Sept/Okt 2005! Antoinet heel veel sterkte

Met lijstje…

Het staat niet zo als ik wilde maar dat vraag ik nog aan Sas.

Mooi lijstje he…en beetje van mezelf en een beetje van Saskia :wink:



Nou Lieke: :thumbup: ziet er weer netjes uit, mijn Nod kan naar 18 okt. ong. denk ik :?



Suus: denk idd een aambei :roll: kan behoorlijk vervelend zijn, probeer anders even een zalfje te regelen via de ha want de gewone bekende zoals sperti werken niet zo snel en verzachten alleen en die van de ha zorgt er ook voor dat het snel weer slinkt, is uiteindelijk een uitgezet bloedvat.

Hoop dat je er snel vanaf bent.



Hier niks bijzonders, even een paar dagen niet geweest, :oops: druk druk druk!

Donderdag op vrijdag nacht mijn moeder van schiphol gehaald, was om 4 uur geland :roll: fijne tijd dus lag uiteindelijk om half 7 in bed voor een paar uurtjes.

Vandaag met mijn nichtje naar de Beekse Bergen geweest, safari gedaan was erg leuk lang geleden dat ik daar geweest was.

Verder goed nieuws m.b.t. sollicitatie bij mijn vriend, hele goede aanbieding gekregen met veel doorgroeimogelijkheden en ze hadden al volop plannen met hem en wilde hem dus erg graag hebben, boden ook een salaris wat erg aansprak :wink:

Gisteren dus even een gesprekje gehad op zijn huidige werk, waren niet echt blij :lol: donderdag weer een gesprek met de “grote” baas erbij kijken wat ze gaan doen.

Op zich gaat voorlopig zijn voorkeur uit naar de nieuwe plek omdat ze daar gelijk al heel veel vertrouwen geven, iets wat bij zijn huidige nooit echt blijkt.

Dus spannend wacht maar af wat hij beslist.



Vanavond weer op avondwacht en anders morgen beginnen voor 6 dagen.

Vanaf volgend weekend vakantie :dance:

ik heb het gevonden!!! Mooi lijstje!!!

Jaaa ik heb 'm ook weer gevonden, toppie lijstje hoor :dance:



Mijn NOD mag helaas wel veranderd worden…22 oktober.

De :evil: zijn vandaag gearriveerd…gepaart met veel buikpijn :cry:

Maarja dat is meestal maar 2 dgn :wink:



We klussen maar weer verder :inlove:



Fijne zondag nog meiden :-*

jammer zeg chelleke… ik blijf duimen voor je!!!

Mailtje hoe ik de data moet veranderen is onderweg :oops: :mrgreen:

Jeetje Angel jij ook al :?

Ben toch blij dat we met z´n allen in het zelfde schuitje zitten hoor.

Nou ja eigenlijk niet natuurlijk maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel toch?

Lijkt me helemaal irritant worden als je als laatste over blijft als klusser, dus kom op meiden laten we het nu gewoon eens allemaal tegelijk doen.

Oktober wordt onze maand!!!

Veel succes deze maand dames… :vlinder:



enne lijstje is aangepast :wink:

@lenie wrote:

jammer zeg chelleke… ik blijf duimen voor je!!!




Ik ook voor jou hoor :thumbup: :-*

@anoniempje wrote:

Jeetje Angel jij ook al :?

Ben toch blij dat we met z´n allen in het zelfde schuitje zitten hoor.

Nou ja eigenlijk niet natuurlijk maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel toch?

Lijkt me helemaal irritant worden als je als laatste over blijft als klusser, dus kom op meiden laten we het nu gewoon eens allemaal tegelijk doen.

Oktober wordt onze maand!!!




