de ha geweest en heb een virale keelontsteking…

Dat is in het nederlands een virusje in de keel en dikke amandelen :x

Gelukkig geen koorts, dus kan morgen wel gewoon werken.

Nu ben ik ff lekker aan het soppen en wassen.

Doe vandaag boven alles hoef ik vrijdag alleen maar beneden te doen.

Hoi hoi,

Wij hebben 22 december samen een afspraak staan bij de ha. En dan gaan we verder kijken wat het beste is ook voor hubbie omdat het voor hem eigenlijk niet helemaal goed lukt zeg maar dus gaan we samen praten wat er voor mogelijkheden voor ons zijn. Ben benieuwd !!!

:-* West

Jeetje wat een ziekenboeg hier!!!

Meiden allemaal van harte beterschap hoor :hug:

Hier alles z´n gangetje, net lekker even wezen shoppen.

Verder eigenlijk niet echt veel nieuws.

Vanavond de boom optuigen, de rest is al gedaan maar ik had mijn haakjes voor de kerstballen zo goed opgeruimd dat ik die gisteravond nergens meer kon vinden :eh:

West: ben benieuwd wat de ha gaat doen.

Ik heb ook wel besloten dat als ik van de week weer ongi wordt ik dan toch binnekort maar naar de ha ga.

Las bij een ander kletsgroepje iets leuks: als er een leiding verstopt zit hebben we gewoon een loodgieter nodig :lol:

Vond het wel leuk, kan het ook wat positiever bekijken naturlijk als alleen maar drama.

Merk verder helemaal nog niks dus verwacht er niks van deze maand.

Temp was vanochtend nog 36,9 maar dat was vorige maand ook zo, begon toen te zakken op dag 29, dat zou nu donderdag zijn dus ben benieuwd

@anoniempje wrote:

als er een leiding verstopt zit hebben we gewoon een loodgieter nodig :lol:

Is idd leuk.
Nou ik hoop dat de ha iets voor jullie kan doen meiden.
Ik hoef pas weer in maart naar de gyn. of als ik eerder zwanger ben dan moet ik bellen. Maar aangezien we deze maand over hadden geslagen wordt de kans steeds kleiner.
Meiden hier waren de :twisted: weer gekomen en zijn ook weer weg :mrgreen:
Chelleke zou jij mijn NOD willen veranderen naar 02-01-2007.

Als mijn oefeningen hebben gewerkt dan gaan we het weer proberen deze maand.

Lieke beterschap! Ik hoop dat je zondag weer beter bent! En voor jullie blijf ik hopen dat je die afspraak in maart niet hoeft te laten doorgaan!

Chelleke jij ook beterschap!

West dat is nog een eindje weg zeg die afspraak bij de ha… ik hoop dat jullie wat wijzer worden!

Anoniempje :pray: ben benieuwd of het tempen een beetje zin heeft. Je kan straks wel goed zien hoe je cyclus werkt en misschien helpt dat weer met klussen op de juiste dagen… ik hoop het echt voor jullie!

Hier verder weinig nieuws, een keelontsteking zal het niet worden, gewoon flink verkouden denk ik. Ik hoop dat ik Jim niet aansteek!

@Tante Soesa wrote:

Lieke beterschap! Ik hoop dat je zondag weer beter bent! En voor jullie blijf ik hopen dat je die afspraak in maart niet hoeft te laten doorgaan!

Dank je meis :-*

Ik ben al wat opgeknapt, leker rustig aan gedaan vandaag, alleen balen dat dat dan weer op je vrije dag valt :twisted:
Was het gezellie vandaag?

Wat is het rustig hier zeg :shock:

Hoe gaat het met alle zieken onder ons?

Hoop dat jullie allemaal weer een beetje aan het opknappen zijn.

Heey meiden,

Hoe is het?

Hier druk zo met de kerst en werk etc…

Ben trouwens vanaf maandag ongesteld, en niet zo weinig ook! Zou dan toch mijn cyclus van zelf weer op gang komen?

Volgende keer meer getik…

Liefs, Janine

Mijn nieuwe nod is 9 januari

Ook hier weer slecht nieuws, gisteravond waren die … :twisted: er weer :cry:

Was niet zo in de stemming dus kom het nu even melden.

Zat er weer even doorheen maar heb nu zoiets van dan gaan we maar de mm in als ze weer weg gaan even langs de ha

Ga straks mijn banner weer aanpassen.

West: jij ook al :cry:

:hug: meiden

Yep hier ook weer en inderdaad hier ook gisteren ongie geworden maar ook niet de moed om het weer te veranderen dus ook vanochtend pas gedaan… He meis ook weer balen zeg dat ze bij jou ook weer zijn gekomen die rot :twisted: Waarom blijven ze nou niet gewoon weg he eens komt de tijd voor ons ook dat we dan met zijn allen zwanger zijn !! Hier ook de 22 ste naar de ha dus ben benieuwd wat ze wil gaan doen. En ook voor jou anonniempje…