Sept/Okt 2005!

Ha meiden

Hier ff minder leuk nieuws.

Net belde mijn vader op om te vertellen dat mijn oma vannacht een tia heeft gehad. Ze is nu thuis, maar haar gezichtsvermogen is voor de helft weggevallen en morgen moet ze naar het ziekenhuis.

Ben benieuwd, mijn oom en tanta zijn nu bij haar…

Hier brand een extra kaarsje :kaars: vanavond…

verder eigenlijk weinig nieuws…

@lieke1 wrote:

Ha meiden

Hier ff minder leuk nieuws.

Net belde mijn vader op om te vertellen dat mijn oma vannacht een tia heeft gehad. Ze is nu thuis, maar haar gezichtsvermogen is voor de helft weggevallen en morgen moet ze naar het ziekenhuis.

Ben benieuwd, mijn oom en tanta zijn nu bij haar…

Hier brand een extra kaarsje :kaars: vanavond…

verder eigenlijk weinig nieuws…

Sterkte

Ik brand ook een kaarsje :kaars:

ik brand ook een :kaars:

ik brand ook een :kaars:

Liefs West :-*

Lieke: ik hoop dat je oma toch nog op gaat knappen hoor, het is altijd weer afwachten he of het weer hersteld, heel veel succes.

Angel: leuk dat je weer even mee kletst hoor, had je al gemist :wink:

Wat een schitterende foto’s weer zeg van het vuurwek was dat gewoon bij jou in de buurt, hier was het dan echt maar een zielige bedoeling vergeleken met dat bij jou.

Lenie: beterschap met je vinger, hoop dat je zonder operatie ervan af komt.

Kan je wel werken dan, zal niet makkelijk gaan.

Hier nog steeds hetzelfde ga zo gauw mijn bedje weer opzoeken want voel me nog steeds niet lekker.

@anoniempje wrote:

Angel: leuk dat je weer even mee kletst hoor, had je al gemist :wink:

Wat een schitterende foto’s weer zeg van het vuurwek was dat gewoon bij jou in de buurt, hier was het dan echt maar een zielige bedoeling vergeleken met dat bij jou.

Lief van je :-*

Ik stond inderdaad bij ons voor op de balustrade (of hoe schrijf je dat?)

Vroeger in Enschede was het altijd super bij ons op plein.

Echt iedereen stond buiten en was altijd super gezellig.

Toen we 13 jaar geleden naar Uden verhuisde en 1e keer in Uden oud en nieuw vierde (we zijn de eerste 2 jaar in E’de gaan vieren) viel het vies tegen.

We stonden helemaal alleen op ons plein vuurwerk af te steken en echt niemand kwam naar buiten :eh:

Nu wonen er wel wat nieuwe mensen maar echt veel word er nog niet gedaan.

Ik zelf woon nu in Veghel, en dit was mijn 1e keer hier (en hoop ik de laatste :mrgreen: ).

Vorig jaar zaten we in Eemnes.

En het was best aardig hier het vuurwerk. Vond wel vreemd dat wij de enigste waren van ons appartementecomplex die aan het kijken waren. We stonden mooi in ons uppie :think:

Rare mensen, sommige brabanders :think: :mrgreen:

@anoniempje wrote:

Hier nog steeds hetzelfde ga zo gauw mijn bedje weer opzoeken want voel me nog steeds niet lekker.

Ik hoop dat je je snel wat beter voeld :hug:

Lieke hoe is het met je oma meis? Lees het nu pas!

Mijn oma heeft ook verschillende tia’s gehad heeft in Den Bosch een tijd in het Willem Alexander gelegen voor onderzoeken maar daar is niet echt iets uitgekomen… het gaat wel goed met haar woont nog steeds alleen in een groot huis, maar ik vind dat ze daar nu echt weg moet (nou oma zelf nog…)

Hebben jullie het gelezen van dat babylijkje dat in Den Bosch is gevonden? In dat meer ging ik vroeger altijd zwemmen en ponyrijden… bizar idee eigenlijk hoe kan iemand zoiets nou doen :wall: :cry:

Werken gaat idd soms wat lastig. maar ik hoop dat het snel werkt met 2 vingers aan elkaar. alleeen een beetje lastig want ik pas geen handschoen aan die hand en het tape wordt telkens nat…

Verder ben ik ongi geworden :cry:

Balen meis :cry:

Hopen dat het nu snel een keer gaat gebeuren :hug:

@lenie wrote:

Werken gaat idd soms wat lastig. maar ik hoop dat het snel werkt met 2 vingers aan elkaar. alleeen een beetje lastig want ik pas geen handschoen aan die hand en het tape wordt telkens nat…

Verder ben ik ongi geworden :cry:

Balen meis hoop snel voor jullie dat het raak is en ook voor de andere dames. Hier het zo zijn gangetje en heb niet zo veel te melden sorry

:-* West

Lenie: Balen zeg dat je weer ongi bent.

Op maar weer naar een nieuwe ronde.

West: voor jou wordt het ook weer spannned ik :pray: voor je

Hier gelukkig weer wat aan het opknappen, nog wel moe maar verder een stuk beter.

Nu weer even een klein dipje, vriendin belde net met het nieuws dat ze zwanger is van haar 2e, hardstikke leuk natuurlijk en ik ben heel blij voor hun maar ja dan komt het weer even he … :cry:

Nu al 3 in mijn naaste omgeving die even heel snel ( allemaal met 3/4 maanden klussen) voorgedrongen zijn.

:oops: sorry ik bedoel het niet zo rot als dat het klinkt hoor

Lijkt me zo leuk als het deze ronde raak is,dat ik volgende week kan bellen naar de huisarts dat ik niet kom en dat ik de uitslag van de zwemmertjes al weet :lol:

Meiden ik wil jullie allemaal een gelukkig en zeker een vruchtbaar 2007 wensen

Hier even Chavelly spam, ze is alweer 1 maand oud

Leuk gedaan

Wat een :inlove:

Dames kunnen jullie bij de NODs door geven voor het lijstje :smiley:

mijn NOD stuur ik je nog…

Wat een poepie is die kleine meid zeg!!!

@lenie wrote:

mijn NOD stuur ik je nog…

Okidoki :wink:

West: voor jou wordt het ook weer spannned ik :pray: voor je

Ja dankje wel maar voor jou is het ook spannend hoor we schelen maar 1 dagje dus ik :pray: :pray: ook voor jou !!

Bibi-jane mooi gemaakt en ook voor jou een gelukkig nieuwjaaar !!!

:-* West

Bibi-Jane: wat een schatje :inlove: en al weer lekker gegroeid zo te zien

Angel: leuk weer een lijstje :thumbup:

Mijn banner staat op 30 dagen dus dat zou 11 jan. zijn.

Meestal was het 29 dagen en vorige maand zelfs 28 dus het zit rond die tijd :lol: