Sept/Okt 2005! Antoinet heel veel sterkte

Bibi-Jane: het gaat nu echt opschieten he, ben je al zenuwachtig?

Ja die :x eisprong, wat zitten we toch lastig in elkaar he.

Vrouwen zijn niet te volgen :lol:

Daarom snap ik ook niet dat je soms nog hoort dat mensen zwanger zijn en toch nog een echt menstruatie hebben, kan toch ook niet zou je denken :think:

Ja een vrouwen lichaam zit soms raar in elkaar.

ja hier nog 8 daagjes dus dat schiet echt al op…

Jeetje wat een rust hier zeg.

Niemand zin om te kletsen, allemaal druk?

Heb ook niet echt nieuws, alles z’n gangetje.

Anoniempje ik duim dat het voor jou ook zo is als bij mij wat tempen betreft :wink:

Lieke leuk gewinkeld tja je moet je geld toch ergens aan op maken hè?

Chelleke balen dat je niet lekker in je vel zit, ik hoop dat het gauw beter gaat! :hug:

Antoinet heeft niet meer geschreven, ben benieuwd hoe het met haar gaat en of ze de ma een beetje kan verwerken… Antoinet als je nog meeleest laat je een keertje weten hoe het met je gaat?

Bibi-Jane geniet nog even van de laatste loodjes!

Hier ben ik ook weer eens even! We zijn op autojacht geweest en het tweede autootje is er :thumbup: . Hubbie wil dat ik als ik met Jim op pad moet met de auto die we al hadden ga rijden, maar ik rijd hooguit een paar kilometer hier in het dorp en het is een diessel, niet echt goedkoop dus. Maar hij wil ons niet in een oude auto… (de andere is een Suzuki Swift uit eind 1994) maar ondertussen wel met de Peugeot naar het werk gaan ja lekker handig hoor zo’n man. Waarom kopen we dat ding dan? Maar goed we komen er wel uit.

Hier een uitgeslapen mama, Jim heeft me tot 8.30 uur laten uitslapen vanochtend :shock: . Ik geef hem sinds een paar dagen Nutriton bij de laatste voeding, dat vindt hij heerlijk, het is wat dikker, valt zwaarder en hij komt nu de nachten goed door, hij wil nu zelfs een fles van 200 cc terwijl hij daarvoor net 100 dronk…

Volgens mij word ik ook ongi, toch gek gisteren de laatste pil geslikt dus ietsje te vroeg als je het mij vraagt en net maar een tampon in gedaan… au doordat ik zo lang gevloeid heb en ik nog steeds een beetje prut verloor hebben we hier nog niet gepimpampet, maar die tampon kan dan mooi de weg een beetje vrij maken vast :wink:

ja suus, ik moet nog 5 dagen…maar van mij mag het echt wel dinsdag snel gebeuren hoor ben zo benieuwd

Hey meiden,

Suus, lief dat je naar me vraagt :-*

Ik lees af en toe nog wel mee, maar kon de moed niet vinden om te reageren.

Er is hier momenteel een heleboel aan de hand, wat ik hier (nog) niet zo op het forum wil schrijven. Het is alles behalve leuk en mijn hele leven staat op zijn kop :cry: Mochten jullie meer willen weten, pb me dan maar.

Hoi

Antoinet wat een kl#te nieuws, mijn pb is onderweg :hug:

Suus, leuk een eigen toet.

Maar een station om in maarssen rond te rijden :roll: luxe hoor!!

Bibi-Jane nog ff en dan zijn jullie met zijn vijvenl :dance: :dance:

Hier eigenlijk geen nieuws, ik voel wel vanalles, maar moet nog 2 dagen wachten :pray: :pray: :pray:

Ja vandaag het voor onderzoek, maandag bloedprikken en dan is het officieel…ik ga het zwangerzijn niet missen hoor…ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet nu

Ja Bibi-Jane: spannend hoor.

Vooral nu je al zo’n tijd een datum weet kun je er echt naartoe leven.

Suus: lekker zeg dat Jim het nu ook s’ nachts goed doet, goede nachtrust doet wonderen he!

Lekker hoor een 2e auto, luxe!

Lieke: dus ook bij jou weer spannend, hoop zo voor je dat je goed nieuws hebt :pray:

Dus je voelt wel van alles?

Bij mij gaat het ook weer opschieten, voel op zich niet zoveel alleen wat zwaardere borsten en af en toe een krampje in mijn buik.

Tempen wordt ik niet veel wijzer van gaat geleidelijk omhoog nu 36,9

Net ook bij het tempforum iemand die niet echt wijzer werd van het tempen maar die had vanochtend een positieve test, net als bij jou he Suus, jij bent mijn voorbeeld hoor, ik doe het ook zo hoop ik :pray: :lol:

Ga evt. de volgende maand maar weer een ovulatietesten gebruiken in combinatie met tempen kijken of daar wat uitkomt.

Antoinet: ook hier even :hug:

@@ntoinet wrote:

Hey meiden,

Suus, lief dat je naar me vraagt :-*

Ik lees af en toe nog wel mee, maar kon de moed niet vinden om te reageren.

Er is hier momenteel een heleboel aan de hand, wat ik hier (nog) niet zo op het forum wil schrijven. Het is alles behalve leuk en mijn hele leven staat op zijn kop :cry: Mochten jullie meer willen weten, pb me dan maar.

Wat een toestand @ntoinet, het zit hier bij de laatste dames die hier zijn niet meer de laatste tijd.

Het wordt tijd voor weer een goed berichtje

Antoinet pb is onderweg hoor!

Lieke en Anoniempje ik ben druk aan jullie aan het denken! Anoniempje ik hoop dat je mijn voorbeeld volgt ik gun het jullie allemaal zo erg, jullie wachten nu al lang genoeg! Had van de week een meisje van de gym op bezoek die al lang aan de pil was en na het stoppen toch 15 maanden heeft moeten wachten tot ze zwanger was, je hebt er niks aan, maar de helft van de stellen is toch echt pas na een jaar proberen zwanger…

Bibi-Jane hoeveel nachtjes nog? :wink: Hoe is het met de andere kids? Zijn ze al zenuwachtig aan het worden? Bijna een soort van extra Sinterklaas bij jullie :lol:

Hier nog 3 daagjes, ze vinden het super spannend.

Meiden, goed weekend allemaal!

Maandag reageer ik weer even! Druk met werk!

Gr Janine

Hier zij de :evil: :evil: weer aanwezig…need i see more :x

Lieke grrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmm

balen weer :twisted: :twisted: :twisted:

@Tante Soesa wrote:

Lieke grrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmm

balen weer :twisted: :twisted: :twisted:

Ja, er mag nu wel een schoondochter voor je gemaakt worden, scheelt het mooi een jaartje met Jim :mrgreen: :mrgreen:

balen zeg Lieke!!!

He lieke balen zeg weer op naar de volgende ronde.

Hier ook nog niks te bekennen… Dus ook hier weer spannend.

Anoniempje voor jou is het ook weer spannend ik ga hard voor je :pray: :pray: :pray: dat het nu deze ronde voor jou raak zal zijn !!!

Bibi-jane spannend voor jou zeg morgen heb jij je kleintje in je armen succes in ieders geval !!!

:-* West

Ja we kunnen bijna de uren gaan aftellen nu, jammer dat hier steeds maar geen blij nieuws is.

Hier nog wat laatste hormoontjes van mij :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: