@Chelleke wrote:
Hey meiden,
Ik ben jullie niet vergeten hoor, ik lees nog mee.
Ik zal snel weer reageren!!!
:-* :-* :-*
Hier nog iemand :mrgreen:
@Chelleke wrote:
Hey meiden,
Ik ben jullie niet vergeten hoor, ik lees nog mee.
Ik zal snel weer reageren!!!
:-* :-* :-*
Hai hai
Chelleke en Lieke, ik dacht al… waar zijn jullie…
Heeft iemand nog eens wat van Antoinet vernomen? Ik hoop dat het weer goed gaat met haar!
Lenie, ik wilde eigenlijk vanavond naar saw3, maar Leendert heeft er niet veel zin in. Mede omdat wij afgelopen zondag ook al naar de film zijn geweest (the holiday). Dus nu heb ik maar een film gehuurd (miami vice). Maar saw3 wil ik zeker nog gaan zien!!
Anoniempje, hoe is het je hond??? En jij nog steeds misselijk? Ik hoop het niet voor je, het kan soms zo vervelend zijn!
Vannacht een onrustige nacht gehad. Veel wind, katten deden raar… pfff.
Maar vanmorgen lekker geshopt met moeders dus dat was wel gezellie. Eigenlijk zou ik vanmiddag gaan helpen achter de bar bij de voetbalvereniging (had ik nog niet toegezegd) maar ik had geen zin. Moest nog zoveel doen… heb net lekker weer de was weggestreken dus dat hebben we ook weer gehad voor van de week.
Hoe gaan jullie oud en nieuw vieren?
Bij ons komen vrienden, gezellig de playstation aan met singstar. En daarna vuurwerk afsteken!! (ben benieuwd want Leendert heeft samen met de buurman 1 pot gekocht van wel 600 euro :shock: )
Nieuwjaarsdag zowiezo naar het zh naar schoonmoeders.
Meiden, alvast een fijne jaarwisseling.
Hoi hoi
Ik wens iedereen een goed oud en nieuw toe en een gezond en vruchtbaar 2007 !!!
Liefs West
Ook ik wens iedereen een goed oud en nieuw
En een gezond en vruchtbaar 2007
Suus nog 1 dagje en dan zit je verlof/vankantie er weer op…
Geniet ervan morgen en we bellen… :-*
Wij blijven vanavond lekker samen thuis…lekker niksen en misschien wel om 00.10 naar bedje toe :oops: :oops:
Ook vanuit Oss een heel mooi en gezond 2007
voor al mijn forumdinnetjes :-*
Janine: met mijn hond alles weer ok hoor, had waarschijnlijk iets te veel liggen kluiven :lol:
Met mij ook alles prima, nergens last van dus denk dat er weer niks is deze maand.
Ik heb Antoinet nog een paar keer een pb-tje gestuurd, ging nog niet zo goed met haar, vooral in deze tijd ze leest niet meer zo veel mee.
Wij blijven vanavond ook thuis, mijn moeder komt en mijn schoonouders, hebben ook wel wat vuurwerk gekocht dus wordt wel gezellig.
Janine: vind je het niet zonde zoveel geld aan vuurwerk?
Ik wil jullie allemaal een heel gelukkig en vooral een heel gezond 2007 toewensen.
En voor mijn medeklussers een heel vruchtbaar 2007, dat we allemaal komend jaar onszelf mama mogen noemen
Jaa de 1ste in 2007 :dance: :dance:
Meiden de allerbeste wensen voor 2007
ik wens jullie het allerbeste voor het nieuwe jaar en hoop voor iedereen die nog aan het klussen is dat het een heeeel vruchtbaar jaar mag worden.
:-*
Gelukkig Nieuwjaar van mij en mijn vriend!!!
Hier ook voor iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst !!
:-* West
Iedereen een goed, gelukkig, liefdevol en een tof 2007!!!
Wij zijn het jaar minder leuk ingegaan, mijn schoonmoeder heeft nieuwjaarsdag een maagbloeding gehad en lag weer op IC. Het gaat dus weer de verkeerde kant op.
