Hoest met de rest van de dames? Allemaal een beetje een KOK-dipje? Kletsten we vroeger in een paar dagen 30 pagina’s vol nu doen we al een maand over 10 pagina’s geloof ik… ik hoop maar dat iedereen het gewoon te druk heeft![/quote]
Ik heb eigenlijk een dipje en weing nieuws te melden. En zit vol zenuwen voor a.s vrijdag. Hoe het zal gaan enzo…En de zieke boeg is hier gelukkig weer wel weg !!!
Lieke leuke foto !!!
:-* West
Suus: niet echt een kok dipje hoor :lol:
Maar ook gewoon weinig nieuws.
Heb altijd even de 1e dag dat de :twisted: er zijn wel een dipje maar die trekt gelukkig snel weer weg.
De teleurstelling blijft alleen wel steeds op de achtergrond aanwezig maar ja dat is logisch denk ik.
Klustijd is weer aangebroken dus we gaan er weer vol goede moed tegenaan en volgende week in mijn vrije dagen ga ik naar de ha, als ik durf :oops:
Verder gewoon druk, gisteravond even naar de bios geweest en zaterdag naar Walt Disney on Ice dus wel weer leuke dingen allemaal.
Anoniempje gewoon doorgaan, even bellen en afspraak maken dan kan je niet meer terug. Ik hoop eigenlijk dat het niet meer nodig zal zijn, maar goed de kans ik waarschijnlijk groot dat het wel zal moeten…
ja ik ga ook wel hoor maar vind het wel eng.
Ga proberen of ik woensdag kan gaan want morgen moet ik nog werken en dan de kerstdagen nog ertussen natuurlijk.
Ik had gistermiddag of vanmiddag achteraf gezien wel kunnen gaan maar ik wist niet zeker of ik vrij was moest tot 12 uur werken en dan kunnen ze dus nog tot 12 uur bellen dat ik s´middags nog moet werken.
Maar goed is niet gebeurd dus ik ben nu wel lekker vrij.
Lijkt me leuk als ik doorgestuurd wordt naar de gyn en dan kom voor een echo en dan te horen krijgen he niet meer nodig we zien wat :lol: maar goed daar gaan we maar niet van uit maar ik wil idd wel gaan want stel dat er iets is kunnen we met evt. dingen gaan beginnen zoals hormonen of weet ik veel wat…
Pfff we zijn ons net rot geschrokken hier…
Was ik net een boodschapje doen belt hubbie me dat Jim bijna stikte in een klodder slijm en dat hij een paar minuten helemaal futloos was toen die klodder er eenmaal uit was. Ik gauw naar huis geraced (met mijn domme kop tegen de draaideur van het winkelcentrum opgelopen, ik dacht dat hij er al was ) en toen was hij nog een beetje futloos, even getempt en paracetamol gegeven en nu is hij weer alert en aan het spelen. Alleen is onze eetlust nu toch wel over… en de witlof is gaar
Hij heeft het vannacht en vandaag al een paar keer meer gehad, maar nog niet zo erg… hubbie wilde meteen naar de HAP maar ja, daar doen ze toch niks voor je zolang ze alert zijn en geen hoge koorts hebben. Wat moet je daar nou mee…
Had vanochtend al gebeld maar de ha ass. zei dat hoesten goed is en dat ze verder niks doen als hij geen hoge koorts heeft. We moeten het er maar mee doen het hoort er bij hè? Tja weer zo’n bezorgd moedertje :roll: Maar hoe lang moet je er mee blijven lopen, bij ons in de fam. komt zware astma en kroep voor… en dan nog niet te denken aan het RS virus, ik hoop dat het gauw beter met mijn ventje gaat.
Jeetje Suus: ik kan me voorstellen dat jullie je rot geschrokken zijn zeg.
Vooral met de ademhaling is het toch altijd flink schrikken.
Is Jim dan ook al wel eens goed beluisterd ofzo om te kijken of hij geen astma heeft.
