Sept/Okt 2005!

@anoniempje wrote:

Bibi-Jane: wat een schatje :inlove: en al weer lekker gegroeid zo te zien

Angel: leuk weer een lijstje :thumbup:

Mijn banner staat op 30 dagen dus dat zou 11 jan. zijn.

Meestal was het 29 dagen en vorige maand zelfs 28 dus het zit rond die tijd :lol:

Ik zet 'm gewoon op 11 jan :wink:

Hoi meiden!

Lieke, ik weet hoe je je voelt als er weer iemand verteld dat ze in verwachting zijn. Ik vind dat ook altijd zo raar, en dan wordt ik boos en jaloers… en ooooooooooooo…

Sterkte met je oma!

anoniempje, voel je je al wat beter? wanneer krijg je uitslag over de zwemmertjes? Wat ik ook al bij Lieke tikte, het is soms zo oneerlijk!! Kan je nagaan dat het zo een wonder is om zwanger te raken!

Lenie, ook balen zeg van je hand! Sterkte ermee!

Lenie, balen zeg!! Weer ongesteld!

Bibi-Jane, wat een heerlijke meid zeg!

Chelleke, wat een mooi lijstje! Maar ik heb geen idee wanneer mijn nod is, de vraagteken is goed!!

Mijn schoonmoeder ligt nog steeds in het ziekenhuis, het met ups and downs. Ze heeft van de week nog een tweede maagbloeding gehad. Maar gister was ze best helder maar ze zat ook weer onzin uit te kramen. Ze vroeg of mijn kindje nog goed groeide en wees naar mijn buik. tja, wat moet je daar nu van denken… Of ze leeft 5 maanden geleden, of het is telephatie en misschien ben ik wel zwanger… wie weet??

Donderdag bloed wezen prikken, dinsdag hoor ik de uitslag. Ik ben erg benieuwd of ik een eisprong heb gehad. Als ik nou een eisprong heb gehad, dan ga ik donderdag de 11e een test doen. (Het is dan ook precies een maand geleden dat ik ongesteld ben geworden uit mij zelf) Dit omdat ik dan naar de tandarts moet die mijn grijze vullingen gaat vervangen in witte. Als ik geen eisprong heb gehad begin ik weer met het opwekken van een menstuatie en mag dan weer aan de 50 clomid. Dan moet ik weer de 21e cd bloed laten prikken om te kijken of ik een ei heb gehad. Heb ik nou wel een eisprong gehad maar een negatieve test, dan denk ik dat ik daarna jullie even om raad vraag, maar ik denk dat ik dan het beste kan wachten nog een poossie.

Op mijn werk hadden ze een donatie gekregen van 100 laptops. Ook ik heb er 1 gekregen. Het is dan wel een gebruikte, maar als ik er mee kan internetten is het allang best natuurlijk. Dus ik heb er van alles opgezet en nu zit ik beneden aan de eetkamertafel te internetten! Hopelijk binnenkort draadloos internet!

Meiden, alvast een fijn weekend!

Janine: gelukkig kent iedereen hier denk ik dat gevoel wel dat je zo baalt als je weer de zoveelste hoort in je omgeving die zwanger is.

Ik merk ook goed dat ik er de laatste tijd heel slecht tegen kan als ik mensen hoor zeggen: dan nemen we een kind :x helemaal alsof het gepland kan worden.

Heb gister even flink :cry: en dat heeft echt wel eens opgelucht.

Is ook gewoon extra spannend nu we ook begonnen zijn met de 1e onderzoeken.

Je vroeg wanneer we de uitslag kregen?

De ha wilde graag een keer een templijstje zien en ik moet dus komen als deze ronde weer voorbij is en dan horen we gelijk de uitslag.

Vanaf vrijdag heb ik vakantie dus wil ik als ik dan toch weer ongi wordt vrijdagochtend even langs gaan.

Gaan s middags lekker een weekje op vakantie naar België, even er lekker tussen uit samen.

Vervelend dat het nog niet goed gaat met je oma.

Hoop idd dat ze een vooruitziende blik heeft :wink:

Bij jou ook weer spannend zeg, ik :pray: voor je hoor.