Anoniempje, we hebben dat vuurwerk samen gekocht met de buurman. Tja…zonde van het geld… geld moet rollen zeg ik altijd maar… zolang er maar geen deurwaarder voor de deur staat en er wordt ook nog gespaard, vind ik het niet erg. En het was best wel mooi!!!
Groetjes Janine
Janine heel veel sterkte met je schoonma :hug:
Wij zijn het ook iets minder leuk begonnen…gister zijn hier de :evil: :evil: weer gekomen.
Omdat het bij mij nog steeds vrij veel pijn doet gaan wij het deze maand i.o.m. de gyn. met een "spuitje"proberen…iets minder romantisch maar wel zonder pijn.
En we kunnen er gelukkig met z’n 2en nog best om lachen en we proberen ons er niet te druk over te maken. (ik schrijf we maar lees ik :oops: )
Hubbie praat er niet zoveel over…mannen :inlove:
Suus hoe was je eerste dag op het werk?
Allereerst de beste wensen voor 2007! Ik hoop dat dit jaar jullie brengt wat 2006 ons gebracht heeft (alleen de mooie dingen dan ).
Hey Lieke balen meis! Ik hoop dat het romantische spuitje gaat werken… je moet er maar wat voor over hebben zeg, dat het toch niet allemaal makkelijker kan…
Het is weer een paar daagjes geleden dat ik hier was, 1 januari onverwacht de schoonfamilie op bezoek en vandaag voor het eerst gewerkt. Jim is vandaag en morgen lekker thuis met zijn papa en dan de komende twee weken ook nog. 23 januari gaat hij dan naar het kdv. Ik kon dus met een (zo goed als) gerust hart gaan werken. Het is allemaal goed gegaan behalve dat Jim zich vlak voor ik thuis kwam helemaal onder had gescheten :mrgreen: hubbie was ook al met het eten bezig dus had hem wel verschoond, maar vond een badje ook wel nodig. Dus heb ik me maar opgeofferd en mijn poepkind in bad gestopt :inlove: Het werken was vreemd maar ook meteen alsof ik nooit was weggeweest, heel gek. Ik zit dus alleen niet aan een eigen bureau en dat vind ik echt minder, we kijken het wel even aan de komende tijd…
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr shit, shit, shit…
Sorry moet er ff uit…
Net te horen gekregen dat een meisje waar ik vroeger heel veel mee omging zwanger is…
Heel gaaf voor har natuurlijk, alleen dan voel ik me weet zo kl#te…
Ik ga maar ff lekker douchen…
Suus fijn dat het zo goed ging thuis met he hubbie en Jim.
Erg he, dat het "gewone"leventje weer voor je begint.
Enne die poepluier+romper vond ik toch wel een leuke actie van Jim voor zijn mama als thuiskomer :inlove:
Janine: heel veel strekte met je schoonmoeder.
Hier was het vuurwerk niet zo bijzonder, stelde weinig voor, maar goed we hebben wat afgestoken.
Zijn nieuwjaarsdag een dagje naar mijn zus geweest, die zit in een bungalowpark in Limburg dus dat was erg gezellig.
Ik heb me vanochtend ziek gemeld, voel me al een paar dagen niet lekker.
Heb wel al een antibiotica kuur in huis omdat waarschijnlijk mijn holtes ontstoken zijn maar daar mag ik pas mee beginnen als de :twisted: er zijn want het schijnt nogal troep te zijn wat absoluut niet mag als je zwanger bent, staat zelfs in de bijsluiter alleen in levensbedreigende sitiuatie mag het tijdens zwangerschap genomen worden, lekker spul he!
Verder hubbie vanochtend het beruchte potje weg gebracht, hij was niet echt vrolijk.