Zou anders toch morgen even naar de ha gaan hoor om hem te laten beluisteren.
:-* voor je kleine mannetje
Dat is dus het leuke hier bij de ha er zitten er tig maar je kan altijd pas over een week terecht… maar ik kijk het vannacht even aan en anders bel ik gewoon morgen weer!
Schiet lekker op dan zo´n praktijk waar je pas na een week terrecht kan, ze hopen zeker dat je klachten al over zijn tegen de tijd dat je kan komen :lol:
Hier is dat gelukkig wel beter, als ik s´ochtends bel om 8 uur kan ik een afspraak maken voor dezelfde dag. :thumbup:
Maar misschien moet ik nu wel morgen vast even bellen voor woensdag want dan zitten die kerstdagen er natuurlijk tussen en is het misschien wel weer drukker :think:
Het gaat gelukkig nu wat beter. Heb ook dankzij een tip van iemand van het forum Bisolvon gehaald. Bij de apotheek vertelden ze dat er alleen iets van VSM was, maar Bisolvon heeft dus ook iets voor beebs tegen vastzittend slijm. Hij heeft het om 19.30 uur gehad en het gaat na 5 uur werken dus ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat…
Bellen anoniempje, hoe sneller je nu in die molen komt hoe beter. Een gyn heeft ook meestal nog een wachttijd…
Tjee Suus…wat een verhaal.
Ik hoop dat he toch redelijk snel bij tercht kan…
:hug:
Heey meiden,
beetje ego berichtje, mijn schoonma ligt in het zh en het gaat niet zo goed met haar. Haar lever functioneerd niet meer…
Gisteren naar de gyn geweest. Vorige week ben ik ongesteld geweest.
Dus ik kreeg een echo om te zien of er eitjes waren. Gister was cd 10 maar er was nog niks te zien. Nu moet ik 4 januari bloed prikken om te kijken of er een eisprong is geweest. 9 januari hoor ik de uitslag. Dan kan ik even wachten tot ik weer ongesteld wordt, en dan mag ik weer met clomid beginnen. Ik heb voor mezelf zo iets van: als ik 20 januari nog niet ongesteld ben, doe ik eerst een test en dan moet ik het eerst nog weer opwekken met primolut. In ieder geval moet ik dan weer cd 21 bloed laten prikken.
hehe wat een toestand!
ik ga er weer van tussen, druk druk en mijn schoonmoeder ligt in het zh, en dan nog boodschappen voor de kerst doen…
Meiden, een ontzettend toffe kerst!
Liefs, Janine
Janine sterke met je schoonma :hug:
Nou vannacht heeft Jim bij ons op de kamer in de kinderwagen geslapen met het matrasje iets omhoog (opgerold dekentje er onder) het is gelukkig allemaal goed gegaan, al heeft hij wel veel gehoest, maar niet zo erg. Gisterenavond had hij nog wel een keer dat hij er in bleef toen had ik hem net vast. Vanochtend moest hij zo hoesten dat hij zijn net met veel pijn en moeite opgedronken flesje er weer uit gooide (gelukkig niks op de nieuwe bank :oops: , tis zo’n plaktroep en ook heel slijmerig). Dus toch maar weer de ha gebeld en deze keer mocht ik langskomen. De ha heeft geluisterd en hoorde idd slijm, maar omdat Jim het gewoon ophoest valt er weinig aan te doen, om hem een beetje te helpen kunnen we hem op zijn ruggetje kloppen (bijv. op zijn buikje leggen en een beetje trommelen). Vanochtend heeft hij weer lang geslapen, heb hem om 10 uur maar wakker gemaakt en nu slaapt hij ook gewoon dwars door zijn etenstijden heen… hij zal dus straks aardig uit zijn ritme zijn als hij zich weer beter voelt, maar dan is het overstappen op 4 flessen misschien wat makkelijker te doen.