Stom he maar ik heb hier bij niemand echt dat gevoel, zou voor jullie allemaal zo blij zijn als het eindelijk zover is want ik gun het jullie van harte maar dat is gewoon omdat je weet dat iedereen nu al een poos bezig is en je “kent” elkaar inmiddels toch al een tijd.

Makkelijk trouuwens zeg die laptop, leuke opruiming :wink:

Hallo meiden,

Hier een heel leuk weekend achter de rug.

Zaterdag moest ik (dacht ik) gewoon werken, maar toen ik op wilde staan bleek dat hubbie had geregeld dat ik een dagje vrij had :inlove:

We zijn naar vrienden in Den Haag gereden en zijn daar met z’n vieren in een hele grote woonstore gaan winkelen. (een soort loods 5)

Toen we bij hun thuiswaren hebben we filmpje gekeken en daarna heerlijk :drool: met z’n vieren gegeten.

Zij had echt superlekker gekookt.

Eigenlijk zijn we wel iets te laat naar huis gereden, we waren wel moe en het was superslecht weer.

Vandaag lekker uitgeslapen tot 11.00 en eigenlijk niks gedaan.

Op de woonboulevard wel 2 mooi keramische vazen gekocht in de aanbieding, en net lekker gekookt.

Nu gaan we weer lekker bankhangen en laptoppen :oops:

Chelleke mooi lijste meid!!!

Mijn NOD is 27 jan. ik ben net ongi geweest.

wanneer je naar je huisarts gaat omdat je al een jaar bezig bent moet je dan altijd een temp lijst hebben???

Wat lief van je mannetje :inlove:

Leuk hoor :smiley:

Ik ga je nod er bijzetten :wink:

@lenie wrote:

wanneer je naar je huisarts gaat omdat je al een jaar bezig bent moet je dan altijd een temp lijst hebben???

Dat vraag ik me ook af :think:

Na een jaar vind ik het normaal dat je naar een ha gaat.

Wij lopen nu bij de gyn. maar hier spelen ook andere dingen mee.

Lenie: even over je vraagje m.b.t. tempen.

Het is niet nodig om eerst te tempen hoor voordat je naar de ha gaat.

Maar op zich wel handig om alvast een keer te doen omdat dat wel 1 van de 1e dingen is die een ha of gyn. aan je gaat vragen om die bij te houden.

Mijn ha vroeg ook, je hebt zeker nog niet getempt?

Maar omdat ik dat dus al wel gedaan heb vond hij het wel leuk om even te zien als we toch voor de uitslag van de zwemmertjes terug moeten komen.

Maar ook zonder temp lijst kun je gewoon gaan hoor.

Wil je ook gaan?

Bij ons begonnen ze dus met de spermatest omdat ze eerst willen weten of dat in orde is voordat ze met alle onderzoeken beginnen bij de vrouw zeg maar want dat is natuurlijk uitgebreider als de spermatest.

ga niet gelijk hoor. Ben eerlijk gezegt bang dat als het niet goed zou zijn dit nu even te hard aan zou komen…

Ik zal eht wel een keer te sprake brengen bij de ha.

Tempen is toch voor de eisprong?

ik weet zeker dat ik een eisprong heb,

hij test elke maand positief.

Ach een maand tempen kan ook geen kwaad

Ik denk dat ik dat de volgende ronde doe en dan

naar de HA ga want ik houd het lichamelijk niet nog een jaar vol :snooty:

Vandaag weer een verschrikkelijke but dag qua reuma :naughty:

Angel: gebruik jij steeds ovulatietsten?

Dan hoef je volgens mij niet ook nog te gaan tempen hoor, want die temp is idd voor je eisprong te bepalen.

Dus weer veel last van je reuma, ja dat heb jij er natuurlijk ook allemaal nog eens bij.

Heb je nooit meer iets gehoord van diegene met al die gemene opmerkingen?

Hier allemaal een beetje vaag.

Kan al heel de week s 'avonds niet in slaap komen, lig steeds tot 2 uur/ half 3 wakker, heel vervelend want ik ben wel hardstikke moe.