Ik snap wat je bedoeld…we gaan er met zijn allen voor :dance:

@mama saskia wrote:

Veel succes deze maand dames… :vlinder:



enne lijstje is aangepast :wink:




Dank je wel meis :smiley:

klein dingetje…angel = chelleke :oops: :mrgreen:

@Chelleke wrote:

@mama saskia wrote:
Veel succes deze maand dames… :vlinder:



enne lijstje is aangepast :wink:




Dank je wel meis :smiley:

klein dingetje…angel = chelleke :oops: :mrgreen:




Hihi…Saskia heeft mijn ww en past voor mij het lijstje aan, maar ze zag al niet wie chelleke was…ik geef het door.



En we gaan er idd samen voor :pray: :pray: :pray: :pray:



Enne Angel veel succes morgen met je huisje, hou je mij op de hoogte.

Ik heb een lange tijd niet echt veel verteld.

Op mijn werk gaat het niet best en ik ben op zoek naar ander werk. ondertussen 2 open sollicitaties de deur uit.

Mijn vriend heeft eerst ontslag genomen maar had binnen 2 weken weer een goede baan, gelukkig.

We hebben besloten om toch nog wat langer in Den Haag te blijven. Dit i.v.m onze kinderwens. Mijn vriend werkt een uur en tien minuten rijden hiervandaan en we dachten aan verhuizen. Maar ik heb er niemsnd dus dat leek mij wel lastig als je zwanger bent. Misschien bepaalde onzekerheid. Dus gaan we nu huisjes kijken in den haag met een kamer meer.



Dat is even kort alle veranderingen die bij ons gaande zijn.

Verder nog actief bezig met kinderwens. Ik zit er nu niet meer constant mee in mijn hoofd en we zien wel hoe het gaat lopen. Ik blijf altijd elke keer weer hopen maar laat het verder wel beter los. Ik ben wel aan het tempen maar sap hiet weinig van. Het is meetinfo voor als ik over een paar maanden naar een arts zou stappen.

@lieke1 wrote:

@Chelleke wrote:
@mama saskia wrote:
Veel succes deze maand dames… :vlinder:



enne lijstje is aangepast :wink:




Dank je wel meis :smiley:

klein dingetje…angel = chelleke :oops: :mrgreen:




Hihi…Saskia heeft mijn ww en past voor mij het lijstje aan, maar ze zag al niet wie chelleke was…ik geef het door.



En we gaan er idd samen voor :pray: :pray: :pray: :pray:



Enne Angel veel succes morgen met je huisje, hou je mij op de hoogte.




Hihi is goed hoor! Dat lijstje loopt niet weg :lol: :wink:

Ik zal morgen gelijk laten weten hoe en wat. Ik denk dat we er wel voor gaan en dat Robs ouders 'm ook leuk vinden :dance:

@lenie wrote:

Ik heb een lange tijd niet echt veel verteld.

Op mijn werk gaat het niet best en ik ben op zoek naar ander werk. ondertussen 2 open sollicitaties de deur uit.

Mijn vriend heeft eerst ontslag genomen maar had binnen 2 weken weer een goede baan, gelukkig.

We hebben besloten om toch nog wat langer in Den Haag te blijven. Dit i.v.m onze kinderwens. Mijn vriend werkt een uur en tien minuten rijden hiervandaan en we dachten aan verhuizen. Maar ik heb er niemsnd dus dat leek mij wel lastig als je zwanger bent. Misschien bepaalde onzekerheid. Dus gaan we nu huisjes kijken in den haag met een kamer meer.



Dat is even kort alle veranderingen die bij ons gaande zijn.

Verder nog actief bezig met kinderwens. Ik zit er nu niet meer constant mee in mijn hoofd en we zien wel hoe het gaat lopen. Ik blijf altijd elke keer weer hopen maar laat het verder wel beter los. Ik ben wel aan het tempen maar sap hiet weinig van. Het is meetinfo voor als ik over een paar maanden naar een arts zou stappen.




Hey meis,

Ik hoop dat je snel bij een leuke baan bent aangenomen :pray:

Fijn dat vriendlief zo snel nieuw werk had gevonden!!