Ik heb gisteren nog wel even Bisolvon voor kinderen gekocht, bij de apotheek kreeg ik alleen iets van VSM, maar dankzij het forum kwam ik er achter dat er dus wel iets is tegen vastzittend slijm. Dat begint nu ook een beetje te werken gelukkig!
Janine heel veel sterkte met je schoonmoeder! En natuurlijk ook met de eitjes… Ik hoop dat jullie toch nog fijne kerstdagen hebben!
meiden ik heb even niet zoveel tijd, maar ik wil jullie wel hele fijne dagen wensen. en wie weet zitten jullie volgend jaar ook wel met jullie beebje onder de boom, hihi. ik hoop het zo voor jullie.
:-*
Janine: sterkte met je schoonmoeder!
spannend hoor weer bij de gyn.
Suus: ik hoop dat het snel weer beter gaat hoor met Jim.
Meiden: hier weinig nieuws, wil jullie alleen allemaal even hele fijne dagen toewensen.
Tot na de kerst! :-*
Ik sluit me helemaal bij Mees aan meiden!
Ennuh Mees: :inlove:
Wij zouden vanmiddag nog op bezoek gaan bij iemand die vorige week 30 is geworden, maar toen hadden we afgebeld omdat Jim niet lekker was… van daar uit zouden we naar mijn vader voor de kerst, maar het eerste bezoekje hebben we maar afgebeld. Vannacht is Jim weer flink aan het hoesten geweest en heb hem ook weer een keer uit zijn bed moeten trekken omdat hij er weer in bleef. Het vervelende is dat hij het slijm wat vastzit alleen maar uit kan spugen als hij zo hard hoest dat hij er van moet spugen, en dat is meestal na een voeding. Dusss vanochtend net een flesje binnen en dat kwam er met hele klodders slijm weer uit in mijn nek en door zijn kamertje heen. Hij is gelukkig verder wel al een stuk vrolijker dus het wordt steeds wat beter. We nemen vanavond de kinderwagen maar mee en dan hoop ik dat hij daar in wil slapen, want ik ga hem nu niet alleen wegleggen in zijn campingbedje in een voor hem vreemd huis, ik wil hem kunnen horen als hij moet hoesten en er meteen naast staan als hij er weer in blijft…
Dames fijne dagen! Spreek jullie na de kerst weer!
Hallodielo
Mees, wat een ontzettend leuk kaartje! :inlove:
Bedankt voor de kerstwensen meiden!
Jullie ook een onwijs gezellige kerst!
Alweer 2 dagen gewerkt, nog 3 te gaan en dan weer 3 januari aan de slag! Vanavond gaan we naar de film Holiday in pathé de kuip, heb er wel zin in!
Met schoonmoeders schijnt het wel beter te gaan, haar lever is wel op, het is nu afwachten wat de volgende stap is.
O, en ik ben ook aan het sonjabakkeren! Ruim 2 kilo eraf in 2 weken! Lekker maar ik ben benieuwd hoe lang ik het vol houdt!
Meiden, fijne kerst!
Heey meiden,
allemaal gezellig kerst aan het vieren?
Ik ga strakkies werken, lekker op de bank zitten bij die gasten en films kijken! En er is er nog 1 jarig dus taart en toastjes erbij…
Vandaag touwens mijn officiele weegdag, 2,2 kilo kwijt in 2 weken. Best netjes. Sonja Bakker werkt dus wel…
Effies snel, werkze Janine, en netjes hoor 2,2 kilo in 2 weken :dance: :thumbup: En weer spannend hoor, die controle’s in ZH, hopelijk heb je snel resultaat en mag het dan wel zo zijn :-*
Hier straks even naar de oma van Johan met Sem, en vanavond komen schoonouders en zwager hier eten, dus heb het nog druk met alles voorbereiden enzo, zal zo nog effies een foto van Sem posten wat hij aanheeft vandaag :inlove:
Suus, hopelijk is Jim snel weer helemaal beter :hug:
Mees en Chelleke, leuke foto’s :inlove:
West, hoe was het bij de huisarts?