Verder veel last van hele grote harde schijven in de zijkant van mijn borsten, vaak als ik ongi moet worden heb ik wel wat harde plekjes maar niet echt hele schijven :?

Vanochtend ook weinig eetlust maar had even getempt en die was weer lager dus dat zou betekenen dat ik ongi wordt, dus ik weet het allemaal niet meer hoor.

Heb me wel weer beter gemeld vandaag zit dus op wacht maar het was rustig dus ben benieuwd.

Is toch maar voor een paar dagen want vrijdag lekker vakantie. :dance:

Nou meiden, bewijs is weer geleverd helaas.

Je temp kan je als enige niet voor de gek houden. :cry:

Mijn temp had gelijk de :twisted: zijn er alweer, deze keer maar 27 dagen.

Dus kan vrijdag naar de ha terug gaan.

Hey meiden! Hier een trubbelig weekend achter de rug maar gelukkig raakt Jim daar nooit zo van van slag. Ik heb hem gisteren voor het eerst een half potje groenten gegeven, bruine bonen met appel, lekker zoet en goed voor de stoelgang :mrgreen: (vanmorgen dus een lekkere luier :sick: ) Hij vond het echt heel lekker en at het supergoed! Ik denk dat Jim niet een echt flessenkindje is. Van een lepeltje eten vindt hij superleuk en hij eet ook echt heel goed dus we doen het maar zo. Voor mij voelt het goed en ik denk dat hij het nodig heeft dus ik ga deze week halve potjes geven en vanaf volgende week een heel potje.

Lieke wat lief van je hubbie! Hoe was het bij de tandarts? Ga vanavond de msn als Jim het toelaat even aanzetten!

Weer dames door naar de volgende ronde… :cry:

Anoniempje dus vrijdag ga je naar de ha? Ik ben benieuwd, ik hoop dat jullie de uitslag nu snel hebben!

Hier is hubbie trouwens ziek zijn ouders hadden dit weeked last van buikgriep, liepen helemaal leeg en hubbie heeft vandaag ook de hele dag al boven de pot gehangen. Ik hoop dus niet dat het iets is wat besmettelijk is…

Mijn vriendin belde dit weekend nog dat haar schoonzusje was bevallen, een beebje van maar 26 weken! Het was net oud genoeg om te halen met een ks want voor de 26 weken mag er schijnbaar van de verzekering niet ingegrepen worden als de moeder niet in gevaar is. Dat zou te duur zijn . Ze had haar hele zwangerschap gevloeid en het had al een tijd geduurd voor het gelukt was. Blijkbaar was de placenta al op en haar bm veel te klein. Het meisje doet het wel supergoed en ademt al zelf, echt zo bijzonder. Ze gingen haar zelfs al bv proberen te geven. Een pittige tante dus, ik hoop echt heel erg voor ze dat ze het gaat redden en dat ze er niks aan overhoudt, want dat is nog niet duidelijk. Ik geloof dat een tweede er niet in zit voor ze, zoals ik het begreep, dus dit dametje moet het gewoon gaan redden!

@anoniempje wrote:

Angel: gebruik jij steeds ovulatietsten?

Dan hoef je volgens mij niet ook nog te gaan tempen hoor, want die temp is idd voor je eisprong te bepalen.

Dus weer veel last van je reuma, ja dat heb jij er natuurlijk ook allemaal nog eens bij.

Heb je nooit meer iets gehoord van diegene met al die gemene opmerkingen?

Nee niks meer van gehoord. Ik heb die weblog ook opgezegd.

Ik heb 3 maanden testen gebruikt en dan weer even niet en dan weer wel. Als ik er aan denk.

Maar ze zijn inderdaad elke maand gewoon positief op dag 13 en 14 en dag 15 is ie weer negatief. Voor de 13e dag is ook negatief

Dus is mijn sprong op de 14e dag meestal

@anoniempje wrote:

Nou meiden, bewijs is weer geleverd helaas.

Je temp kan je als enige niet voor de gek houden. :cry:

Mijn temp had gelijk de :twisted: zijn er alweer, deze keer maar 27 dagen.

Dus kan vrijdag naar de ha terug gaan.