Ik kan me voorstellen dat je toch liever in de buurt van bekende wil wonen voor straks de zwangerschap!

Ik hoop dat jullie snel een leuk stekkie vinden :dance:

Even weer aanmelden, goede morgen dames.

Mooi lijstje geworden zo

Meld me ook weer even hier een druk weekend gehad. Zaterdag nieuwe gordijnen uit gekozen en die komen nu over 4 weken heerlijk !!! Zaterdagavond wezen wokken met vrienden die geholpen hadden met verhuizen.En ook dat was weer gezellig…En gisteren weer wat dozen uit gepakt. Dames allemaal weer een nieuwe ronde zie ik succes allemaal weer en hopen dat oktober onze maand word !!!



Lenie succes met je sollicitate hopen heb je snel ander werk waar je het wel naar je zin hebt !!!



Mijn nieuwe nog is trouwens 22 oktober.



:-* :-* West

Ik heb het gelezen hoor en pas het vandaag aan, word waarschijnlijk vanavond want eerst heeft mijn kleine man aandacht nodig :smiley:



Maar succes weer allemaal deze maand, ik weet zeker dat het voor jullie ook allemaal zover zou komen, ik heb er 2,5 jaar op gewacht en had ik toen maar van die meiden om me heen gehad die hetzelfde meemaakte, enne echt ik had het nooit meer durven dromen en kijk nou, nou zit mijn zoon van 15 maanden in de box te spelen, ik hoop voor jullie dat jullie wens snel vervuld zal worden :**:



enne Angel/Chelleke nou snap ik hem :lol:

@mama saskia wrote:

Ik heb het gelezen hoor en pas het vandaag aan, word waarschijnlijk vanavond want eerst heeft mijn kleine man aandacht nodig :smiley:



Maar succes weer allemaal deze maand, ik weet zeker dat het voor jullie ook allemaal zover zou komen, ik heb er 2,5 jaar op gewacht en had ik toen maar van die meiden om me heen gehad die hetzelfde meemaakte, enne echt ik had het nooit meer durven dromen en kijk nou, nou zit mijn zoon van 15 maanden in de box te spelen, ik hoop voor jullie dat jullie wens snel vervuld zal worden :**:



enne Angel/Chelleke nou snap ik hem :lol:




Doe lekker rustig aan joh, tuurlijk heeft jou kleine man eerst zijn aandacht nodig :inlove:



En bedankt voor de suc6 wensing (of hoe ik dat ook mag schrijven :think: :shifty: )

Je hebt er wel lang op moeten wachten op je kleine man zeg, petje af :-*



Ik zou nog even laten weten over het huisje.

We twijfelen nog. Het huis is opzich toppie, hoeft weinig aan te gebeuren als alleen boven nieuw vloerbedekking, sommige kamers behang en hier en daar een likje verf. Beneden is alles toppie.

Badkamer moet wel het 1 en ander aan gebeuren, de kozijnen en een nieuwe meterkast.



Maar…de buurt is heel erg achteruit gegaan. We hebben wat oude buren van Rob gesproken en er zijn dus mensen weg gegaan vanwege de buurt.

Ze hebben veel overlast van de Turkse en Marokaanse kinderen/jongeren.



We weten het dus niet. :shifty:

Ik wil liever wel een wat rustiger buurt ivm de kinderwens en eigenlijk wil ik ook liever naar Uden. Daar wonen mijn ouders en dan kan ik op hun terug vallen zeg maar. Als ik door de reuma hulp nodig heb.

Nu is Veghel-Uden geen half uur rijden maar toch.



We moeten er nog maar eens goed overnadenken :wink:

Denk er maar goe over na Angel, het s toch een grote beslissing.

Uden is ook mooi wonen. Mijn stiefmoeder woont er en we gaan er vaak shoppen.

(vind Uden leuker winkelen dan Oss)

Weet je al waar je dan eventueel in Uden zou willen wonen?