Lukte allemaal niet zo goed onder dwang en even snel voor werktijd maar ja het moest om 8 uur weggebracht worden, moet binnen een half uur daar zijn :shock:
Voelde zich erg opgelaten en is erg bang voor de uitslag, ziet het al helemaal gebeuren dat het aan hem ligt en dat hij geen kindje kan “maken” maar ik zeg ook al er kan tegenwoordig zo veel …
Suus: zal wel weer even wennen zijn om weer te werken maar misschien ook wel weer leuk even iets anders dan alleen moederen.
En des te leuker is het weer als je thuis komt bij je mannetje. :inlove:
Lieke: Balen meid, ben benieuwd of het spuitje gaat werken, hoop het zo voor je
Blijft vervelend he als je weer de zoveelste hoort bij wie het wel gelukt is
hallo hier ben ik weer!!!
Ik heb meegelzen maar ik begin even met een schone lei met reageren want het is veel info…
En… ik typ slecht want ik hb 2 aan elkaar getapte vingens …living splint of ook wel een levende spalk genaamd.
Ik heb een cyste bij mijn linker wijsvinger en die moet 6 weken rusten en dan heb ik 9-10% kans dat het verdwijnt en anders moet ik misschien een operatie. Maar het typt erg raar met 2 vingers in de lucht maar het werken ging ook erg raar hoor.
Ik ben er weer en lees dus were mee!!!
Hey meiden,
Allereerst nog de beste wensen allemaal
Ik zal ook weer eens wat van me laten horen :oops:
Ik heb wel steeds gelezen, maar was te lui om te reageren, iedere keer dacht ik, dat doe ik morgen wel. :oops:
Nouja ondertussen zijn we eeuwen verder. :mrgreen:
Tante Soesa
Hoe is het nu met Jim?
Anoniempje
Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was om naar de HA te gaan. Gelukkig viel het mee.
JanineB
Sterkte met je schoonmoeder
West
Sterkte met je mannetje
Lenie
Hoe is het met je huisje?
Sorry voor de gene die ik vergeten ben! :shifty:
Hier gaat alles zijn gangetje.
De kerstdagen waren leuk.
We hebben op kerstavond altijd cadeau’s bij mijn ouders.
En dat was erg gezellig
1e kerstdag hebben we lekker met zijn 2en doorgebracht. Heel de dag in een huispak gelopen, alleen even voor de honden eruit geweest. We hebben lekker gegourmet, films gekeken en monopoly gedaan.
2e kerstdag zijn we naar Rob’s ouders geweest. Zijn zus en de kinderen met man waren er ook. En was ook gezellie!
Met oud en nieuw hebben we onze ouders bij ons uitgenodigd.
De fondu pan aangezet en allemaal lekkere hapjes op tafel gezet. Het was een erg gezellige avond
Foto’s van het vuurwerk:
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=57388]KLIK
Verder niks bijzonders te melden.
Mijn NOD is 11 januari dus nog weinig spannends over te zeggen!
Ik zal straks gauw eens een nieuw lijstje maken.
Liefs Angèl :-*
met mijn huisje is alles okee…
Het is waten op de keuken en op slaapkamer meubel… maaar ja…dus nog even wat dozen her en der…
Hoe is het met jou???
@lenie wrote:
met mijn huisje is alles okee…
Het is waten op de keuken en op slaapkamer meubel… maaar ja…dus nog even wat dozen her en der…
Hoe is het met jou???
Nou hier zit het werken voor de komende 5 dagen weer lekker op! Verder eigenlijk weinig te melden…
Mijn mannen liggen samen in bed te snurken :inlove: durf geen foto te maken worden ze vast wakker… al moet Jim zo wel zijn laatste flesje (of hij had het eigenlijk al moeten hebben). Hij lijkt steeds meer honger te krijgen dus ik denk dat ik toch ook maar eens wat groentehapjes ga proberen… dan krijgt hij 's ochtends pap dan een gewone fles tussendoor fruit en weer een fles en dan groente en 's avonds de laatste fles, ik geef hem nu ook 4x 250 cc dus dan kan dat weer terug naar 200 cc…
Zit nu dus te wachten tot Jim wakker wordt voor zijn laatste flesje…