Balen zeg :hug:

Nou geniet maar lekker van je vakantie :-*

@Tante Soesa wrote:

Hey meiden! Hier een trubbelig weekend achter de rug maar gelukkig raakt Jim daar nooit zo van van slag. Ik heb hem gisteren voor het eerst een half potje groenten gegeven, bruine bonen met appel, lekker zoet en goed voor de stoelgang :mrgreen: (vanmorgen dus een lekkere luier :sick: ) Hij vond het echt heel lekker en at het supergoed! Ik denk dat Jim niet een echt flessenkindje is. Van een lepeltje eten vindt hij superleuk en hij eet ook echt heel goed dus we doen het maar zo. Voor mij voelt het goed en ik denk dat hij het nodig heeft dus ik ga deze week halve potjes geven en vanaf volgende week een heel potje.

Hier is hubbie trouwens ziek zijn ouders hadden dit weeked last van buikgriep, liepen helemaal leeg en hubbie heeft vandaag ook de hele dag al boven de pot gehangen. Ik hoop dus niet dat het iets is wat besmettelijk is…

Mijn vriendin belde dit weekend nog dat haar schoonzusje was bevallen, een beebje van maar 26 weken! Het was net oud genoeg om te halen met een ks want voor de 26 weken mag er schijnbaar van de verzekering niet ingegrepen worden als de moeder niet in gevaar is. Dat zou te duur zijn . Ze had haar hele zwangerschap gevloeid en het had al een tijd geduurd voor het gelukt was. Blijkbaar was de placenta al op en haar bm veel te klein. Het meisje doet het wel supergoed en ademt al zelf, echt zo bijzonder. Ze gingen haar zelfs al bv proberen te geven. Een pittige tante dus, ik hoop echt heel erg voor ze dat ze het gaat redden en dat ze er niks aan overhoudt, want dat is nog niet duidelijk. Ik geloof dat een tweede er niet in zit voor ze, zoals ik het begreep, dus dit dametje moet het gewoon gaan redden!

ooh wat mooi dat zo’n klein wezentje nog omhoog kan krabbelen.

Ik hoop ook heel erg voor hun dat ze het gaat redden. :kaars:

Fijn dat met Jim alles goed gaat. :smiley:

Beterschap voor je hubbie

Hier is het weer erg spannend aan het worden zeg pffffffffffffffff Ik heb zondag buikpijn gehad en wat licht rood bloed verlies een paar drupeltjes maar nu al 2 dagen niks meer erg vreemd. Heb wel weer me vreetbuien gehad van het weekend maar dat is nu weer over… Ik ben benieuwd !!! Verders wel dikkere borsten en de aderen heel erg zichtbaar maar daar ga ik maar niet meer van uit hahaha. Verders geentijd om op iedereen te reageren sorry.

Suus beterschap met je mannetje !!!

Liefs West :-*

Hoi hier ben ik weer eens.

West ik duim voor je :thumbup: :thumbup: .

Hier alles zijn gangetje, lucas groeit als kool, hij is bijna 4 maanden en hij weegt nu 6980 gram en is 65 cm lang.

Vanmorgen zijn 2de serie spuiten gehad en hij gaf bij de 1ste spuit geen kik, bij de 2de spuit wel. Toen had hij blijkbaar door dat het zeer deed.

Hier nog gauw ff een fotootje…

groetjes Vanessa

@Nes wrote:

Hoi hier ben ik weer eens.

West ik duim voor je :thumbup: :thumbup: .

Hier alles zijn gangetje, lucas groeit als kool, hij is bijna 4 maanden en hij weegt nu 6980 gram en is 65 cm lang.

Vanmorgen zijn 2de serie spuiten gehad en hij gaf bij de 1ste spuit geen kik, bij de 2de spuit wel. Toen had hij blijkbaar door dat het zeer deed.

Hier nog gauw ff een fotootje…

groetjes Vanessa

Wat een schatje zeg !!! :inlove: :inlove: :inlove: En wat gaat het hard he voor je het weet is hij groot !!!

Hier vanavond lekker spinnen !!

En morgenochtend ga ik gezellig op sem passen van natascha !!! Heb er echt al zin in !!!

Liefs West :-*